здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова
Очікувана вартість
6 499 680,00 UAH
UA-2018-03-14-001273-b 9c1ae0bae906457e9e9814d73026c2c0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366078
Місцезнаходження замовника: 61003, Україна, Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 16, каб.4, м. Харків
Контактна особа замовника: Приходько Оксана
+380577252650
oksanakotprihodko@gmail.com

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Керуючись пунктом четвертим частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIIІ, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі. Враховуючи, що Департаментом житлового господарства було двічі здійснено та відмінено торги з причини подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій за номерами процедур закупівель в електронній системі закупівель UA-2017-12-19-002395-a та UA-2018-01-23-003197-c відповідно, тендерним комітетом Департаменту житлового господарства було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі за предметом: «77610000-9- Послуги з відлову тварин (здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова)», предмет закупівлі якого, технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2018 01:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6510 голова
здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, територія м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову тварин

Документація

Тендерна документація

14 березня 2018 17:32
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами»
#03354431
Переможець 6 499 680,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 16:18

Документи

15 березня 2018 16:18
sign.p7s
15 березня 2018 16:18
tmpDE13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15.03.2018 16:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами»
#03354431
6 499 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2018 16:18
sign.p7s
15 березня 2018 16:18
tmpDE13.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 березня 2018 10:34
tmp4E8-65-29.03.2018.pdf укладений
29 березня 2018 10:33
sign.p7s зміни до договору
06 квітня 2018 11:01
tmpC17Eду-1 (1).pdf зміни до договору
06 квітня 2018 11:00
1_tmpC17Eду-1.pdf укладений
06 квітня 2018 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Лишаючи незміненими істотні умови договору, п.3.2. Договору викласти у наступній редакції: «3.2. Оплата здійснюється на підставі актів виконаних послуг»
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку