Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
2 765 000,00 UAH
UA-2018-03-13-002511-c a4f3bd633efd4570ab29cccaa5ee39fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445154990 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445154990
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2018 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2018 18:22
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2018 18:22
Початок аукціону: 30 березня 2018 12:54
Очікувана вартість: 2 765 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Поставка товару здійснюється в дошкільні навчальні заклади (ясла - садки) та навчально - виховні комплекси Деснянського району міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2018 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 18:18
ТД картопля 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2018 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Стартрейдінг" 1 932 000,00
UAH з ПДВ
1 645 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО МАК» 1 890 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фермерське господарство "Аделаїда" відокремлена садиба 2 198 000,00
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" 2 541 000,00
UAH з ПДВ
2 541 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кравченко Антон Олександрович 2 751 000,00
UAH з ПДВ
2 751 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2018 19:06
Електронний підпис
06 квітня 2018 17:29
МВС+ДФС.PDF
30 березня 2018 13:46
ЦП_оновлена.PDF
29 березня 2018 17:48
Електронний підпис
29 березня 2018 17:45
Статут 2017.PDF
29 березня 2018 17:45
Проект договору.PDF
29 березня 2018 17:45
Трудові та накази_6 прац.pdf
29 березня 2018 17:45
Статистика нова.PDF
29 березня 2018 17:45
ЦП_Картопля.PDF
29 березня 2018 17:45
Протокол виписка наказ.PDF
29 березня 2018 17:45
Протокол 2017.PDF
29 березня 2018 17:45
оригінал_ВИТЯГ з ЄДР_18 р.pdf
29 березня 2018 17:45
Договір орендиАВТО_2018.PDF
29 березня 2018 17:45
Лист-пояснення_склади.PDF
29 березня 2018 17:45
Лист-гарантія_стаття 17_2.PDF
29 березня 2018 17:45
Лист-згода_перс дані.PDF
29 березня 2018 17:45
Лист-згода_ЗУ.PDF
29 березня 2018 17:45
Лист-гарантія_зу.PDF
29 березня 2018 17:45
Лист-гарантія_доставка.PDF
29 березня 2018 17:45
Лист_щодо реєстрації ТЗ.PDF
29 березня 2018 17:45
Лист погодж_тех вимоги.PDF
29 березня 2018 17:45
Копія_медичка Корнієнко.pdf
29 березня 2018 17:45
Додаткова_Дезинфектор2.PDF
29 березня 2018 17:45
Копія медички_Сліпич.pdf
29 березня 2018 17:45
Договір піднаймуАВТО_2018.PDF
29 березня 2018 17:45
Договір_Журавушка.PDF
29 березня 2018 17:45
Договір оренди офіс 2017.PDF
29 березня 2018 17:45
Договір Дезинфектор 2017.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка_СЕС_санпаспорт.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка_субпідрядника.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка_сертиф_продукт.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка_працівники.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка_ліцензування.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка_Потужність.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка_матТехБаза.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка_печатка.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка_захист довкілля.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка_аналог дог.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка_вир приміщення.PDF
29 березня 2018 17:44
Довідка про Київаудит.pdf
29 березня 2018 17:44
гарантійний 60 днів.pdf
29 березня 2018 17:44
Декларація_картопля.pdf
29 березня 2018 17:44
гарантійний санкції.pdf
29 березня 2018 17:44
ISO_оновлені.PDF
29 березня 2018 17:44
Гарант_без ГМО.pdf
29 березня 2018 17:44
гарантії дослідження.pdf
29 березня 2018 17:44
Гарант якість.pdf
29 березня 2018 17:44
Витяг ПДВ.PDF
29 березня 2018 17:44
Видаткова_аналог дог.PDF
29 березня 2018 17:44
атестація_лабор.pdf
29 березня 2018 17:44
АТЕСТАТ-ВЛ-УКРЦПСЗПС.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 12:58
пропозиція.pdf
29 березня 2018 12:58
тех вимоги.docx
29 березня 2018 12:58
пропозиція.docx
29 березня 2018 12:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
29 березня 2018 12:58
пропозиція.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 10:49
Електронний підпис
29 березня 2018 10:48
027_Посвідчення якості.pdf
29 березня 2018 10:47
021_Витяг_з_реєстру_ПДВ.pdf
29 березня 2018 10:47
020_Статут 2016.pdf
29 березня 2018 10:47
019_Стаття_17_Додаток8.pdf
29 березня 2018 10:47
018_Договір Соломєнка 2016.pdf
29 березня 2018 10:47
017_Договір Голосєєво 2016.pdf
29 березня 2018 10:47
014_Медкнижки водителей.pdf
29 березня 2018 10:47
014_Медкнижка завскладом.pdf
29 березня 2018 10:47
004_Паспорт Калінін.pdf
29 березня 2018 10:47
001_ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 17:23
Електронний підпис
29 березня 2018 17:22
35. Проект договору.pdf
29 березня 2018 17:22
28. Витяг ПДВ.PDF
29 березня 2018 17:22
27. Статут.PDF
29 березня 2018 17:22
22. Копії труд. книжок.pdf
29 березня 2018 17:22
5. Протокол випробувань.PDF
29 березня 2018 17:22
2. Тех. специфікація.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 12:54
3.1 транспорт.zip
29 березня 2018 12:54
11 про працівників.zip
29 березня 2018 12:54
10 пропозиція та договір.zip
29 березня 2018 12:54
4 гарантійні листи.zip
29 березня 2018 12:54
13 установчі.zip
29 березня 2018 12:54
12 протоколи випробувань.zip
29 березня 2018 12:54
3 транспорт.zip
29 березня 2018 12:54
9 гарантія постачання.zip
29 березня 2018 12:54
8 від виробника.zip
29 березня 2018 12:54
7 аналогічні договори.zip
29 березня 2018 12:54
1 Відомості про учасника.zip
29 березня 2018 12:54
6 довідка ст 17.zip
29 березня 2018 12:54
10 пропозиція та договір.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Стартрейдінг"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО МАК»

Фермерське господарство "Аделаїда" відокремлена садиба

Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"

Фізична особа-підприємець Кравченко Антон Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Стартрейдінг"
#38390363
Переможець 1 645 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2018 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2018 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Стартрейдінг"
#38390363
1 645 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 17:13
Звіт про виконання договору укладений
29 грудня 2018 17:12
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 18:49
Додаткова угода 5 від 12.12.2018 ТОВ Стартрейдінг (картопля).pdf зміни до договору
12 грудня 2018 18:48
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 18:43
Додаткова угода 4 від 12.12.2018 ТОВ Стартрейдінг (картопля).pdf зміни до договору
12 грудня 2018 18:40
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 20:13
Додаткова угода 3 від 01.11.2018 ТОВ Стартрейдінг (картопля).pdf зміни до договору
01 листопада 2018 20:11
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 09:59
Додаткова угода 2 від 09.10.2018 ТОВ Стартрейдінг (картопля).pdf зміни до договору
10 жовтня 2018 09:58
Електронний підпис укладений
06 червня 2018 12:59
Додаткова угода 1 від 04.06.2018 ТОВ Стартрейдінг (картопля).pdf зміни до договору
06 червня 2018 12:58
Електронний підпис укладений
27 квітня 2018 19:06
Договір укладений
27 квітня 2018 19:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни та викласти реквізити Постачальника в наступній редакції: "Товариство з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг", 01015, м. Київ, вул. Лаврська, 9, корпус 19, тел. (044) 229-24-08, р/р 26005554184700 в АТ "Укрсиббанк" м. Київ, МФО 351005, ЄДРПОУ 38390363, ІПН № 38390362626555".
Номер договору про закупівлю: № 18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з підвищенням ціни на продукцію харчової промисловості - "картопля", що підтверджено копією Експертного висновку Чернігівської регіональної торгово - промислової палати від 10.09.2018 № ЧК-608, на підставі протоколу № 764 засідання тендерного комітету Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.10.2018, Сторони домовились внести зміни в ціну товару, зазначеного у специфікації (Додаток 1 до Договору), не більше як на 10 відсотків, при цьому сума Договору залишається без змін. Ціна Постачальника становить: картопля - 5,16 грн., у тому числі ПДВ. 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 1.2 в новій редакції: "1.2. Найменування та загальна кількість Товару, що підлягає поставці та визначається по видаткових накладних на кожну партію Товару: картопля - 322 328 кг 20 г (триста двадцять дві тисячі триста двадцять вісім кг 20 г)". 3. Додаток 1 "Специфікація" до Договору викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пунктів 1 і 2 даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 1 000 000 грн. 00 коп. (один мільйон гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 20% - 166 666 грн. 67 коп. (сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). 2. Ціна Договору після зменшення становить 645 000 грн. 00 коп. (шістсот сорок п'ять тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ - 20% - 107 500 грн. 00 коп. (сто сім тисяч п'ятсот гривень 00 копійок). 3. Внести зміни до пункту 1.2 Договору та викласти його в новій редакції: "4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 645 000 грн. 00 коп. (шістсот сорок п'ять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 20% - 107 500 грн. 00 коп. (сто сім тисяч п'ятсот гривень 00 копійок)". 5. Внести зміни в Додаток 1 до Договору "Специфікація" в частині позиції "картопля" (Додаток 1 до Договору), у відповідності до пункту 3 даної Додаткової угоди та викласти Специфікацію в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: № 18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 26 394 грн. 39 коп. (двадцять шість тисяч триста дев'яносто чотири гривні 39 копійок), в тому числі ПДВ - 20% - 4 399 грн. 07 коп. (чотири тисячі триста дев'яносто дев'ять гривень 07 копійок). 2. Внести зміни до Договору та викласти пунтк 1.2 в новій редакції: "1.2. Найменування та загальна кількість Товару, що підлягає поставці та визначається по видаткових накладних на кожну партію Товару: картопля - 123 414 кг 36 г (сто двадцять три кг 36 г)". 3. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1 в новій редакції: "4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 618 605 грн. 61 коп. (шістсот вісімнадцять тисяч шістсот п'ять гривень 61 коп.), в тому числі ПДВ - 20% - 103 100 грн. 94 коп. (сто три тисячі сто гривень 94 копійки). 3. Додаток 1 "Специфікація" до Договору викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пунктів 1 та 2 Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили припинити дію Договору № 18 від 26.04.2018 цією Додатковою угодою, укладеною між Замовником та Постачальником з 12 грудня 2018 року. 2. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь - якими правами та обов'язками, що виникли у зв'язку з укладеним Договором, та між Сторонами відсутні будь - які претензії майнового характеру одна до одної. 3. Сторони не мають одна до одної жодних претензій, в тому числі фінансового характеру.
Номер договору про закупівлю: № 18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 618 605,61
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість поставляти товари за ціною 5 грн. 16 коп.