Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 14372975 |
Місцезнаходження: | 79039, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Шевченка, 90 |
Контактна особа: |
Уляновська Галина Богданівна +380322331557 uprnslv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2018 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2018 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2018 23:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2018 11:24 |
Очікувана вартість: | 1 714 985,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 51400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2018 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2018 17:45 |
ДОДАТКИ до ТД.doc | |
14 березня 2018 17:45 |
2-ТД-Бензин.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000007 ● 70b852dfc9784ce4a8819f70b263c1e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2019 № 62
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2019 № 62
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-03-14-001284-b 14.03.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
22 квітня 2019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі «Паливо дизельне, Бензин А-92, Бензин А-95» (ID висновку: UA-M-2019-04-10-000007). Згідно тексту даного Висновку встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, зокрема звіту про виконання договору по процедурі відкритих торгів на закупівлю – «Паливо дизельне, Бензин А-92, Бензин А-95» (ID закупівлі: UA-2018-03-14-001284-b). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Паливо дизельне, Бензин А-92, Бензин А-95» (ID висновку: UA-M-2019-04-10-000007), Департамент з питань цивільного захисту Львівської обласної державної адміністрації повідомляє про УСУНЕННЯ виявленого порушення. А саме, 23.04.2019 р. нами було опубліковано відповідний звіт. Окрім того, з усіма членами тендерного комітету проведено засідання де обговорено виявлене порушення. Також обговорено основні вимоги щодо порядку проведення процедур публічних закупівель та строків опублікування необхідних документів. Додатково повідомляємо вас, що у зв’язку з відсутністю бюджетних призначень, наш тендерний комітет більше 5 років не проходив навчання з питань проведення публічних закупівель. Тому для подальшого уникнення будь-яких правопорушень у сфері публічних закупівель, зобов’язуємося після виділення відповідних коштів пройти навчання для підвищення кваліфікації та знань членів тендерного комітету. В подальшому зобов’язуємось більш чіткіше виконувати вимови законодавства з питань публічних закупівель та не допускати будь-яких правопорушень.
2019-04-24 22:29:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2018 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
1 532 220,00
UAH з ПДВ
|
1 532 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 603 538,00
UAH з ПДВ
|
1 603 538,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 652 892,50
UAH з ПДВ
|
1 652 892,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Відхилено |
1 532 220,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2018 12:41
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
1 603 538,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2018 12:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
1 652 892,50
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2018 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2018 14:57
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2018 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2018 11:56
|
Договір | укладений |
18 квітня 2018 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. На виконання п. 11.2. п.п. 1 договору про закупівлю № СК 103-0439 від 17 квітня 2018 року, та частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; сторони домовились викласти Додаток № 1 до договору про закупівлю № СК 103-0439 від 17 квітня 2018 року (Специфікацію) в наступній редакції: Специфікація № з/п Найменування продукції Од. виміру Кількість Ціна за одиницю товару з ПДВ, грн. Загальна вартість товарів з ПДВ, грн. Інші умови 1 Паливо дизельне літр 26 920 26,00 699 920,00 Поставка через АЗС в межах м. Львова та Львівської області, видача товару у талонах або скретч-картках, / або картках на пальне (штрих-картах). 2 Бензин автомобільний А-92 літр 26 315 27,50 723 662,50 3 Бензин автомобільний А-95 літр 515 28,00 14 420,00 Загальна вартість:(в грн., без ПДВ) 1 198 335,42 ПДВ: (грн.) 239 667,08 Загальна вартість:(в грн., з ПДВ) 1 438 002,50 3 Викласти п. 3.1 в наступній редакції: Сума Договору становить* 1 438 002,50 грн, (один мільйон чотириста тридцять вісім тисяч дві гривні 50 копійок) у тому числі ПДВ: 239 667,08 грн. |
Номер договору про закупівлю: | СК103-0439 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | СК103-0439 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |