Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Services by development of land surveying projects concerning the lands inventory
Очікувана вартість
75 000 000,00 UAH
UA-2018-03-15-000147-a 1b75f6c22e2b47d9866d0dc904d62555
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рева Тетяна Олексіївна

380672746374 reva.tanya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37454258
Вебсайт: http://dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Рева Тетяна Олексіївна
380672746374
reva.tanya@gmail.com
Додаткові контактні особи: Рева Тетяна Олексіївна
380672746374
reva.tanya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Work with Asset of Dnipro City Council
National ID: 37454258
Contact point: Reva Tetyana Oleksiyivna
380672746374
reva.tanya@gmail.com
Additional contacts: Reva Tetyana Oleksiyivna
380672746374
reva.tanya@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 березня 2018 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 11:06
Очікувана вартість: 75 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2250000 UAH
Publication date: 15 березня 2018 09:45
Enquiries until: 09 квітня 2018 18:00
Complaints submission until: до 15 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 квітня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 75 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 375 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Д.Яворницького,75а
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Services by development of land surveying projects concerning the lands inventory
CPV: 71250000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання: 30%
строк виконання: 30%
12 квітня 2018 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 17:09
ТД инвентаризация .doc
12 квітня 2018 17:09
ТД Інвентарізація перелік змін.doc
12 квітня 2018 17:09
Оголошення англ инвент.doc
12 квітня 2018 17:08
ОГОЛОШЕННЯ.doc
15 березня 2018 09:49
Додаток ділянка .docx
15 березня 2018 09:48
Проект договір.docx
12 квітня 2018 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2018 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2018 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 17:09
ТД инвентаризация .doc
06 квітня 2018 10:02
ТД инвентаризация .doc
15 березня 2018 09:50
ТД инвентаризация .doc
12 квітня 2018 17:09
ТД Інвентарізація перелік змін.doc
06 квітня 2018 10:03
ТД Інвентарізація перелік змін.doc
12 квітня 2018 17:09
Оголошення англ инвент.doc
06 квітня 2018 10:02
Оголошення англ инвент.doc
15 березня 2018 09:46
Оголошення англ инвент.doc
12 квітня 2018 17:08
ОГОЛОШЕННЯ.doc
06 квітня 2018 10:02
ОГОЛОШЕННЯ.doc
15 березня 2018 09:46
ОГОЛОШЕННЯ.doc
15 березня 2018 09:49
Додаток ділянка .docx
15 березня 2018 09:48
Проект договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз*яснення щодо окремих пунктів тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2018 11:21
Дата відповіді: 22 березня 2018 15:46
п.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 3 Тендерної документації, а саме чи повинні фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 20-ти осіб бути штатними співробітниками, адже КЗоТ передбачає працевлаштування за трудовими угодами, або укладання договору субпідряду. Чи можливі такі форми трудових відносин при участі в цьому тендері? п.8 Розділу ІІІ Інші документи, а саме щодо нормативно правових документів згідно яких повинна складатися Інформаційна довідка у довільній формі щодо впровадження Учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища з обов’язковим зазначенням цих заходів, і які саме заходи повинні бути відображені у цій довідці; п.5 Розділу ІІІ Інші документи, а саме Оригінал або нотаріально завірена копія довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Залишок коштів на рахунку є комерційною інформацією та не підлягає оприлюдненню, адже для підтвердження фінансової платоспроможності Учасник надає Копію фінансової звітності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання.

За першим питанням, заявленим у зверненні, повідомляємо наступне:

Згідно положень ч.1, 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язок замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника, серед яких визначено «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання».
Згідно ст. 2 КЗпП України працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою.
Згідно положень п. 14.1.195. Податкового кодексу України, 14.1.195. працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону;
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Згідно положень ст. 21 КЗпП України, трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Згідно ст. 24 КЗпП України, трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі. При укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно листу Мінпраці України № 162/06/187-07 вiд 27.06.2007 штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність пeрсоналу і оклади пo кожній посаді. А затвердження керівником підприємства штатного ропису здійснюється шляхом видання спеціального лoкального нормативного акту (наказу), який визнaчатиме кількість працівників кoжної професії з рoзподілом штатних одиниць пo структурних підрозділах підприємства.
Питання, пов'язані з обліком штатних працівників, врегульовані Інструк¬цією статистики кількості працівників, затвердженої наказом Держкомстату України № 286 вiд 28.09.2005. Її дія поширюється нa всіх юр¬идичних осіб, філії, представництва та інші обо¬соблені підрозділи, а тaкож нa фізичних осіб-підприємців, щo використовують найману працю.
Крім того, відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 29.121.2004 № 336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» посадові інструкції розробляються та затверджуються з урахуванням особливостей штат¬ного розпису підприємства. Інструкції складаються для працівників всіх посад, вказаних у штатному розписі. B штатному розписі потрібно використовувати повні назви посад відповідно дo Довідника, включаючи кваліфікаційну категорію.
Норми законодавства про працю не містять положень, які б поширювали дію трудового законодавства на правовідносини юридичної особи або ФОП з фізичною особою за договорами підряду або субпідряду. Такі правовідносини врегульовані Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України і мають ряд суттєвих відмінностей, що виключають ототожнювання цих понять. Договори про надання послуг, договори підряду, договори субпідряду або доручення виконання послуг іншій особі не є трудовими договорами, а особи, які є виконавцями послуг або робіт за цивільними договорами не є працівниками юридичної особи - замовника. Звертаємо Вашу увагу, що проектом договору на розроблення технічної документації передбачено пунктом 2.1.4. можливість, у разі необхідності, за письмовою згодою Замовника, долучати субпідрядників для виконання робіт у складі Послуги. При цьому, виконавець залишається відповідальним за всі дії або бездіяльність субпідрядників.
З урахуванням вищенаведеного, вимоги п.2.1. Додатку 3 до тендерної документації є вичерпними та такими, що відповідають вимогам чинного законодавства. Отже, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційній вимозі стосовно працівників необхідно подати інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку), накази про призначення, про затвердження штатного розкладу із самим штатним розкладом, трудові книжки, документи про освіту, форму №1-ДФ щодо працівників, прийнятих до 01.01.2018 р., повідомлення фіскальної служби про прийняття працівників на роботу, щодо працівників, прийнятих після 01.01.2018 р., тощо.
За другим питанням, заявленим у зверненні, повідомляємо наступне:

Згідно положень ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» встановлено низку вимог та регуляторних норм стосовно забезпечення екологічної безпеки в роботі підприємств. Також чим законом встановлено низку заборон на діяльність підприємств та експлуатацію матеріальних об’єктів, щодо яких не додержано заходів екологічної безпеки. Згідно п.«б» ст..10 закону, екологічні права громадян забезпечуються обов'язком підприємств здійснювати технічні та інші заходи для запобігання шкідливому впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, виконувати екологічні вимоги при плануванні, розміщенні продуктивних сил, будівництві та експлуатації об'єктів економіки.
Відповідно до вимог ст..40 закону, використання природних ресурсів підприємствами здійснюється з додержанням обов'язкових екологічних вимог раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій; здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища; здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів; збереження територій та об'єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні; здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб.
Законом встановлено норми щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони навколишнього природного середовища при переході на маловідхідні і ресурсо- і енергозберігаючі технології, організації виробництва і впровадженні очисного обладнання і устаткування для утилізації та знешкодження відходів, а також приладів контролю за станом навколишнього природного середовища та джерелами викидів і скидів забруднюючих речовин, виконанні інших заходів, спрямованих на поліпшення охорони навколишнього природного середовища.
Законом передбачено запровадження заходів щодо запобігання та ліквідації наслідків шкідливого впливу біологічних факторів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини; запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах; заходи для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення; заходи щодо зниження токсичності та знешкодження шкідливих речовин, що містяться у відпрацьованих газах та скидах транспортних засобів, переходу на менш токсичні види енергії й пального, додержання режиму експлуатації транспортних засобів та інші заходи, спрямовані на запобігання й зменшення викидів та скидів у навколишнє природне середовище забруднюючих речовин та додержання встановлених рівнів фізичних впливів.
Закон має досить широкий зміст, цитування якого в рамках відповіді на поставлене Вами запитання є недоречним.
З урахуванням вищенаведеного, при складанні довідки згідно вимоги п.4 розділу ІІІ тендерної документації учасник має викласти об’єктивну та правдиву інформацію про заходи, які учасник запровадив у своїй господарській діяльності, з урахуванням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища.

За третім питанням, заявленим у зверненні, повідомляємо наступне:
Врахуємо ваші зауваження і внесемо зміни в тендерну документацію.
Тех завдання
Дата подання: 26 березня 2018 17:43
Дата відповіді: 27 березня 2018 15:17
Просимо надати роз’яснення щодо окремих пунктів технічного завдання: 1. Доповніть будь ласка характеристики об’єкта інформацією про площі земельних ділянок, які підлягають інвентаризації. 2. Чи є необхідність виготовлення топографічного плану масштабу 1:500 та його погодження в Головному архітектурно- планувальному управлінню Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
За першим питанням, заявленим у зверненні, повідомляємо наступне:
Інвентаризація земель проводиться в межах м. Дніпра загальною площею 40507,7 га, затверджених Постановою Верховної Ради України від 11.07.2001 № 2641-III.
Встановлення технічним завданням етапів проведення інвентаризації земель не суперечить вимогам п. 4 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 № 513, стосовно якого об’єктами інвентаризації земель є територія адміністративно-територіальних одиниць або їх частин. Відповідні етапи надання послуги, передбачені технічним завданням, проводяться в межах частин адміністративно-територіальної одиниці, якою є місто Дніпро (земельні ділянки 1, 2, 3), які збігаються з межами кадастрових кварталів (перелік наведено у додатку), відображених на Публічній кадастровій карті України та межею м. Дніпра, площа цих частин має бути визначена за матеріалами інвентаризації земель.
За другим питанням, заявленим у зверненні, повідомляємо наступне: Відповідно до п. 14 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 № 513, робочий інвентаризаційний план складається на основі чергового кадастрового плану або інших планово-картографічних матеріалів у межах міст та селищ - у масштабі не дрібніше 1:5000, у межах сільських населених пунктів - у масштабі не дрібніше 1:2000, у межах територій, визначених проектами формування території і встановлення меж сільських, селищних рад, - у масштабі не дрібніше 1:10000, у межах районів - у масштабі 1:25000.
Вимоги до виконання топографо-геодезичних робіт регламентуються пунктами 15-20 цього Порядку, вимоги до виконання камеральних робіт і складання робочого та інвентаризаційного планів регламентуються пунктами 21, 22, 24, 25 Порядку.
Пунктом 8 технічного завдання встановлено вимоги щодо складання робочого та інвентаризаційного планів М 1:2000 в системі координат СК 63.
Загальне питання
Дата подання: 27 березня 2018 09:58
Дата відповіді: 27 березня 2018 16:02
1. Для яких цілей під час проведення інвентаризації земель використовуються матеріали лісовпорядкування та матеріали інвентаризації парків, зелених зон якщо Технічним завданням на закупівлю не передбачене формування земельних ділянок відповідних кегорій земель. Прошу внести зміни в технічне завдання. 2. Згідно з п.5 Порядку проведення інвентаризації земель об’єктом інвентаризації земель є територія України, територія адміністративно-територіальної одиниці або її частини,окремі земельні ділянки. Технічним завданням передбачена інвентаризація частин земель м. Дніпра без зазначення та відображення їх меж в тому числі без надання проекту землеустрою щодо встановлення меж району у місті, як того вимагає Земельний кодекс України (ст. 173). Враховуючи вищезазначенне прошу привести у відповідність технічне завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
За першим питанням, заявленим у зверненні, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог п. 14-16, 22 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 № 513 (далі Порядок), на робочих інвентаризаційних планах, серед іншого, зазначаються межи земель усіх форм власності та межі угідь, складаються поконтурні відомості з експлікацією, в яких зазначаються номери контурів, площа земельних ділянок, їх кадастрові номери (за наявності), площа угідь, що фактично використовуються на момент проведення інвентаризації, площа обмежень (обтяжень) у їх використанні.
Відповідно до п. 7 Порядку серед вихідних даних для проведення інвентаризації земель перелічені матеріали з Державного фонду документації із землеустрою, містобудівна документація, затверджена в установленому законодавством порядку, та відзначено, що під час проведення інвентаризації земель використовуються матеріали аерофотозйомки, лісовпорядкування, проекти створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду, схеми формування екомережі, програми у сфері формування, збереження та використання екомережі.
Пунктом 5 Прикінцевих положень Лісового кодексу України встановлено, що до одержання в установленому порядку державними лісогосподарськими підприємствами державних актів на право постійного користування земельними лісовими ділянками, документами, що підтверджують це право на раніше надані землі, є планово-картографічні матеріали лісовпорядкування.
Тому вважаємо, що наявність у переліку вихідних даних, наведеному у технічному завданні, матеріалів лісовпорядкування, матеріалів інвентаризації парків, зелених зон та іншого є доцільним та не суперечить вимогам, встановленим Порядком до проведення інвентаризації земель.
За другим питанням, заявленим у зверненні, повідомляємо наступне: Зауваження частково прийнято до уваги, розділ технічного завдання – «Характеристика об'єкта: місце розташування - м. Дніпро:» буде викладено в редакції « Інвентаризація земель проводиться в межах м. Дніпра загальною площею 40507,7 га, затверджених Постановою Верховної Ради України від 11.07.2001 № 2641-III.
Встановлення технічним завданням етапів проведення інвентаризації земель не суперечить вимогам п. 4 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 № 513, стосовно якого об’єктами інвентаризації земель є територія адміністративно-територіальних одиниць або їх частин. Відповідні етапи надання послуги, передбачені технічним завданням, проводяться в межах частин адміністративно-територіальної одиниці, якою є місто Дніпро (земельні ділянки 1, 2, 3), які збігаються з межами кадастрових кварталів (перелік наведено у додатку), відображених на Публічній кадастровій карті України та межею м. Дніпра, площа цих частин має бути визначена за матеріалами інвентаризації земель.
Проведення інвентаризації земель м. Дніпра в розрізі районів у місті технічним завданням не передбачається.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-15-000147-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: MGGP SPÓŁKA AKCYJNA, Код ЄДРПОУ:0000042514
Дата подання: 26 березня 2018 12:59
Забезпечення тендерної пропозиції
В Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.2. Забезпечення тендерної пропозиції - вказано що забезпечення тендерної пропозиції - "Не вимагається". Ми стверджуємо, що у межах цього процесу немає правових інструментів, зокрема, застави для участі у тендері, яка могла би забезпечити інтереси Замовника проти ненадійного Виконавця та змови Виконавців. Прийнята процедура, яка запропонована організацією-замовником, не захищає в першу чергу процес виконання, оскільки не існує жодного способу дисциплінувати Замовників та запобігати вчинення ними незаконних дій.
Необхідно вказати, що відсутність грошової застави спричинює те, що Замовник не має гарантії того, що виконавець пропозиція якого визнана найвигіднішою, укладе угоду. Це дає широке поле до спекуляцій та зловживань при встановленні ціни пропозиції. Більш того, Замовник не має жодної гарантії, щодо надійності виконавця.
Очевидним є те, що грошова застава створює фінансовий бар'єр для виконавців та обмежує доступ для надання послуг щодо відкритих торгів, але виключає пропозиції Виконавців, які не можуть виконати державие замовлення. При такому обсязі замовлення та його кошторисній вартості необхідним є обмеження доступу суб'єктам господарювання, які не дають гарантії надійного, своєчасного та відповідного з вимогами Замовника виконання замовлення
Відмовившись від участі в тендері, замовник не забезпечив рішення, які гарантують правове співробітництво з замовником щодо протидії спотворенню результатів процедури закупівлі.
Замовник не має юридичних інструментів для того, щоб змусити Виконавця укладати договір, який може спричинити труднощі на заключному етапі виконання робіт та передбачити необхідність повторного виконання цих робіт. У зв'язку з цим, просимо про внесення відповідних змін до тендерной документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2018 15:38
Шановний учасник!
Згідно ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», «забезпечення виконання договору про закупівлю» - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю; «забезпечення тендерної пропозиції» - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Згідно ст.21 закону, в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно ст.24 закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Згідно ст.26 закону, замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Отже, встановлення вимоги про забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору є правом, а не обов’язком замовника. У випадку прийняття замовником рішення про доцільність застосування вищенаведених забезпечень тендерної процедури закупівлі, потенційні учасники будуть повідомлені про це в порядку, встановленому законодавством про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
щодо забезпечення тендерної пропозиції

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-15-000147-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:35212013
Дата подання: 11 квітня 2018 16:57
Скарга про порушення законодавства
Тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 13.04.2018 №3453.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2018 18:34

Документи подані скаржником

11 квітня 2018 16:57
List_MER_3433.pdf
11 квітня 2018 16:57
Скарга 75 млн.PDF

Документи подані замовником

12 квітня 2018 17:10
Лист_скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

13 квітня 2018 18:34
Рішення від 13.04.2018 №3453.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 квітня 2018
UA-2018-03-15-000147-a1b75f6c22e2b47d9866d0dc904d62555
Найменування: Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37454258
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Учасник Документи Рішення
Київське державне підприємство геодезії, картографії, кадастрових та геоінформаційних систем "КИЇВГЕОІНФОРМАТИКА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Технодар-Днепр Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 квітня 2018 15:02
Протокол_27.pdf
23 квітня 2018 15:08
Електронний підпис

Публічні документи

19 квітня 2018 16:48
Електронний підпис
19 квітня 2018 16:43
банківська_гарантія.rar
19 квітня 2018 16:43
реєстр.pdf
19 квітня 2018 16:43
трудові кн 3.pdf
19 квітня 2018 16:43
трудові кн 1.pdf
19 квітня 2018 16:43
трудові кн 2.pdf
19 квітня 2018 16:43
трудові кн 5.pdf
19 квітня 2018 16:43
трудові кн 4.pdf
19 квітня 2018 16:43
підвищення кв.pdf
19 квітня 2018 16:43
накази.PDF
19 квітня 2018 16:43
Дипломи 17.04.18.pdf
19 квітня 2018 16:43
довидка про майно.PDF
19 квітня 2018 16:43
3 наказ призначення.PDF
19 квітня 2018 16:43
информаційна довідка.PDF
19 квітня 2018 16:43
Витаг ЄДРПОУ.PDF
19 квітня 2018 16:43
форма 1-ДФ.PDF
19 квітня 2018 16:43
1 довідка з банку.pdf
19 квітня 2018 16:43
9 наказ призначення.PDF
19 квітня 2018 16:43
8 лист до статти 17.PDF

Документи

23 квітня 2018 15:11
Протокол_27.pdf
23 квітня 2018 15:15
Електронний підпис

Публічні документи

08 травня 2018 10:28
Електронний підпис
08 травня 2018 10:19
Тендерна пропозиція
08 травня 2018 10:19
Довідка з податкової
08 травня 2018 10:19
Довідка МВС України
19 квітня 2018 17:42
Електронний підпис
19 квітня 2018 17:42
Електронний підпис
19 квітня 2018 17:13
Файл 8 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
19 квітня 2018 17:13
Файл 7 КОШТОРИСИ.PDF
19 квітня 2018 17:13
Файл 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Документи

23 квітня 2018 15:11
Протокол_27.pdf
23 квітня 2018 15:12
Електронний підпис

Публічні документи

19 квітня 2018 17:45
Банківська гарантія.rar
19 квітня 2018 17:45
IG-18264-001.pdf
19 квітня 2018 17:45
9Банківські документи.pdf
19 квітня 2018 17:45
8Довідки.PDF
19 квітня 2018 17:45
6Установчі документи.PDF
19 квітня 2018 17:45
5Кошторис.pdf
19 квітня 2018 17:45
4Проект договору.pdf
19 квітня 2018 17:45
2Реєстр.PDF
19 квітня 2018 17:45
1Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Київське державне підприємство геодезії, картографії, кадастрових та геоінформаційних систем "КИЇВГЕОІНФОРМАТИКА"

ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС

ТОВ Технодар-Днепр

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС 63 180 024,53
UAH з ПДВ
63 180 024,53
UAH з ПДВ
1.4285714286 44 226 017.17 Документи
ТОВ Технодар-Днепр 73 453 042,62
UAH з ПДВ
73 453 042,62
UAH з ПДВ
1.4285714286 51 417 129.83 Документи

Публічні документи

08 травня 2018 10:28
Електронний підпис
08 травня 2018 10:19
Тендерна пропозиція
08 травня 2018 10:19
Довідка з податкової
08 травня 2018 10:19
Довідка МВС України
19 квітня 2018 17:42
Електронний підпис
19 квітня 2018 17:42
Електронний підпис
19 квітня 2018 17:13
Файл 8 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
19 квітня 2018 17:13
Файл 7 КОШТОРИСИ.PDF
19 квітня 2018 17:13
Файл 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Публічні документи

19 квітня 2018 17:45
Банківська гарантія.rar
19 квітня 2018 17:45
IG-18264-001.pdf
19 квітня 2018 17:45
9Банківські документи.pdf
19 квітня 2018 17:45
8Довідки.PDF
19 квітня 2018 17:45
6Установчі документи.PDF
19 квітня 2018 17:45
5Кошторис.pdf
19 квітня 2018 17:45
4Проект договору.pdf
19 квітня 2018 17:45
2Реєстр.PDF
19 квітня 2018 17:45
1Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС

ТОВ Технодар-Днепр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС
#41425139
Переможець 63 180 024,53
UAH з ПДВ
03 травня 2018 15:34

Документи

03 травня 2018 15:32
Електронний підпис
03 травня 2018 15:28
Протокол_32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2018 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС
#41425139
63 180 024,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2018 15:32
Електронний підпис
03 травня 2018 15:28
Протокол_32.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 14:18
Електронний підпис укладений
09 серпня 2018 12:54
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2018 12:54
Дод_уг_1_доДог_5_3.pdf зміни до договору
05 червня 2018 12:52
Протокол_45.pdf зміни до договору
05 червня 2018 12:51
Дог_5_3.pdf зміни до договору
05 червня 2018 12:51
Протокол_38.pdf укладений
23 травня 2018 09:56
Електронний підпис укладений
23 травня 2018 09:26
Дог_5_3.pdf укладений
23 травня 2018 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилок для реєстрації договору Протокол ТК 45
Номер договору про закупівлю: 5/3
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір 5.3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 555 319,87
UAH