Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Харківська, буд. 7, м. Валки, Валківський район, Харківська область"
Очікувана вартість
25 770 705,60 UAH
UA-2018-03-15-001362-a 4622a9608d714c30ac743db820d87941
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пляка Іван Олексійович

380575351194 valki_edu@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Валківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146392
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., Валки, вул. Харківська, 7
Контактна особа: Пляка Іван Олексійович
380575351194
valki_edu@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2018 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 квітня 2018 13:20
Очікувана вартість: 25 770 705,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 541,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 128853 UAH

Інформація про предмет закупівлі

"Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Харківська, буд. 7, м. Валки, Валківський район, Харківська область"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Харківська, буд. 7, м. Валки, Валківський район, Харківська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, Валки, вул харківська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2018 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 14:18
Зміни.doc
22 березня 2018 14:18
ТД Валки БДЮТ_нова редакція.doc
15 березня 2018 15:37
ТД Валки БДЮТ_1.doc
22 березня 2018 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2018 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 14:18
Зміни.doc
22 березня 2018 14:18
ТД Валки БДЮТ_нова редакція.doc
15 березня 2018 15:37
ТД Валки БДЮТ_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проектно-технологічної документації
Дата подання: 16 березня 2018 14:38
Дата відповіді: 19 березня 2018 09:28
Чи є в наявності проект на виконання капитального ремонту покрівель корпусів? Якщо є в наявноті, то як з ним можливо ознайомитись?
Відповідь: Проект є в наявності. З ним можна ознайомитися за адресою замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-15-001362-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Променергобуд, Код ЄДРПОУ:23760015
Дата подання: 16 квітня 2018 12:52
Скарга
СКАРГА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Променергобуд" (далі – Скаржник) повідомляє про порушення Відділом освіти Валківської районної державної адміністрації (далі – Замовник) вимог законодавства в сфері публічних закупівель.
02 квітня 2018року Скаржник брав участь в електронному аукціоні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Харківська, буд. 7, м. Валки, Валківський район, Харківська область" (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт").

В аукціоні взяли участь 4 учасника, а саме:
Учасник Первинна
пропозиція Остаточна
пропозиція
ТОВ Променергобуд 20 824 430,40
UAH з ПДВ 20 824 430,40
UAH з ПДВ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС" 24 416 490,00
UАН з ПДВ 23 498 000,00
UАН з ПДВ
ПП Рітм8 25 246 973,54
UAH з ПДВ 23 499 000,00
UAH з ПДВ
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 25 709 168,59
UAH з ПДВ 25 541 504,00
UAH з ПДВ

06 квітня 2018 року Замовником прийняте рішення (протокол № 06/04-1 від 06.04.2018) про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Променергобуд".
Із зазначеним вище рішенням ТОВ "Променергобуд" категорично не погоджується оскільки Замовником проігноровані вимоги ст. З Закону України "Про публічні закупівлі" щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в наслідок чого порушені права Скаржника при розгляді його тендерної пропозиції, яка повністю відповідає Тендерній документації.

Так обґрунтовуючи прийняте рішення Секретар тендерного комітету Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації Пляка І.О. повідомив, що учасник ТОВ «Променергобуд» (код ЄДРПОУ 23760015) не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція – вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Учасник не має в наявності всього обладнання, яке необхідно для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Це підтверджено довідкою від 29.03.2018 №02/29 та Відомістю ресурсів, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції.
Це не є дійсним: Відомість ресурсів цінової пропозиції передбачає використання будівельних машин і механізмів, а також механізований інструмент, який є в наявності в організації, а також машини орендовані за договором, це підтверджено довідкою від 29.03.2018 №02/29 та Відомістю ресурсів.
2. Відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, для виконання робіт необхідні водії. Однак довідка від 09.03.2018 №03/29, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, свідчить про те, що таких працівників Учасник не має й не збирається їх залучити.
Це не є дійсним: Відповідно до Відомості ресурсів, яка надана нами (ТОВ «Променергобуд») в складі Тендерної пропозиції, всі будівельні машини та механізми, до управління яких залучаються водії – є орендованими, тому водії знаходяться в штаті орендодавця.
3. Проект календарного графіку виконання робіт, який наданий Учасником в складі тендерної пропозиції не відповідає нормам Мінрегіонбуду України, тобто не відповідає вимогам п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Це не є дійсним: Проект календарного графіку наданий нами в складі Тендерної пропозиції відповідає вимогам п. 2.4 Додатку «Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» до Наказу Мінрегіонбуду №2 від 13.01.2009 року, схваленого Рішенням науково-технічною радою Міністерства регіонального розвитку та будівництва України № 202 від 25.12.2008 року.
4. Дозволом № 313.17.63, копія якого надана Учасником в складі тендерної пропозиції, не передбачено дозвіл на виконання робіт на висоті. Оскільки такий вид робіт передбачений Додатком 3 до Тендерної документації, то згідно п. 4.4. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен був надати відповідний Дозвіл.
Це не є дійсним: Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року №48 для виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри (п. 6 Додатку 6) нами була подана в Тендерну пропозицію Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, та скановане посвідчення №980 Єременко Максима Олександровича - Виконавця робіт, що він пройшов навчання та перевірку знань за Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 (Підстава: Протокол №20-055-03 от 22 березня).
Цією декларацією підтверджую відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної безпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки:
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п. 6 Додатку 6)
- Роботи в колодязях, траншеях, котлованах (п. 8. Додатку 6)
- Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій (п. 9. Додатку 6)
- Роботи верхолазні (п. 14. Додатку 6)
- Зберігання балонів із стисненим, зрідженим та інертним газом (п. 18. Додатку 6)
- Зварювальні роботи (п. 19. Додатку 6)
В підтвердження цього додаємо копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, та копію посвідчення №980 Єременко Максима Олександровича - Виконавця робіт, що він пройшов навчання та перевірку знань за Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 (Підстава: Протокол №20-055-03 от 22 березня)
5. Пункт 46 Відомості обсягів робіт, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції, не відповідає пункту 46 Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації)
Відповідь: Відхилення в пункті 46 Відомості обсягів робіт на 0,3 т в меншу сторону від, заданого за завданням, загального обсягу перевезеного сміття 191,098 т не впливають на нашу остаточну цінову пропозицію і на виконання всього обсягу робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Харківська, буд. 7, м. Валки, Валківський район, Харківська область" (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт").
Згідно розрахунку проведеному в програмному комплексі «Строительные Технологии – СМЕТА» – Перевезення будівельного сміття до 10км (без урахування вартості навантажувальних робіт) в об’ємі - 0,3т складає 21грн 60коп (двадцять одну гривню 60коп) з НДС, і не є підставою для дискваліфікації переможця ТОВ «Променергобуд» та обрання переможця з ціновою пропозицією дорожчою на 2 600 000 грн (два мільйони шістсот тисяч гривень) та вище, тому що єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції – є найбільш економічно вигідна ціна.
Компанія ТОВ «Променергобуд», яка являється переможцем торгів, зобов’язується виконати всі роботи згідно Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) по ціні, вказаній в цінової пропозиції. В підтвердження цього додаємо гарантійний лист.
6. Розділ ІІ, ІІІ Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації).
Це не є дійсним: Кошторисна документація: договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, та всі розрахунки, що були подані в Тендерній пропозиції виконані в програмному комплексі «Строительные технологии Смета», яка розроблена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», тому Відомість ресурсів повністю відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Директор О.Є. Кулаков
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2018 10:12
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій звернутись до замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Строк подання пропозицій на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Харківська, буд. 7, м. Валки, Валківський район, Харківська область" сплив 30 березня 2018 року о 18:00 год.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може звернутись до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини відхилення.
Виходячи з вище викладеного, Ваша скарга задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001362-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Рітм8, Код ЄДРПОУ:36195759
Дата подання: 25 квітня 2018 20:23
Вимога ПП "РІТМ-8" на рішення тендерного комітету відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 23 квітня 2018 року протокол № 23/04-1 щодо дискваліфікації ПП "РІТМ-8"
Відділу освіти Валківської районної
державної адміністрації
Голові тендерного комітету
Борисенко Л.В.

ВИМОГА
Керуючись правом на звернення до замовника як учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, приватне підприємство "Рітм-8" (далі - Учасник), подає вимогу Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації (далі - Замовник) щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та щодо порушення Замовником вимог законодавства в сфері публічних закупівель.

02 квітня 2018року ПП «Рітм-8» брало участь в електронному аукціоні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул.Харківська, буд. 7, м. Валки, Валківський район. Харківська область" (код ДК 021:2015 45000000- "Будівельні роботи та поточний ремонт").

В аукціоні брали участь 4 учасника, а саме:
Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ «Променергобуд» 20 824 430,40 UAH з ПДВ 20 824 430,40 UAH з ПДВ
ПП «ФАСАД- СЕРВІС» 24 416 490,00 UAH з ПДВ 23 498 000,00 UAH з ПДВ
ПП «РІТМ-8» 25 246 973,54 UAH з ПДВ 23 499 000,00 UAH з ПДВ
ТОВ «ІНДІГО ГРУП» 25 709 168,59 UAH з ПДВ 25 541 504,00 UAH з ПДВ

На підставі Протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти Валківської районної державної адміністрації № 23/04-1 від 23 квітня 2018 року Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Рітм-8».
Із зазначеним вище рішенням ПП «Рітм-8» категорично не погоджується, оскільки Замовником проігноровані вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого порушені права Учасника ПП «Рітм-8» при розгляді його тендерної пропозиції, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації.

Так, обґрунтовуючи прийняте рішення, тендерний комітет Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації повідомив, що учасник ПП «Рітм-8» (код ЄДРПОУ 36195759) не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція - вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Учасник не має в наявності всього обладнання, яке необхідно для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Це підтверджується відповідною довідкою та Відомістю ресурсів, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції.
З відповідним твердженням ПП «Рітм-8» не погоджується, адже Відомість ресурсів цінової пропозиції передбачає використання будівельних машин і механізмів, а також механізований інструмент, який є в наявності в організації, а також машини, орендовані за договором. Це підтверджено Довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі (оформлена згідно Додатку № 1 Тендерної документації) (файл «ТД Валки Додаток 1 та 2 ч1. rar», стор.7-8) та Відомістю ресурсів, що були додані до тендерної пропозиції ПП «Рітм-8».

2. Відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, для виконання робіт необхідні водії. Однак довідка, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, свідчить про те, що таких працівників Учасник не має й не збирається їх залучати.
З відповідним твердженням ПП «Рітм-8» не погоджується, адже відповідно до Відомості ресурсів, яка надана нами (ПП «Рітм-8») в складі тендерної пропозиції, всі будівельні машини та механізми, до управління яких залучаються водії - є орендованими, тому водії знаходяться в штаті орендодавця. Повідомляємо, що між ПП «Рітм-8» (Замовник) та ПП «АВТОЛІДЕР» (Виконавець) за Договором № 060617 на надання послуг від 06.06.2017р., п.4.2. передбачено: «забезпечити надану спецтехніку ПММ та кваліфікованим персоналом». Сканована копія договору додана до складу тендерної пропозиції (файл «ТД Валки Додаток 1 та 2 ч1. rar», стор. 9-10).
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо переліку обладнання, яке має бути в учасника та щодо необхідності зазначення у складі тендерної пропозиції інформації про таке обладнання. Тому згідно розрахунку у проведеному програмному комплексі «АВК-5» щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, ми стверджуємо, що цього цілком достатньо для виконання робіт по предмету закупівлі. Перелік власної та орендованої техніки в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі (оформлена згідно Додатку № 1 Тендерної документації) повністю співпадають з розділами ІІ, ІІІ Відомості ресурсів. Окрім установки самохідної для нанесення пінополіуретанового покриття (поз.19 Відомість ресурсів) та Апарату для стикового зварювання поліетиленових труб (поз.11 Відомості ресурсів) та інших спецобладнань, які використовуються спеціалізованими субпідрядними організаціями.
Просимо надати роз’яснення щодо обладнання, якого, на думку Замовника, не вистачає у ПП «Рітм-8» для виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Харківська, буд. 7, м. Валки, Валківський район. Харківська область" (код ДК 021:2015 45000000- "Будівельні роботи та поточний ремонт"); та переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції щодо кваліфікації тендерної пропозиції ПП «Рітм-8».
Нагадуємо, що відповідно частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.


Директор ПП «Рітм-8» Баран Р.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2018 15:40
ПП "Ритм-8"

Тендерним комітетом відділу освіти Валківської районної державної адміністрації розглянуто Ваше звернення від 25.04.2018 щодо рішення про дискваліфікацію ПП "Ритм-8" (протокол № 23/04-1 від 23.04.2018). За результатами розгляду повідомляємо.
1. Обладнання, яке необхідне для виконання робіт по предмету закупівлі, зазначено учасником у Підсумковій відомості ресурсів, що надана в складі тендерної пропозиції. Однак, цей перелік обладнання не співпадає з переліком, який зазначений в довідці про наявність обладнання.
2. Все обладнання, що планується використовувати під час виконання робіт, у Підсумковій відомості ресурсів зазначено як власне. Це суперечить наданим в складі тендерної пропозиції довідці, копіям договорів оренди та змісту скарги: "Окрім установки самохідної для нанесення пінополіуретанового покриття (поз.19 Відомість ресурсів) та Апарату для стикового зварювання поліетиленових труб (поз.11 Відомості ресурсів) та інших спецобладнань, які використовуються спеціалізованими субпідрядними організаціями." Таким чином договірна ціна (із всіма додатками) не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в части п. 2, а саме ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013.
Додатково повідомляємо, що надана в складі тендерної пропозиції інформація щодо оренди техніки є недостовірною, а саме: техніка не перебуває у власності ПП "Автолідер" (лист УЗЕ в Харківській області від 05.04.2018 № 2827/20/119/01-2018).

Документи подані скаржником

16 квітня 2018 12:52
Скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-15-001362-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП Рітм8, Код ЄДРПОУ:36195759
Дата подання: 07 травня 2018 13:55
Скарга ПП "Рітм-8" до АМКУ на дії Замовника
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “РІТМ-8” 36028 м.Полтава, вул.Гетьмана Сагайдачного 8-А,кв.61 Р/р № 260026394 в ПАТ «Полтава-банк» м.Полтава МФО 331489, код ЄДРПОУ 36195759, ІНП № 361957516012 pp.ritm8@gmail.com Вих № 41 від 07.05.2018р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІТМ-8», код ЄДРПОУ 36195759 Юридична адреса: 36028, м.Полтава, вул.Г.Сагайдачного, 8-А, кв.61, Адреса для листування: 36022, м.Полтава, вул.Небесної Сотні, 91 електронна пошта: pp.ritm8@gmail.com телефон: +38 050 503 79 53 Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, код ЄДРПОУ 02146392 Адреса: 63002, Харківська область, м.Валки, вул.Харківська, 7 електронна пошта: pr.valki@dniokh.gov.ua valki_edu@ukrpost.ua pr.valki@osvitakh.org.ua телефон: (05753) 5-11-62 Інформація про закупівлю ID: 4622a9608d714c30ac743db820d87941 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-15-001362-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 27.04.2018р. Плата за подання скарги – 15 000,00грн. , без ПДВ. СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів: Відділом освіти Валківської районної державної адміністрації було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) робіт по об’єкту «Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вулиця Харківська, будинок 7, місто Валки Валківський район Харківська область. Приватне підприємство «Рітм - 8» (код ЄДРПОУ 36195759) (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з Тендерною документацією подало тендерну пропозицію. В оголошенні Замовника про проведення відкритих торгів UA-2018-03-15-001362-а зазначено, що предметом закупівлі являється капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області за адресою: вулиця Харківська,буд.7 м. Валки, Валківський район, Харківська область. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі 25 770 705,60 UAN. Розмір мінімального кроку пониження 51 541,41 UAN. У проведених Замовником публічних торгах https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-15-001362-a приймали участь такі підприємства: ТОВ «Променергобуд», приватне підприємство «Фасад-Сервіс», ми, Приватне підприємство «Рітм-8» та ТОВ «Індіго Груп». Початкові заявки ціни на виконання робіт учасників, що брали участь у тендері становили: ТОВ «Променергобуд» - 20 824 430,40 грн., приватне підприємство «Фасад-Сервіс» - 24 416 490,00 грн., ми, ПП «Рітм -8» 25 246 973,54 грн., ТОВ «Індіго Груп» - 25 709 168,59грн. У результаті трьох раундів публічних торгів, ТОВ «Індіго Груп», що в кінцевому підсумку отримало пропозицію від Замовника на укладення договору, посіло четверте місце. Ми зайняли третє місце, ПП «Фасад-Сервіс» відповідно друге, ТОВ «Променергобуд» – перше. Згідно п.1 Протоколу №23/04-1 засідання тендерного комітету відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 23.04.2018року (Додаток № 2 до даної скарги) щодо розгляду нашої тендерної пропозиції на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт корпусів Валківського районного будинку дитячої та юнацької творчості Валківської районної ради Харківської області» комітет зазначив, що ми (ПП «Рітм-8») нібито: 1) не маємо в наявності всього обладнання , яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі, це нібито підтверджується відповідною довідкою та Відомістю ресурсів, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції. 2) відповідно до Відомостей ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, для виконання робіт необхідні водії. Однак, довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції , свідчить про те, що таких працівників Учасник не має і не збирається залучати». Ми були змушені у відповідності до приписів ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» подати вимогу вих.№ 32 від 25.04.2018р. (Номер вимоги: UA-2018-03-15-001362-а.с2) (Додаток № 3 до даної скарги) на це рішення тендерного комітету відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 23.04.2018року, протокол №23/04-1 щодо дискваліфікації ПП «Рітм -8». Вимога чітко і зрозуміло спростувала висновки комітету щодо неприйнятності нашої тендерної документації. Вимога мається у відкритому доступі на сайті: https://prozorro.gov.ua. У відповідь на нашу Вимогу, тендерний комітет Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації 27 квітня 2018 року надав повідомлення за результатами розгляду (Додаток № 4 до даної скарги), яке, на жаль, не дає обґрунтовану відповідь на нашу вимогу. По першому питанню щодо Протоколу №23/04-1 від 23.04.2018року та Результату розгляду Вимоги Замовником від 27.04.2018р.: - Згідно п.1 Протоколу №23/04-1 від 23.04.2018р. комісія прийняла рішення, що Учасник ПП «РІТМ-8» не має в наявності всього обладнання, яке необхідно для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Це підтверджується відповідною довідкою та Відомістю ресурсів, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції. - Згідно п.1 Результату розгляду Вимоги Замовником від 27.04.2018р. «Обладнання, яке необхідне для виконання робіт по предмету закупівлі, зазначено учасником у Підсумковій відомості ресурсів, що надана в складі тендерної пропозиції. Однак, цей перелік обладнання не співпадає з переліком, який зазначений в довідці про наявність обладнання». Даємо детальне роз’яснення щодо підсумкової відомості ресурсів (Додаток №5 до даної скарги) та Довідки наявності обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 6 до даної скарги). Відповідність нумерації обладнання в даних документах наступна: № позиції Підсумкової відомості ресурсів (розділ ІІ, ІІІ) № позиції Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази позиція: 9 позиція: 39,40 10 2 12 5 13 31 14 14 15 12 16 35 17 3 18 26 20 18 21 17 22 36,37 24 23 25,26 14 28 (не використовується, заміняється) 27,28 33 15 34,35 21 36 23 38 11 41 (в комплекті до компресора «Ураган») 18 42 7, 29 Наступне обладнання Підсумкової відомості ресурсів щодо п.п.11, 19, 23, 27 29-32, 37, 39, 40 буде використовуватися спеціалізованими субпідрядними організаціями. Згідно інструкції з підготовки тендерної пропозиції інформацію про субпідрядника (п.7) потрібно було подавати в разі виконання ним робіт в обсязі не менше 20% від вартості договору про закупівлю. ПП «РІТМ-8» планує залучати субпідрядні організації, але сумарний обсяг даних робіт становитиме значно менше двадцяти відсотків вартості нашої цінової пропозиції. По другому питанню щодо Протоколу №23/04-1 від 23.04.2018року та Результату розгляду Вимоги Замовником від 27.04.2018р.: - Згідно п.2 Протоколу №23/04-1 від 23.04.2018р. комісія прийняла рішення, що відповідно до Відомості ресурсів, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, для виконання робіт необхідні водії. Однак довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, яка надана Учасником в складі його тендерної пропозиції, свідчить про те, що таких працівників Учасник не має й не збирається їх залучати. - Згідно п.2 Результату розгляду Вимоги Замовником від 27.04.2018р. «Все обладнання, що планується використовувати під час виконання робіт, у Підсумковій відомості ресурсів зазначено як власне. Це суперечить наданим в складі тендерної пропозиції довідці, копіям договорів оренди та змісту скарги: "Окрім установки самохідної для нанесення пінополіуретанового покриття (поз.19 Відомість ресурсів) та Апарату для стикового зварювання поліетиленових труб (поз.11 Відомості ресурсів) та інших спецобладнань, які використовуються спеціалізованими субпідрядними організаціями." Таким чином договірна ціна (із всіма додатками) не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в части п. 2, а саме ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013. Додатково повідомляємо, що надана в складі тендерної пропозиції інформація щодо оренди техніки є недостовірною, а саме: техніка не перебуває у власності ПП "Автолідер" (лист УЗЕ в Харківській області від 05.04.2018 № 2827/20/119/01-2018). Даємо детальне роз’яснення щодо цих пунктів: - «Все обладнання, що планується використовувати під час виконання робіт, у Підсумковій відомості ресурсів зазначено як власне»: Відповідно до Відомості ресурсів, яка надана учасником ПП «Рітм-8» в складі його тендерної пропозиції, власні машини та механізми та орендовані машини та механізми мають різні позначення у відомості ресурсів. - Таким чином договірна ціна (із всіма додатками) не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в части п. 2, а саме ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013.: Договірна ціна (із всіма додатками) складена Учасником ПП «Рітм-8» у програмному комплексі АВК-5 (ліцензійна програма «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації), яка в свою чергу повністю відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в части п. 2, а саме ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 - Додатково повідомляємо, що надана в складі тендерної пропозиції інформація щодо оренди техніки є недостовірною, а саме: техніка не перебуває у власності ПП "Автолідер" (лист УЗЕ в Харківській області від 05.04.2018 № 2827/20/119/01-2018). Надана в складі тендерної пропозиції інформація щодо оренди техніки Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (файл ТД Валки Додаток 1 та 2 ч.1.rar (стор.7-8) та Договір № 060617 від 06.06.2017р. на надання послуг по оренді спецтехніки між ПП «Рітм-8» та ПП «Автолідер» (файл ТД Валки Додаток 1 та 2 ч.1.rar (стор.9-10) є дійсним по факту та по суті. У вищезазначеному договорі зазначається перелік спецтехніки (яка надається в оренду з водіями). До речі, ПП «Автолідер» у м.Полтаві та Полтавській області є одним з лідерів по наданню послуг спецтехнікою (насамперед у будівельній, аграрній галузі та галузі видобутку нафти та газу). З цією компанією ми співпрацюємо останні 10 років. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням. За ч.2 та 3 ст. 5 цього Закону Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. За статтею 4 цього Закону Державна політика у сфері розвитку економічної конкуренції та обмеження монополізму в господарській діяльності, здійснення заходів щодо демонополізації економіки, фінансової, матеріально-технічної, інформаційної, консультативної та іншої підтримки суб'єктів господарювання, які сприяють розвитку конкуренції, здійснюється органами державної влади, органами місцевого самоврядування та органами адміністративно-господарського управління та контролю. 2. Суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. 3. Органи державної влади, до компетенції яких належить забезпечення державного регулювання та управління у відповідних галузях економіки, проводять моніторинг ринків цих галузей з метою аналізу та прогнозування їх розвитку. 4. Державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції, захист інтересів суб'єктів господарювання та споживачів від його порушень здійснюються органами Антимонопольного комітету України. Варто зауважити, що вільна та чесна конкуренція разом із приватною власністю – є однією із підвалин ринкової економіки і важливою передумовою вільного ціноутворення на основі реального співвідношення попиту і пропозиції. Ігнорування Замовником цих фундаментальних принципів ринкової економіки - є грубим порушенням Закону і є підставою для скасування незаконного та необґрунтованого рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції та рішення про неправомірне визначення Переможця. Поза увагою Замовника залишились такі значущі фактори (див.Тендерна документація; розділ Оцінка тендерної пропозиції п.1: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна»), як нижча ціна на закупівлю робіт (порівняно із переможцем) та кращі кваліфікаційні показники. Наша ціна - 23 499 000,00грн., а ціна у переможця ТОВ «Індіго Груп» 25 541 504,00грн. Додається порівняльна таблиця вагомих переваг тендерної пропозиції ПП «Рітм-8» порівняно з ТОВ «Індіго Груп»: ПП «РІТМ-8» ТОВ «ІНДІГО ГРУП» Остаточна цінова пропозиція 23 499 000,00 грн На 2 042 504,00 грн ціна нижча!!! 25 541 504,00 грн Строк гарантії на виконані роботи Десять років (згідно проекту Договору про закупівлю робіт п.10.3 тендерної документації) Два роки Загальний строк виконання робіт 17 місяців, не пізніше 31 серпня 2019р 21 місяць, не пізніше 31 грудня 2019р Виходячи із послідовності та однаковості аргументів наведених Замовником у протоколах про відхилення нашої тендерної пропозиції Замовник отримав і розглянув нібито, виключно у формальному режимі, нашу Вимогу на рішення тендерного комітету. Фактично не сприйняв обґрунтованість та вагомість наших заперечень, що свідчить про певну упередженість та заангажованість Замовника. В результаті таких дій Замовника складається враження, що публічні торги мали на меті не виявлення в результаті чесної та вільної конкуренції найкращого учасника для предмету закупівлі. А мала місце лише імітація торгів для наперед визначеного переможця. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Індіго Груп». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору із Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником будівельного ринку. У складі поданої документації для участі у процедурі даної закупівлі учасником надана Довідка про наявність у Учасника торгів документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (файл ТД Валки Додаток 1 та 2 ч.1 rar. (стор.13-14), скановані копії Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, Акти приймання виконаних будівельних робіт, розміщені у таких файлах: Акти аналогічних робіт ч.1-1.rar. (стор.1-50), Акти аналогічних робіт ч.1-2.rar. (стор.1-50), файл ТД Валки Акти аналогічних робіт ч.2 rar. (стор.1-7). Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ст.3-4 Закону України «Про захист економічної конкуренції»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Рітм–8» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №23/04-1 від 23 квітня 2018 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «Індіго-Груп» зазначене у протоколі №27/04-1від 27 квітня 2018 року. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою обслуговуючого банку про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Копія Протоколу №23/04-1 засідання тендерного комітету відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 23.04.2018року. 3. Копія вимоги до Замовника вих.№ 32 від 25.04.2018р. (Номер вимоги: UA-2018-03-15-001362-а.с2). 4. Копія відповіді Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації 27 квітня 2018 року за результатами розгляду Вимоги замовника. 5. Копія підсумкової відомості ресурсів. 6. Копія Довідки наявності обладнання та матеріально-технічної бази. З повагою, Директор ПП «Рітм -8» Р.І.Баран
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2018 18:42
Рішення від 10.05.2018 № 4366.pdf
Дата публікації: 10 травня 2018 18:42
Рішення від 24.05.2018 № 4959.pdf
Дата публікації: 30 травня 2018 19:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол про скасування рішень тендерного комітету
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2018 15:37

Документи подані скаржником

07 травня 2018 13:54
Оплата

Документи подані замовником

01 червня 2018 15:37
Протокол відміна БДЮТ.pdf

Документи Органу Оскарження

10 травня 2018 18:42
Рішення від 10.05.2018 № 4366.pdf
30 травня 2018 19:58
Рішення від 24.05.2018 № 4959.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2018 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Променергобуд 20 824 430,40
UAH з ПДВ
20 824 430,40
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС" 24 416 490,00
UAH з ПДВ
23 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Рітм8 25 246 973,54
UAH з ПДВ
23 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 25 709 168,59
UAH з ПДВ
25 541 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2018 17:56
Статут.pdf
29 березня 2018 17:56
проект договора.pdf
29 березня 2018 17:55
копія Статуту.pdf
29 березня 2018 17:55
Відгук ХОДА.pdf
29 березня 2018 17:55
Відгук Спецінвестстрой.pdf

Публічні документи

06 червня 2018 12:21
Довідки Валки.pdf
04 червня 2018 17:06
Цінова оновлена 4_06.pdf
27 квітня 2018 16:42
Довідки Валки.pdf
23 квітня 2018 16:55
Цінова оновлена.pdf
30 березня 2018 15:31
Ліцензія.pdf.(2).P7S
30 березня 2018 15:31
Ліцензія.pdf.(1).P7S
30 березня 2018 15:31
Ліцензія.pdf
30 березня 2018 15:31
Гарантія 826.pdf.(2).P7S
30 березня 2018 15:31
Гарантія 826.pdf.(1).P7S
30 березня 2018 15:31
Гарантія 826.pdf
30 березня 2018 15:31
Витяг зі Статуту.pdf.(2).P7S
30 березня 2018 15:31
Витяг зі Статуту.pdf.(1).P7S
30 березня 2018 15:31
Витяг зі Статуту.pdf
30 березня 2018 15:31
15календарний графік.pdf
30 березня 2018 15:31
13Ведомость ресурсов.pdf
30 березня 2018 15:31
12Локальні кошториси.pdf
30 березня 2018 15:31
11Договірна ціна.pdf
30 березня 2018 15:31
7КБ-3,КБ-2в.pdf
30 березня 2018 15:31
6КБ-3,КБ2в.pdf
30 березня 2018 15:31
5КБ-3, КБ-2в.pdf
30 березня 2018 15:31
4КБ-3, КБ-2в.pdf
30 березня 2018 15:31
2Банковская гарантия.pdf
30 березня 2018 15:31
1Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Променергобуд

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"

ПП Рітм8

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Променергобуд
#23760015
Рішення скасоване 20 824 430,40
UAH з ПДВ
01 червня 2018 15:34
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"
#32438415
Рішення скасоване 23 498 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 15:34
ПП Рітм8
#36195759
Рішення скасоване 23 499 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 15:34
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
Рішення скасоване 25 541 504,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 15:34
ТОВ Променергобуд
#23760015
Відхилено 20 824 430,40
UAH з ПДВ
04 червня 2018 16:37
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"
#32438415
Відхилено 23 498 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2018 16:43
ПП Рітм8
#36195759
Відхилено 23 499 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2018 16:46
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
Переможець 25 541 504,00
UAH з ПДВ
06 червня 2018 11:26

Документи

06 квітня 2018 13:24
Електронний підпис

Документи

16 квітня 2018 12:24
Електронний підпис
16 квітня 2018 12:22
Протокол №2 БДЮТ.doc

Документи

23 квітня 2018 16:28
Електронний підпис

Документи

27 квітня 2018 15:52
Електронний підпис

Документи

04 червня 2018 16:29
Електронний підпис
04 червня 2018 16:28
Електронний підпис

Документи

04 червня 2018 16:40
Електронний підпис
04 червня 2018 16:38
Фасад - Сервіс.pdf

Документи

04 червня 2018 16:45
Електронний підпис
04 червня 2018 16:44
Протокол Ритм - 8.pdf

Документи

06 червня 2018 11:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2018 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
25 541 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2018 11:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:16
бдют 21 06.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 16:02
доп угода 17 12.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 16:01
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 14:42
доп угода бдют.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 14:41
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 16:34
доп угода БДЮТ осн.pdf зміни до договору
19 червня 2019 16:30
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 11:16
доп угод осн..pdf зміни до договору
20 березня 2019 11:15
додаткова угода кап.-конвертирован.pdf зміни до договору
20 березня 2019 11:11
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 16:39
додаткова угода кап рем.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 16:38
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2018 13:46
Додаткова угода №2 БДЮТ.pdf зміни до договору
26 листопада 2018 13:45
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2018 09:02
Додаткова угода БДЮТ.pdf зміни до договору
26 червня 2018 09:02
Електронний підпис укладений
23 червня 2018 09:26
Договір БДЮТ(1).pdf укладений
23 червня 2018 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 21/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/06-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п. 1 п. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 13.1 Договору №21/06-1 від 21.06.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 21/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/06-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення п. 4.1. розділу 4 договору №21/06-1 від 21. 06. 2018 року
Номер договору про закупівлю: 21/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/06-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виділення фінансування по договору №21/06-1 від 21.06.2018 року
Номер договору про закупівлю: 21/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/06-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткове фінансування по договору №21/06-1 від 21.06.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 21/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/06-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткове фінансування по договору №21/06-1 від 21.06.2018 року
Номер договору про закупівлю: 21/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/06-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення п. 4.1 розділу 4 договору №21/06-1 від 21.06.2018 року
Номер договору про закупівлю: 21/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/06-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 21/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/06-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML