Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2018 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2018 11:49 |
Очікувана вартість: | 160 407 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 802 035,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2018 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2018 14:29 |
Протокол №4 про внесення змін до ТД Макарова.PDF | |
19 березня 2018 14:29 |
Будівництво універсального спортивного залу ... (в районі вул.Макарова м.Рівне) ЗІ ЗМІНАМИ.pdf |
19 березня 2018 14:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2018 14:29 |
Протокол №4 про внесення змін до ТД Макарова.PDF
|
|||
19 березня 2018 14:29 |
Будівництво універсального спортивного залу ... (в районі вул.Макарова м.Рівне) ЗІ ЗМІНАМИ.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-21-000037 ● 5927c5051a094ff281ed491c8d21c347
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2021 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 21.04.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.04.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2018-03-13-001175-a 13.03.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-07 12:36:10
запит щодо висновку
Щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель, повідомляємо наступне.
Додаткові угоди №1-8, №10-14 неоприлюднювалися на веб-порталі Уповноваженого органу, так як працівниками відповідальними за підготовку додаткових угод та їх оприлюднення, було встановлено, що змінювані умови договору є не істотними відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції яка діяла на момент проведення закупівлі.
У зв’язку з ліквідацією тендерного комітету замовника та завершенням процедури закупівлі, можливості для внесення змін до тендерної документації немає.
Тендерним комітетом враховано можливість учасника додатково вжити заходів для залучення необхідного обладнання, машин та механізмів. Вищевказана можливість учасника підтверджена відповідною довідкою у складі тендерної пропозиції. Тому підстав для відхилення пропозиції учасника у тендерного комітету не було.
Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на момент укладення спірного договору, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Статтею 651ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо встановлених у ході проведення закупілві порушень законодавства у сфері закупівель, повідомляємо наступне. Додаткові угоди №1-8, №10-14 неоприлюднювалися на веб-порталі Уповноваженого органу, так як працівниками відповідальними за підготовку додаткових угод та їх оприлюднення, було встановлено, що змінювані умови договору є не істотними відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції яка діяла на момент проведення закупівлі; У зв’язку з ліквідацією тендерного комітету замовника та завершенням процедури закупівлі, можливості для внесення змін до тендерної документації немає; Тендерним комітетом враховано можливість учасника додатково вжити заходів для залучення необхідного обладнання, машин та механізмів. Вищевказана можливість учасника підтверджена відповідною довідкою у складі тендерної пропозиції. Тому підстав для відхилення пропозицї учасника у тендерного комітету не було. Однак враховуючи позицію Північно-східного офісу Держаудитслужби, викладеної у висновку від 30.04.2021 року повідомляємо, врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому. Щодо зобов’язанння здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, повідомляємо, що 07.05.2021 року Замовником був направлений запит на надання роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, однак відповіді станом на 12.05.2021 року не надійшло. Враховуючи вищезазначене, та той факт, що Замовнику невідомі визначені Законом методи виконання такого зобов’язання, усунути порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, є неможливим.
2021-05-12 16:29:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2018 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК Домінант" |
160 395 330,00
UAH з ПДВ
|
150 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД" |
159 605 000,00
UAH з ПДВ
|
150 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" |
160 399 770,00
UAH з ПДВ
|
154 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" |
160 284 990,00
UAH з ПДВ
|
157 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛСТРОЙ" |
158 800 983,44
UAH з ПДВ
|
157 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД |
160 406 190,00
UAH з ПДВ
|
160 406 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК Домінант" #40442698 |
Відхилено |
150 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2018 14:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД" #41005356 |
Відхилено |
150 100 000,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2018 14:52
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" #22579791 |
Рішення скасоване |
154 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 15:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" #22579791 |
Відхилено |
154 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 15:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" #33353494 |
Переможець |
157 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2018 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 12:30
|
прок.pdf | укладений |
30 червня 2021 12:29
|
мак доп.pdf | укладений |
30 червня 2021 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 12:19
|
Д.у. №16 до Д. №31 Макарова.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2020 12:36
|
Д.у. №15 до Д. №31.PDF | зміни до договору |
21 лютого 2020 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2019 17:18
|
Д.у №9 до Д. №31 Макарова Рівне.PDF | зміни до договору |
27 березня 2019 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2018 16:45
|
Д. №31 Макарова Рівне.PDF | укладений |
04 червня 2018 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.у №9 до Д. №31 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |