Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Камера для зберігання стерильного інструментарію, стілець медичний)
Очікувана вартість
20 600,00 UAH
UA-2018-03-15-000614-c f36d0757eeec48aa92a420f4b8ad7eaa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Родинченко Ірина Олександрівна

+380462951994 likarmltri@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний лікувально-профілактичний заклад "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 14242161
Вебсайт: http://www.ml3.cn.ua
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. 1-го Травня, 170
Контактна особа: Родинченко Ірина Олександрівна
+380462951994
likarmltri@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2018 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2018 11:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 11:27
Початок аукціону: 20 березня 2018 13:59
Очікувана вартість: 20 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 206,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Камера для зберігання стерильного інструментарію, стілець медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14030, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Захисників України, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 квітня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2018 11:22
оголошення меблі 2018-03-15.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-15-000614-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3537312474
Дата подання: 29 березня 2018 11:04
Порушення замовником ЗУ "Про публічні закупівлі"
СКАРГА
На дії Замовника Комунальний лікувально-профілактичний заклад
«Чернігівська міська лікарня №3» Чернігівської міської ради
згідно замовлення Замовником, щодо закупівлі: UA-2018-03-15-000614-c.
Фізична особа-підприємець «Слизченко Ігор Володимирович» (надалі - Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері Комунальний лікувально-профілактичний заклад
«Чернігівська міська лікарня №3» Чернігівської міської ради та ознайомившись з тендерною документацією замовника опублікованою в документі «оголошення меблі 2018-03-15.doc» . Предметом закупівлі було, - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні згідно ДК 021:2015: 33190000-8 , що зазначено у оголошенні .
За результатами розгляду оголошення було прийнято рішення прийняти участь в даній закупівлі.
На основі ст. 9 Громадський контроль у сфері публічних закупівель ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
ч.1. Громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, до аналізу та моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органів, уповноважених на здійснення контролю, про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та недоліки роботи електронної системи закупівель.
ч.2. Замовники і учасники процедур закупівель та Уповноважений орган повинні сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель відповідно до законів України "Про громадські об’єднання", "Про звернення громадян" і "Про інформацію".
Мною було помічено порушення, мого права на участь в закупівлі медичного обладнання та незаконно мене дискваліфіковано як учасника, у зв’язку з халатністю виконання службових обов’язків головою тендерного комітету, а саме Янголем В.І. та секретарем Родиченко І.О. та іншими членами тендерного комітету ( Полевод В.А., Приган-Нагорна І.О., Іванова Л.М. Городецька О.В.) які не ознайомились повністю з поданою мною документацію та аргументували мою дискваліфікацію не подачею документів на відповідність та якість запропонованої продукції.
За оголошенням UA-2018-03-03-000132-a замовником проводиться допорогова процедура закупівлі на закупівлю 33192000-2 Меблі медичного призначення.
Проведення допорогових закупівель регламентовано наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016р. №35: “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства “Прозорро” від 20 червня 2017 року N 49).
Зі змісту п. 6.4. наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016р. №35: “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” вбачається, що: “у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників».
За таких умов, якщо замовник вказав у вимогах до предмету закупівлі, що аналоги та еквіваленти пропонувати, то відповідно до п. 6.4. наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016р. №35: “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” він зобов’язаний приймати будь-які аналоги чи еквіваленти до визначеного ним предмету закупівлі під час проведення допорогових закупівель.
Керуючись п. 6.4. наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016р. №35: “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства “Прозорро” від 20 червня 2017 року N 49) Вашу відмову у прийнятті аналогів та/або екрівалентів вважаємо необґрунтованою та безпідставною”.

Так, подана мною, ФОП «Слизченком Ігорем Володимировичем» відповідає вимогам документації на яку замовник має право надати запит посилаючись на ЗУ «Про публічні закупівлі»

Отже, розглянувши всі причини відмови, маючи всі підстави щодо кваліфікації Переможця, оскаржую приняте вами ріщення щодо Протоколу №63-18 засідання тендерного комітету КЛПЗ «Чернігівської міської лікарні №3» ЧМР.

Діяння тендерного комітету та всіх його учасників порушується:
За результатами розгляду оголошення було помічено порушення дії ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
ст. 3 Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
ч.3, ст.5 Недискримінація учасників
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
ч .1,ст.11 Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).
Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Відмовивши за п. 1,4, ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» буде не законною, що може призвести до оскарження рішення замовника

За здійснення порушень ст. 3; ч.3, ст.5; ч.1, ст.11; ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено відповідальність , на основі:
- абз. 12, ч.1, ст. 10 «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).»
- ст. 38 Відповідальність за порушення вимог цього Закону. ЗУ «Про публічні закупівлі»,
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
- ст.ст 1643, 16414 КУпАП:
• ст. 1643 Недобросовісна конкуренція
«Умисне поширення неправдивих або неточних відомостей, які можуть завдати шкоди діловій репутації або майновим інтересам іншого підприємця, -
тягне за собою накладення штрафу від п'яти до дев'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
• ст. 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
- ч.1 ст. 364 Зловживання владою або службовим становищем. КК України.
«1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, -
карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Тому направляємо вам скаргу щодо дій Тендерного комітету для внесення змін до тендерної документації.
Також доводимо вас до відому щодо можливості звернення у відповідні органи для захисту порушених замовником особистих прав, мене як громадянина України гарантованих мені ст. 42 Конституцією України, ст. 16 ЦК України.
У разі відсутності реагування на мою скаргу, буду подавати повідомлення про порушення законодавства України зігдно з ст. 55 Конституції України до органів уповноважених контролювати дотримання законодавства України!
На основі вищезазначених порушень, вимагаємо:
1. Скасувати Протоколу №63-16 засідання тендерного комітету КЛПЗ «Чернігівської міської лікарні №3» ЧМР або визнати його не дійсним .
2. Змінити рішення щодо «ФОП Мусійчук Дмитро Володимирович»
3. Прийняти до кваліфікації пропозицію ФОП «Слизченка Ігоря Володимировича»
4. Визнати переможцем ФОП «Слизченка Ігоря Володимировича»

Директор ФОП «Слизченко І.В.»__________________________________Слизченко І.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2018 08:56
Тендерний комітет КЛПЗ «Чернігівської міської лікарні №3» ЧМР (далі – Замовник) розглянув Вашу скаргу щодо закупівлі 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Камера для зберігання стерильного інструментарію, стілець медичний) від 15.03.2018р. (ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-15-000614-c) і повідомляє про наступне:

1. Згідно ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена вище замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару для укладення договору.
Таким чином Законом встановлено право, а не обов’язок Замовника використовувати електронну систему для проведення допорогових закупівель (очікувана вартість закупівлі UA-2018-03-15-000614-c складає 20 600,00грн.). Більш того порядок здійснення таких закупівель не належить до сфери застосування Закону, а регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016р.
Замовник приймаючи рішення про здійснення Закупівлі через систему електронних торгів, а не шляхом укладання прямого забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.

2. Замовником було розроблено Документацію електронних торгів, де визначено вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження (п.4 Документації. Ці вимоги Замовника є обов’язковими для всіх учасників, що приймають рішення взяти участь у закупівлі і не носять дискримінаційного характеру. Документація електронних торгів була розміщена до ЦБВ «Прозоро» 15.03.2018р. і поки тривав період обговорення потенційні учасники мали можливість ознайомитись з її вимогами та звернутись до Замовника за роз’ясненнями або з пропозиціями щодо внесення змін до Документації. Жодних звернень від ФОП Слизченко І.В. за цей період не надійшло, а отже Замовник схильний вважати що ФОП Слизченко І.В. як і всі інші учасники, подаючи свою пропозицію погоджуються з усіма вимогами та умовами що висуває Замовник.

3. Відповідно до п.6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. У додатку 1 Документації електронних торгів «Технічні вимоги до предмета закупівлі» вказані ті технічні характеристики яким мають відповідати медичні вироби, щоб задовольняти вимоги Замовника та вважатися аналогами предмету закупівлі, що має посилання на торговельну марку. Таким чином Замовник не зобов’язаний приймати будь-які аналоги чи еквіваленти до визначеного ним предмету закупівлі, а тільки ті, що відповідають його технічним вимогам.

4. Тендерним комітетом лікарні було розглянуто пропозицію ФОП Слизченко І.В. щодо закупівлі 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Камера для зберігання стерильного інструментарію, стілець медичний) (протокол №63-18 від 28.03.2018р.) та визначено ряд невідповідностей пропозиції Учасника технічним вимогам Замовника на підставі чого і було прийняте рішення про дискваліфікацію. Дане рішення було оприлюднене у ЦБД «ПроЗорро» 29.03.2018р. Повторно розглянувши пропозицію Учасника членами тендерного комітету було виявлено ті ж самі невідповідності пропозиції ФОП Слизченко І.В. технічним вимогам Замовника.

Враховуючи все вищевикладене рішення тендерного комітету КЛПЗ «Чернігівська міська лікарня №3» ЧМР про дискваліфікацію ФОП Слизченко І.В. залишається незмінним.

Документи подані скаржником

Документи

02 квітня 2018 08:56
лист-відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ 7 930,00
UAH з ПДВ
7 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мусійчук Дмитро Володимирович 19 660,00
UAH з ПДВ
19 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2018 10:25
ISO.pdf
19 березня 2018 10:25
IMG_0015.jpg
19 березня 2018 10:25
doc102.pdf
19 березня 2018 10:25
ст. 17.pdf
19 березня 2018 10:25
ст. 16.pdf
19 березня 2018 10:25
Сертифікат Заповіт.pdf
19 березня 2018 10:25
Сан.гіг висновки.pdf
19 березня 2018 10:25
Реквізити Слизченко.pdf
19 березня 2018 10:25
Про не підвищення ціни.pdf
19 березня 2018 10:25
Паспорт+код Слизченко.pdf
19 березня 2018 10:25
Паспорт Слизченко.pdf
19 березня 2018 10:25
ІПН Слизченко.pdf
19 березня 2018 10:25
Доручення підписанта.pdf
19 березня 2018 10:25
Довідка про підприємця.pdf
19 березня 2018 10:25
Витяг реєстрації ФОП.pdf
19 березня 2018 10:25
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

16 березня 2018 13:53
Дозвільні ПАНМЕД.rar
16 березня 2018 13:53
Сертификация Атон.rar
16 березня 2018 13:53
ФОП Мусийчук Д.В..pdf
16 березня 2018 13:53
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
16 березня 2018 13:53
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
16 березня 2018 13:53
згода підписати договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП Мусійчук Дмитро Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3537312474
Відхилено 7 930,00
UAH з ПДВ
29 березня 2018 08:48
ФОП Мусійчук Дмитро Володимирович
#3126909390
Переможець 19 660,00
UAH з ПДВ
29 березня 2018 08:50

Документи

29 березня 2018 08:48
протокол

Документи

29 березня 2018 08:50
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2018 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мусійчук Дмитро Володимирович
#3126909390
19 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2018 08:50
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
03 квітня 2018 12:13