Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стелаж для документів, шафи для документів, стіл керівника з ящиками, стіл робочий)
Очікувана вартість
16 880,00 UAH
UA-2018-03-15-001714-a e064dd8c148b455eb216a6366fd973fa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новак Алла Олександрівна

380442571105 krvpub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Код ЄДРПОУ: 37308938
Вебсайт: http://example.com
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4
Контактна особа: Новак Алла Олександрівна
380442571105
krvpub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2018 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 21 березня 2018 15:08
Очікувана вартість: 16 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам та саме мати наступні характеристики або кращі:
Стелаж для документів у кількості 1 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Стелаж для документів на чотири відкриті полиці, низ закритий призначений для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 141»: 386*370*1850 мм, вага 30 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою товщиною 0,5мм.
Шафи для документів у кількості 2 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Шафи для документів на чотири полиці: одна верхня і одна нижня закриті дверцятами, середні відкриті. Призначені для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 172»: 740*370*1850 мм, вага 53 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою ПВХ товщиною 0,5мм.
Шафа для документів у кількості 1 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Шафа для документів на чотири полиці: три верхні відкриті, одна нижня закрита дверцятами. Призначені для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 171»: 740*370*1850 мм, вага 45 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою ПВХ товщиною 0,5мм.
Шафа для документів у кількості 1 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Шафа для документів на чотири полиці закриті дверцятами. Призначені для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 273»: 740*370*1490 мм, вага 43 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою ПВХ товщиною 0,5мм.
Стіл керівника з ящиками у кількості 1 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Стіл призначений для обладнання кабінету керівника;
Габаритні розміри «К 3»: 1600х800х780 мм, вага 115 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщина столешниці – 32 мм, соєвих – 16мм. Торці столешниці оброблені кромкою ПВХ 1мм, стоєвих-0,5мм.
Стіл робочий з тумбою у кількості 1 штуки (колір вільха) (на вул. Бастіонна, 9):
Стіл призначений для обладнання учбових закладів та офісних приміщень;
Габаритні розміри «П 262»: 1200х700х750 мм, вага 41 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці столешниці оброблені кромкою ПВХ 1мм, стоєвих-0,5мм.
Шафи для документів у кількості 2 штуки (колір яблуня) (на вул. Маричанська, 4):
Шафи для документів на чотири полиці: одна верхня і одна нижня закриті дверцятами, середні відкриті. Призначені для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 172»: 740*370*1850 мм, вага 53 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою товщиною 0,5мм.
Шафи для документів у кількості 1 штуки (колір яблуня) (на вул. Маричанська, 4):
Шафа для документів на чотири закриті полиці призначений для обладнання офісних приміщень і службових кабінетів;
Габаритні розміри «Б 141»: 386*370*1850 мм, вага 30 кг;
Матеріал виготовлення ламіноване ДСП, товщиною 16мм. Торці виробу оброблені пластиковою кромкою товщиною 0,5мм.
Точні розміри та кольори всіх виробів уточняються уповноваженим представником Переможця.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стелаж для документів, шафи для документів, стіл керівника з ящиками, стіл робочий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, Київ, Київ, вул.Маричанська,4 та вул. Бастіонна,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2018  —  12 квітня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2018 15:01
ЗРАЗОК договір.doc
16 березня 2018 15:01
ДКТ.doc
16 березня 2018 15:01
оголошення.doc
16 березня 2018 15:01
ЗРАЗОК договір.doc
15 березня 2018 16:58
ЗРАЗОК договір.doc
16 березня 2018 15:01
ДКТ.doc
15 березня 2018 16:58
ДКТ.doc
16 березня 2018 15:01
оголошення.doc
15 березня 2018 16:57
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2018 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 13 450,00
UAH з ПДВ
13 365,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ" 16 870,00
UAH з ПДВ
13 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 15 345,00
UAH з ПДВ
15 345,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2018 14:55
сертифікат УкрСЕПРО.pdf
20 березня 2018 14:55
Висновки на клей Henkel.pdf
20 березня 2018 14:55
витяг з реєстру.pdf
20 березня 2018 14:55
Ідентифікаційний код (1).pdf
20 березня 2018 14:55
паспорт.pdf
20 березня 2018 14:55
сес фурнітура.pdf
20 березня 2018 14:55
аналогіні договора.pdf
20 березня 2018 14:55
відомості про учасника.pdf
20 березня 2018 14:55
цінова пропозиція.pdf
20 березня 2018 14:55
технічна відповідність.pdf

Публічні документи

20 березня 2018 15:23
ФОП Гарантійний лист2017.pdf
20 березня 2018 15:23
свидетельство ЕК .jpg
20 березня 2018 15:23
вытяг 20-02-2018.rtf
20 березня 2018 15:23
vyvod-ses-kromka-egger.pdf
20 березня 2018 15:23
сертификат двп 2018.pdf
20 березня 2018 15:23
certificate_дсп2019.pdf

Публічні документи

19 березня 2018 13:57
Сес 4414-2005.pdf
19 березня 2018 13:57
Документи.pdf
19 березня 2018 13:57
Договір №328.pdf
19 березня 2018 13:57
Договір 802.pdf
19 березня 2018 13:57
Відгук №328.PDF
19 березня 2018 13:57
Відгук 802_.pdf
19 березня 2018 13:57
10. Витяг ЄДР.pdf
19 березня 2018 13:57
6.1. Свідотцтво ПДВ.pdf
19 березня 2018 13:57
4ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2871614099
Переможець 13 365,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 17:37

Документи

28 березня 2018 17:37
Протокол Переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2018 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2871614099
13 365,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2018 17:37
Протокол Переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 128.pdf укладений
04 квітня 2018 14:14