Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу “Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву” Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне)
Очікувана вартість
160 407 050,00 UAH
UA-2018-03-13-001175-a 872a8c711c31454e8a07ab2675340182
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863 deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2018 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2018 17:00
Початок аукціону: 29 березня 2018 11:49
Очікувана вартість: 160 407 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 802 035,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу “Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву” Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу “Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву” Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Макарова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-21-000037 ● 5927c5051a094ff281ed491c8d21c347
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021 17:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.04.2021
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 21.04.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.04.2021

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

4 UA-2018-03-13-001175-a 13.03.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-05-07 12:36:10

запит щодо висновку

Щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель, повідомляємо наступне.
Додаткові угоди №1-8, №10-14 неоприлюднювалися на веб-порталі Уповноваженого органу, так як працівниками відповідальними за підготовку додаткових угод та їх оприлюднення, було встановлено, що змінювані умови договору є не істотними відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції яка діяла на момент проведення закупівлі.
У зв’язку з ліквідацією тендерного комітету замовника та завершенням процедури закупівлі, можливості для внесення змін до тендерної документації немає.
Тендерним комітетом враховано можливість учасника додатково вжити заходів для залучення необхідного обладнання, машин та механізмів. Вищевказана можливість учасника підтверджена відповідною довідкою у складі тендерної пропозиції. Тому підстав для відхилення пропозиції учасника у тендерного комітету не було.
Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на момент укладення спірного договору, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Статтею 651ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо встановлених у ході проведення закупілві порушень законодавства у сфері закупівель, повідомляємо наступне. Додаткові угоди №1-8, №10-14 неоприлюднювалися на веб-порталі Уповноваженого органу, так як працівниками відповідальними за підготовку додаткових угод та їх оприлюднення, було встановлено, що змінювані умови договору є не істотними відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції яка діяла на момент проведення закупівлі; У зв’язку з ліквідацією тендерного комітету замовника та завершенням процедури закупівлі, можливості для внесення змін до тендерної документації немає; Тендерним комітетом враховано можливість учасника додатково вжити заходів для залучення необхідного обладнання, машин та механізмів. Вищевказана можливість учасника підтверджена відповідною довідкою у складі тендерної пропозиції. Тому підстав для відхилення пропозицї учасника у тендерного комітету не було. Однак враховуючи позицію Північно-східного офісу Держаудитслужби, викладеної у висновку від 30.04.2021 року повідомляємо, врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому. Щодо зобов’язанння здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, повідомляємо, що 07.05.2021 року Замовником був направлений запит на надання роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, однак відповіді станом на 12.05.2021 року не надійшло. Враховуючи вищезазначене, та той факт, що Замовнику невідомі визначені Законом методи виконання такого зобов’язання, усунути порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, є неможливим.

2021-05-12 16:29:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК Домінант" 160 395 330,00
UAH з ПДВ
150 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД" 159 605 000,00
UAH з ПДВ
150 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" 160 399 770,00
UAH з ПДВ
154 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" 160 284 990,00
UAH з ПДВ
157 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛСТРОЙ" 158 800 983,44
UAH з ПДВ
157 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 160 406 190,00
UAH з ПДВ
160 406 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2018 14:14
Інф модель.rar
27 березня 2018 14:14
Кошторис .pdf
27 березня 2018 12:32
Кваліфікація .pdf
27 березня 2018 12:17
Аналогічні договора.pdf
27 березня 2018 12:16
Пропозиція .pdf
23 березня 2018 12:23
Звіти .pdf
23 березня 2018 12:22
Довідка з банку (2).pdf
23 березня 2018 12:22
Установчі документи .pdf
23 березня 2018 12:20
Витяг .pdf

Публічні документи

28 березня 2018 15:34
макарова.bdcu.rar
28 березня 2018 15:34
техн част макарова.pdf
28 березня 2018 15:34
комерц част макарова.pdf

Публічні документи

27 березня 2018 13:47
6 bdcu.rar
27 березня 2018 13:47
кошториси.pdf
27 березня 2018 13:47
комерційна частина.pdf
27 березня 2018 13:47
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 березня 2018 12:30
Dodatok 6_Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2018 12:30
r_7_ДЦ_ЛС1_4-1-1 Мережі 0,4кВт.pdf
28 березня 2018 12:30
r_7_ДЦ_ Договірна ціна.pdf
28 березня 2018 12:30
форма 2_персонал.pdf
28 березня 2018 12:30
форма 1_обладнання.pdf
28 березня 2018 12:30
Відгук ФФУ.pdf
28 березня 2018 12:30
Dogovor Dinamo_PUSCHA 03.pdf
28 березня 2018 12:30
Dogovor Dinamo_PUSCHA 01.pdf
28 березня 2018 12:30
Dogovor Dinamo.pdf
28 березня 2018 12:30
Dogovor FFU.pdf
28 березня 2018 12:30
Dogovor Dinamo_PUSCHA 02.pdf
28 березня 2018 12:30
Відгук Динамо.pdf
28 березня 2018 12:30
лист-екологія.pdf
28 березня 2018 12:30
Гарантлист -договір.pdf
28 березня 2018 12:30
Банк.pdf
28 березня 2018 12:30
012.ліцензія.pdf
28 березня 2018 12:30
07. Полномочия директора.pdf
28 березня 2018 12:30
04. Свидетельство НДС.pdf
28 березня 2018 12:30
01.статут Солстрой.PDF

Публічні документи

28 березня 2018 16:59
Тендерна пропозиція.pdf
28 березня 2018 16:59
Ел. модель.7z
28 березня 2018 16:59
Кошторис-2.pdf
28 березня 2018 16:59
Кошторис-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК Домінант"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛСТРОЙ"

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК Домінант"
#40442698
Відхилено 150 000 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 14:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД"
#41005356
Відхилено 150 100 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 14:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"
#22579791
Рішення скасоване 154 000 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 15:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"
#22579791
Відхилено 154 000 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 15:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"
#33353494
Переможець 157 000 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2018 14:17

Документи

04 травня 2018 14:51
Електронний підпис
04 травня 2018 14:50
Протокол №15-2.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" #22579791

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

10 травня 2018 14:38
Електронний підпис
10 травня 2018 14:35
Протокол №16-2.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" #22579791

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 травня 2018 15:20
Електронний підпис
16 травня 2018 15:18
Протокол №18-2.PDF

Документи

21 травня 2018 14:15
Електронний підпис
21 травня 2018 14:14
Протокол №20-2.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2018 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"
#33353494
157 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2018 14:15
Електронний підпис
21 травня 2018 14:14
Протокол №20-2.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 12:30
прок.pdf укладений
30 червня 2021 12:29
мак доп.pdf укладений
30 червня 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 12:19
Д.у. №16 до Д. №31 Макарова.pdf зміни до договору
04 січня 2021 12:18
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 12:36
Д.у. №15 до Д. №31.PDF зміни до договору
21 лютого 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 17:18
Д.у №9 до Д. №31 Макарова Рівне.PDF зміни до договору
27 березня 2019 17:18
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 16:45
Д. №31 Макарова Рівне.PDF укладений
04 червня 2018 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у №9 до Д. №31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 червня 2021
Сума оплати за договором: 149 150 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 858 333,33 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін