Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля ДГ 13-100 та ГЖП 13-25)
Очікувана вартість
3 983 660,00 UAH
UA-2018-03-15-000498-c 5a1146f677bf4481a591bb2d5fba890f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Г

+380624445322 buhv_2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Відділ освіти Волноваської райдержадміністрації Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 02142632
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. 1-го Травня 1
Контактна особа: Тетяна Г
+380624445322
buhv_2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2018 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2018 09:00
Початок аукціону: 12 квітня 2018 15:22
Очікувана вартість: 3 983 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 950,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 119509.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

поставка згідно переліку споживачів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
880 тони
Тверде паливо (вугілля ДГ 13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.1Травня,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
50 тони
Тверде паливо (вугілля ГЖП 13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.1Травня,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2018 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2018 16:45
Зміни до тендерної документації (03.04.2018).doc
03 квітня 2018 16:45
Тендерна документація (нова радакція від 03.04.2018).doc
03 квітня 2018 16:45
протокол №47 від 03.04.2018.jpg
15 березня 2018 10:56
прект договору1.jpg
15 березня 2018 10:56
проект договору 3.jpg
15 березня 2018 10:56
проект договору 2.jpg
15 березня 2018 10:56
протокол.jpg
03 квітня 2018 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2018 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2018 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2018 16:45
Зміни до тендерної документації (03.04.2018).doc
22 березня 2018 15:55
Зміни до тендерної документації.doc
03 квітня 2018 16:45
Тендерна документація (нова радакція від 03.04.2018).doc
29 березня 2018 13:54
Тендерна документація (нова радакція від 29.03.2018).doc
28 березня 2018 11:57
Тендерна документація (нова радакція від 22.03.2018 р).doc
28 березня 2018 11:53
Тендерна документація (нова радакція від 22.03.2018).doc
22 березня 2018 15:55
Тендерна документація (нова радакція від 22.03.2018).doc
15 березня 2018 10:56
ТД 1 закупівля вугілля Волноваха (1).doc
03 квітня 2018 16:45
протокол №47 від 03.04.2018.jpg
29 березня 2018 13:54
перелік змін від 29.03.2018.jpg
28 березня 2018 11:51
Тендерна документація (нова радакція від 22.03.2018).doc
15 березня 2018 10:56
прект договору1.jpg
15 березня 2018 10:56
проект договору 3.jpg
15 березня 2018 10:56
проект договору 2.jpg
15 березня 2018 10:56
протокол.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність вимогам документації
Дата подання: 16 березня 2018 13:51
Дата відповіді: 16 березня 2018 14:51
Вимога Замовника: згідно «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 4 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги п.п. 1.2.Копії правовстановлюючих документів права власності на складські приміщення або договорів оренди, суборенди (строком дії не менше ніж до 31.12.2018) для зберігання, складування товару, відповідність встановленим санітарним нормам (скріплена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою Учасника*) ЗАПИТАНННЯ: Надання в складі пропозиції договору про надання послуг, для зберігання, складування товару буде відповідати вимогам Замовника та ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: не зовсім зрозуміло Ваше питання, роз*ясніть детальніше
Уточнення
Дата подання: 16 березня 2018 15:46
Дата відповіді: 22 березня 2018 15:56
Уточнення: Замовник в ТД вимагає надання копій договорів оренди, суборенди (строком дії не менше ніж до 31.12.2018) для зберігання, складування товару. Якщо Учасник замість копій договорів оренди, суборенди надасть копію договору про надання послуг (строком дії не менше ніж до 31.12.2018), для зберігання, складування товару - це буде відповідати вимогам Замовника та ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так.
щодо надання банківської гарантії
Дата подання: 18 березня 2018 11:20
Дата відповіді: 22 березня 2018 15:56
В Документації наявна вимога щодо надання оригіналу банківської гарантії до 13:00год. у день проведення аукціону. Просимо Вас роз'яснити буде відхилена наша пропозиція, якщо гарантія буде надана Вам не в день проведення аукціону, а, наприклад, на день або три дні раніше?
Відповідь: Ні.
Щодо надання банківської гарантії
Дата подання: 18 березня 2018 11:28
Дата відповіді: 22 березня 2018 15:57
В Документації зазначено, що гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах” за № 639 від 15.12.2004. Згідно цього Положення гарантія повинна містити такі реквізити, зокрема: - назву валюти, у якій надається гарантія; - суму гарантії цифрами та словами; - найменування бенефіціара; - код згідно з ЄДРПОУ. Тому просимо Вас внести зміни до Документації та вказати всі необхідні для оформлення гарантії дані.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся необхідна інформація міститься в оголошенні.
Щодо надання відгуку
Дата подання: 18 березня 2018 11:35
Дата відповіді: 22 березня 2018 15:58
В Документвції вимагається надання Відгуку(ів) від замовників про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук(и) надаються на фірмових бланках замовників, завірені підписом замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). У зв'язку з тим, що дата підписання відгуку ніяким чином не впливає на "якість" тендерної пропозиції, просимо Вас дозволити надання відгуку(ів) від замовників датованих не раніше 2017р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не заперечує з даного питання. До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Щодо надання копій документів
Дата подання: 18 березня 2018 11:38
Дата відповіді: 22 березня 2018 15:58
У Документації є цілий ряд вимог про надання копій тих чи інших документів. Просимо вас роз'яснити, якщо учасник торгів замість копії документа надасть відсканований в кольоровому зображенні оригінал цього самого документа, то чи не буде в цьому випадку відхилено його тендерну пропозицію?
Відповідь: Ні.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-15-000498-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41073735
Дата подання: 21 квітня 2018 11:04
Скарга на рішення тендерного комітету Відділу освіти Волноваської районної державної адміністрації Донецької області прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга на рішення тендерного комітету Відділу освіти Волноваської районної державної адміністрації Донецької області прийняті під час проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2018 20:35
Рішення від 24.04.2018 № 3842+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 20:35
Рішення від 11.05.2018 № 4467.pdf
Дата публікації: 16 травня 2018 20:55

Документи подані скаржником

21 квітня 2018 11:03
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2018 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АРТМАРКЕТ" 3 301 500,00
UAH з ПДВ
2 883 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" 3 227 100,00
UAH з ПДВ
3 061 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 3 836 250,00
UAH з ПДВ
3 836 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ ОРІОН" 3 980 400,00
UAH з ПДВ
3 980 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2018 20:09
Електронний підпис
10 квітня 2018 20:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 квітня 2018 22:12
Електронний підпис
05 квітня 2018 22:12
Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2018 19:46
Електронний підпис
10 квітня 2018 19:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2018 22:03
Електронний підпис
10 квітня 2018 22:00
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРТМАРКЕТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"

ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"

ТОВ "ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ ОРІОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АРТМАРКЕТ"
#40149331
Відхилено 2 883 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 15:05
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"
#41073735
Відхилено 3 061 999,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 15:08
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#39508011
Переможець 3 836 250,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 15:13

Документи

17 квітня 2018 15:05
Електронний підпис
17 квітня 2018 15:04
Scanitto_2018-04-17_003.jpg
17 квітня 2018 15:04
Scanitto_2018-04-17_001.jpg

Документи

17 квітня 2018 15:08
Електронний підпис
17 квітня 2018 15:07
Scanitto_2018-04-17_003.jpg
17 квітня 2018 15:07
Scanitto_2018-04-17_001.jpg

Документи

17 квітня 2018 15:13
Електронний підпис
17 квітня 2018 15:11
Scanitto_2018-04-17_003.jpg
17 квітня 2018 15:11
Scanitto_2018-04-17_001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2018 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#39508011
3 836 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2018 15:13
Електронний підпис
17 квітня 2018 15:11
Scanitto_2018-04-17_003.jpg
17 квітня 2018 15:11
Scanitto_2018-04-17_001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2019 10:06
Сканировать3.JPG зміни до договору
11 січня 2019 10:04
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2019 09:53
Сканировать3.JPG зміни до договору
11 січня 2019 09:53
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2019 09:48
Сканировать3.JPG зміни до договору
04 січня 2019 09:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 08:53
Сканировать3.JPG зміни до договору
28 грудня 2018 08:52
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2018 15:30
Сканировать3.JPG зміни до договору
25 червня 2018 15:29
Електронний підпис укладений
21 травня 2018 12:12
договір 4.JPG укладений
21 травня 2018 12:01
договір 3.JPG укладений
21 травня 2018 12:01
договір 2.JPG укладений
21 травня 2018 12:01
договір 1.JPG укладений
21 травня 2018 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/05-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/05-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно пункту 5 статті 36 Закону "України про публічні закупівлі" продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в Договорі. 2.Всі інщі пункти Договору залишаються без змін і Сторони підтвержують по ним свої забов*язання.
Номер договору про закупівлю: 18/05-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/05-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно пункту 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» збільшити суму Договору на 767250,00 (сімсот тисяч шістдесят сім тисяч двісті п’ятдесят грн., 00 коп.,) в асортименті: вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) у кількості 169,09 т. за ціною 4537,5грн., за одиницю продукції згідно додатковій угоді №1/507 до договору №18/05-01 від 21.05.2018 виклавши п. 2.3 Договору в наступній редакції: «Загальна сума договору становить 4603500,00(чотири мільйона шістсот три тисячі п’ятсот грн., 00 коп.). 2. Всі інші пункти Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 18/05-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/05-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно пункту 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» збільшити суму Договору на 767250,00 (сімсот тисяч шістдесят сім тисяч двісті п’ятдесят грн., 00 коп.,) в асортименті: вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) у кількості 160,00 т. за ціною 4537,5грн. та ГЖП (13-25) у кількості 10,00 т.за ціною 4125,00 грн. за одиницю продукції згідно з додатковою угодою №1/507до договору №18/05-01 від 21.05.2018. 2.Скасувати додаткову угоду №6 від 04.01.2019 до договору №18/05-01 від 21.05.2018 оприлюднену на веб-порталі Уповнаваженого органу 04.01.2019
Номер договору про закупівлю: 18/05-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/05-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно з пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі акту консультації Донецької торгово-промислової палати №ЭИ-4 від 04.01.2019 про ринкову вартість вугілля кам’яного у торгівельній мережі Донецької області станом на 04.01.2019 року внести зміни до договору № 18/05-01 від 21 травня 2018 року в частині підвищення ціни за одиницю товару в розмірі на 10% у зв’язку з коливанням ціни на ринку, без збільшення суми,визначеної в договорі в асортименті: Найменування продукції Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю, Грн. Без ПДВ Сума Вугілля камяне марки ДГ(13-100) тн. 144,6281 4991,25 721875,00 Вугілля камяне марки ГЖП(13-25) тн. 10 4537,5 45375,00
Номер договору про закупівлю: 18/05-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/05-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML