Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 М’ясо (Кури охолодженні (тушка), стегенця охолоджені)
Очікувана вартість
259 000,00 UAH
UA-2018-03-15-001919-c 2545fff984c84d22be2b2648f2552e9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Разгон

+380953029380 sbuttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівський геріатричний пансіонат
Код ЄДРПОУ: 21395391
Місцезнаходження: 14010, Україна , Чернігівська обл., М.ЧЕРНІГІВ, вулиця Леоніда Пашина, 12
Контактна особа: Євген Разгон
+380953029380
sbuttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2018 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 02 квітня 2018 15:15
Очікувана вартість: 259 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Кури охолодженні (тушка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14010, Україна, Чернігівська область, м Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3000 кілограм
Стегенця охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14010, Україна, Чернігівська область, м Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2018 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2018 16:16
Проект договору.doc
15 березня 2018 16:16
Тендерна документація.doc
15 березня 2018 16:16
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ.doc
15 березня 2018 16:16
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2018 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ромашко Ігор Іванович 239 300,00
UAH з ПДВ
234 179,00
UAH з ПДВ
Документи
Публічне акціонерне товариство "БАЗИС" 237 540,00
UAH з ПДВ
234 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лось Олександр Матвійович 253 950,00
UAH з ПДВ
236 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

30 березня 2018 11:28
курятина березень.7z

Публічні документи

01 квітня 2018 15:24
File0001.PDF
01 квітня 2018 15:24
File.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ромашко Ігор Іванович

Публічне акціонерне товариство "БАЗИС"

ФОП Лось Олександр Матвійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ромашко Ігор Іванович
#2349911015
Переможець 234 179,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2018 14:57

Документи

04 квітня 2018 14:57
Електронний підпис
04 квітня 2018 14:52
Протокол №14.pdf
02 квітня 2018 15:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2018 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ромашко Ігор Іванович
#2349911015
234 179,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2018 14:57
Електронний підпис
04 квітня 2018 14:52
Протокол №14.pdf
02 квітня 2018 15:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 13:47
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 09:17
ФОП Ромашко.pdf зміни до договору
10 січня 2019 09:12
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 15:38
ФОП Ромашко І.І..pdf зміни до договору
11 грудня 2018 15:38
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2018 14:36
Додаткова угода №1 від 17.09.2018.pdf зміни до договору
17 вересня 2018 14:35
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 10:23
Договір 83.pdf укладений
18 квітня 2018 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Постачальник у зв’язку з підняттям цін на енергоносії, підвищенням ціни пального та мастильних матеріалів та зростанням середньої ринкової ціни на Товар в порівнянні з ціною, встановленою в тендерній пропозиції ФОП Ромашко Ігор Іванович, що підтверджено експертним висновком Чернігівської регіональної торгово-промислової палати ЧК – 617 від 12 вересня 2018 року, відповідно до п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.3.2 Договору про закупівлю № 83 від «18» квітня 2018 р. (надалі по тексту - Договір) дійшли згоди про збільшення ціни за одиницю товару на 10 % за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в п.3.2 Договору.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Постачальник домовилися викласти п.11.8 Договору про закупівлю №83 від «18» квітня 2018 р. (надалі по тексту - Договір), у наступній редакції: « 11.8 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до строку, достатнього для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у п. 3.2. цього Договору, але не пізніше 31 березня 2019 року».
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Постачальник відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.8 Договору про закупівлю № 83 від «18» квітня 2018 р. (надалі по тексту - Договір) домовилися продовжити строк дії Договору, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року (до 31 березня 2019 року), в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі про закупівлю № 83 від «18» квітня 2018 р., так як видатки на цю мету затверджені в установленому порядку, а саме: 1.1. Постачальник зобов'язується у першому кварталі 2019 року поставити Замовнику товари, зазначені в технічних вимогах, тендерній документації 2018 року, а Замовник - прийняти та оплатити цей товар. 1.2. Найменування товару згідно ДК 021:2015:15110000-2 М'ясо (Кури охолодженні (тушка), стегенця охолоджені)
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 280 981,49
UAH з ПДВ