Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи
Очікувана вартість
201 623,00 UAH
UA-2018-03-15-001140-a 75481356f4754d7aaa5a341a40336fbf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

468-51-91 vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Фрунзе, 103-А (вул. Кирилівська, 103-А)
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
468-51-91
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2018 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 квітня 2018 12:07
Початок аукціону: 02 квітня 2018 12:07
Очікувана вартість: 201 623,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 009,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15700 кілограми
пшоно, крупа гречана, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична, крупа ячмінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська, Київ, вул. Фрунзе, 103-А (вул. Кирилівська, 103-А)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2018 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2018 14:45
ДОДАТОК 4.docx
15 березня 2018 14:45
ДОДАТОК 3.docx
15 березня 2018 14:45
ДОДАТОК 2.doc
15 березня 2018 14:45
ДОДАТОК 1.docx
15 березня 2018 14:45
Тендерна Документація-.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-15-001140-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Киівпродзбут, Код ЄДРПОУ:23392445
Дата подання: 04 квітня 2018 13:03
Оскарження дискваліфікації
Приватне підприємство "Київпродзбут" категорично не згодно з дискваліфікацією.
Статттею 217 Цивільного кодексу України встановлено, що недійсність окремої частини правочину не має наслідком недійсності інших його частин і правочину в цілому, якщо можна припустити, що правочин був би вчинений і без включення до нього недійсної частини.
Договір оренди від 1 березня 2018 року був би укладений без включення до нього положень пункту 1.4, оскільки підстави набуття речових прав Орендодавця на об'єкт оренди зазначений у першому абзаці Договору. Тобто, без включення до Договору пункту 1.4 він є дійсним.
Таким чином висновок про те, що договір оренди від 1 березня 2018 року є недійсним вцілому, суперечить вимогам статті 217 Цивільного кодексу України, і є протиправним.
Наполягаємо відмінити рішення про дискваліфікацію ПП "Київпродзбут",так як Ваше рішення є неправомірним , как як згідно Ваших вимог надані всі дозвільні документи на складські приміщення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2018 20:16
В п. 1.1.2. Додатка 1 до Тендерної документації чітко вказано, що Учасник має надати інформаційну довідку про наявність складських приміщень та НАДАТИ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ.
В тендерній пропозиції Ваше підприємство надало інформаційну довідку, в якій вказано наявність складських приміщень площею 250 м.кв. На підтвердження цієї інформації були додані правовстановлюючі документи Орендодавця - технічний паспорт, договір купівлі-продажу та, відповідно, договір оренди на ЖИТЛОВИЙ будинок площею 39,1 м.кв. з надвірними будівлями та спорудами: льох, сарай, гараж - за адресою с. Вишеньки, Бориспільського району, Київської області, вул. Жертв революції, 19-а.
Крім того в п.1.4. Договору оренди вказано, що Предмет оренди належить Орендодавцю на підставі Свідоцтва про право власності на житло від 9 березня 2004 року тоді як підставою є Договір купівлі-продажу від 14 липня 1998 року.
Тобто, Ваше підприємство надало всі необхідні документи на житловий будинок, льох, сарай та гараж та не надало жодних документів, які б підтверджували право власності Орендодавця саме на складські приміщення площею 250 м.кв.

Враховуючи вищезазначене, відповідно до п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001140-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Киівпродзбут, Код ЄДРПОУ:23392445
Дата подання: 05 квітня 2018 16:07
Оскарження кваліфікації переможця
Приватне підприємство "Київпродзбут" категорично не згодно з визначенням переможця в закупівлі по крупам,так як ще до 15.04.2018р. триває прийом оскаржень на нашу дискваліфікацію. Ми надали оскарження, відповідь не була надана, а переможець вже визначений , що є грубим порушенням процедури закупівлі згідно Закону України №922-VIII від 25.12.2018р. "Про публічні закупівлі", що змушує Приватне підприємство "Київпродзбут" звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2018 20:27
Відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" - У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2018 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Киівпродзбут 176 484,00
UAH з ПДВ
176 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" 195 390,00
UAH з ПДВ
195 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Ніка-1" 199 908,00
UAH з ПДВ
199 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2018 17:28
Електронний підпис
30 березня 2018 17:25
Пропозиція.pdf
30 березня 2018 17:25
Cтатут.pdf
30 березня 2018 17:25
Додаток 3.pdf
30 березня 2018 17:25
Додаток 2.pdf
30 березня 2018 17:25
Додаток 1ч.ІІ.pdf
30 березня 2018 17:25
довідка ISO.pdf
30 березня 2018 17:25
Додаток 1 ч.ч.8.pdf
30 березня 2018 17:25
Додаток 1 ч.Іч.7.pdf
30 березня 2018 17:25
Додаток 1 ч.І.ч.6.pdf
30 березня 2018 17:25
Додаток 1 ч.І ч.5.pdf
30 березня 2018 17:25
Додаток 1 ч.І.ч.4.pdf
30 березня 2018 17:25
Додаток 1 ч.І ч.3.pdf
30 березня 2018 17:25
Додаток 1 ч.І.ч.2.pdf
30 березня 2018 17:25
Додаток 1 ч.І. ч.1pdf

Публічні документи

06 квітня 2018 11:29
Документи переможця (2).pdf
30 березня 2018 16:36
9гарантійні листи.pdf
30 березня 2018 16:35
3документи якості.pdf
30 березня 2018 16:35
2Пояснювальна записка.pdf
30 березня 2018 16:35
25 Витяг 16 03.pdf
30 березня 2018 16:35
22Мед книжки копії.pdf
30 березня 2018 16:35
21 1ДФ за 2017р.pdf
30 березня 2018 16:35
19дезинфекція автомоб..pdf
30 березня 2018 16:35
15 ISO 22000.PDF
30 березня 2018 16:35
14асортиментний перелік.PDF
30 березня 2018 16:35
13висновок сес.PDF
30 березня 2018 16:35
10Розшифровка рах.10.pdf
30 березня 2018 16:34
8накладна холод.камери.pdf
30 березня 2018 16:34
7накладна холод.камера.pdf
30 березня 2018 16:34
1Лист ТЕРРА.pdf
30 березня 2018 16:34
1Лист Сквира.pdf
30 березня 2018 16:34
1Лист Миронівка.pdf
30 березня 2018 16:34
1Лист Крупинка СВС.pdf
30 березня 2018 16:34
15відомості про учасника.pdf
30 березня 2018 16:34
12довідка з ЄДРПОУ.PDF
30 березня 2018 16:34
11Статут.PDF
30 березня 2018 16:34
8паспорт директора.PDF
30 березня 2018 16:34
5довідка щодо ліцензії.pdf
30 березня 2018 16:34
4довідка форма 4-ОПП.PDF
30 березня 2018 16:34
2проект договору.pdf
30 березня 2018 16:34
1тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 березня 2018 17:28
Електронний підпис
28 березня 2018 16:57
Пропозиція крупи.PDF
28 березня 2018 16:57
Проект договору крупи.PDF
28 березня 2018 16:57
22 ISO 22000 2007.pdf
28 березня 2018 16:57
22 ISO 9001 2015.pdf
28 березня 2018 16:57
16Копія Статуту.PDF
28 березня 2018 16:57
2 Довідка щодо МТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Киівпродзбут

ПП "Торгпродсервіс"

ПП "Ніка-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Киівпродзбут
#23392445
Відхилено 176 484,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2018 11:12
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС"
#30757072
Переможець 195 390,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2018 14:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

04 квітня 2018 11:12
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

05 квітня 2018 14:22
Електронний підпис
05 квітня 2018 14:18
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2018 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС"
#30757072
195 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2018 14:22
Електронний підпис
05 квітня 2018 14:18
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 11:41
ДУ 11 до договору 1604.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 11:41
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 15:23
Додаткова угода 10 до договру 1604.pdf зміни до договору
18 січня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:54
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 січня 2019 12:54
Електронний підпис укладений
07 грудня 2018 10:29
Додаткова угода.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 10:29
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 15:11
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 листопада 2018 15:11
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 12:24
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 вересня 2018 12:24
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 12:23
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 серпня 2018 12:23
Електронний підпис укладений
11 липня 2018 09:40
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 липня 2018 09:39
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 15:41
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 травня 2018 15:40
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 15:30
Додаткова угода 1604-2.pdf зміни до договору
17 травня 2018 15:28
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 15:20
Додаткова угода 1604-1.pdf зміни до договору
17 травня 2018 15:19
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 11:19
Договір.pdf укладений
16 квітня 2018 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...); Зміна адреси Замовника
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару;
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару;
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару;
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару;
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини);
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару;
Номер договору про закупівлю: 1604
Договір:
Номер додаткової угоди: 1604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 230 347,48
UAH (в тому числі ПДВ 38 391,24 UAH)