Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СПОРТИВНОГО МАЙДАНЧИКА З ОБЛАШТУВАННЯ МІНІ ФУТБОЛЬНОГО ПОЛЯ ЗІ ШТУЧНИМ ПОКРИТТЯМ, ВОЛЕЙБОЛЬНИМ ТА БАСКЕТБОЛЬНИМ МАЙДАНЧИКАМИ, ОСВІТЛЕННЯМ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №25 ІМ. ІВАНА ОГІЄНКА ПО ВУЛ.СТЕПАНА БАНДЕРИ, 14/1 В М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Очікувана вартість
4 891 957,20 UAH
UA-2018-03-14-000260-a ● 74817f2f539f4274991242fb7597a42d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХМЕЛЬНИЦЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №25 ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА |
Код ЄДРПОУ: | 25803042 |
Місцезнаходження: | 29019, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Степана Бандери, будинок 14/1 |
Контактна особа: |
Нерсесова Юлія Сергіївна +380382632295 shkola252007@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2018 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2018 15:44 |
Очікувана вартість: | 4 891 957,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СПОРТИВНОГО МАЙДАНЧИКА З ОБЛАШТУВАННЯ МІНІ ФУТБОЛЬНОГО ПОЛЯ ЗІ ШТУЧНИМ ПОКРИТТЯМ, ВОЛЕЙБОЛЬНИМ ТА БАСКЕТБОЛЬНИМ МАЙДАНЧИКАМИ, ОСВІТЛЕННЯМ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №25 ІМ. ІВАНА ОГІЄНКА ПО ВУЛ.СТЕПАНА БАНДЕРИ, 14/1 В М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29019, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2018 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2018 17:28 |
Таблиця змін до ТД.docx | |
26 березня 2018 17:28 |
Нова редакція_1.2 Додаток 2 ТД.doc | |
26 березня 2018 17:28 |
Нова редакція_1.6 ТД.doc | |
14 березня 2018 19:47 |
1.1 Додаток 1.doc | |
14 березня 2018 19:47 |
1.3 Додаток 3.doc | |
14 березня 2018 19:47 |
1.4 Додаток 4.doc | |
14 березня 2018 19:47 |
1.5 Додаток 5.doc |
26 березня 2018 17:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2018 17:28 |
Таблиця змін до ТД.docx
|
|||
26 березня 2018 17:28 |
Нова редакція_1.2 Додаток 2 ТД.doc
|
|||
26 березня 2018 17:28 |
Нова редакція_1.6 ТД.doc
|
|||
14 березня 2018 19:47 |
1.1 Додаток 1.doc
|
|||
14 березня 2018 19:47 |
1.3 Додаток 3.doc
|
|||
14 березня 2018 19:47 |
1.4 Додаток 4.doc
|
|||
14 березня 2018 19:47 |
1.5 Додаток 5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне
Дата подання: 14 березня 2018 11:29
Дата відповіді: 14 березня 2018 19:48
Добрий день. Підкажіть, будь-ласка, коли буде додана тендерна документація та технічне завдання?
Відповідь: Документи вже завантажені. У разі виникнення запитань, будемо раді надати обґрунтовані та зрозумілі відповіді. З повагою тендерний комітет.
фінансування закупівлі
Дата подання: 16 березня 2018 16:22
Дата відповіді: 19 березня 2018 14:05
Строк виконання робіт визначено до 31.12.2019 року. Розмір бюджетного призначення встановлено у сумі 4 891 957,20 грн. Дайте роз'яснення: ці кошти передбачені на один 2018 рік чи на два роки включно з 2019 роком? Також просимо повідомити, замовника профінансовано у цій сумі чи тільки очікується фінансування вказаного предмету закупівлі?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням фінансування установи протягом 2018 - 2019 років. За результатом аукціону кожен з учасників пропонує свою аргументовану та фінансово вигідну пропозицію, яка можливо буде набагато вищою. Термін виконання робіт може бути виконаний достроково за умови своєчасного фінансування. Станом на сьогоднішній день у Нашої установи існує часткове фінансування об'єкта, проте до моменту закінчення процедури існує імовірність повного фінансування предмета закупівлі. З повагою тендерний комітет.
щодо вартості закупівлі
Дата подання: 19 березня 2018 15:16
Дата відповіді: 19 березня 2018 15:50
роз'ясніть, як розуміти "яка можливо буде набагато вищою"? Чи не буде відхилено пропозицію, що перевищить 4 891 957,20 при поданні та за результатами аукціону?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання.
В попередній відповіді мається на увазі «за результатом аукціону кожен з учасників пропонує свою аргументовану та фінансово вигідну пропозицію, яка можливо буде набагато НИЖЧОЮ (технічна помилка системи). Окрім того системно обмежено подання пропозицій з більшою ціною, окрім очікувана вартість закупівлі, не лишнім буде зауважити, що вартість за подання пропозиції встановлена Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166. Для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі і завантаження в Систему документів у електронному вигляді, якщо такі вимагав замовник. Доступ до Системи здійснюється через Авторизовані електронні майданчики. Деталі щодо проведення відкритих торгів можна прочитати на інформаційному ресурсі infobox (інфобокс).
Розпочинаючи цю процедуру, замовник в електронній системі закупівель ProZorro розміщує оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію, в якій, зокрема, визначає технічні вимоги, яким має відповідати предмет закупівлі, вимоги до кваліфікації, досвіду та добросовісності учасників, а також встановлює кінцевий строк подання тендерних пропозицій (30.03.2018 року). В відкритих торгах цей строк не може бути меншим ніж 15 календарних днів з дня оприлюднення в системі ProZorro оголошення про проведення відкритих торгів. Починаючи з моменту оприлюднення оголошення до закінчення строку подання пропозицій, будь-який користувач системи, зареєстрований як учасник, може подати свою тендерну пропозицію для участі в цих торгах. Така пропозиція потрапляє через майданчик до центральної бази даних, де зберігається в закритому вигляді до закінчення строку подання пропозицій, визначеного замовником. Ніхто не має доступу до неї в цей період. Після завершення строку подання пропозицій автоматично система призначить дату і час проведення аукціону й повідомить про це учасників, що подали свої тендерні пропозиції. На початку аукціону система ProZorro розкриє цінові позиції кожного з учасників і розташує їх від найбільшої до найменшої. Назви учасників аукціону та інші документи, подані в складі тендерних пропозицій, залишатимуться закритими до закінчення аукціону. Аукціон відбувається у 3 етапи, протягом яких учасники матимуть можливість почергово зменшувати запропоновані ціни не менше ніж на крок аукціону, визначений замовником в оголошенні. Після завершення аукціону система ProZorro автоматично розкриє всю інформацію про учасників та їхні пропозиції для того, щоб замовник мав можливість провести розгляд поданих документів і визначити їх відповідність вимогам тендерної документації.
У відкритих торгах розгляд пропозицій починається з пропозиції учасника, що запропонував в аукціоні найменшу ціну. На розгляд кожної пропозиції відводиться не більше ніж 5 робочих днів. У простих випадках замовник може розглянути пропозицію і за 1 день, а в складних – Закон дає змогу обґрунтовано подовжити цей строк до 20 робочих днів. Якщо подана учасником пропозиція повністю відповідає тим вимогам, що висувались замовником у тендерній документації, такий учасник визначається переможцем, а пропозиції інших учасників навіть не розглядаються. У разі якщо замовник бачить невідповідність пропозиції окремим вимогам, він відхиляє таку пропозицію та переходить до розгляду наступної. Цей процес повторюється до того моменту, поки замовник не визначить переможця або не відхилить всі подані тендерні пропозиції.
Після розміщення замовником рішення про визначення учасника переможцем система ProZorro автоматично сформує та оприлюднить повідомлення про намір укласти договір, а також розішле інформацію всім учасникам тендера щодо вибору переможця. Після цього учасники, які не згодні з рішенням замовника, мають право протягом 10 днів подати скаргу до органу оскарження. Такі дії учасника зупинять подальший перебіг процедури закупівлі, і замовник не зможе укласти договір до прийняття рішення за результатами розгляду цієї скарги. Якщо ж оскарження не було, тоді учасник-переможець повинен протягом 5 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати документи, що підтверджують відповідність підстав, визначених статтею 17 Закону. Ненадання учасником документів у зазначений строк буде підставою для відхилення його пропозиції та обрання іншого учасника переможцем тендера.
Згідно із Законом договір про закупівлю між замовником та учасником-переможцем може бути укладений не раніше ніж через 10 днів і не пізніше ніж через 20 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Сподіваємось, що тендерний комітет надав Вам вичерпну та змістовну відповідь на задане запитання. У разі виникнення нових запитань, будемо раді надати обґрунтовані та зрозумілі відповіді. З повагою тендерний комітет.
В попередній відповіді мається на увазі «за результатом аукціону кожен з учасників пропонує свою аргументовану та фінансово вигідну пропозицію, яка можливо буде набагато НИЖЧОЮ (технічна помилка системи). Окрім того системно обмежено подання пропозицій з більшою ціною, окрім очікувана вартість закупівлі, не лишнім буде зауважити, що вартість за подання пропозиції встановлена Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166. Для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі і завантаження в Систему документів у електронному вигляді, якщо такі вимагав замовник. Доступ до Системи здійснюється через Авторизовані електронні майданчики. Деталі щодо проведення відкритих торгів можна прочитати на інформаційному ресурсі infobox (інфобокс).
Розпочинаючи цю процедуру, замовник в електронній системі закупівель ProZorro розміщує оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію, в якій, зокрема, визначає технічні вимоги, яким має відповідати предмет закупівлі, вимоги до кваліфікації, досвіду та добросовісності учасників, а також встановлює кінцевий строк подання тендерних пропозицій (30.03.2018 року). В відкритих торгах цей строк не може бути меншим ніж 15 календарних днів з дня оприлюднення в системі ProZorro оголошення про проведення відкритих торгів. Починаючи з моменту оприлюднення оголошення до закінчення строку подання пропозицій, будь-який користувач системи, зареєстрований як учасник, може подати свою тендерну пропозицію для участі в цих торгах. Така пропозиція потрапляє через майданчик до центральної бази даних, де зберігається в закритому вигляді до закінчення строку подання пропозицій, визначеного замовником. Ніхто не має доступу до неї в цей період. Після завершення строку подання пропозицій автоматично система призначить дату і час проведення аукціону й повідомить про це учасників, що подали свої тендерні пропозиції. На початку аукціону система ProZorro розкриє цінові позиції кожного з учасників і розташує їх від найбільшої до найменшої. Назви учасників аукціону та інші документи, подані в складі тендерних пропозицій, залишатимуться закритими до закінчення аукціону. Аукціон відбувається у 3 етапи, протягом яких учасники матимуть можливість почергово зменшувати запропоновані ціни не менше ніж на крок аукціону, визначений замовником в оголошенні. Після завершення аукціону система ProZorro автоматично розкриє всю інформацію про учасників та їхні пропозиції для того, щоб замовник мав можливість провести розгляд поданих документів і визначити їх відповідність вимогам тендерної документації.
У відкритих торгах розгляд пропозицій починається з пропозиції учасника, що запропонував в аукціоні найменшу ціну. На розгляд кожної пропозиції відводиться не більше ніж 5 робочих днів. У простих випадках замовник може розглянути пропозицію і за 1 день, а в складних – Закон дає змогу обґрунтовано подовжити цей строк до 20 робочих днів. Якщо подана учасником пропозиція повністю відповідає тим вимогам, що висувались замовником у тендерній документації, такий учасник визначається переможцем, а пропозиції інших учасників навіть не розглядаються. У разі якщо замовник бачить невідповідність пропозиції окремим вимогам, він відхиляє таку пропозицію та переходить до розгляду наступної. Цей процес повторюється до того моменту, поки замовник не визначить переможця або не відхилить всі подані тендерні пропозиції.
Після розміщення замовником рішення про визначення учасника переможцем система ProZorro автоматично сформує та оприлюднить повідомлення про намір укласти договір, а також розішле інформацію всім учасникам тендера щодо вибору переможця. Після цього учасники, які не згодні з рішенням замовника, мають право протягом 10 днів подати скаргу до органу оскарження. Такі дії учасника зупинять подальший перебіг процедури закупівлі, і замовник не зможе укласти договір до прийняття рішення за результатами розгляду цієї скарги. Якщо ж оскарження не було, тоді учасник-переможець повинен протягом 5 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати документи, що підтверджують відповідність підстав, визначених статтею 17 Закону. Ненадання учасником документів у зазначений строк буде підставою для відхилення його пропозиції та обрання іншого учасника переможцем тендера.
Згідно із Законом договір про закупівлю між замовником та учасником-переможцем може бути укладений не раніше ніж через 10 днів і не пізніше ніж через 20 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Сподіваємось, що тендерний комітет надав Вам вичерпну та змістовну відповідь на задане запитання. У разі виникнення нових запитань, будемо раді надати обґрунтовані та зрозумілі відповіді. З повагою тендерний комітет.
щодо експертизи та зарплати
Дата подання: 19 березня 2018 18:56
Дата відповіді: 22 березня 2018 12:24
скажіть будь ласка коли проводилась комплексна експертиза проектно кошторисної документації і чи враховано у ній інфляційні процеси та рекомендоване збільшення розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати відповідно до листа Мінрегіонбуду № 7/15-1904 від 22.02.2018 ?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Проектно-кошторисна документація була складена в цінах станом на 13 листопада 2017 року. Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації складений у цінах станом на 19 грудня 2017р. У кошторисній частині ПКД не враховані можливі інфляційні процеси та збільшення розміру середньомісячної заробітної плати, оскільки на дату проходження експертизи (19 грудня 2017 року) листа Мінрегіонбуду №7/15-1904 від 22.02.2018 року ще не було.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-14-000260-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЮКС", Код ЄДРПОУ:38970600
Дата подання: 16 квітня 2018 09:24
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ЩОДО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Ми, Приватне Підприємство «Поділюкс», як Учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СПОРТИВНОГО МАЙДАНЧИКА З ОБЛАШТУВАННЯ МІНІ ФУТБОЛЬНОГО ПОЛЯ ЗІ ШТУЧНИМ ПОКРИТТЯМ, ВОЛЕЙБОЛЬНИМ ТА БАСКЕТБОЛЬНИМ МАЙДАНЧИКАМИ, ОСВІТЛЕННЯМ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №25 ІМ. ІВАНА ОГІЄНКА ПО ВУЛ.СТЕПАНА БАНДЕРИ, 14/1 В М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ», категорично незгідні з рішенням тендерного комітету Замовника, а саме Протоколу №4/Р від 12.04.2018р.
Звертаємо увагу тендерного комітету Замовника, що надані документи у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «СПОРТЕЛІТБУД» не відповідають умовам тендерної документації, а саме:
1. Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав (із їх зазначенням) для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», наданий Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» у складі його тендерної пропозиції, складена для участі в іншій закупівлі робіт. Гарантійний лист, для даної закупівлі робіт, наданий після закінчення строку подання тендерних пропозицій, що суперечить п.3.8.1 та п.3.8.2 тендерної документації;
2. Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» не надано у складі своєї тендерної пропозиції довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги у торгах, відповідно п.6.2.5 тендерної документації;
3. Учасник ПП «СПОРТЕЛІТБУД» не надав у складі своєї тендерної пропозиції жодної інформації про Субпідрядників, яких Учасник планує залучати для виконання робіт, відповідно п.3.1.1 та п.3.7.1 тендерної документації;
4. Надана Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, яка містить інформацію про наявність власних чи необхідність залучення додатково машин, механізмів та устаткування, не відповідає інформації про будівельні машини і механізми, вказані в підсумковій відомості ресурсів.
5. Копія Статуту, надана вищевказаним Учасником, завірена не належним чином, як то вимагається в п.3.5.7 тендерної документації.
На основі вищевказаного, очевидно, що тендерна пропозиція Учасника ПП «СПОРТЕЛІТБУД» ніяк не може бути кваліфікована як «пропозиція, яка відповідає умовам тендерної документації. Більш того, на нашу думку, тендерна пропозиція даного Учасника не відповідає тендерній документації та підлягає відхиленню. Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо тендерний комітет Замовника уважно розглянути наші заперечення, врахувати надану нами інформацію щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ПП «СПОРТЕЛІТБУД» умовам тендерної документації та на цій підставі змінити рішення про визначення ПП «СПОРТЕЛІТБУД» переможцем процедури відкритих торгів із закупівлі робіт: «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СПОРТИВНОГО МАЙДАНЧИКА З ОБЛАШТУВАННЯ МІНІ ФУТБОЛЬНОГО ПОЛЯ ЗІ ШТУЧНИМ ПОКРИТТЯМ, ВОЛЕЙБОЛЬНИМ ТА БАСКЕТБОЛЬНИМ МАЙДАНЧИКАМИ, ОСВІТЛЕННЯМ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №25 ІМ. ІВАНА ОГІЄНКА ПО ВУЛ.СТЕПАНА БАНДЕРИ, 14/1 В М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ». В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України з приводу незаконного визнання переможця торгів.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу тендерного комітету Замовника, що надані документи у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «СПОРТЕЛІТБУД» не відповідають умовам тендерної документації, а саме:
1. Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав (із їх зазначенням) для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», наданий Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» у складі його тендерної пропозиції, складена для участі в іншій закупівлі робіт. Гарантійний лист, для даної закупівлі робіт, наданий після закінчення строку подання тендерних пропозицій, що суперечить п.3.8.1 та п.3.8.2 тендерної документації;
2. Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» не надано у складі своєї тендерної пропозиції довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги у торгах, відповідно п.6.2.5 тендерної документації;
3. Учасник ПП «СПОРТЕЛІТБУД» не надав у складі своєї тендерної пропозиції жодної інформації про Субпідрядників, яких Учасник планує залучати для виконання робіт, відповідно п.3.1.1 та п.3.7.1 тендерної документації;
4. Надана Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, яка містить інформацію про наявність власних чи необхідність залучення додатково машин, механізмів та устаткування, не відповідає інформації про будівельні машини і механізми, вказані в підсумковій відомості ресурсів.
5. Копія Статуту, надана вищевказаним Учасником, завірена не належним чином, як то вимагається в п.3.5.7 тендерної документації.
На основі вищевказаного, очевидно, що тендерна пропозиція Учасника ПП «СПОРТЕЛІТБУД» ніяк не може бути кваліфікована як «пропозиція, яка відповідає умовам тендерної документації. Більш того, на нашу думку, тендерна пропозиція даного Учасника не відповідає тендерній документації та підлягає відхиленню. Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо тендерний комітет Замовника уважно розглянути наші заперечення, врахувати надану нами інформацію щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ПП «СПОРТЕЛІТБУД» умовам тендерної документації та на цій підставі змінити рішення про визначення ПП «СПОРТЕЛІТБУД» переможцем процедури відкритих торгів із закупівлі робіт: «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СПОРТИВНОГО МАЙДАНЧИКА З ОБЛАШТУВАННЯ МІНІ ФУТБОЛЬНОГО ПОЛЯ ЗІ ШТУЧНИМ ПОКРИТТЯМ, ВОЛЕЙБОЛЬНИМ ТА БАСКЕТБОЛЬНИМ МАЙДАНЧИКАМИ, ОСВІТЛЕННЯМ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №25 ІМ. ІВАНА ОГІЄНКА ПО ВУЛ.СТЕПАНА БАНДЕРИ, 14/1 В М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ». В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України з приводу незаконного визнання переможця торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2018 10:10
Тендерним комітетом ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-III СТУПЕНІВ №25 ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА уважно розглянуто Ваше «Заперечення щодо рішення Замовника», завантажене в ЦБД Prozorro 16.04.2018 09:24. Прийнято рішення щодо надання Вам відповіді за пунктами відповідно Вашого свернення:
• п. 1 «Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав (із їх зазначенням) для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», наданий Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» у складі його тендерної пропозиції, складена для участі в іншій закупівлі робіт. Гарантійний лист, для даної закупівлі робіт, наданий після закінчення строку подання тендерних пропозицій, що суперечить п.3.8.1 та п.3.8.2 тендерної документації»
Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу абзацу 3 розділу 3.1.1. та 3.5.7 Тендерної документації надано Лист від 07.03.18 №49 (Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2018 19:03)з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
Абзацом 3 пункту 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 5.3.3. Тендерної документації визначено, що - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Інформація щодо відповідності учасника ПП «СПОРТЕЛІТБУД» вимогам, визначеним у статті 17 Закону містила помилку – зазначення невірного предмету закупівлі. Вказана помилка була формальною, оскільки вона не впливала на зміст пропозиції. Окрім того, листом від Учасника від 06.04.18 №90 надано роз’яснення щодо допущеної ним формальної помилки. Положення пунктів 3.8.1 та 3.8.2 тендерної документації не виключають можливості допущення формальних помилок учасниками;
• п. 2 «Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» не надано у складі своєї тендерної пропозиції довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги у торгах, відповідно п.6.2.5 тендерної документації»
Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу абзацу п. 6.2.5 Тендерної документації надано Лист від 02.04.18 №73 (Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2018 19:03)з необхідною інформацією;
• п. 3 «Учасник ПП «СПОРТЕЛІТБУД» не надав у складі своєї тендерної пропозиції жодної інформації про Субпідрядників, яких Учасник планує залучати для виконання робіт, відповідно п.3.1.1 та п.3.7.1 тендерної документації»
У Додатку 4 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ з інформацією про субпідрядників» зазначається, що документи надаються в разі залучення субпідрядників для виконання окремих видів робіт. Неподання учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» вказаного Переліку свідчить про те, що ним не плануєтьсязалучення субпідрядників для виконання окремих видів робіт;
• п. 4 «Надана Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, яка містить інформацію про наявність власних чи необхідність залучення додатково машин, механізмів та устаткування, не відповідає інформації про будівельні машини і механізми, вказані в підсумковій відомості ресурсів»
Пункт 3.5.5 Тендерної документації містить опис змісту інформаційної довідки про наявність необхідного обладнання, машин. Опис не містить вимог відповідності підсумковій відомості ресурсів.
• п. 5 «Копія Статуту, надана вищевказаним Учасником, завірена не належним чином, як то вимагається в п.3.5.7 тендерної документації»
Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» у складі своєї тендерної пропозиції було надано Копію Статутуу відповідності допункту 3.1.4 Тендерної документації - «У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки)».
Принагідно, висловлюємо щиру подяку за увагу та час, витрачені Вами в підготовці до участі у нашому тендері. Ваша участь забезпечила дотримання принципів змагальності в ході проведення аукціону, що дозволить заощадити кошти місцевого бюджету, збудувати якісну та сучасну спортивну інфраструктуру для майбутнього покоління.
• п. 1 «Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав (із їх зазначенням) для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», наданий Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» у складі його тендерної пропозиції, складена для участі в іншій закупівлі робіт. Гарантійний лист, для даної закупівлі робіт, наданий після закінчення строку подання тендерних пропозицій, що суперечить п.3.8.1 та п.3.8.2 тендерної документації»
Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу абзацу 3 розділу 3.1.1. та 3.5.7 Тендерної документації надано Лист від 07.03.18 №49 (Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2018 19:03)з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
Абзацом 3 пункту 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 5.3.3. Тендерної документації визначено, що - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Інформація щодо відповідності учасника ПП «СПОРТЕЛІТБУД» вимогам, визначеним у статті 17 Закону містила помилку – зазначення невірного предмету закупівлі. Вказана помилка була формальною, оскільки вона не впливала на зміст пропозиції. Окрім того, листом від Учасника від 06.04.18 №90 надано роз’яснення щодо допущеної ним формальної помилки. Положення пунктів 3.8.1 та 3.8.2 тендерної документації не виключають можливості допущення формальних помилок учасниками;
• п. 2 «Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» не надано у складі своєї тендерної пропозиції довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги у торгах, відповідно п.6.2.5 тендерної документації»
Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу абзацу п. 6.2.5 Тендерної документації надано Лист від 02.04.18 №73 (Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2018 19:03)з необхідною інформацією;
• п. 3 «Учасник ПП «СПОРТЕЛІТБУД» не надав у складі своєї тендерної пропозиції жодної інформації про Субпідрядників, яких Учасник планує залучати для виконання робіт, відповідно п.3.1.1 та п.3.7.1 тендерної документації»
У Додатку 4 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ з інформацією про субпідрядників» зазначається, що документи надаються в разі залучення субпідрядників для виконання окремих видів робіт. Неподання учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» вказаного Переліку свідчить про те, що ним не плануєтьсязалучення субпідрядників для виконання окремих видів робіт;
• п. 4 «Надана Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, яка містить інформацію про наявність власних чи необхідність залучення додатково машин, механізмів та устаткування, не відповідає інформації про будівельні машини і механізми, вказані в підсумковій відомості ресурсів»
Пункт 3.5.5 Тендерної документації містить опис змісту інформаційної довідки про наявність необхідного обладнання, машин. Опис не містить вимог відповідності підсумковій відомості ресурсів.
• п. 5 «Копія Статуту, надана вищевказаним Учасником, завірена не належним чином, як то вимагається в п.3.5.7 тендерної документації»
Учасником ПП «СПОРТЕЛІТБУД» у складі своєї тендерної пропозиції було надано Копію Статутуу відповідності допункту 3.1.4 Тендерної документації - «У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки)».
Принагідно, висловлюємо щиру подяку за увагу та час, витрачені Вами в підготовці до участі у нашому тендері. Ваша участь забезпечила дотримання принципів змагальності в ході проведення аукціону, що дозволить заощадити кошти місцевого бюджету, збудувати якісну та сучасну спортивну інфраструктуру для майбутнього покоління.
Номер вимоги: UA-2018-03-14-000260-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЮКС", Код ЄДРПОУ:38970600
Дата подання: 30 травня 2018 11:02
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ЩОДО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Приватне підприємство «Поділюкс» вважає прийняті рішення незаконними та такими, що порушують наші права та законні інтереси, з наступних підстав:
Прийняті рішення Замовника не відповідають чинному законодавству України, що призводить до порушення наших прав та законних інтересів.
Так, в складі тендерної документації ПП «Поділюкс» подало:
• Технічні характеристики покриття (штучної трави JutaGrass виробництва Чеська Республіка) вихідний № 15 від 21.03.18р.
• Технічні характеристики покриття майданчика для баскетболу та волейболу (поліуретанове покриття 13мм Alsatan SC) вихідний № 16 від 23.03.18р.
Вказані документи були завантажені відповідно до вимог законодавства, у форматі файлів «.JPG» та наявні серед нашої тендерної документації.
Замовник, вказані документи бачив, а тому його рішення є незаконним та таким, що спрямоване на надання переваги конкретному учаснику торгів – ПП «Спорт – Прогрес».
Крім того, попереднім рішенням Замовника, зокрема протоколом № 4/Р від 12.04.2018 року було визначено, що наша тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації: «п. 5 Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної ропозиції/допущення до аукціону): За результатами розгляду документів тендерних пропозицій Учасників було встановлено їх відповідність умовам тендерної документації».
Таким, чином станом на 12.04.2018 року наша тендерна пропозиція відповідала умовам тендерної документації, про що сам Замовник прийняв рішення, а станом на 18.05.2018 року (коли наша пропозиція визначена, як найбільш економічно вигідна) , вже не відповідає.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Крім того, наша пропозиція є більш економічно вигідною, ніж пропозиція переможця відкритих торгів ПП «Спорт-Прогрес».
Такі дії Замовника, свідчать про бажання визначити переможцем конкретного учасника – ПП «Спорт – Прогрес».
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПП «Спорт-Прогрес».
Це свідчить про порушення Замовником принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема порушено принципи: добросовісної конкуренції серед учасників та принцип об'єктивної й неупередженої оцінки тендерних пропозицій, не дискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 25 ГК України, Держава підтримує конкуренцію як змагання між суб'єктами господарювання, що забезпечує завдяки їх власним досягненням здобуття ними певних економічних переваг, внаслідок чого споживачі та суб'єкти господарювання отримують можливість вибору необхідного товару і при цьому окремі суб'єкти господарювання не визначають умов реалізації товару на ринку.
На підставі наведеного, -
ПРОШУ:
1. Прийняти Заперечення до розгляду.
2. Скасувати протокольне рішення № 7/Р від 18 травня 2018 року про відхилення тендерної пропозиції учасника - Приватного підприємства «Поділюкс».
3. Скасувати протокольне рішення № 8/Р від 18.05.2018р. про визначення переможця процедури відкритих торгів «Капітальний ремонт спортивного майданчика з облаштування міні футбольного поля зі штучним покриттям, волейбольним та баскетбольним майданчиками, освітленням для Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 ім. Івана Огієнка по вул. Степана Бандери, 14/1 в м. Хмельницький» (код ДК 021:2015-45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»).
4. Завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Прийняті рішення Замовника не відповідають чинному законодавству України, що призводить до порушення наших прав та законних інтересів.
Так, в складі тендерної документації ПП «Поділюкс» подало:
• Технічні характеристики покриття (штучної трави JutaGrass виробництва Чеська Республіка) вихідний № 15 від 21.03.18р.
• Технічні характеристики покриття майданчика для баскетболу та волейболу (поліуретанове покриття 13мм Alsatan SC) вихідний № 16 від 23.03.18р.
Вказані документи були завантажені відповідно до вимог законодавства, у форматі файлів «.JPG» та наявні серед нашої тендерної документації.
Замовник, вказані документи бачив, а тому його рішення є незаконним та таким, що спрямоване на надання переваги конкретному учаснику торгів – ПП «Спорт – Прогрес».
Крім того, попереднім рішенням Замовника, зокрема протоколом № 4/Р від 12.04.2018 року було визначено, що наша тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації: «п. 5 Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної ропозиції/допущення до аукціону): За результатами розгляду документів тендерних пропозицій Учасників було встановлено їх відповідність умовам тендерної документації».
Таким, чином станом на 12.04.2018 року наша тендерна пропозиція відповідала умовам тендерної документації, про що сам Замовник прийняв рішення, а станом на 18.05.2018 року (коли наша пропозиція визначена, як найбільш економічно вигідна) , вже не відповідає.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Крім того, наша пропозиція є більш економічно вигідною, ніж пропозиція переможця відкритих торгів ПП «Спорт-Прогрес».
Такі дії Замовника, свідчать про бажання визначити переможцем конкретного учасника – ПП «Спорт – Прогрес».
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПП «Спорт-Прогрес».
Це свідчить про порушення Замовником принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема порушено принципи: добросовісної конкуренції серед учасників та принцип об'єктивної й неупередженої оцінки тендерних пропозицій, не дискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 25 ГК України, Держава підтримує конкуренцію як змагання між суб'єктами господарювання, що забезпечує завдяки їх власним досягненням здобуття ними певних економічних переваг, внаслідок чого споживачі та суб'єкти господарювання отримують можливість вибору необхідного товару і при цьому окремі суб'єкти господарювання не визначають умов реалізації товару на ринку.
На підставі наведеного, -
ПРОШУ:
1. Прийняти Заперечення до розгляду.
2. Скасувати протокольне рішення № 7/Р від 18 травня 2018 року про відхилення тендерної пропозиції учасника - Приватного підприємства «Поділюкс».
3. Скасувати протокольне рішення № 8/Р від 18.05.2018р. про визначення переможця процедури відкритих торгів «Капітальний ремонт спортивного майданчика з облаштування міні футбольного поля зі штучним покриттям, волейбольним та баскетбольним майданчиками, освітленням для Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 ім. Івана Огієнка по вул. Степана Бандери, 14/1 в м. Хмельницький» (код ДК 021:2015-45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»).
4. Завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2018 16:57
Директору
ПП «Поділюкс»
Щерб’юку П.Р.
Тендерним комітетом ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-III СТУПЕНІВ №25 ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА розглянуто Ваше «Заперечення щодо рішення Замовника» від 30.05.18 №63 та прийнято рішення щодо надання Вам відповіді. За результатами розгляду Заперечення встановлено:
Відповідно до вимог п. 3.6.2. розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні були надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником (згідно із Додатком № 2). На виконання даної вимоги учасники у складі своєї пропозиції повинні були надати заповнені форми щодо відповідності технічних характеристик покриття (штучної трави) та технічних характеристик покриття майданчику для баскетболу та волейболу (поліуретанове покриття). Також, згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації, у складі пропозиції необхідно було надати документ із зазначенням технічних характеристик запропонованих матеріалів (штучної трави та поліуретанового покриття), що підтверджують параметри, запропоновані Учасником.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Поділюкс» надано заповнені форми щодо відповідності технічних характеристик покриття (штучної трави) та технічних характеристик покриття майданчику для баскетболу та волейболу (поліуретанове покриття), однак не надано документ із зазначенням технічних характеристик запропонованих матеріалів (штучної трави та поліуретанового покриття), що підтверджують параметри, зазначені Учасником в формах відповідності технічних характеристик згідно Додатку 2, що у свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, у тендерного комітету немає підстав щодо перегляду рішення щодо відхилення Вашої пропозиції.
З повагою,
Директор школи І.Г. Душкевич
ПП «Поділюкс»
Щерб’юку П.Р.
Тендерним комітетом ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-III СТУПЕНІВ №25 ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА розглянуто Ваше «Заперечення щодо рішення Замовника» від 30.05.18 №63 та прийнято рішення щодо надання Вам відповіді. За результатами розгляду Заперечення встановлено:
Відповідно до вимог п. 3.6.2. розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні були надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником (згідно із Додатком № 2). На виконання даної вимоги учасники у складі своєї пропозиції повинні були надати заповнені форми щодо відповідності технічних характеристик покриття (штучної трави) та технічних характеристик покриття майданчику для баскетболу та волейболу (поліуретанове покриття). Також, згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації, у складі пропозиції необхідно було надати документ із зазначенням технічних характеристик запропонованих матеріалів (штучної трави та поліуретанового покриття), що підтверджують параметри, запропоновані Учасником.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Поділюкс» надано заповнені форми щодо відповідності технічних характеристик покриття (штучної трави) та технічних характеристик покриття майданчику для баскетболу та волейболу (поліуретанове покриття), однак не надано документ із зазначенням технічних характеристик запропонованих матеріалів (штучної трави та поліуретанового покриття), що підтверджують параметри, зазначені Учасником в формах відповідності технічних характеристик згідно Додатку 2, що у свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, у тендерного комітету немає підстав щодо перегляду рішення щодо відхилення Вашої пропозиції.
З повагою,
Директор школи І.Г. Душкевич
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-14-000260-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП СПОРТ- ПРОГРЕС, Код ЄДРПОУ:40759107
Дата подання: 18 квітня 2018 12:25
Дата подання: 18 квітня 2018 12:25
Скарга на не правомірні рішення Замовника щодо визначення переможця
Скарга на не правомірні рішення Замовника щодо визначення переможця
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 квітня 2018 17:57
рішення від 19.04.2018 № 3675+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2018 17:56
інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2018 № 4360.pdf
Дата публікації: 10 травня 2018 12:25
Рішення від 08.05.2018 № 4360.pdf
Дата публікації: 14 травня 2018 18:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визначення приватного підприємства "СПОРТЕЛІТБУД" переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 15 травня 2018 17:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2018 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СПОРТЕЛІТБУД" |
4 634 654,00
UAH з ПДВ
|
4 528 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЮКС" |
4 891 909,86
UAH з ПДВ
|
4 575 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛІТ СПОРТ ГРУП» |
4 588 841,59
UAH з ПДВ
|
4 588 841,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС |
4 891 957,20
UAH з ПДВ
|
4 791 957,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПОРТЕЛІТБУД" #36834201 |
Рішення скасоване |
4 528 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 17:45
|
ПП "СПОРТЕЛІТБУД" #36834201 |
Відхилено |
4 528 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 17:49
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЮКС" #38970600 |
Відхилено |
4 575 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2018 16:02
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛІТ СПОРТ ГРУП» #40348771 |
Відхилено |
4 588 841,59
UAH з ПДВ
|
18 травня 2018 16:04
|
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС #40759107 |
Переможець |
4 791 957,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2018 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 13:59
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 13:38
|
Календарний графік.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 13:38
|
Додаткові угода _9 від 02.07.2020р..pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 09:30
|
Календарний графік у редакції від 27.03.2020р..pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 09:29
|
Договірна ціна до зобов_язань на 2020 рік.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 09:29
|
Дод угода Спорт Прогрес _8 від 27.03.2020р..pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 14:49
|
Договірна ціна на 2019 рік у ред 08.11.19р..pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 14:14
|
Календарний графік від 08.11.19р..pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 14:14
|
Додаткова угода _7 від 08.11.19р..pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 16:58
|
Календарний графік.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2019 16:56
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2019 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2018 16:35
|
Календарний графік.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 16:27
|
Дод угода 5.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2018 16:26
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2018 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2018 15:36
|
Договірна ціна станом на 23.08.2018.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2018 15:33
|
Додаткова угода 3 від 23.08.2018.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2018 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2018 10:50
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
27 липня 2018 10:45
|
Календарний графік 20.06.18.pdf | зміни до договору |
27 липня 2018 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2018 10:28
|
Календарний графік 20.06.18.pdf | зміни до договору |
21 червня 2018 10:24
|
Договірна ціна 20.06.18.pdf | зміни до договору |
21 червня 2018 10:24
|
Додаткова угода 1 від 20.06.2018.pdf | зміни до договору |
21 червня 2018 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2018 14:14
|
Договір | укладений |
11 червня 2018 14:01
|
Договір | укладений |
11 червня 2018 14:01
|
Договір | укладений |
11 червня 2018 14:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1106-2018-1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1106-2018-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1106-2018-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1106-2018-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.12.1 Додаток 1 до Договору Календарний графік |
Номер договору про закупівлю: | 1106-2018-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1106-2018-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна структури договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1106-2018-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1106-2018-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у Календарному графіку фінансування та виконання та зміни у структурі договірної ціни робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1106-2018-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1106-2018-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Календарного графіку фінансування та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1106-2018-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1106-2018-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного графіку фінансування та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1106-2018-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1106-2018-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у календарному графіку фінансування та виконання робіт, продовження терміну виконання робіт, продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1106-2018-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.03.2021 р. узгодження ціни договору на 2020 рік, 2021 рік та внесення змін до календарного графіку фінансування та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1106-2018-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у Договірній ціні на 2020 рік та зміни у Календарному графіку фінансування та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1106-2018-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |