Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з організації гарячого харчування у закладах освіти
Очікувана вартість
29 305 434,00 UAH
UA-2018-03-14-001632-a 6c633e19fa5645d0989eeec4cebfac91
Переговорна процедура (скорочена)
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Циганок Анджела Михайлівна

380444199838 katorgina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Циганок Анджела Михайлівна
380444199838
katorgina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 3. ст. 56 Закону України «Про освіту» органи державної влади та органи місцевого самоврядування, у підпорядкуванні яких перебувають державні і комунальні заклади освіти, забезпечують безоплатним гарячим харчуванням зокрема дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах), дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", які навчаються в закладах дошкільної, загальної середньої, осіб інших категорій, визначених законодавством та/або рішенням органу місцевого самоврядування.
В школах Оболонського району станом на 1 березня 2018 року навчається 27758 учнів. З них безкоштовним харчуванням забезпечуються учні перших-четвертих класів – 11518 учнів, діти сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах; учні із числа дітей інвалідів; учні із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; учні із числа дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції; діти із сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у Революції Гідності» та ін.. згідно чинного законодавства, діти інваліди – 1181 учень.
Відповідно вищезазначеного існує необхідність здійснити закупівлю послуг з організації гарячого харчування у закладах освіти, ДК 021:2015 код 55520000-1 " Кейтерингові послуги".
Очікувана вартість предмета закупівлі – 29305434,0 грн. без ПДВ (двадцять дев’ять мільйонів триста п’ять тисяч чотириста тридцять чотири грн. без ПДВ)
Лот № 1 – 26377314,0 грн. без ПДВ (двадцять шість мільйонів триста сімдесят сім тисяч триста чотирнадцять грн. без ПДВ)
Лот № 2 – 1361100,0 грн. без ПДВ (один мільйон триста шістдесят одна тисяча сто грн. без ПДВ)
Лот № 3 – 1045200,0 грн. без ПДВ (один мільйон сорок п’ять тисяч двісті грн. без ПДВ)
Лот № 4 – 521820,0 грн. без ПДВ (п’ятсот двадцять одна тисяча вісімсот двадцять грн. без ПДВ)
Джерело фінансування – місцевий бюджет.
Кількість послуг:
1 лот - послуги з організації гарячого харчування в 32 закладах освіти - 1450153 дітоднів
2 лот - послуги з організації гарячого харчування в НВК № 157 - 75530 дітоднів
3 лот – послуги з організації гарячого харчування в НВК № 143 – 57590 дітодні
4 лот – послуги з організації гарячого харчування в НВК «Потенціал», школі № 328 – 28340 дітоднів.
Закупівля послуг з організації гарячого харчування у закладах освіти, ДК 021:2015 код 55520000-1 " Кейтерингові послуги" проводилась двічі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою згідно із Законом «Про публічні закупівлі», оскільки учасник ТОВ «Понтем.УА» двічі оскаржував дії Замовника.
На даний час процедура закупівлі послуги з організації гарячого харчування у закладах освіти, ДК 021:2015 код 55520000-1 " Кейтерингові послуги" призупинено на час розгляду скарги в Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Перші торги на закупівлю послуг з організації гарячого харчування було оголошено 13 грудня 2017 року (закупівля UA-2017-12-13-000372-a). Строк розкриття пропозицій 12.01.2018 року. Зазначені торги було відмінено 26 січня 2018 року через оскарження процедури в Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Для забезпечення закладів освіти послугами з організації гарячого харчування під час оскарження процедури було оголошено другі торги 10.01.2018 року (закупівля UA-2018-01-10-001551-b). Розкриття пропозицій відбулось 14 лютого 2018 року.
26 лютого 2018 року ТОВ «Понтем.УА» оскаржив результати розгляду його пропозиції (відхилення) в Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. Розгляд скарги відбудеться 16 березня 2018 року.
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде опубліковано протягом п’яти днів. Існує вірогідність скасування (відміна) торгів.
Проведення нових відкритих торгів з публікацією англійською мовою потребує двох місяців (до кінця травня 2018 року.)
Станом на 12.03.2018 року договори, за якими надавались послуги з організації харчування на початку 2018 року закінчились, про що свідчать листи від надавачів послуг. Звіти про виконання договорів про закупівлю опубліковані на сайті уповноваженого органу.
Ситуація, що виникла призвела до припинення забезпечення навчальних закладів даною послугою, що як наслідок ускладнило навчально-виховний процес у закладах освіти Оболонського району, призвело до великого соціального резонансу, що відображено у пресі, на сторінках інтернет видань, у новинах телеканалів. На адресу управління освіти надійшло безліч скарг від незадоволених батьків, що спричинило напружену ситуацію в районі та в місті. (додаються).
Все це можна розцінити, як надзвичайну ситуацію соціального характеру. Ситуація (якщо вона буде тривати певний час) може призвести до ускладнення здоров’я дітей. Специфіка харчування дітей відрізняється від звичайних послуг харчування. Норми харчування дітей розраховуються з урахуванням гігієнічних принципів та натуральних норм продуктів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591. Харчування дітей повинно бути збалансованим, адже незбалансоване харчування є причиною захворювань і в кінцевому результаті заважає формуванню здоров’я дітей.
За відсутності правових підстав (договорів) послуги з організації харчування в закладах освіти Оболонського району призупинено, харчоблоки не працюють, діти не харчуються.
До управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надходить велика кількість скарг, звернень та запитів від батьків, органів державної влади, депутатів, ЗМІ з вимогою вжити дієві заходи щодо відновлення харчування дітей.
Обставини, що призвели до призупинення харчування дітей в закладах освіті, створили соціальну напругу та порушили права дітей, визначені законами України, необхідно невідкладно вирішити.
З метою вирішення вищезазначених обставин пропоную як виняток застосувати переговорну процедуру на закупівлю послуг з організації гарячого харчування у закладах освіти, ДК 021:2015 код 55520000-1 "Кейтерингові послуги", відповідно п. 3 ч. 2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
Закупівля послуг з організації гарячого харчування у закладах освіти, ДК 021:2015 код 55520000-1 "Кейтерингові послуги" здійснюється до кінця 2018 року, оскільки відкриті торги оголошувались на період 2018 року.
З огляду на викладені обставини застосовано переговорну процедуру закупівлі на закупівлю послуг з організації гарячого харчування у закладах освіти, ДК 021:2015 код 55520000-1 " Кейтерингові послуги" (відповідно до п.3 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2018 18:17
Оскарження наміру укласти договір: 20 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

послуги з організації гарячого харчування у закладах освіти ДК 021:2015 код 55520000-1 " Кейтерингові послуги"
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
1 лот - послуги з організації гарячого харчування в 32 закладах освіти - 1450153 дітоднів
2 лот - послуги з організації гарячого харчування в НВК № 157 - 75530 дітоднів
3 лот – послуги з організації гарячого харчування в НВК № 143 – 57590 дітодні
4 лот – послуги з організації гарячого харчування в НВК «Потенціал», школі № 328 – 28340 дітоднів.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

14 березня 2018 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-14-001632-a.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФОП Бучан Тарас Юрійович, Код ЄДРПОУ:2866615654
Дата подання: 19 березня 2018 20:12
Скарга на дії, бездіяльність, рішення Замовника
Скарга на незаконне оголошення переговорної (скороченої) процедури по всім лотам
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 березня 2018 20:10
Рішення від 21.03.2018 № 2519 , лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 березня 2018 20:10
Рішення від 10.04.2018 № 3291.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2018 20:58

Документи подані скаржником

19 березня 2018 20:08
Квитнація скарга 1.pdf
19 березня 2018 20:11
Scan1 Скарга.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 2 лот - послуги з організації гарячого харчування в НВК № 157
Опис предмету закупівлі:
послуги з організації гарячого харчування в НВК № 157 - 75530 дітоднів
Статус: Активний
Очікувана вартість: 1 361 100,00 UAH без ПДВ

Позиції

1 посл
послуги з організації гарячого харчування в НВК № 157
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04211, Україна, Київ, Київ, заклади освіти згідно дислокації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Тиндиченко Ольга Іванівна
#1878507546
Переможець 1 210 040,00
UAH
14 березня 2018 18:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2018 18:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Тиндиченко Ольга Іванівна
#1878507546
1 210 040,00
UAH
Документи