Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
18П-047_виготовлення інформаційних матеріалів соціально-освітнього характеру та їх розміщення у засобах масової інформації України / production of information materials of socio-educational nature and publications in the mass media of Ukraine
Очікувана вартість
9 950 000,00 UAH
UA-2018-03-15-001855-c ● 93d9bc070d8147749d3bb4ad1ff66362
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Ткаченко +380444612541 tkachenko@ugv.com.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2018 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2018 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2018 13:01 |
Очікувана вартість: | 9 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 199 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги (виготовлення інформаційних матеріалів соціально-освітнього характеру та їх розміщення у засобах масової інформації України) / Advertising and marketing services (production of information materials of socio-educational nature and publications in the mass media of Ukraine)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
виготовлення інформаційних матеріалів соціально-освітнього характеру та їх розміщення у засобах масової інформації України / production of information materials of socio-educational nature and publications in the mass media of Ukraine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2018 16:06 |
Додаток 6 Розрахунок приведеної вартості_послуги_.xlsx |
15 березня 2018 16:06 |
Ogol_18П-047.xlsx |
15 березня 2018 16:06 |
Додаток 8 Опитувальник (фіз. особи).xlsx |
15 березня 2018 16:06 |
Додаток №4 проект договору.docx |
15 березня 2018 16:06 |
Додаток 7 Опитувальник (юридичної особи).xls |
15 березня 2018 16:06 |
DPZ_ЕТ_18П-047_Рекламні послуги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вопросы к заданию по ТВ
Дата подання: 21 березня 2018 10:28
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:30
1. Верно ли, что задание подразумевает размещение информационного сюжета в определённой рубрике и обеспечение анонсов к ней ?
2. Анонс должен быть специальный или общего характера (имеется ввиду стандартный анонс ТВ канала к своей программе + присоединение партнерской заставки 10 сек)? Возможно ли размещение анонсов в рекламном блоке для тех каналов, которые не размещают анонсы к клиентским проявлениям?
3. 112 канал не согласовывает сюжет (ни при каких условиях) – оставлять его в предложении или заменить на другой ТВ канала? есть пожелания?
4. Просим уточнить количество анонсов (в брифе обозначено 10 рабочих дней, не указано кол-во выходов). Есть ли требования относительно длительности анонсирующего ролика?
5. Просим уточнить период для размещения сюжетов и анонсов (весна, лето, осень?) а также частоту (например серия/флайт из 4/16 выходов подряд, или размещение в зависимости от инфоповода)
6. Представители региональных СМИ должны ездить в командировки в другие регионы или они будут посещать производственные объекты только в своем регионе?
7. Представители Национальных СМИ посещают производственные объекты в Харькове, Полтаве, Львове? или планируются командировки в другие (дополнительные) города
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Согласно технического задания п. 2.4 – да; 2. Анонс «специальный» создается и согласовывается с Заказчиком, размещается согласно утверждённой сетки телеканала и согласованного медиаплан с Заказчиком; 3. Канал не меняем, Исполнитель должен разработать детальный бриф текста чтобы был понятен видеоряд Заказчику; 4. Анонс размещается согласно требований телеканала и закона о Рекламе, а также согласно утверждённой сетки телеканала и согласованного медиаплан з Заказчиком
Количество выходов будет указанно в заявке согласно п 8.7 Договора; 5. Размещение материалов социально-образовательного характера будет равномерным в течение срока выполнения договора, согласно заказов (п 8,7 договора). Флайты/частота будут дополнительно согласовываться с Заказчиком в соответствии с созданной концепцией/инфоповодов и одновременного размещения на других каналах коммуникаций; 6. Региональное СМИ выезжают на производственные объекты только в своем регионе; 7. Представители Национальных СМИ посещают производственные объекты на территории Харьковской, Полтавской и Львовской областях.
Количество выходов будет указанно в заявке согласно п 8.7 Договора; 5. Размещение материалов социально-образовательного характера будет равномерным в течение срока выполнения договора, согласно заказов (п 8,7 договора). Флайты/частота будут дополнительно согласовываться с Заказчиком в соответствии с созданной концепцией/инфоповодов и одновременного размещения на других каналах коммуникаций; 6. Региональное СМИ выезжают на производственные объекты только в своем регионе; 7. Представители Национальных СМИ посещают производственные объекты на территории Харьковской, Полтавской и Львовской областях.
Вопросы к заданию по радио
Дата подання: 21 березня 2018 10:35
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:31
Радиостанция "Авторадио" находится в процессе судебного расследования по возврату лицензии. на сегодняшний день не известно будет ли процесс завершен к моменту окончания тендера и восстановит ли Авторадио радио вещание по всей Украине.
Вопрос: рассчитываем стоимость согласно тендерного задания или можем заменить радиостанцию?
Если радиостанцию меняем - прошу обозначить предпочтения на какие?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Радиостанции указанная в техническом задании важна и имеет возможность размещать информационные материалы социально-образовательного характера согласно указанного ТЗ, в соответствии с инфоповодом будет дополнительно подана заявка в рекламное агентство (п. 8,7 договора) и при необходимости и дополнительного согласовании с Заказчиков изменен канал коммуникации.
Радиостанцию не меняем, прошу произвести расчет согласно ТЗ
Радиостанцию не меняем, прошу произвести расчет согласно ТЗ
Формат предложения
Дата подання: 21 березня 2018 12:38
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:47
Подскажите есть ли установленная форма подачи предложения или она может быть произвольной (на основеанииТехнічного завдання). Спасибо
Відповідь: форма та метод подачі пропозиції описано в Розділі II. "Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження" документації допорогових закупівель
Загальне
Дата подання: 21 березня 2018 13:54
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:48
Хто створює стратегію, на основі якої Виконавець розробляє концепцію для ЗМІ – Замовник? Виконавець? (п.2.1. ТЗ - Концепція має бути пов’язана із стратегією компанії та розроблена для кожного каналу окремо.)
Відповідь: Стратегію надає Замовник
Загальне
Дата подання: 21 березня 2018 13:54
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:48
Як розуміти положення п. 6.2. ТЗ про те, що «Ексклюзивний контент визначається до кожного каналу комунікацій окремо із обов’язковим залученням до його створення творчої одиниці конкретного ЗМІ»?.
Чи має право Виконавець самостійно створювати матеріали (контент) для ЗМІ?
Відповідь: Виконавець може створювати матеріали самостійно, але при наявності узгодженої позиції з конкретним ЗМІ, так як деякі ЗМІ не використовують сторонній контент, а розробляють виключно самостійно. Остаточний варіант погоджується із Замовником.
Загальне
Дата подання: 21 березня 2018 13:56
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:49
У більшості ЗМІ матеріали, що виходять на платній основі позначаються примітками «promoted», «Новини компаній», «спецпроект» і т.д. Чи готовий Замовник до розміщувня матеріалів під плашками та у спец.рубриках?
Відповідь: Матеріали у ЗМІ розміщуються відповідно до загальних вимог, але обов’язково за погодження із Замовником.
Телебачення
Дата подання: 21 березня 2018 13:57
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:50
В переліку вказані такі регіональні канали, як ЛТАВА та Львів, вони є філіями Суспільного телебачення і наразі вони не мають права розміщувати сюжети та ролики за гроші. Чи можна розглядати питання про заміну цих каналів чи взагалі виключення їх зі списку?
Відповідь: Регіональні канали вказанні у технічному завданні є важливими та мають можливість розміщувати інформаційні матеріали соціально-освітнього характеру
Телебачення
Дата подання: 21 березня 2018 13:57
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:50
Чи правильно ми розуміємо, що Замовнику потрібна передача прав на всі відзняті матеріали?
Відповідь: Так, див. п. 4.8 договору
Телебачення
Дата подання: 21 березня 2018 13:58
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:51
Це буде безперервне розміщення сюжетів чи розміщення декількома флайтами?
Відповідь: Розміщення в ТВ ефірі буде рівномірним протягом терміну виконання договору, відповідно до замовлень (п 8,7 договору).
Флайти будуть додатково погоджуватись із Замовником відповідно до створеної концепції та одночасного розміщення на інших каналах комунікацій
Флайти будуть додатково погоджуватись із Замовником відповідно до створеної концепції та одночасного розміщення на інших каналах комунікацій
Радіо
Дата подання: 21 березня 2018 13:59
В Технічному завданні прописано розміщення новин в ефірі Авторадіо та NRJ. Згідно законодавства України новини офіційно не продаються. Чи можливо створення спецрубрики на радіо або спонсорського проекту?
Відповідь відсутня
Радіо
Дата подання: 21 березня 2018 13:59
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:51
З кінця 2017р. охоплення радіостанцій Авторадіо та NRJ обмежено в деяких регіонах України. Повноцінного охоплення України ці радіостанції не забезпечують. Чи розглядати інші радіостанції на заміну?
Відповідь: Радіостанції вказанні у технічному завданні є важливими та мають можливість розміщувати інформаційні матеріали соціально-освітнього характеру
Друковані ЗМІ
Дата подання: 21 березня 2018 14:00
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:52
В розділі «Друковані ЗМІ» є газета «Деловая столица», наразі друкованої версії не існує. Які подальші кроки?
Відповідь: Відповідно до офіційного запиту друкована версія існує https://www.depo.ua/static/price/Prays_DS_NEW-2018.pdf
Інтернет ЗМІ
Дата подання: 21 березня 2018 14:01
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:52
Хто створює інфографіки й відеоматеріали для лонгридів та спецпроектів?
Відповідь: Згідно до технічного завдання та договору всі матеріали надає Виконавець та погоджує із Замовником
Інтернет ЗМІ
Дата подання: 21 березня 2018 14:02
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:53
Оскільки є вимога, щоб усі матеріали були унікальними і створювалися журналістами конкретних ЗМІ (зокрема, й Інтернет-сайтів), чи рахувати у кожне відрядження журналіста + фотокора з кожного Інтернет-ресурсу?
Відповідь: Так, відповідно до додатку 2 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) п. 7. (Витрати, що включаються до вартості послуг)
Интернет
Дата подання: 21 березня 2018 21:25
- Можем ли мы предлагать размещения с рекламными плашаками – «Реклама», «Новости компаний», «PR»? Если нет, можем ли мы предлагать альтернативные площадки?
Відповідь відсутня
Интернет
Дата подання: 21 березня 2018 21:26
- Нам необходимо учитывать стоимость написания материалов и все расходы на подготовку? Можно ли сориентировать, куда необходимо будет ехать в случае подготовки статей, лонгридов? Фото-материалы к статьям также необходимо делать при выезде?
Відповідь відсутня
Радио
Дата подання: 21 березня 2018 21:26
Можно ли прописать конкретный период размещения 10 выпусков проектов на «Бизнес радио» (т.к. указан период год)?
- На «Бизнес радио» проект возможно разместить, только на сеть вещания (Киев + Харьков) и хронометраж может быть до 3-х минут (не более). Чтобы просчитать его стоимость, необходимо получить ориентировочную информацию про наполнение этого спецпроекта, ориентировочные темы этих программ.
- «Авторадио» - обращаем внимание, что Авторадио временно не вещает в некоторых городах.
- «Авторадио» и «NRJ» - просьба прописать период размещения 24 новостей, от этого зависит стоимость, т.к. у станций есть повышенные прайсы с сентября.
- Будет ли предоставлена информация в виде пресс-релиза для формирования новостей или же необходим будет выезд журналиста для записи? Можно ли сориентировать, куда необходимо будет ехать в случае подготовки материала?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
ТВ
Дата подання: 21 березня 2018 21:27
2.3 Перелік ТВ-каналів для розміщення телевізійних сюжетів*:
Для цього блоку важливо отримати чіткий період розміщення, оскільки на частині каналів є сезонні коефіцієнти і це буде впливати на бюджет. Прохання уточнити – вказана кількість це кількість окремих унікальних сюжетів в різні періоди?
Відповідь відсутня
ТБ
Дата подання: 21 березня 2018 21:29
ИСТВ и Украина - Мова про спец.рубрику в ранковому блоці + анонсування.
В частині анонсування важливо розуміти – потрібні безпосередньо анонси рубрики+ролик ТМ 10сек чи анонс «Ранок у великому місті»+ролик ТМ 10сек?
Відповідь відсутня
ТБ
Дата подання: 21 березня 2018 21:30
2.4. Розміщення анонсу на ТВ-каналах згідно затвердженої сітки телеканалів та погодженого з Замовником медіа-плану = Питання - Потрібна інформація по кількості анонсів до кожного сюжету/рубрики.
Не для всіх каналів можлива опція анонсування.
По окремих каналах (ICTV, Україна) є питання - потрібні безпосередньо анонси їх рубрики+ролик ТМ 10сек чи анонс ранкового блоку+ролик ТМ 10сек?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2018 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕКС АДВЕРТАЙЗИНГ" |
9 463 195,42
UAH з ПДВ
|
9 001 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
9 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІАР-АГЕНТСТВО "РАДНИК" |
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
9 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕД ХОК" КРЕАТИВ МЕДІА ЛАБ"" |
9 939 561,44
UAH з ПДВ
|
9 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ" |
9 912 000,00
UAH з ПДВ
|
9 514 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІГМА УА" |
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕКС АДВЕРТАЙЗИНГ" #38050786 |
Рішення скасоване |
9 001 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2018 16:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕКС АДВЕРТАЙЗИНГ" #38050786 |
Відхилено |
9 001 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2018 16:41
|
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" #3107802398 |
Відхилено |
9 199 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2018 16:44
|
ТОВ "ПІАР-АГЕНТСТВО "РАДНИК" #34298634 |
Відхилено |
9 300 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2018 15:14
|
ТОВ "ЕД ХОК" КРЕАТИВ МЕДІА ЛАБ"" #36676316 |
Відхилено |
9 340 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2018 14:07
|
ТОВ "ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ" #34967750 |
Відхилено |
9 514 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2018 16:51
|
ТОВ "СІГМА УА" #39472326 |
Переможець |
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2018 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
18П-047_Додаткова угода.pdf | укладений |
10 жовтня 2018 10:12
|
18П-047_Договір.pdf | укладений |
10 жовтня 2018 10:12
|