Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«код ДК 021:2015 - 34120000-4 - «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (Автобус спеціалізований для перевезення школярів)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2018-03-14-001201-a ● 18a1cab926d3402fbf1801aac87051d4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Острозької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40245847 |
Місцезнаходження: | Україна , Рівненська обл., 35800, місто Острог, Рівненська область, вул. Татарська, буд. 92 |
Контактна особа: |
Сергій Губернюк +380978915869 guberniuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2018 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2018 11:42 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2018 11:42 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Шкільний автобус
Шкільний автобус
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
«код ДК 021:2015 - 34120000-4 - «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (Автобус спеціалізований для перевезення школярів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2018
—
30 червня 2018
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2018 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2018 16:09 |
Тендерна документація нова.docx | |
22 березня 2018 16:09 |
Протокол 9.4 зміни в документаціїpdf.pdf |
22 березня 2018 16:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2018 16:09 |
Тендерна документація нова.docx
|
|||
22 березня 2018 16:09 |
Протокол 9.4 зміни в документаціїpdf.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо внести зміни у ДКТ
Дата подання: 14 березня 2018 23:08
Дата відповіді: 17 березня 2018 22:42
На нашу думку, дані технічні умови прописані під конкретного виробника автобусів. Тому, просимо внести зміни в ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, зазначені у ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме:
ДОДАТОК 3 ДКТ:
Редакція Замовника:
1. Пасажиромісткість – не менше 30 місць для сидіння, крім сидіння для водія. Сидіння м’які (напівм’які). Запропонована редакція:
1. Пасажиромісткість – не менше 29 місць для сидіння, крім сидіння для водія. Сидіння м’які (напівм’які).
Редакція Замовника:
15.2. ДСТУ UN/ECER 13-10 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження колісних транспортних засобів категорій M, N, і O стосовно гальмування (Правила ЄЕК ООН № 13-10:2008, ІDT)» (або інші з поправками до Правил ЄЕК ООН).
Запропонована редакція:
15.2. ДСТУ UN/ECER 13-11 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження колісних транспортних засобів категорій M, N, і O стосовно гальмування (Правила ЄЕК ООН № 13-11:2008, ІDT)» (або інші з поправками до Правил ЄЕК ООН).
Дані зміни просимо внести для забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та усунення дискримінаційних положень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет відділу освіти Остозької районної державної адміністрації (далі по тексту - замовник) розглянув Ваше запитання.
Тендерний комітет замовника доводить до відома, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі по тексту - Закон), Уповноважений орган з питань публічних закупівель неодноразово надає роз’яснення з приводу встановлення вимог в тендерній документації наступного змісту – Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Замовник самостійно та з дотриманням законодавства в цілому, визначає вимоги тендерної документації та відповідно до своїх потреб. Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерну документацію замовником розроблено відповідно до вимог Закону та чинного законодавства в цілому, з урахування змін. Замовник визначив предмет закупівлі та його технічні, якісні та кількісні характеристики самостійно за порядком встановленим законодавством та відповідно до своїх потреб. Замовником при встановленні вимог (умов) тендерної документації дотримано всі принципи публічних закупівель, закріплених у статті 3 Закону. Інформуємо, що замовником перед розробкою та затвердженням тендерної документації було здійснено моніторинг та аналіз можливих марок (моделей) шкільних автобусів, які можуть підходити під технічні вимоги відділу освіти, та які будуть відповідати його потребам, а саме в яких пасажиромісткість - не менше 30 місць для сидіння, крім сидіння для водія. Ви можете переконатися особисто, що з аналогічною кількістю місць для сидіння проводились та проводяться дуже багато торгів по закупівлі шкільних автобусів, та в них приймають участь достатня кількість учасників, а не один, як Ви описуєте. В системі закупівель PROZORRO можна побачити підтвердження того, що на Україні є ряд замовників і учасників (виробників та їх офіційних представників, дилерів, дистриб’юторів тощо) різних форм власності та організаційно-правових форм даного опису товару, що закуповується.
Також Ви пропонуєте внести зміни щодо відповідності товару вимогам ДСТУ UN/ECER 13-10 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження колісних транспортних засобів категорій М, N, і О стосовно гальмування (правила ЄЕК ООН № 13-10:2008, ІDT), та замінити іх на : «ДСТУ UN/ECER 13-11 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження колісних транспортних засобів категорій M, N, і O стосовно гальмування (Правила ЄЕК ООН № 13-11:2008, ІDT)» (або інші з поправками до Правил ЄЕК ООН)».
Щодо зазначеного параметру повідомляємо наступне: Згідно роз’яснень Державного підприємства «ДЕРЖАВНИЙ АВТОТРАНСПОРТНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» оцінка відповідності колісних транспортних засобів з 01.01.2016 року здійснюється згідно з «Порядком затвердження конструкції транспортних засобів, іх частин та обладнання», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України № 521 від 17.08.2012, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.09.2012 за № 1586/21898 (далі –Порядок). На сьогоднішній день в Україні, згідно з Додатком 4 до Порядку, чинні правила ЄЕК ООН №13-10. Також хочемо зазначити, що визначеним в Документації правилам ЄЕК ООН №13-10 відповідають мінімум три марки автобусів, що виробляються в Україні.
Тому Ваші твердження щодо технічних умов та порушення принципів публічних закупівель Замовником – є безпідставними та такими, що негативно впливають на репутацію Замовника, який проводить відкриті торги відповідно до чинного законодавства та з дотриманням всіх його вимог. Щодо учасників, то вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати шкільні автобуси. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Тому, всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Наголошуємо, що учасники не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, в тому числі встановлення чи диктування умов щодо технічних характеристик, та не Замовник має здійснювати для Вас аналіз комплектацій шкільних автобусів, потенційних виробників чи можливих учасників (постачальників) шкільних автобусів.
Тому Ваші пропозиції щодо змін в Технічних умовах не будуть задоволені.
Тендерний комітет замовника доводить до відома, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі по тексту - Закон), Уповноважений орган з питань публічних закупівель неодноразово надає роз’яснення з приводу встановлення вимог в тендерній документації наступного змісту – Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Замовник самостійно та з дотриманням законодавства в цілому, визначає вимоги тендерної документації та відповідно до своїх потреб. Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерну документацію замовником розроблено відповідно до вимог Закону та чинного законодавства в цілому, з урахування змін. Замовник визначив предмет закупівлі та його технічні, якісні та кількісні характеристики самостійно за порядком встановленим законодавством та відповідно до своїх потреб. Замовником при встановленні вимог (умов) тендерної документації дотримано всі принципи публічних закупівель, закріплених у статті 3 Закону. Інформуємо, що замовником перед розробкою та затвердженням тендерної документації було здійснено моніторинг та аналіз можливих марок (моделей) шкільних автобусів, які можуть підходити під технічні вимоги відділу освіти, та які будуть відповідати його потребам, а саме в яких пасажиромісткість - не менше 30 місць для сидіння, крім сидіння для водія. Ви можете переконатися особисто, що з аналогічною кількістю місць для сидіння проводились та проводяться дуже багато торгів по закупівлі шкільних автобусів, та в них приймають участь достатня кількість учасників, а не один, як Ви описуєте. В системі закупівель PROZORRO можна побачити підтвердження того, що на Україні є ряд замовників і учасників (виробників та їх офіційних представників, дилерів, дистриб’юторів тощо) різних форм власності та організаційно-правових форм даного опису товару, що закуповується.
Також Ви пропонуєте внести зміни щодо відповідності товару вимогам ДСТУ UN/ECER 13-10 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження колісних транспортних засобів категорій М, N, і О стосовно гальмування (правила ЄЕК ООН № 13-10:2008, ІDT), та замінити іх на : «ДСТУ UN/ECER 13-11 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження колісних транспортних засобів категорій M, N, і O стосовно гальмування (Правила ЄЕК ООН № 13-11:2008, ІDT)» (або інші з поправками до Правил ЄЕК ООН)».
Щодо зазначеного параметру повідомляємо наступне: Згідно роз’яснень Державного підприємства «ДЕРЖАВНИЙ АВТОТРАНСПОРТНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» оцінка відповідності колісних транспортних засобів з 01.01.2016 року здійснюється згідно з «Порядком затвердження конструкції транспортних засобів, іх частин та обладнання», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України № 521 від 17.08.2012, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.09.2012 за № 1586/21898 (далі –Порядок). На сьогоднішній день в Україні, згідно з Додатком 4 до Порядку, чинні правила ЄЕК ООН №13-10. Також хочемо зазначити, що визначеним в Документації правилам ЄЕК ООН №13-10 відповідають мінімум три марки автобусів, що виробляються в Україні.
Тому Ваші твердження щодо технічних умов та порушення принципів публічних закупівель Замовником – є безпідставними та такими, що негативно впливають на репутацію Замовника, який проводить відкриті торги відповідно до чинного законодавства та з дотриманням всіх його вимог. Щодо учасників, то вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати шкільні автобуси. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Тому, всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Наголошуємо, що учасники не мають права впливати на рішення тендерного комітету щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, в тому числі встановлення чи диктування умов щодо технічних характеристик, та не Замовник має здійснювати для Вас аналіз комплектацій шкільних автобусів, потенційних виробників чи можливих учасників (постачальників) шкільних автобусів.
Тому Ваші пропозиції щодо змін в Технічних умовах не будуть задоволені.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-14-001201-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:41195771
Дата подання: 25 березня 2018 00:32
Дата подання: 25 березня 2018 00:32
Прохання внести зміни у документацію конкурсних торгів
Просимо зобов'язати Замовника торгів внести зміни у ДКТ
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2018 21:08
Скарга відкликана скаржником
Причина: Передумали приймати участь у торгах
Дата: 06 квітня 2018 09:50
рішення від 28.03.2018 № 2818 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 21:08
Рішення від 13.04.2018 №3473.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 19:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2018 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007" |
1 799 900,00
UAH з ПДВ
|
1 799 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО БІЗНЕС ТРАНС" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007" #35891028 |
Переможець |
1 799 900,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2018 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2018 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2018 14:04
|
Договір.pdf | укладений |
03 травня 2018 14:03
|