Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби різні (швидкі (експрес ) тести для виявлення антитіл до ВІЛ 1/2
Fast (rapid) tests to detect antibodies to HIV 1/2
Fast (rapid) tests to detect antibodies to HIV 1/2
Очікувана вартість
6 080 380,00 UAH
UA-2018-03-13-001682-a ● df4876cad1024ca681f76e6c61c27676
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №5 |
Код ЄДРПОУ: | 00185028 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська область обл., Київ, Відпочинку, 11 |
Контактна особа: |
Бодня Анатолій Олександрович 380444507708 tenderkmkl5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Kiev municipal clinical hospital 5 |
National ID: | 00185028 |
Contact point: |
Bodnia Anatolii 380444507708 tenderkmkl5@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 березня 2018 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 15:24 |
Очікувана вартість: | 6 080 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 803,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 165000 UAH |
Publication date: | 13 березня 2018 17:07 |
Enquiries until: | 03 квітня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 6 080 380 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 804 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Лікарські засоби різні (швидкі (експрес ) тести для виявлення антитіл до ВІЛ 1/2
Fast (rapid) tests to detect antibodies to HIV 1/2
Fast (rapid) tests to detect antibodies to HIV 1/2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
147000 Одиниця
Лікарські засоби різні (швидкі (експрес ) тести для виявлення антитіл до ВІЛ 1/2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київ, Київ, вул. Відпочинку, 11
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Fast (rapid) tests to detect antibodies to HIV 1/2
CPV: 33690000-3
Період постачання:
по 22 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2018 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2018 17:17 |
ТД швидкі тести 13.03.18.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
застави на розрахунковий рахунок Вашої організаціїї
Дата подання: 13 березня 2018 17:42
Дата відповіді: 14 березня 2018 10:31
Чи можливо Банківську гарантію надати у формі перерахування заявленої суми - застави на розрахунковий рахунок Вашої організаціїї?
Відповідь: Детальна інформація щодо Виду забезпечення тендерної пропозиції зазначено в тендерній документації - п .2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме Вид забезпечення тендерної пропозиції є безумовна безвідклична банківська гарантія в електронній формі. Більш детально див. в тендерній документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-13-001682-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Окіра, Код ЄДРПОУ:41065510
Дата подання: 28 квітня 2018 22:21
Оскарження
Шановний пане Голово, шановні учасники тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні № 5!
ТОВ «Окіра» звертається до Вас в зв'язку із рішенням тендерного комітету, зазначеного в п.1 Протоколу № 150 засідання тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні №5.
Надані пропозиції ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не відповідають заявленим медико-технічним вимогам, а саме розділу тендерної документації «Зазначені вимоги повинні бути підтверджені наступними документами» (ст.21): Медичні вироби повинні бути дозволені для введення в обіг… відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується завіреною копією документа, що підтверджує проходження оцінки відповідності та маркування знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Відповідно до Додатку 4 Постанови КМУ від 02.10.2013 №754 «Виробник маркує знаком відповідності технічним регламентам вироби згідно з пунктами 29-31 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro і видає декларацію про відповідність для зазначених виробів». Відповідно до чинного законодавства декларація про відповідність є обов’язковим документом для маркування виробів знаком відповідності технічним регламентам та введення їх в обіг.
Як зазначено вище, допущені до участі в аукціоні ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не надали копії декларацій про відповідність технічним регламентам (Постанова КМУ від 02.10.2013 №754), що підтверджують проходження оцінки відповідності та маркування знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту, тому надані пропозиції ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не відповідають заявленим медико-технічним вимогам.
В зв'язку з вище зазначеним, ТОВ «Окіра» не погоджується з рішенням тендерного комітету зазначеного в протоколі № 150 засідання тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні №5, а саме п.1. «Допустити до електронного аукціону … ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23».
З повагою, ТОВ «Окіра»
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Окіра» звертається до Вас в зв'язку із рішенням тендерного комітету, зазначеного в п.1 Протоколу № 150 засідання тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні №5.
Надані пропозиції ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не відповідають заявленим медико-технічним вимогам, а саме розділу тендерної документації «Зазначені вимоги повинні бути підтверджені наступними документами» (ст.21): Медичні вироби повинні бути дозволені для введення в обіг… відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується завіреною копією документа, що підтверджує проходження оцінки відповідності та маркування знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Відповідно до Додатку 4 Постанови КМУ від 02.10.2013 №754 «Виробник маркує знаком відповідності технічним регламентам вироби згідно з пунктами 29-31 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro і видає декларацію про відповідність для зазначених виробів». Відповідно до чинного законодавства декларація про відповідність є обов’язковим документом для маркування виробів знаком відповідності технічним регламентам та введення їх в обіг.
Як зазначено вище, допущені до участі в аукціоні ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не надали копії декларацій про відповідність технічним регламентам (Постанова КМУ від 02.10.2013 №754), що підтверджують проходження оцінки відповідності та маркування знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту, тому надані пропозиції ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не відповідають заявленим медико-технічним вимогам.
В зв'язку з вище зазначеним, ТОВ «Окіра» не погоджується з рішенням тендерного комітету зазначеного в протоколі № 150 засідання тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні №5, а саме п.1. «Допустити до електронного аукціону … ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23».
З повагою, ТОВ «Окіра»
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-03-13-001682-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Окіра, Код ЄДРПОУ:41065510
Дата подання: 28 квітня 2018 22:22
Оскарження
Шановний пане Голово, шановні учасники тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні № 5!
ТОВ «Окіра» звертається до Вас в зв'язку із рішенням тендерного комітету, зазначеного в п.1 Протоколу № 150 засідання тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні №5.
Надані пропозиції ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не відповідають заявленим медико-технічним вимогам, а саме розділу тендерної документації «Зазначені вимоги повинні бути підтверджені наступними документами» (ст.21): Медичні вироби повинні бути дозволені для введення в обіг… відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується завіреною копією документа, що підтверджує проходження оцінки відповідності та маркування знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Відповідно до Додатку 4 Постанови КМУ від 02.10.2013 №754 «Виробник маркує знаком відповідності технічним регламентам вироби згідно з пунктами 29-31 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro і видає декларацію про відповідність для зазначених виробів». Відповідно до чинного законодавства декларація про відповідність є обов’язковим документом для маркування виробів знаком відповідності технічним регламентам та введення їх в обіг.
Як зазначено вище, допущені до участі в аукціоні ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не надали копії декларацій про відповідність технічним регламентам (Постанова КМУ від 02.10.2013 №754), що підтверджують проходження оцінки відповідності та маркування знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту, тому надані пропозиції ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не відповідають заявленим медико-технічним вимогам.
В зв'язку з вище зазначеним, ТОВ «Окіра» не погоджується з рішенням тендерного комітету зазначеного в протоколі № 150 засідання тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні №5, а саме п.1. «Допустити до електронного аукціону … ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23».
З повагою, ТОВ "Окіра"
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Окіра» звертається до Вас в зв'язку із рішенням тендерного комітету, зазначеного в п.1 Протоколу № 150 засідання тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні №5.
Надані пропозиції ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не відповідають заявленим медико-технічним вимогам, а саме розділу тендерної документації «Зазначені вимоги повинні бути підтверджені наступними документами» (ст.21): Медичні вироби повинні бути дозволені для введення в обіг… відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується завіреною копією документа, що підтверджує проходження оцінки відповідності та маркування знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Відповідно до Додатку 4 Постанови КМУ від 02.10.2013 №754 «Виробник маркує знаком відповідності технічним регламентам вироби згідно з пунктами 29-31 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro і видає декларацію про відповідність для зазначених виробів». Відповідно до чинного законодавства декларація про відповідність є обов’язковим документом для маркування виробів знаком відповідності технічним регламентам та введення їх в обіг.
Як зазначено вище, допущені до участі в аукціоні ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не надали копії декларацій про відповідність технічним регламентам (Постанова КМУ від 02.10.2013 №754), що підтверджують проходження оцінки відповідності та маркування знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту, тому надані пропозиції ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23» не відповідають заявленим медико-технічним вимогам.
В зв'язку з вище зазначеним, ТОВ «Окіра» не погоджується з рішенням тендерного комітету зазначеного в протоколі № 150 засідання тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні №5, а саме п.1. «Допустити до електронного аукціону … ТОВ «Екомедтест» та ТОВ «Медлідер 23».
З повагою, ТОВ "Окіра"
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-03-13-001682-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Окіра, Код ЄДРПОУ:41065510
Дата подання: 25 квітня 2018 14:26
Оскарження
Шановний пане Голово, шановні учасники тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні № 5!
Своє шанування Вам висловлює компанія ТОВ "Окіра" (Україна, м. Бровари, вул. Зазимський шдях, 22) в особі директора Кушнарьової І.М. ТОВ «Окіра» звертається до Вас в зв'язку із рішенням тендерного комітету, зазначеного в протоколі № 150 засідання тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні №5.
Згідно з вище зазначеним протоколом, тендерна пропозиція ТОВ «Окіра» на закупівлю код ДК 021-2015 (CPV): 33690000-3 -Лікарські засоби різні, Ідентифікатор закупівлі UA- 2018-03-13-001682-a, була відхилена у зв'язку з тим, що не надано Листа-згоди з проектом договору та інструкції з використання. На підставі статті 30 «Закону про публічні закупівлі» та положення «Тендерної документації»: «Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру...», ТОВ «Окіра» звертається до Вас зі скаргою щодо прийнятого рішення: «Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Окіра»».
Щодо Листа-згоди з проектом договору:
До Вашої уваги надаємо скріншот сторінки тендеру (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-03- 13-001682-a) кабінету ТОВ «Окіра», де можна побачити, що даний документ було завантажено у систему бази даних. Даний документ було також зазначено в реєстрі наданих документів для участі в тендерній закупівлі (копія документу надається). Дану інформацію може переглянути Замовник в своєму кабінеті в частині Документація сторінки пропозиції.
Щодо інструкції з використання:
В п.2 Додатку 4 Загальних вимог медико-технічного завдання зазначено саме яка «супроводжувальна документація повинна поставлятися отримувачу», в тому числі інструкція з використання, та в п. 9 вказаного додатку зазначено саме наявність інструкції щодо застосування медичного виробу. Документом «К-6 Відповідність медико-технічним вимогам», який надано в складі тендерної пропозиції, ТОВ «Окіра» підтвердило, що (п. 2) вказана супроводжувальна документація, буде поставлятися отримувачу: копії документів, що підтверджують проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, копія інструкції по використанню українською мовою, тощо та підтвердило (п.10) наявність інструкції щодо застосування виробу медичного призначення українською мовою.
В тендерній документації, на жаль, не зазначено чітко які саме документи повинні надаватись для підтвердження медико-технічних вимог в складі тендерної документації. У зв'язку із чим відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам нами була підтверджена сертифікатами аналізу, клінічними дослідженнями специфічності та чутливості, листом «К-6 Відповідність медико-технічним вимогам», сертифікатами відповідності, тощо.
У зв'язку з вище зазначеним, ТОВ «Окіра» просить переглянути рішення тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні №5 від 24.04.2018, керуючись нормою Закону про публічні закупівлі та, враховуючи певну технічну неузгодженість та недосконалість процедури закупівлі (про що також йдеться в пропозиції Президента України надати можливість усунути виявлені замовником невідповідності в пропозиціях учасників протягом 1-го робочого дня після їх виявлення на етапі кваліфікації) і надані ТОВ «Окіра» роз'яснення. Прохання допустити ТОВ «Окіра» до електронного аукціону на закупівлю: 33690000-3 Лікарські засоби різні, Ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-13-001682-a, на умовах добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки наданої тендерної пропозиції.
З повагою,
Директор ТОВ «Окіра» І.М.Кушнарьова
Додаток:
1. Скріншот сторінки тендеру (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-13-001682-a) кабінету ТОВ «Окіра»
2. Копія інструкцій.
3. Лист-згода з проектом договору.
Розгорнути
Згорнути
Своє шанування Вам висловлює компанія ТОВ "Окіра" (Україна, м. Бровари, вул. Зазимський шдях, 22) в особі директора Кушнарьової І.М. ТОВ «Окіра» звертається до Вас в зв'язку із рішенням тендерного комітету, зазначеного в протоколі № 150 засідання тендерного комітету в Київській міській клінічній лікарні №5.
Згідно з вище зазначеним протоколом, тендерна пропозиція ТОВ «Окіра» на закупівлю код ДК 021-2015 (CPV): 33690000-3 -Лікарські засоби різні, Ідентифікатор закупівлі UA- 2018-03-13-001682-a, була відхилена у зв'язку з тим, що не надано Листа-згоди з проектом договору та інструкції з використання. На підставі статті 30 «Закону про публічні закупівлі» та положення «Тендерної документації»: «Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру...», ТОВ «Окіра» звертається до Вас зі скаргою щодо прийнятого рішення: «Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Окіра»».
Щодо Листа-згоди з проектом договору:
До Вашої уваги надаємо скріншот сторінки тендеру (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-03- 13-001682-a) кабінету ТОВ «Окіра», де можна побачити, що даний документ було завантажено у систему бази даних. Даний документ було також зазначено в реєстрі наданих документів для участі в тендерній закупівлі (копія документу надається). Дану інформацію може переглянути Замовник в своєму кабінеті в частині Документація сторінки пропозиції.
Щодо інструкції з використання:
В п.2 Додатку 4 Загальних вимог медико-технічного завдання зазначено саме яка «супроводжувальна документація повинна поставлятися отримувачу», в тому числі інструкція з використання, та в п. 9 вказаного додатку зазначено саме наявність інструкції щодо застосування медичного виробу. Документом «К-6 Відповідність медико-технічним вимогам», який надано в складі тендерної пропозиції, ТОВ «Окіра» підтвердило, що (п. 2) вказана супроводжувальна документація, буде поставлятися отримувачу: копії документів, що підтверджують проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, копія інструкції по використанню українською мовою, тощо та підтвердило (п.10) наявність інструкції щодо застосування виробу медичного призначення українською мовою.
В тендерній документації, на жаль, не зазначено чітко які саме документи повинні надаватись для підтвердження медико-технічних вимог в складі тендерної документації. У зв'язку із чим відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам нами була підтверджена сертифікатами аналізу, клінічними дослідженнями специфічності та чутливості, листом «К-6 Відповідність медико-технічним вимогам», сертифікатами відповідності, тощо.
У зв'язку з вище зазначеним, ТОВ «Окіра» просить переглянути рішення тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні №5 від 24.04.2018, керуючись нормою Закону про публічні закупівлі та, враховуючи певну технічну неузгодженість та недосконалість процедури закупівлі (про що також йдеться в пропозиції Президента України надати можливість усунути виявлені замовником невідповідності в пропозиціях учасників протягом 1-го робочого дня після їх виявлення на етапі кваліфікації) і надані ТОВ «Окіра» роз'яснення. Прохання допустити ТОВ «Окіра» до електронного аукціону на закупівлю: 33690000-3 Лікарські засоби різні, Ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-13-001682-a, на умовах добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки наданої тендерної пропозиції.
З повагою,
Директор ТОВ «Окіра» І.М.Кушнарьова
Додаток:
1. Скріншот сторінки тендеру (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-13-001682-a) кабінету ТОВ «Окіра»
2. Копія інструкцій.
3. Лист-згода з проектом договору.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2018 11:17
З приводу твердження учасника - ТОВ "Окіра", що ним був оприлюднений в системі лист-згода з проектом договору, який замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції, тендерний комітет встановив наступне.
Відповідно до ст. 27 Закону України “Про публічні закупівлі”: У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
З сторінки скрін-шоту, доданого учасником до скарги, вбачається, що учасник допустив помилку при завантаженні в електронну систему документів, що вимагались замовником у складі тендерної пропозиції, зокрема, лист-згоду з проектом договору, який замовник мав оцінити на етапі прекваліфікації, учасник прикріпив у розділі “Комерційна частина пропозиції”, який буде доступний для перегляду замовнику та всім іншим користувачам системи після аукціону.
На етапі прекваліфікації замовник, внаслідок помилки, допущеної самим учасником при завантаженні документів тендерної пропозиції в систему, не мав можливості розглянути лист-згоду учасника з проектом договору та прийняв законне та обґрунтоване рішення про його відсутність.
Щодо твердження учасника, що в тендерній документації не зазначено чітко які саме документи повинні надаватись для підтвердження медико-технічних вимог в складі тендерної документації, та з цієї причини він не надав у складі тендерної пропозиції інструкцію з застосування медичних виробів, то, слід зауважити, що дане твердження є необґрунтованим та безпідставним, оскільки, в Додатку 4 до тендерної документації замовник чітко зазначив наступне:
а, також, в пункті 9 вказав про
Тим більше, інші учасники процедури закупівлі підтвердили відповідність наданих ними тендерних пропозицій вимогам тендерної документації та надали у складі своїх тендерних пропозицій інструкції з застосування медичних виробів українською мовою, а учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю “Окіра”, в свою чергу, мав можливість звернутись до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації в період уточнень, проте, цього не зробив.
Також, слід зауважити, що чинним Законом України “Про публічні закупівлі” не передбачено можливість усунути виявлені замовником невідповідності в пропозиціях учасників протягом 1-го робочого дня після їх виявлення на етапі кваліфікації.
З огляду на вище наведене, тендерний комітет дійшов висновку, що скарга Товариства з обмеженою відповідальністю “Окіра” щодо прийнятого тендерним комітетом рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “Окіра” на закупівлю 33690000-3 Лікарські засоби різні (швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½) в зв’язку з невідповідністю даної пропозиції вимогам тендерної документації, є необґрунтованою та безпідставною, та з метою дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та недопущення порушення прав інших учасників тендерної процедури закупівлі, підлягає відхиленню.
Відповідно до ст. 27 Закону України “Про публічні закупівлі”: У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
З сторінки скрін-шоту, доданого учасником до скарги, вбачається, що учасник допустив помилку при завантаженні в електронну систему документів, що вимагались замовником у складі тендерної пропозиції, зокрема, лист-згоду з проектом договору, який замовник мав оцінити на етапі прекваліфікації, учасник прикріпив у розділі “Комерційна частина пропозиції”, який буде доступний для перегляду замовнику та всім іншим користувачам системи після аукціону.
На етапі прекваліфікації замовник, внаслідок помилки, допущеної самим учасником при завантаженні документів тендерної пропозиції в систему, не мав можливості розглянути лист-згоду учасника з проектом договору та прийняв законне та обґрунтоване рішення про його відсутність.
Щодо твердження учасника, що в тендерній документації не зазначено чітко які саме документи повинні надаватись для підтвердження медико-технічних вимог в складі тендерної документації, та з цієї причини він не надав у складі тендерної пропозиції інструкцію з застосування медичних виробів, то, слід зауважити, що дане твердження є необґрунтованим та безпідставним, оскільки, в Додатку 4 до тендерної документації замовник чітко зазначив наступне:
а, також, в пункті 9 вказав про
Тим більше, інші учасники процедури закупівлі підтвердили відповідність наданих ними тендерних пропозицій вимогам тендерної документації та надали у складі своїх тендерних пропозицій інструкції з застосування медичних виробів українською мовою, а учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю “Окіра”, в свою чергу, мав можливість звернутись до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації в період уточнень, проте, цього не зробив.
Також, слід зауважити, що чинним Законом України “Про публічні закупівлі” не передбачено можливість усунути виявлені замовником невідповідності в пропозиціях учасників протягом 1-го робочого дня після їх виявлення на етапі кваліфікації.
З огляду на вище наведене, тендерний комітет дійшов висновку, що скарга Товариства з обмеженою відповідальністю “Окіра” щодо прийнятого тендерним комітетом рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “Окіра” на закупівлю 33690000-3 Лікарські засоби різні (швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½) в зв’язку з невідповідністю даної пропозиції вимогам тендерної документації, є необґрунтованою та безпідставною, та з метою дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та недопущення порушення прав інших учасників тендерної процедури закупівлі, підлягає відхиленню.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 квітня 2018
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №5 |
Код ЄДРПОУ: | 00185028 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область обл., Київ, Відпочинку, 11 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОМЕДТЕСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ МЕДЛІДЕР 24 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Окіра | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕДЛІДЕР 24 #38703215 |
Переможець |
6 049 373,40
UAH з ПДВ
|
03 травня 2018 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2018 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2018 16:16
|
Договір Швидкі тести відкриті торги.PDF | укладений |
21 травня 2018 16:15
|