Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт заміна вікон житлового будинку по вулиці Лятошинського Композитора, 26-А в Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
687 594,00 UAH
UA-2018-03-15-001385-a ● 2b3fbf0e2e0a48a486111002569ebaab
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство капітального будівництва, реконструкції та інвестицій "Голосіїво-будінвест" |
Код ЄДРПОУ: | 32525198 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 89 |
Контактна особа: |
Підгородецька Анастасія Олександрівна 380442571930 gbi2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2018 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2018 12:04 |
Очікувана вартість: | 687 594,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 437,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт заміна вікон житлового будинку по вулиці Лятошинського Композитора, 26-А в Голосіївському районі міста Києва згідно додатків №1,2 документації закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт заміна вікон житлового будинку по вулиці Лятошинського Композитора, 26-А в Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03191, Україна, Київська область, Київ, вулиця Лятошинського Композитора, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2018 15:42 |
тех.завд. заміна вікон вул. Лятошинського. 26-А.pdf |
15 березня 2018 15:42 |
Додаток 2 - вікна.docx |
15 березня 2018 15:42 |
ДОДАТОК 3 - ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ.docx |
15 березня 2018 15:42 |
Проект договору підряду.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001385-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне Підприємство "Екіпаж", Код ЄДРПОУ:21241245
Дата подання: 23 березня 2018 19:03
Вимога щодо подачі оригіналів документів
Шановний Замовник! Відповідно до Вашої вимоги зазначеної у тендерній документації Учаснику за результатом аукціону необхідно впродовж однієї доби необхідно надати на вашу адресу та на майданчик повний пакет документів, однак, нажаль, за контактними телефонами нам не вдалося зв'язатися з відповідальною особою, оскільки за вказаними номерами телефонів ніхто не відповідав, ми відправили лист з проханням надати інформацію щодо передачі документів 24.03.2018 року, скільки це виходний день, однак також не отримали відповідь на своє звернення. Таким чином, повідомляємо Вам, що пакет документів буде наданий у робочий день 26.03.2018 року
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2018 10:17
Шановний Постачальник, повідомляємо Вам, що дана вимога виконується після того, як Тендерним комітетом буде розглянуто і огодошено Звіт про оцінку документів (Протокол тендерного комітету).
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001385-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне Підприємство "Екіпаж", Код ЄДРПОУ:21241245
Дата подання: 30 березня 2018 09:44
Скасування протоколу
Шановний Замовник!
Вимагаємо скасування Протоколу №85 від 28.03.2018 року засідання тендерного комітету.
Даним протоколом Ви наголошуєте на тому, що ПП «Екіпаж» надали протоерміновані витяги, відсутні довідки про кваліфікованих працівників та залучення субпідряду. Однак на торгівельному майданчику можна ознайомитись з тендерною пропозицією ПП «Екіпаж» де чітко видно, що
По-перше, нашою компанією була подана довідка під назвою «2.ПРАЦІВНИКИ», «Довідка про залучених працівників» та необхідні накази на призначення, що підтверджують трудові відносини робітників з Учасником;
По-друге, ПП «Екіпаж» надали витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який чинний на сьогоднішній день, більш того будь-які зміни до інформації наданій у цьому витяги ПП «Екіпаж» не вносили, про що можна впевнитись і зробивши запит у реєстрі за №1003616834 від 14.02.2018 року, більш того Замовник для підтвердження інформації може звернутися до державних органів.
По-третє, надання довідки про залучення субпідрядних організацій Замовник у своїй документації не вимагав, а лише просив надати копії ліцензії субпідрядника та копію додатку до неї у випадку залучення такого. ПП «Екіпаж» не надали відповідні документи в зв’язку з тим, що субпідрядні організації не планували залучати в рамках даної закупівлі.
Отже, вимагаємо перегляду Протоколу №85 від 28.03.2018 року засідання тендерного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо скасування Протоколу №85 від 28.03.2018 року засідання тендерного комітету.
Даним протоколом Ви наголошуєте на тому, що ПП «Екіпаж» надали протоерміновані витяги, відсутні довідки про кваліфікованих працівників та залучення субпідряду. Однак на торгівельному майданчику можна ознайомитись з тендерною пропозицією ПП «Екіпаж» де чітко видно, що
По-перше, нашою компанією була подана довідка під назвою «2.ПРАЦІВНИКИ», «Довідка про залучених працівників» та необхідні накази на призначення, що підтверджують трудові відносини робітників з Учасником;
По-друге, ПП «Екіпаж» надали витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який чинний на сьогоднішній день, більш того будь-які зміни до інформації наданій у цьому витяги ПП «Екіпаж» не вносили, про що можна впевнитись і зробивши запит у реєстрі за №1003616834 від 14.02.2018 року, більш того Замовник для підтвердження інформації може звернутися до державних органів.
По-третє, надання довідки про залучення субпідрядних організацій Замовник у своїй документації не вимагав, а лише просив надати копії ліцензії субпідрядника та копію додатку до неї у випадку залучення такого. ПП «Екіпаж» не надали відповідні документи в зв’язку з тим, що субпідрядні організації не планували залучати в рамках даної закупівлі.
Отже, вимагаємо перегляду Протоколу №85 від 28.03.2018 року засідання тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2018 15:12
Після повторного і детального розгляду документів ПП"Екіпаж" було встановлено, що:
- Додатка 3 частини 2 п. 2.4 Скан копія базового витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (дата формування - не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону.) - було надано протермінований документ.
- Додатка 3 частини 2 п. 3.1 Потрібно надати довідку роз'ясненя по намір залучення субпідрядних організацій -не надано
- Додаток 2 Довідка яка підтверджує відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. - не надано
- Додатка 3 частини 2 п. 2.4 Скан копія базового витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (дата формування - не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону.) - було надано протермінований документ.
- Додатка 3 частини 2 п. 3.1 Потрібно надати довідку роз'ясненя по намір залучення субпідрядних організацій -не надано
- Додаток 2 Довідка яка підтверджує відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. - не надано
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001385-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне Підприємство "Екіпаж", Код ЄДРПОУ:21241245
Дата подання: 02 квітня 2018 17:34
Скасування протоколу
Шановний Замовник!
Вимагаємо скасування Протоколу №99 від 30.03.2018 року засідання тендерного комітету.
В зв’язку з тим, що пропозиція Переможця закупівлі не відповідають умовам закупівлі викладеним Замовником, а саме:
ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» не всі документи надали в форматі PDF;
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців наданий у Word форматі, що суперечить вимозі Замовника щодо надання СКАН-КОПІЇ даного документа;
Не надані підтверджуючі документи (договори про надання послуг або цивільно-правові договори), що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками зазначеними у Довідці про залучених кваліфікованих працівників для виконання будівельних робіт;
Наданий протермінований Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на профілі полівінілхлоридні № 05.03.02-04/40355 від 08.09.2015 року, термін якого закінчився 20 березня 2018 року;
Відсутні довідка щодо залучення субпідрядних організацій;
Відсутній договір оренди складського приміщення, що зазначений у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Відсутній кошторисний розрахунок пропозиції Учасника, що суперечить вимогам Замовника визначеним у Додатку 2 до документації;
Відсутній календарний графік виконання робіт, який вимагався Замовником у його вимогах до закупівлі.
Отже, зважаючи на вищезазначене пропозиція ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо скасування Протоколу №99 від 30.03.2018 року засідання тендерного комітету.
В зв’язку з тим, що пропозиція Переможця закупівлі не відповідають умовам закупівлі викладеним Замовником, а саме:
ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» не всі документи надали в форматі PDF;
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців наданий у Word форматі, що суперечить вимозі Замовника щодо надання СКАН-КОПІЇ даного документа;
Не надані підтверджуючі документи (договори про надання послуг або цивільно-правові договори), що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками зазначеними у Довідці про залучених кваліфікованих працівників для виконання будівельних робіт;
Наданий протермінований Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на профілі полівінілхлоридні № 05.03.02-04/40355 від 08.09.2015 року, термін якого закінчився 20 березня 2018 року;
Відсутні довідка щодо залучення субпідрядних організацій;
Відсутній договір оренди складського приміщення, що зазначений у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Відсутній кошторисний розрахунок пропозиції Учасника, що суперечить вимогам Замовника визначеним у Додатку 2 до документації;
Відсутній календарний графік виконання робіт, який вимагався Замовником у його вимогах до закупівлі.
Отже, зважаючи на вищезазначене пропозиція ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» підлягає відхиленню.
Скасована
Дата: 05 квітня 2018 14:12
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2018 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Екіпаж" |
610 255,20
UAH з ПДВ
|
606 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" |
630 386,00
UAH з ПДВ
|
609 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС" |
687 594,00
UAH з ПДВ
|
687 594,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Екіпаж" #21241245 |
Відхилено |
606 810,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2018 11:36
|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" #36107594 |
Відхилено |
609 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2018 15:20
|
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС" #38014271 |
Рішення скасоване |
687 594,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2018 14:12
|
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС" #38014271 |
Відхилено |
687 594,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2018 17:01
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій