Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова
Очікувана вартість
6 499 680,00 UAH
UA-2018-03-14-001273-b 9c1ae0bae906457e9e9814d73026c2c0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приходько Оксана

+380577252650 oksanakotprihodko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366078
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 16, каб.4, м. Харків
Контактна особа: Приходько Оксана
+380577252650
oksanakotprihodko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Керуючись пунктом четвертим частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIIІ, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі. Враховуючи, що Департаментом житлового господарства було двічі здійснено та відмінено торги з причини подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій за номерами процедур закупівель в електронній системі закупівель UA-2017-12-19-002395-a та UA-2018-01-23-003197-c відповідно, тендерним комітетом Департаменту житлового господарства було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі за предметом: «77610000-9- Послуги з відлову тварин (здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова)», предмет закупівлі якого, технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2018 16:18
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6510 голова
здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, територія м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову тварин

Тендерна документація

14 березня 2018 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами»
#03354431
Переможець 6 499 680,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 16:18

Документи

15 березня 2018 16:18
Електронний підпис
15 березня 2018 16:18
tmpDE13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2018 16:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами»
#03354431
6 499 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2018 16:18
Електронний підпис
15 березня 2018 16:18
tmpDE13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 11:22
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 16:57
sndtc5e1ду3 (1).pdf зміни до договору
14 березня 2019 16:57
1_sndtc5e1ду3.pdf укладений
14 березня 2019 16:57
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:40
sndt915e 20% (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:40
1_sndt915e 20%.pdf укладений
29 грудня 2018 15:37
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2018 11:01
tmpC17Eду-1 (1).pdf зміни до договору
06 квітня 2018 11:00
1_tmpC17Eду-1.pdf укладений
06 квітня 2018 11:00
Електронний підпис укладений
29 березня 2018 10:34
tmp4E8-65-29.03.2018.pdf укладений
29 березня 2018 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лишаючи незміненими істотні умови договору, п.3.2. Договору викласти у наступній редакції: «3.2. Оплата здійснюється на підставі актів виконаних послуг»
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 65
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. доповнити Договір пп.4.1.1. та 1.2.1. наступного змісту: «4.1.1. Замовник сплачує 760 560,00 грн. (сімсот шістдесят тисяч п’ятсот шістдесят гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% -126 760,00грн., за послуги, які надаються з 01.01.2019 по 30.03.2019р, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі.»; «1.2.1. Кількісні характеристики послуг, що надаються з 01.01.2019 по 30.03.2019р – 760 голів, що складаються з: - вилову собак, утримання та влаштування/евтаназії безпритульних собак - 650 голів на суму 639 600,00 грн. (шістсот тридцять дев’ять тисяч шістсот гривень 00 коп., з урахуванням ПДВ – 106 600,00 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі (згідно з калькуляцією № 4, додається).»; - вилову котів, утримання та влаштування/евтаназії безпритульних котів - 120 голів на суму 120 960,00грн. (сто двадцять тисяч дев’ятсот шістсот гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ -20 160,00грн. що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі (згідно з калькуляцією № 5, додається). »; 1.2. викласти пп. 5.1., 11.1. та 13. Договору у наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: до 30.03.2019 р.»; «11.1. Цей договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 30.03.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»; «13. Калькуляції № 1, № 2, № 3, № 4, № 5 та технічні вимоги є невід’ємними частинами цього Договору"
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 65
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У з’язку з покращанням якості предмета закупівлі за умови, що таке покращання не приведе до збільшення суми, визначеної в договорі, внести наступні зміни до договору № 65 про закупівлю послуг від 29 березня 2018року, а саме: викласти преамбулу в наступній редакції: «Департамент житлового господарства Харківської міської ради, іменований надалі Замовник, в особі директора Нехорошкова Романа Борисовича, що діє на підставі Положення, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 р. № 07/10 «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання» (далі - Замовник), з однієї сторони, та Комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами», в особі директора Цибульки Юлії Григорівни, що діє на підставі Статуту (далі - Виконавець), з іншої сторони, разом - Сторони, керуючись положеннями Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цей договір про закупівлю послуг (далі - Договір) про таке:
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 65
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2018 — 30 березня 2019
Сума оплати за договором: 7 260 240,00
UAH з ПДВ