Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації
Reconstruction of dykes of silt fields 1 and 2 of Bortnitskaya aeration station
Очікувана вартість
511 000 000,00 UAH
UA-2018-03-14-000179-a 239ded7c9b0e435c888352de02813757
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Directorate of Capital Construction and Reconstruction "Kyivbudrekonstruktsiia"
National ID: 37932233
Contact point: Saushev Olexander Anatoliyovych
380442357105
kbretender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 березня 2018 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 29 травня 2018 11:21
Очікувана вартість: 511 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 511 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2555000 UAH
Publication date: 14 березня 2018 09:55
Enquiries until: 06 травня 2018 18:00
Complaints submission until: до 12 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 травня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 511 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 511 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція)). Обсяг виконання робіт: в обсязі відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7).
Місце виконання робіт : Мулове поле №1 Бортницької станції аерації Бориспільського р-ну, Київської обл., с. Бортничі.
Мулове поле №2 Бортницької станції аерації Бориспільського р-ну, Київської обл., с. Ревне.
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, адреса: 01001 м. Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Кошти місцевого бюджету. Строк виконання робіт чи надання послуг: З моменту укладання договору по 31.12.2020 року. Вид забезпечення тендерних пропозиції: банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерних пропозиції: 2 555 000.00грн
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02088, Україна, Київська область, Бориспільський район, с. Бортничі та с. Ревне, Мулове поле №1 та № 2 Бортницької станції аерації
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Reconstruction of dykes of silt fields 1 and 2 of Bortnitskaya aeration station
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2018 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2018 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2018 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2018 18:13
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_вiд_02.05.2018.pdf
02 травня 2018 16:53
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_вiд_02.05.2018.pdf
02 травня 2018 17:20
Тендерна документація у новій редакції по муловим полям від 02.05.2018.pdf
16 квітня 2018 14:24
Тендерна документація у новій редакції по муловим полям від 16.04.2018.pdf
14 березня 2018 10:59
Тендерна документація по закупівлі Реконструкція дамб мулових полів.pdf
02 травня 2018 17:19
Тендерна документація по муловим полям від 02.05.2018 викреслена.pdf
16 квітня 2018 14:24
Тендерна документація по муловим полям від 16.04.2018 викреслена.pdf
02 травня 2018 17:01
Технічні, якісні та кількісні характеристики до виконання робіт (Дефектні акти).pdf
16 квітня 2018 14:23
Технічні, якісні та кількісні характеристики до виконання робіт (Дефектні акти).pdf
14 березня 2018 10:59
Дефектні акти на реконструкцію дамб мулових полів.pdf
19 квітня 2018 12:51
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_вiд_16.04.2018.pdf
14 березня 2018 09:55
Announcement of procurement.pdf
14 березня 2018 09:55
Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англ. мовою .pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-24-000013 ● 4d93fadc0aec46c5b64f99f623265103
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020 16:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.12.2020 № 262
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.12.2020 № 262

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2018-03-14-000179-a 14.03.2018
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-12-29 13:54:07

Щодо результатів перевірки органом ДАСУ процедури відкритих торгів

Інформація щодо резолютивної частини викладено у листі, що додається.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 травня 2018
UA-2018-03-14-000179-a239ded7c9b0e435c888352de02813757
Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГАРАНТБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 10:48
Довідка МВС.pdf
16 травня 2018 12:50
Електронний підпис
16 травня 2018 12:45
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТБУД"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2018 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТБУД" 511 000 000,00
UAH з ПДВ
508 087 795,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 509 980 000,00
UAH з ПДВ
508 469 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 10:48
Довідка МВС.pdf
16 травня 2018 12:50
Електронний підпис
16 травня 2018 12:45
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТБУД"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТБУД"
#01514698
Переможець 508 087 795,40
UAH з ПДВ
01 червня 2018 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТБУД"
#01514698
508 087 795,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 12:56
Додаткова угода № 17 від 02.11.2021 р. до дог. № 7-18-КТ від 19.06.2018 р. Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2.pdf укладений
03 листопада 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:29
Додаткова угода 16 від 30.12.2020 до дог 7_18-КТ Мулові поля.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:26
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 15:08
Додаткова угода № 15 від 22.06.2020 до дог. № 7-18-КТ від 19.06.2018 мулові поля.pdf зміни до договору
22 червня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 11:13
Додаткова угода № 14 від 07.05.2020 до дог. № 7-18-КТ від 19.06.2018 мулові поля.pdf зміни до договору
07 травня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 11:15
Додаткова угода № 13 від 06.03.2020 до дог. № 7-18-КТ від 19.06.2018, мулові поля.pdf зміни до договору
06 березня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 14:22
Додаткова угода № 12 від 27.12.2019 до дог. № 7-18-КТ від 19.06.2018 мулові поля.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 13:01
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 13:19
Додаткова угода № 11 від 16.12.2019 до дог. № 7-18-КТ від 19.06.2018, мулові поля .pdf зміни до договору
17 грудня 2019 13:17
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 14:44
додаткова угода №10 від 15.08.2019 до дог 7-18-КТ .pdf зміни до договору
15 серпня 2019 14:44
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 14:14
додаткова угода 9 від 09.08.2019 до дог 7-18-КТ мулові.pdf зміни до договору
09 серпня 2019 14:13
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 11:44
додаткова угода 8 від 19.06.2019 до дог 7-18-КТ мулові.pdf зміни до договору
19 червня 2019 11:35
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 14:59
Додаткова угода № 7 від 28.03.2019 до договору 7_18-КТ від 19.pdf зміни до договору
29 березня 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 11:08
Додаткова угода № 6 від 20.02.2019 до договору № 7_18-КТ від 19.06.2018.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 11:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:53
Додаткова угода № 5 від 28.12.2018 до договору № 7_18-КТ від 19.06.2018.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:46
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 18:24
Додаткова угода № 4 від 21.12.2018 до договору № 7_18-КТ від 19.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 18:21
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 15:33
Додаткова угода №3 від 30.11.18 до договору № 7_18 від 19.06.18.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 15:27
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2018 13:13
Додаткова угода № 2 від 24.07.2018 до договору № 7_18-КТ від 19.06.18.pdf зміни до договору
25 липня 2018 13:10
Додаткова угода № 2 від 24.07.2018 до договору № 7_18-КТ від 19.pdf зміни до договору
25 липня 2018 13:09
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2018 16:18
Додаткова угода № 1 від 10.07.2018 до договору № 7_18-КТ від 19.06.18.pdf зміни до договору
12 липня 2018 16:16
Електронний підпис укладений
20 червня 2018 16:07
локальнi кошториси до договору 7-18-КТ вiд 19.06.2018 __ 2-1-8, 2-1-9, 2-2-1, 2-2-2, 2-2-3, 2-2-4, 2-2-5, 2-2-6, 2-2-7, 2-2-8, 2-2-9, 2-2-10, 2-2-11.pdf укладений
20 червня 2018 16:05
договiр _ 7-18-КТ (Реконструкцiя дамб) з додатками та локальними кошторисами __ 2-1-1, 2-1-2, 2-1-3, 2-1-4, 2-1-5, 2-1-6, 2-1-7.pdf укладений
20 червня 2018 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змін, внесених Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 27.06.2018 №1121, до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки та обсягів реального фінансування, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Внести зміни в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору виклавши п.2.1 договору в такій редакції: «п. 2.1. Строк виконання робіт, визначений цим Договором, наступний: Початок робіт – з моменту укладання Договору. Закінчення робіт – 31 грудня 2023 року.» 2. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору виклавши п. 4.6. Договору в такій редакції: «п. 4.6. Розрахунки за виконані роботи у 2018 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі - 19 012 500,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів дванадцять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 3 168 750,00 грн. (три мільйони сто шістдесят вісім тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.). Розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до вимог ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. Вартість робіт, які будуть виконані у 2019 році, становить – 48 750 000,00 грн. (сорок вісім мільйонів сімсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 8 125 000,00 грн. (вісім мільйонів сто двадцять п’ять тисяч грн. 00 коп.). Вартість робіт, які будуть виконані у 2020 році, становить – 97 500 000,00 грн. (дев’яносто сім мільйонів п’ятсот тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 16 250 000,00 грн. (шістнадцять мільйонів двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Вартість робіт, які будуть виконані у 2021 році, становить – 97 500 000,00 грн. (дев’яносто сім мільйонів п’ятсот тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 16 250 000,00 грн. (шістнадцять мільйонів двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Вартість робіт, які будуть виконані у 2022 році, становить – 97 500 000,00 грн. (дев’яносто сім мільйонів п’ятсот тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 16 250 000,00 грн. (шістнадцять мільйонів двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Вартість робіт, які будуть виконані у 2023 році, становить – 147 825 295,40 грн. (сто сорок сім мільйонів вісімсот двадцять п’ять тисяч двісті дев’яносто п’ять грн. 40 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 24 637 549,23 грн. (двадцять чотири мільйони шістсот тридцять сім тисяч п’ятсот сорок дев’ять грн. 23 коп.) 3. Внести зміни в Розділ 17 «Інші умови Договору» Договору виклавши п.17.2. Договору в такій редакції: «п. 17.2. Договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2023 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 4. Сторони домовились внести зміни до додатків до Договору, які являються невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт. Додаток № 4 – План фінансування робіт. 5. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 6. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт. Додаток № 4 – План фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди привести у відповідність реквізити Сторін, вказані у Розділі 7 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Додаткової угоди №1 від 10.07.2018 року до Договору, до реквізитів Сторін, вказаних у розділі 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, виклавши реквізити Підрядника у наступній редакції: ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТБУД» 88015, м.Ужгород, вул. Богомольця, 21 к.8,10 Фактична адреса: м. Київ, вул. Львівська 18-А код ЄДРПОУ 01514698 р/р 26008014521001 в ПАТ «РВС БАНК» МФО 339072 ІПН 015146926509 Свідоцтво платника ПДВ 37105687 Тел. /факс +380672323226 Директор____________ О.Л. Длуський 2. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 3. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в Розділ 4 "Поряок розрахунків" договору відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, внесено зміни в Розділ 4 "Поряок розрахунків" Договору та додатків № 2 та № 4 до Договору, які являються невідємними його частинами. Зміни відображені у Додатковій угоді № 4 від 21.12.2018.
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням бюджетного періоду та відповідно до обсягів реального фінансування у 2018 році, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: - в Розділ 4 "Порядок розрахунків"; - - до додатків до Договору (Додаток №2, Додаток №4).
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: - в Розділ 4 "Порядок розрахунків"; - в Розділ 5 "Права та обовязки Сторін"; - в Розділ 14 "Відповідальність сторін за порушення зобовязань за Договором та порядок урегулювання спорів" ; - в Розділ 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" ; - в Додаток №2; - в Додаток № 4. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 6 від 20.02.2019р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди: - внести зміни у Договір, а саме: в пункти 4.6, п.4.7. Розділу 4 «Порядок розрахунків» Договору. - внести зміни до додатків до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 4 – План фінансування робіт. Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 7 від 28.03.2019 року, що додається
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни у Розділ 18 "Адреси та підписи Сторін" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 8 від 19.06.2019 року
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для забезпечення безперебійного виконання плану на 2019 рік по нарощуванню перемичок та дамб обвалування навколо мулового майданчика № 2 в частині транспортування основного будівельного матеріалу (мінерального грунту) до мулових полів, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору. Внести зміни до додатків: Додаток № 2 - Календарний план виконання робіт Додаток № 4 - План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 9 від 09.08.2019 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ, тендерної пропозиції, не змінюється та складає: 508 087 795,40 грн. (п’ятсот вісім мільйонів вісімдесят сім тисяч сімсот дев’яносто п’ять грн. 40 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 84 681 299,23 грн. (вісімдесят чотири мільйони шістсот вісімдесят одна тисяча двісті дев’яносто дев’ять грн. 23 коп.).». 2. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 10 від 15.08.2019 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, в Розділ 4 "Порядок розрахунків" Договору у Додаток №2 - Календаний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування. Зміни викладені у Додатковій угоді №11 від 16.12.2019
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням бюджетного періоду та відповідно до обсягів реального фінансування у 2019 році, в порядку та на умовах, визначених Договором, сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 12 від 27.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, у зв’язку з втратою чинності постанови від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та набуттям чинності Постанови від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Розділ 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 13 від 06.03.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 14 від 07.05.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, Листа Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 17.06.2020 № 058/7/4-3319, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Розділ 5 «Права та обов’язки Сторін» Договору, у Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, у Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 15 від 22.06.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765, наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к та наказу Підрядника від 16.12.2020 року № 16/122020-Ад-1, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 4.6. Розділу 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 16 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 7/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 508 087 795,40
UAH (в тому числі ПДВ 84 681 299,23 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з коригуванням обсягів робіт, які не були враховані проектом, сторони дійшли згоди розірвати договір у зв’язку з технологічною неможливістю подальшого його виконання підрядником без внесення відповідних змін до проектної документації.