"Капітальний ремонт покрівлі даху Теплицької ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 по вул. Незалежності, 20 смт. Теплик, Вінницької області"
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2018-03-14-001511-c a6c1f5bb18804c3a973d92eafb2a19e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 02141443
Місцезнаходження замовника: 23800, Україна, Вінницька обл., селище міського типу Теплик, вул. Незалежності, 7
Контактна особа замовника: Сокольвяк Наталія Степанівна
+380435321504
osvita@teposvita.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2018 00:00
Початок аукціону: 30 березня 2018 11:17
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт покрівлі даху Теплицької ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 по вул. Незалежності, 20 смт. Теплик, Вінницької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, Теплицький район, смт. Теплик, вул. Незалежності, 20 (Теплицька ЗОШ І-ІІІ ст. № 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2018  —  01 серпня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 березня 2018 16:38
Електронний цифровий підпис
14 березня 2018 16:34
Додаток_4.docx
14 березня 2018 16:34
Додаток_3.docx
14 березня 2018 16:34
Додаток_2.docx
14 березня 2018 16:33
Додаток_1.docx
14 березня 2018 16:33
Тендерна_документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 14 березня 2018 17:40
20000,00 (двадцять тисяч гривень 00 коп.)
Тендерною документацією передбачено, що учасник-переможець торгів сплачує 20000,00 (двадцять тисяч гривень 00 коп.) консультанту торгів. Поясніть будь ласка правові підстави для такої вимоги ?
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2018 15:48
Відповідь на наявну в електронній системі закупівель Роз’яснення до процедури/Вимогу про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 20 квітня 2018 14:30
інформація про податковий борг БК Пегас
Станом на 11.04.2018 щодо платника податків ТОВ "БК ПЕГАС" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ»


Станом на 17.04.2018 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 16:58
Відповідь на наявну в електронній системі закупівель вимогу
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 21 квітня 2018 19:48
про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником рішення про визначення переможця
Відділу освіти Теплицької районної
державної адміністрації
ЄДРПОУ 02141443
вул. Незалежності , буд. 7
смт. Теплик
Вінницької області, 23800


ТОВ «Енергоагроімпекс»
ЄДРПОУ 13326341
вул. Стрілецька,18
м. Вінниця, 21007


ВИМОГА
про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником рішення про визначення переможця закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покрівлі даху Теплицької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 по вул. Незалежності, 20 смт. Теплик, Вінницької області» (ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) в системі електронних Державних закупівель «ProZorro»

