Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стелаж для документів, шафи для документів, стіл керівника з ящиками, стіл робочий)
Очікувана вартість
16 880,00 UAH
UA-2018-03-15-001714-a e064dd8c148b455eb216a6366fd973fa
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Код ЄДРПОУ: 37308938
Вебсайт замовника: http://example.com
Місцезнаходження замовника: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4
Контактна особа замовника: Новак Алла Олександрівна
380442571105
krvpub1@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 21 березня 2018 15:08
Очікувана вартість: 16 880,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам та саме мати наступні характеристики або кращі:
Стелаж для документів у кількості 1 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Стелаж для документів на чотири відкриті полиці, низ закритий призначений для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 141»: 386*370*1850 мм, вага 30 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою товщиною 0,5мм.
Шафи для документів у кількості 2 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Шафи для документів на чотири полиці: одна верхня і одна нижня закриті дверцятами, середні відкриті. Призначені для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 172»: 740*370*1850 мм, вага 53 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою ПВХ товщиною 0,5мм.
Шафа для документів у кількості 1 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Шафа для документів на чотири полиці: три верхні відкриті, одна нижня закрита дверцятами. Призначені для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 171»: 740*370*1850 мм, вага 45 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою ПВХ товщиною 0,5мм.
Шафа для документів у кількості 1 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Шафа для документів на чотири полиці закриті дверцятами. Призначені для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 273»: 740*370*1490 мм, вага 43 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою ПВХ товщиною 0,5мм.
Стіл керівника з ящиками у кількості 1 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Стіл призначений для обладнання кабінету керівника;
Габаритні розміри «К 3»: 1600х800х780 мм, вага 115 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщина столешниці – 32 мм, соєвих – 16мм. Торці столешниці оброблені кромкою ПВХ 1мм, стоєвих-0,5мм.
Стіл робочий з тумбою у кількості 1 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Стіл призначений для обладнання учбових закладів та офісних приміщень;
Габаритні розміри «П 262»: 1200х700х750 мм, вага 41 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці столешниці оброблені кромкою ПВХ 1мм, стоєвих-0,5мм.
Шафи для документів у кількості 2 штуки (колір яблуня) (на вул. Маричанська, 4):
Шафи для документів на чотири полиці: одна верхня і одна нижня закриті дверцятами, середні відкриті. Призначені для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 172»: 740*370*1850 мм, вага 53 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою товщиною 0,5мм.
Шафи для документів у кількості 1 штуки (колір яблуня) (на вул. Маричанська, 4):
Шафа для документів на чотири закриті полиці призначений для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 141»: 386*370*1850 мм, вага 30 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою товщиною 0,5мм.
Точні розміри та кольори всіх виробів уточняються уповноваженим представником Переможця.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стелаж для документів, шафи для документів, стіл керівника з ящиками, стіл робочий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, Київ, Київ, вул.Маричанська,4 та вул. Бастіонна,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2018  —  12 квітня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 березня 2018 15:01
ЗРАЗОК договір.doc
16 березня 2018 15:01
ДКТ.doc
16 березня 2018 15:01
оголошення.doc
16 березня 2018 15:01
ЗРАЗОК договір.doc
15 березня 2018 16:58
ЗРАЗОК договір.doc
16 березня 2018 15:01
ДКТ.doc
15 березня 2018 16:58
ДКТ.doc
16 березня 2018 15:01
оголошення.doc
15 березня 2018 16:57
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2018 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 13 450,00
UAH з ПДВ
13 365,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ" 16 870,00
UAH з ПДВ
13 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 15 345,00
UAH з ПДВ
15 345,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2018 14:55
сертифікат УкрСЕПРО.pdf
20 березня 2018 14:55
Висновки на клей Henkel.pdf
20 березня 2018 14:55
витяг з реєстру.pdf
20 березня 2018 14:55
Ідентифікаційний код (1).pdf
20 березня 2018 14:55
паспорт.pdf
20 березня 2018 14:55
сес фурнітура.pdf
20 березня 2018 14:55
аналогіні договора.pdf
20 березня 2018 14:55
відомості про учасника.pdf
20 березня 2018 14:55
цінова пропозиція.pdf
20 березня 2018 14:55
технічна відповідність.pdf

Публічні документи

20 березня 2018 15:23
ФОП Гарантійний лист2017.pdf
20 березня 2018 15:23
свидетельство ЕК .jpg
20 березня 2018 15:23
вытяг 20-02-2018.rtf
20 березня 2018 15:23
vyvod-ses-kromka-egger.pdf
20 березня 2018 15:23
сертификат двп 2018.pdf
20 березня 2018 15:23
certificate_дсп2019.pdf

Публічні документи

19 березня 2018 13:57
Сес 4414-2005.pdf
19 березня 2018 13:57
Документи.pdf
19 березня 2018 13:57
Договір №328.pdf
19 березня 2018 13:57
Договір 802.pdf
19 березня 2018 13:57
Відгук №328.PDF
19 березня 2018 13:57
Відгук 802_.pdf
19 березня 2018 13:57
10. Витяг ЄДР.pdf
19 березня 2018 13:57
6.1. Свідотцтво ПДВ.pdf
19 березня 2018 13:57
4ОПП.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2871614099
Переможець 13 365,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 17:37

Документи

28 березня 2018 17:37
Протокол Переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2018 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2871614099
13 365,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2018 17:37
Протокол Переможця.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір 128.pdf укладений
04 квітня 2018 14:14

Актуальні тендери

До пошуку