Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості(борошно пшеничне,крупи)
Очікувана вартість
241 700,00 UAH
UA-2018-03-13-001116-c d77d663d2fbb4832975d7eb5bcd52556
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ладижинський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 21722269
Місцезнаходження: 23664, Україна , Вінницька обл., Тульчинський р-н с.Заозерне, вул Степова,1А
Контактна особа: Жанна -
+380434368840,+380434361270
budinternat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2018 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2018 10:00
Початок аукціону: 30 березня 2018 11:32
Очікувана вартість: 241 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 417,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24400 кілограм
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості(борошно пшеничне,крупи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23664, Україна, Вінницька область, с.Заозерне, Тульчинський р-н, вул. Степова, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2018 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 13:10
Додаток1.docx
13 березня 2018 13:10
Додаток2.docx
13 березня 2018 13:10
Додаток3_.doc
13 березня 2018 13:10
Додаток4.docx
13 березня 2018 13:10
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-13-001116-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Фурдик Наталія Петрівна, Код ЄДРПОУ:2292316926
Дата подання: 03 квітня 2018 21:53
Прошу
1,Подано 2 довідки з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Що конкретно згідно діючого законодавства України в них не відповідає встановленим вимогам?
2.Лист оригінал (відгук контрагента)
Якою статею "Закону про публічні закупівлі" це вимагаеться?
3.Щодо маркування харчових продуктів.
Надано довідку щодо
4.Щодо проекту договору за підпис на кожній сторінці та відбиток печатки.
Встановлені вимоги в тендерній документації не передбачені жодним законодавчим документом України. На підставі якого документа зазначена вимога внесена до тендерної документації.?
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 квітня 2018 21:55
Причина: не завершено оскарження
Номер вимоги: UA-2018-03-13-001116-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Фурдик Наталія Петрівна, Код ЄДРПОУ:2292316926
Дата подання: 04 квітня 2018 00:07
Підстави відхилення тендерної пропозиції суперечат Законодавству України
1,Подано 2 довідки з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації.

Що конкретно згідно діючого законодавства України в них не відповідає встановленим вимогам?

2.Лист оригінал (відгук контрагента)

Якою статею "Закону про публічні закупівлі" це вимагаеться?
3.Не виконана зазначена вимога про копію витягу з ЄДР.
Нами подана копія свідотства про державну реєстрацію.Чим відрізняється витяг від свідотства(по новому виписки) з ЄДР (документ який може замінити виписку,тобто містить відомості,актуальні на даний час,і які відсутні у свідотстві,-є витягом.Закон розуміє витяг як документ у паперовій або електронній формі сформований програмним забезпеченням ЄРД. Данна інформація є публічною і її може отримати яка завгодно особа на умові сплати державного мита.
Яка інформація потрібна для участі в закупівлі, що на Вашу думку відсутня в свідотстві ЄДР ?

4.Щодо маркування харчових продуктів.
В пропозиції подана довідка в якій зазначена інформація про маркування харчових продуктів.( переглянте уважно подані документи) Підтвердіть наявність поданого документа.
.



5.Щодо проекту договору за підпис на кожній сторінці та відбиток печатки.

Встановлені вимоги в тендерній документації не передбачені жодним законодавчим документом України. На підставі якого документа зазначена вимога внесена до тендерної документації.?

Також прошу надати відповідь в письмовій формі по кожному пункту відхилення на мою почтову адресу відповідно Закону України"Про доступ до публічної інформації" в термін передбачений відповідним Законом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2018 15:20
Шановний учасник! Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ваша тендерна пропозиція була відхилена згідно статті 30 Закону по причині її не відповідності умовам тендерної документації. Відповідна інформація про відхилення тендерної пропозиції оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, із викладенням всіх підстав. Зауважуємо, що учасники приймають участь у торгах на рівних умовах, і тендерний комітет на має права надавати будь-які пріоритети учасникам, оскільки вимоги тендерної документації та Закону є однаковими та обов’язковими для виконання для всіх.
Номер вимоги: UA-2018-03-13-001116-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Фурдик Наталія Петрівна, Код ЄДРПОУ:2292316926
Дата подання: 06 квітня 2018 11:14
не надана інформація по суті.
Були поставлені запитання по суті. Надайте конкретні відповіді по кожному пункті.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2018 09:07
Шановний Учасник! Ваша тендерна пропозиція була відхилена згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Підстави відхилення викладені у відповідних рішеннях тендерного комітету, які оприлюднені згідно зі статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Надаємо Вам витяг із зазначених документів, із аргументацією підстав відхилення.
Номер вимоги: UA-2018-03-13-001116-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Фурдик Наталія Петрівна, Код ЄДРПОУ:2292316926
Дата подання: 06 квітня 2018 12:06
Не надана інформація
У своїй відповіді Ви посилаєтесь на відповідну статью (замовник може включити в тендерну документацію іншу інформацію ВІДПОВІДНО ЗАКОНОДАВСТВА) Так ми і запитуємо про Законодавство Це надіюсь Законодавство України?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2018 08:56
Шановний учасник! Так, тендерний комітет в своїй діяльності керується чинним законодавством України, зокрема Законом України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2018-03-13-001116-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Фурдик Наталія Петрівна, Код ЄДРПОУ:2292316926
Дата подання: 10 квітня 2018 10:54
Не надання відповіді по суті.
Прошу надати відповіді на поставлені запитання. Згідно яких Законів,яких статей цих Законів,Кодексів,наказів чим Ви керувались при складанні тендерної документації.Наприклад проект договору має бути бути підписаний та проставленні відбутки
печатки на кожній сторінці "згідно ст№ ЦПК України. (при цьому відсутня дата,вартість угоди)
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2018 13:48
Шановний учасник! Рекомендуємо вам звернутись до загального законодавтсва України, зокрема до Закону України «Про інформацію», до Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, ДСТУ 2732 - 94 «Діловодство та архівна справа. Терміни та визначення»

Документи

10 квітня 2018 09:07
Відповідь Ф 10.04.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2018 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Фурдик Наталія Петрівна 226 000,00
UAH з ПДВ
197 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ 228 400,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ" 224 200,00
UAH з ПДВ
211 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕМЕКС" 225 990,00
UAH з ПДВ
212 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТД "Солодкий світ" 234 516,00
UAH з ПДВ
234 516,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕМКОВИЧ ВАЛЕРІЙ ЙОСИПОВИЧ" 241 090,00
UAH з ПДВ
241 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2018 21:32
Витяг з ЄДР від 02.04.2018.rtf
25 березня 2018 23:12
Електронний підпис
25 березня 2018 23:06
Електронний підпис
25 березня 2018 20:11
Паспорт Фурдик Н.П..pdf
25 березня 2018 20:11
Паспорт Фурдик А.О.docx
25 березня 2018 20:11
Інд. код Фурдик А.О..pdf
25 березня 2018 20:11
Інд. код Фурдик Н.П..pdf
25 березня 2018 20:11
Довіреність.pdf
25 березня 2018 20:11
Довідка про розмір цін.pdf
25 березня 2018 20:11
Тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2018 20:11
Відомості про учасника.pdf
25 березня 2018 20:11
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 08:43
ЦП крупи.jpg
29 березня 2018 07:33
довідка про санобробку.jpg
29 березня 2018 07:33
Копія свідоцтво.jpg
29 березня 2018 07:33
Копя св ПДВ.jpg
29 березня 2018 07:33
реєстрація потужностей.jpg

Публічні документи

04 квітня 2018 08:29
цінова
04 квітня 2018 08:29
переможець ст17
28 березня 2018 09:47
Електронний підпис
28 березня 2018 09:46
цінова.pdf
28 березня 2018 09:46
інше.pdf
28 березня 2018 09:46
підпис.pdf
28 березня 2018 09:46
4 договір.pdf
28 березня 2018 09:46
3 тех.pdf
28 березня 2018 09:46
2 ст17.pdf
28 березня 2018 09:46
1.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 09:38
Електронний підпис
28 березня 2018 17:00
Цінова пропозиція.jpg
28 березня 2018 17:00
Специфікація.jpg
28 березня 2018 17:00
Додаток 3.zip
28 березня 2018 17:00
Довідка чисельність.jpg
28 березня 2018 17:00
Установчі ПП РЕМЕКС.zip

Публічні документи

28 березня 2018 16:31
Електронний підпис
28 березня 2018 16:30
якісні.pdf
28 березня 2018 16:30
цінова.pdf
28 березня 2018 16:30
Установчі СС в ПДФ.FR12.pdf
28 березня 2018 16:30
листи гарантії.pdf
28 березня 2018 16:30
лист погодження.pdf
28 березня 2018 16:30
лист повідомлення.pdf
28 березня 2018 16:30
лист згода.pdf
28 березня 2018 16:30
лист відгук.pdf
28 березня 2018 16:30
договір.pdf
28 березня 2018 16:30
договір відгук.pdf
28 березня 2018 16:30
довідка про учасника.pdf
28 березня 2018 16:30
довідка про працівників.pdf
28 березня 2018 16:30
довідка виконання.pdf

Публічні документи

28 березня 2018 17:39
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Фурдик Наталія Петрівна

ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ

СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ"

ПП "РЕМЕКС"

ПП "ТД "Солодкий світ"

ФОП "ДЕМКОВИЧ ВАЛЕРІЙ ЙОСИПОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фурдик Наталія Петрівна
#2292316926
Відхилено 197 990,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 12:58
ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ
#2529415734
Відхилено 198 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 13:01
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ"
#32215540
Переможець 211 280,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 13:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2018 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "ПОДІЛЛЯ"
#32215540
211 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:58
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 15:12
дод,угода борошно.PDF зміни до договору
04 вересня 2018 15:10
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 12:07
д 34.PDF укладений
16 квітня 2018 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в п.3.1 та в додаток №1 до договору
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 209 209,50
UAH з ПДВ