14.03.2018 року Відділом освіти Теплицької районної державної адміністрації було опубліковано оголошення UA-2018-03-14-001511-c про здійснення закупівлі робіт по предмету «Капітальний ремонт покрівлі даху Теплицької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 по вул. Незалежності, 20 смт. Теплик, Вінницької області» (ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) та відповідну Тендерну документацію з додатками на закупівлю.
30.03.2018 року (11:17) відбувся аукціон по закупівлі.
Участь в аукціоні приймали 11 (одинадцять) учасників, серед яких і ТОВ «БК ПЕГАС», якого 19.04.2018 року (Проткол засідання тендерного комітету Відділу освіти Теплицької районної державної адміністрації від 19 квітня 2018 року №47) було визначено переможцем закупівлі.
Ознайомившись з пропозицією ТОВ «БК ПЕГАС» та проаналізувавши її на відповідність умовам закупівлі, ТОВ «Енергоагроімпекс» вважає що остання не відповідає вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі (умовам Закупівлі), а отже, Учасник закупівлі ТОВ «БК ПЕГАС» підлягає дискваліфікації, а рішення Тендерного комітету про визначення його переможцем (Протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Теплицької районної державної адміністрації від 19 квітня 2018 року №47) підлягає перегляду.
Так, в порушення умов закупівлі, а саме:
- Завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації) у т.ч. Довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), складена учасником за встановленою формою, оригінал або нотаріально завірена копія відгука (всіх відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів) (Додаток №1 до ТД) – ТОВ «БК ПЕГАС» було надано Довідку №26-03-6 від 26 березня 2018 року про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), яка містить відомості про виконання 7-ми договорів, предмет лише одного з яких відповідає предмету закупівлі, при цьому з відомостей, відображених у довідці не вбачається факт виконання учасником робіт з капітального ремонту даху (покрівлі); в порушення умов закупівлі учасником не надано всі відгуки від організацій з якими укладено аналогічні договори, зазначених в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1.; лист –відгук №21-3 від 21.03.2018 року від ТОВ «ІР - Груп» не містить інформації про найменування робіт, які виконувались учасником, а лист – відгук №19 від 20.03.2018 року від ФОП Кудриш В.М. містить інформацію про виконання учасником робіт по капітальному ремонту сходових клітин, що не підтверджує факт виконання аналогічних договорів.
- В порушення пп3, п.2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТОВ «БК ПЕГАС» було надано Гарантійний лист №26-03-9 від 26.03.2018 року щодо відповідності вимогам кваліфікаційних критеріїв, вимогам, встановленим ст.17 Закону України «Про здійснення Публічних закупівель» та зазначення достовірної інформації, а також Гарантійний лист щодо відсутності підстав відмови в участі у закупівлі № 26-03-10 від 26.03.2018 року по ст.17 Закону, проте в порушення умов закупівлі, відомості, відображені у вказаних гарантійних листах, містять недостовірну інформацію, яка не узгоджується з відомостями Державної фіскальної служби України, які містяться на сайті з відкритим доступом, зокрема щодо наявності податкового боргу.
- У пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС» відсутній дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, чим порушено пп.6 п.2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із основних принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Проте, в порушення зазначених вимог, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС» вимогам Замовника.
Тому, беручи до уваги вищевказану невідповідність пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС» умовам закупівлі, у ТОВ «Енергоагроімпекс» виникають сумніви щодо дотримання Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції зазначеного учасника.
Враховуючи те, що оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації є адміністративним правопорушенням, встановленим ст.16414 КУпАП, та беручи до уваги вищенаведене, -

ВИМАГАЮ:

1. Розглянути дану вимогу.
2. Переглянути Рішення Тендерного комітету Відділу освіти Теплицької районної державної адміністрації щодо визначення ТОВ «БК ПЕГАС» переможцем закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт покрівлі даху Теплицької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 по вул. Незалежності, 20 смт. Теплик, Вінницької області» (ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (Протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти Теплицької районної державної адміністрації від 19 квітня 2018 року №47), за результатами чого прийняти відповідне рішення, яким виправити допущені порушення під час оцінки пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС».


Директор ТОВ «Енергоагроімпекс» О.М. Теплицький

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2018 16:50
Відповідь на наявну в електронній системі вимогу
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 24 квітня 2018 16:03
податковий борг
Станом на 21.04.2018 щодо платника податків ТОВ "БК ПЕГАС" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ»


Станом на 20.04.2018 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.

*Увага! Стан розрахунків платника податків з бюджетом може змінюватись щоденно
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2018 13:34
Відповідь на наявну в електронній системі вимогу
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 25 квітня 2018 16:37
Станом на 21.04.2018 щодо платника податків ТОВ "БК ПЕГАС" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ» Станом на 23.04.2018 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України
Станом на 21.04.2018 щодо платника податків ТОВ "БК ПЕГАС" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ»


Станом на 23.04.2018 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.

*Увага! Стан розрахунків платника податків з бюджетом може змінюватись щоденно
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2018 13:37
Відповідь на наявну в електронній системі вимогу
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 26 квітня 2018 12:50
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6
Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі



Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі

Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.

Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.

ЧОМУ ДЛЯ ПЕГАСА Є ВИНЯТКИ? ЗАКОН ВИКЛЮЧЕНЬ НЕ МІСТИТЬ!!!!!!!!!!!!!5 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ А НЕ 10 днів!!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2018 13:39
Відповідь на наявну в електронній системі вимогу
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 26 квітня 2018 12:53
ЗВІДКИ ВЗЯВСЯ СТРОК В 10 ДНІВ????????????????
В Примітках до Додатку 2 тендерної документації було передбачено -
- переможець торгів у строк, що не перевищує 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-
портапі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен
надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною
другою статті 17 Закону. ЗВІДКИ ВЗЯВСЯ СТРОК В 10 ДНІВ????????????????ЗАМОВНИК НЕМАЄ ПРАВА ВІДСЧТУПАТИ ВІД ІМПЕРАТИВНОГО ПРИПИСУ ст.17 ЗАКОНУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2018 13:42
Відповідь на наявну в електронній системі вимогу
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 26 квітня 2018 17:06
надання ТОВ "БК Пегас" недостовірної інформації в тендер
ТОВ «БК ПЕГАС» було надано Гарантійний лист №26-03-9 від 26.03.2018 року щодо відповідності вимогам кваліфікаційних критеріїв, вимогам, встановленим ст.17 Закону України «Про здійснення Публічних закупівель» та зазначення достовірної інформації, а також Гарантійний лист щодо відсутності підстав відмови в участі у закупівлі № 26-03-10 від 26.03.2018 року по ст.17 Закону, проте в порушення умов закупівлі, відомості, відображені у вказаних гарантійних листах, містять недостовірну інформацію, яка не узгоджується з відомостями Державної фіскальної служби України, які містяться на сайті з відкритим доступом, зокрема щодо наявності податкового боргу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2018 13:44
Відповідь на наявну в електронній системі вимогу
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.a9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 22 травня 2018 18:18
оскарження
Відповідно до вимоги, зазначеної замовником у пункті 2. "Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності переможця процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону" Додатку 2, переможець торгів протягом 5-ти днів з дня оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласті договір повинен надати: "Копія документа (документального підтвердження згідно із законодавством) того, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (у разі якщо переможець не повинен або не може подати відповідно до законодавства такий документ, він надає лист-пояснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірений печаткою (у разі наявності) і зазначає законодавчі підстави ненадання такого документа)". Скріншот з екрану монітора комп'ютера, наданий ТОВ "Енергоагроімпекс", не є документом у розумінні статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", в частині третій якої зазначено "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, ПОВИНЕН НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ДОКУМЕНТИ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті". Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ "Енергоагроімпекс" підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 30 Закону за НЕНАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2018 15:24
На наявну в електронній системі закупівель вимогу
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.a10
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 22 травня 2018 19:08
оскарження
Замовник відповідно до п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вимагає на підтвердження повноважень посадової особи учасника щодо підпису документів, надати ОРИГІНАЛ виписки з протоколу засновників. ТОВ "Енергоагроімпекс" НЕ ВИКОНАВ вказану вимогу замовника, надавши замість оригіналу КОПІЮ протоколу загальних зборів ТОВ "Енергоагроімпекс" № 1 від 10.01.2018, в порядок денний якого було включено питання щодо призначення директором Товариства Теплицького О.М. Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ "Енергоагроімпекс" підлягає відхиленню відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону за невідповідність вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 травня 2018 19:30
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.c11
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 22 травня 2018 19:18
оскарження
Замовник відповідно до п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вимагає на підтвердження повноважень посадової особи учасника щодо підпису документів, надати копію наказу про призначення. ТОВ "Енергоагроімпекс" НЕ ВИКОНАВ вказану вимогу замовника, надавши копію Наказу №17к від 10.01.2018, в якому зазначено: "Теплицького Олександра Миколайовича призначити з 11 січня 2018 року директором в зв'язку з обранням УСТАНОВЧИМИ зборами з окладом згідно штатного розкладу", тоді як питання щодо його призначення директором було затверждено ЗАГАЛЬНИМИ зборами учасників Товариства. Враховуючи те, що при створенні даного документу Товариство допустило порушення, його не можна вважати легітимним. Враховуючи те, що вимога замовника підтвердити повноваження посадової особи учасника не задоволена ТОВ "Енергоагроімпекс" належним чином, пропозиція ТОВ "Енергоагроімпекс" підлягає відхиленню відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону за невідповідність умовам тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2018 15:27
На наявну в електронній системі закупівель вимогу
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.c12
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 22 травня 2018 20:15
оскарження
Відповідно до пункту 2. «Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності переможця процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону» додатку 2 замовника переможець торгів протягом 5-ти днів з дня оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласті договір повинен надати: "Копія документа (документального підтвердження згідно із законодавством) того, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (у разі якщо переможець не повинен або не може подати відповідно до законодавства такий документ, він надає лист-пояснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірений печаткою (у разі наявності) і зазначає законодавчі підстави ненадання такого документа)". Повідомляємо тендерний комітет замовника, що з метою забезпечення вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» щодо ведення та формування Реєстру Міністерством юстиції України затверджено Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення (наказ від 11 січня 2012 року № 39/5).
Відповідно до вимог Положення відомості про особу, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, вносяться до Реєстру Міністерством юстиції через Департамент антикорупційного законодавства та законодавства про правосуддя, а відомості про особу, яку притягнуто до дисциплінарної відповідальності за корупційне правопорушення - Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головними управліннями юстиції в областях, містах Києві та Севастополі (далі – територіальні органи Міністерства юстиції).
При цьому, відомості з Реєстру у формі витягу надаються безоплатно територіальними органами Міністерства юстиції.
Враховуючи викладене, на підтвердження того, що службову (посадову) особу учасника Теплицького О.М., якого уповноважено учасником представляти інтереси Товариства під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, переможець торгів повинен надати Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, яку безкоштовно формує Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області.
В зв’язку із невиконанням вказаної вимоги пропозиція ТОВ «Енергоагроімпекс» підлягає відхиленню за невиконання вимог замовника та частини третьої статті 17 Закону відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2018 15:34
На наявну в електронній системі закупівель вимогу
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.b13
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 25 травня 2018 16:30
оскарження
Наголошуємо, відповідно до вимог статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник самостійно переглядає у відкритих державних реєстрах інформацію, лише стосовно УЧАСНИКІВ процедури закупівлі. Для переможця частиною третьою статті 17 Закону визначено: "Спосіб ДОКУМЕНТАЛЬНОГО підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ НАДАННЯ таких документів ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі". Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Враховуючи викладене, висновок: переможець НЕ ВИКОНАВ вимоги Закону внаслідок чого його пропозиція підлягає відхиленню за абз.2 частини другої ст.30 Закону
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2018 16:45
Відповідь на наявну в електронній системі вимогу
Номер вимоги: UA-2018-03-14-001511-c.a14
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 25 травня 2018 18:06
Порушено законодавство, а також неправомірне визначення переможця.
ТОВ "БК ПЕГАС" повідомляє, що довідка щодо відсутності даних у реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення є невірною, яку надало ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС".
Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України №39/5 від 11.01.2012 року Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення "Інформаційна довідка з Реєстру (далі - довідка) - це документ, який безоплатно надається Реєстратором за зверненням фізичної особи (уповноваженої нею особи) на отримання відомостей про себе з Реєстру та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Реєстрі."
Відповідно, у довідці зазначаються:
відомості про особу, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (прізвище, ім'я, по батькові (за наявності останнього), місце народження, число, місяць, рік народження, серія та номер паспорта);
дата набрання законної сили судовим рішенням про притягнення особи до відповідальності за корупційне правопорушення та/або цивільно-правової відповідальності;
дата, номер судового рішення, номер судової справи, найменування суду, який ухвалив (постановив) судове рішення про притягнення особи до відповідальності за корупційне правопорушення;
реквізити наказу про накладання дисциплінарного стягнення;
відмітка про відсутність у Реєстрі відомостей, зазначених у запиті.
Довідка надається Головним територіальним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головними територіальним управліннями юстиції в областях, містах Києві та Севастополі протягом п'яти робочих днів на письмовий запит фізичної особи (уповноваженої нею особи), в якому мають бути обов'язково вказані дані, необхідні для пошуку інформації відповідно до пункту 3.5 розділу ІІІ.
Довідка з Реєстру видається на бланку Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі за умови пред'явлення посвідчення особи особисто фізичній особі або уповноваженій нею особі та довіреності на представлення інтересів (для уповноваженої нею особи), про що робиться відповідний запис у журналі видачі інформаційних довідок.

Що робить ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", заходить на сайт і копіює он-лайн реєстр осіб, які вчинили корупційне правопорушення, але інформацію в реєстрі подивитись не можна, лише коли відповідно до Положення отримати довідку з Міністерства юстиції про відсутність чи наявність у учасника-переможця корупційного правопорушення, лише після цього Замовник може переглянути інформацію у он-лайн реєстрі.
Отже, Замовник неправомірно визначив переможцем ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", оскільки не надана довідка відповідно до пункту 2 Статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", яку Замовник вимагав.
Рекомендую переглянути рішення з приводу визначення переможцем ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" та прийняти рішення щодо дискваліфікації даного підприємства, оскільки порушений пункт Закону, який є підставою для відмови.
Для чого тоді усі учасники, які визнанні переможцем отримують довідку в Головних територіальних управліннях юстиції по Україні, якщо ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" може заскрінити робочий стіл, де нічого немає і це буде рахуватись Замовником за довідку.
Вважаю, що такого типу рішення порушують принципи публічних закупівель.
Ви, як Замовник, відхиляєте усіх учасників через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, що є самою популярною підставою для відмови, але ж у даному випадку є підстава зазначена у Статті 17, яка так і називається :"Відмова в участі у процедурі закупівлі", але цю підставу Замовник не бачить.
Рекомендую переглянути рішення про визначення переможця та ретельно ознайомитись з порядком отримання довідки з реєстру осіб, які вчинили корупційне правопорушення.
А за порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", ще й таке грубе порушення, тендерний комітет повинен нести відповідальність, передбачену вищевказаним Законом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2018 16:50
Відповідь на наявну в електронній системі вимогу

Документи

19 березня 2018 15:48
Відповідь на вимогу

Документи

25 квітня 2018 16:58
Відповідь на вимогу

Документи

26 квітня 2018 16:50
Відповідь на вимогу

Документи

27 квітня 2018 13:34
Відповідь на вимогу

Документи

27 квітня 2018 13:36
Відповідь на вимогу

Документи

27 квітня 2018 13:39
Відповідь на вимогу

Документи

27 квітня 2018 13:42
Відповідь на вимогу

Документи

27 квітня 2018 13:44
Відповідь на вимогу

Документи

25 травня 2018 15:24
Відповідь на вимогу

Документи

25 травня 2018 15:27
Відповідь на вимогу

Документи

25 травня 2018 15:33
Відповідь на вимогу

Документи

30 травня 2018 16:45
Відповідь на вимогу

Документи

30 травня 2018 16:50
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2018 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 2 154 852,64
UAH з ПДВ
2 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТСПЕЦМОНТАЖ" 2 299 449,19
UAH з ПДВ
2 098 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Пегас" 2 299 980,00
UAH з ПДВ
2 098 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛАДОГА 77" 2 381 147,00
UAH з ПДВ
2 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Будівельні Технологічні Рішення" 2 445 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." 2 380 201,20
UAH з ПДВ
2 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 2 420 000,00
UAH з ПДВ
2 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 2 479 806,70
UAH з ПДВ
2 369 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Консорціум "Група компаній "Енергобуд" 2 444 444,44
UAH з ПДВ
2 419 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБС-ПРОФ" 2 480 341,52
UAH з ПДВ
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНРЕМБУДМОНТАЖ" 2 469 943,00
UAH з ПДВ
2 469 943,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2018 17:33
sign.p7s
02 квітня 2018 17:27
Юридичні.pdf
02 квітня 2018 17:27
Тендерна пропозиція.pdf
02 квітня 2018 17:27
Проект договору 2.pdf
02 квітня 2018 17:27
Довідки.pdf
29 березня 2018 15:49
sign.p7s
29 березня 2018 15:42
Юридичні.pdf
29 березня 2018 15:42
Проект договору.pdf
29 березня 2018 15:42
Довідки.pdf
29 березня 2018 15:42
Довідки згідно додатку 2.pdf
29 березня 2018 15:42
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 17:18
sign.p7s
29 березня 2018 16:43
43 -копія Ліцензії.pdf
29 березня 2018 16:43
42 -довідка з банку - 2.pdf
29 березня 2018 16:43
18 - проект договору.pdf
29 березня 2018 16:43
11- довідка довкілля.pdf
29 березня 2018 16:43
2-копії дог.оренди.pdf

Публічні документи

25 квітня 2018 17:04
sign.p7s
25 квітня 2018 17:03
Гарантійний лист
25 квітня 2018 17:03
Лист-пояснення
25 квітня 2018 17:03
МВС копія
25 квітня 2018 17:03
МВС оригінал
27 березня 2018 13:16
sign.p7s
27 березня 2018 13:12
53.Реєстр документів.pdf
27 березня 2018 13:12
43.Сертифікати.pdf
27 березня 2018 13:12
40.Розрахунок прибутку.pdf
27 березня 2018 13:12
37.Обєктний кошторис 2-1.pdf
27 березня 2018 13:12
36.Локальний кошторис 2-1-1.pdf
27 березня 2018 13:12
35.Договірна ціна.pdf
27 березня 2018 13:12
34.Пояснювальна записка.pdf
27 березня 2018 13:12
33.Календарний графік.pdf
27 березня 2018 13:12
26.Відгук ФОП Кудриш.pdf
27 березня 2018 13:12
25.Відгук ІР-груп.pdf
27 березня 2018 13:12
15.Проект договору.pdf
27 березня 2018 13:11
11.Договір вишка тура.pdf
27 березня 2018 13:11
10.Договір Укрекскавація.pdf

Публічні документи

07 травня 2018 10:59
Обєктний кошторис.PDF
07 травня 2018 10:59
Локальний кошторис.PDF
07 травня 2018 10:59
Зведений кошторис.PDF
07 травня 2018 10:59
Договірна ціна.PDF
07 травня 2018 10:59
Відомість ресурсів.PDF
07 травня 2018 10:59
Розрахунок ЗВВ.PDF
28 березня 2018 13:16
sign.p7s
28 березня 2018 13:15
6.Довідка про довкілля.PDF
28 березня 2018 13:15
7.Календарний графік.PDF
28 березня 2018 13:15
Ліцензія.PDF
28 березня 2018 13:15
Свідоцтво ПДВ.PDF
28 березня 2018 13:15
Цінова пропозиція.PDF
28 березня 2018 13:15
Статут.pdf
28 березня 2018 13:15
Протокол зборів.PDF
28 березня 2018 13:15
Наказ.PDF
28 березня 2018 13:15
Дозвіл Ладога.PDF
28 березня 2018 13:15
Відгук ОЦЗ.PDF
28 березня 2018 13:15
відгук Космонавтів.PDF
28 березня 2018 13:15
відгук Замостянська.PDF
28 березня 2018 13:15
Відгук А і К.pdf
28 березня 2018 13:15
Відгук 11 Школа.pdf
28 березня 2018 13:15
Витяг РП ПДВ.PDF
28 березня 2018 13:15
Витяг з ЄДР.PDF
28 березня 2018 13:15
15.Довідка.PDF
28 березня 2018 13:15
14.Відомість ресурсів.PDF
28 березня 2018 13:15
13.Локальний кошторис.PDF
28 березня 2018 13:15
12. Договірна ціна.PDF
28 березня 2018 13:15
11. Лист гарантія.PDF
28 березня 2018 13:15
10. Довіреність.PDF
28 березня 2018 13:15
8.Проект договору.PDF
28 березня 2018 13:15
4. Стаття 17.PDF
28 березня 2018 13:15
3.Довідка про досвід.PDF
28 березня 2018 13:15
2.Довідка про персонал.PDF
28 березня 2018 13:15
1.Довідка про обладнання.PDF

Публічні документи

10 травня 2018 13:03
Фінансовий звіт_1.pdf
10 травня 2018 12:28
Довідка з МВС_1.pdf
10 травня 2018 12:24
ЛИСТ-ЗГОДА_1.pdf
28 березня 2018 21:21
Гарантійний лист_1.pdf
28 березня 2018 21:21
Лист-згода_1.pdf
28 березня 2018 21:21
Довідка про обладнання.pdf
28 березня 2018 21:21
Лист-відгук 1.pdf
28 березня 2018 21:21
Довідка про працівників.pdf
28 березня 2018 21:21
Статут_1.pdf
28 березня 2018 21:21
Лист-гарантія _1.pdf
28 березня 2018 21:20
Календарний графік _1.pdf
28 березня 2018 21:20
Доручення_1.pdf
28 березня 2018 21:20
Лист-відгук 2.pdf
28 березня 2018 21:20
Наказ про призначення.pdf
28 березня 2018 21:20
Лист-відгук 3.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 19:24
Цінова пропозиція.pdf
29 березня 2018 19:24
Статут ПМП АСВ.pdf
29 березня 2018 19:24
Реєстраційні документи.pdf
29 березня 2018 19:24
Ліцензія та дозвіл.pdf
29 березня 2018 19:24
Листи-відгуки.pdf
29 березня 2018 19:24
Лист згода.pdf
29 березня 2018 19:24
Лист гарантія.pdf
29 березня 2018 19:24
Кошторисні розрахунки.pdf
29 березня 2018 19:24
Інформація ст17.pdf
29 березня 2018 19:24
Договір ДНЗ 4.pdf
29 березня 2018 19:24
Договір ДНЗ 3.pdf
29 березня 2018 19:18
Довідка про працівників.pdf
29 березня 2018 19:18
Довідка про обладнання.pdf
29 березня 2018 19:18
Довідка про договори.pdf
29 березня 2018 19:18
Довідка з банку.pdf
29 березня 2018 17:19
sign.p7s
29 березня 2018 17:16
Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

18 травня 2018 10:30
sign.p7s
18 травня 2018 10:28
довідка з МВС.PDF
14 травня 2018 13:58
sign.p7s
14 травня 2018 13:56
пропозиція.pdf
14 травня 2018 13:56
кошторис.pdf
14 травня 2018 13:56
ЗВВ.pdf
29 березня 2018 16:00
sign.p7s
29 березня 2018 15:55
пропозиція.pdf
29 березня 2018 14:48
sign.p7s
29 березня 2018 14:45
статут засвідчений 2018.pdf
29 березня 2018 14:45
погодження.pdf
29 березня 2018 14:45
перелік та обсяги робіт.pdf
29 березня 2018 14:45
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
29 березня 2018 14:44
лист-згода.pdf
29 березня 2018 14:44
кошторис.pdf
29 березня 2018 14:44
інформаційний лист.pdf
29 березня 2018 14:44
інформаційна довідка.pdf
29 березня 2018 14:44
ЗВВ.pdf
29 березня 2018 14:44
довідка.pdf
29 березня 2018 14:44
довідка-повідомлення.pdf
29 березня 2018 14:44
відгук покрівля.pdf
29 березня 2018 14:44
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 22:28
sign.p7s
29 березня 2018 16:41
sign.p7s
29 березня 2018 16:33
відгук.pdf
29 березня 2018 16:33
відгук (1).pdf
29 березня 2018 15:23
Нова ДЦ.zip
29 березня 2018 14:44
sign.p7s
29 березня 2018 14:35
Статут.pdf
29 березня 2018 14:35
Свідотство платника ПДВ.pdf
29 березня 2018 14:35
Протокол №7 призначення.pdf
29 березня 2018 14:35
Посвідчення.pdf
29 березня 2018 14:35
Паспорт Підприємства.pdf
29 березня 2018 14:35
Ліцензія.pdf
29 березня 2018 14:35
Календарний Графік (1).pdf
29 березня 2018 14:35
інформаційна довідка.pdf
29 березня 2018 14:35
захист довкілля (pdf.io).pdf
29 березня 2018 14:35
захист довкілля (pdf.io) (1).pdf
29 березня 2018 14:35
Договір Мед.Вушко (1).pdf
29 березня 2018 14:35
Держгірпромнагляд.pdf
29 березня 2018 14:35
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ (pdf.io).pdf

Публічні документи

29 березня 2018 17:18
sign.p7s
29 березня 2018 17:08
Свідоцтво ПДВ.PDF
29 березня 2018 17:08
Загальні відомості.PDF
29 березня 2018 17:08
Дозвіл.PDF
29 березня 2018 17:08
Ліцензія.PDF
29 березня 2018 17:08
Довідка Банк Глобус.pdf
29 березня 2018 17:08
Гарантія санкції.PDF
29 березня 2018 17:08
Довідка посадова особа.PDF
29 березня 2018 17:07
Витяг.pdf
29 березня 2018 17:07
Відсутність субпідряда.PDF
29 березня 2018 17:07
Проект договору.PDF
29 березня 2018 17:07
Лист-згода Швайко.PDF
29 березня 2018 17:07
Лист-згода Виговський.PDF
29 березня 2018 17:07
Накази_Швайко О.В..PDF
29 березня 2018 17:07
Графік виконання робіт.PDF
29 березня 2018 17:07
Довідка захист довкілля.PDF
29 березня 2018 17:07
Довідка стаття 17.PDF
29 березня 2018 17:07
Відгук Староміська 20.PDF
29 березня 2018 17:07
Кошторисний розразунок.pdf
29 березня 2018 17:07
Статут.PDF
29 березня 2018 17:07
Відгук Волошкова 3.PDF
29 березня 2018 17:07
Аналогічні договора.PDF
29 березня 2018 17:07
Працівники.pdf
29 березня 2018 17:07
Обладнання.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 17:11
sign.p7s
29 березня 2018 17:08
СТАТУТ ТБС-ПРОФ.PDF
29 березня 2018 17:08
Проект договору.PDF
29 березня 2018 17:08
Локальний кошторис.PDF
29 березня 2018 17:08
ліцензія.PDF
29 березня 2018 17:08
Лист про субпідрядників.PDF
29 березня 2018 17:08
Лист про підписанта.PDF
29 березня 2018 17:08
Лист про відповідність.PDF
29 березня 2018 17:08
Лист відгук.pdf
29 березня 2018 17:08
Календарний план графік.PDF
29 березня 2018 17:08
Додаток 3.PDF
29 березня 2018 17:08
Договірна ціна.PDF
29 березня 2018 17:08
Договір ОК ЗВ.PDF
29 березня 2018 17:08
Довідка по статті 17 Дод 2.PDF
29 березня 2018 17:08
Відомості про учасника.PDF
29 березня 2018 17:08
ВИТЯГ ПДВ.PDF
29 березня 2018 17:08
ВИПИСКА з держреєстру.PDF

Публічні документи

29 березня 2018 20:50
Договірна ціна.pdf
29 березня 2018 20:50
5. Інформація про ст.17.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШЕВЧУК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2289714495
Відхилено 2 095 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2018 12:45
ТОВ "ПРОЕКТСПЕЦМОНТАЖ"
#35143783
Відхилено 2 098 800,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2018 15:42
ТОВ "БК Пегас"
#41394855
Рішення скасоване 2 098 900,00
UAH з ПДВ
03 травня 2018 15:08
ТОВ "БК Пегас"
#41394855
Відхилено 2 098 900,00
UAH з ПДВ
03 травня 2018 15:25
ПП "ЛАДОГА 77"
#35200359
Відхилено 2 099 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 11:25
ТОВ"Будівельні Технологічні Рішення"
#36150524
Відхилено 2 100 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 10:35
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."
#13306700
Відхилено 2 349 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 10:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Переможець 2 350 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 16:25

Документи

06 квітня 2018 12:45
sign.p7s
06 квітня 2018 12:45
Протокол
30 березня 2018 12:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 квітня 2018 15:42
sign.p7s
13 квітня 2018 15:41
Протокол

Документи

20 квітня 2018 13:42
sign.p7s
20 квітня 2018 13:40
Протокол

Документи

03 травня 2018 15:25
sign.p7s
03 травня 2018 15:23
Протокол

Документи

08 травня 2018 11:25
sign.p7s
08 травня 2018 11:23
Протокол

Документи

14 травня 2018 10:35
sign.p7s
14 травня 2018 10:33
Протокол

Документи

14 травня 2018 10:48
sign.p7s
14 травня 2018 10:46
Протокол

Документи

16 травня 2018 16:25
sign.p7s
16 травня 2018 16:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16.05.2018 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
2 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2018 16:25
sign.p7s
16 травня 2018 16:24
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 червня 2018 14:53
Договір укладений
01 червня 2018 14:52
sign.p7s зміни до договору
18 вересня 2018 11:06
sign.p7s зміни до договору
04 червня 2018 16:24
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
04 червня 2018 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв’язку з укладенням договору про закупівлю робіт 01 червня 2018 року Сторони домовились внести зміни до Договору про закупівлю робіт № 01/18-52 Г від 01.06.2018 року щодо строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 01/18-52 Г
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 350 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку