Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дитячого дошкільного закладу по вул.Свободи, 14 в с.Колоденка Рівненського району
Очікувана вартість
40 481 870,00 UAH
UA-2018-03-13-001069-a b57ee920ea0541dd84bdc1c644c555f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863 deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2018 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 06 квітня 2018 12:35
Очікувана вартість: 40 481 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 202 409,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво дитячого дошкільного закладу по вул.Свободи, 14 в с.Колоденка Рівненського району
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво дитячого дошкільного закладу по вул.Свободи, 14 в с.Колоденка Рівненського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35306, Україна, Рівненська область, с.Колоденка, вул.Свободи, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-20-000028 ● ae3bb5afdcd14d0cb52550b84f5dac8d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2021 15:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
20.05.2021 № 260

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-03-13-001069-а.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 червня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2018 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕР БУД" 39 874 643,00
UAH з ПДВ
35 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" 40 199 960,40
UAH з ПДВ
35 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД" 40 280 000,00
UAH з ПДВ
35 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЛУЧ" 40 399 998,00
UAH з ПДВ
39 844 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 40 249 156,02
UAH з ПДВ
39 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Домінант" 40 480 988,75
UAH з ПДВ
40 480 988,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2018 10:44
Тендерна пропозиція.PDF
05 квітня 2018 10:44
установчі.rar
05 квітня 2018 10:44
Інформація.rar
05 квітня 2018 10:44
Довідка банк.rar
05 квітня 2018 10:44
Гарантійний лист.rar
05 квітня 2018 10:44
відгуки.rar

Публічні документи

05 квітня 2018 13:38
машино-години машин.pdf
05 квітня 2018 13:38
ПВР.pdf
05 квітня 2018 13:38
локальні 3 частина.pdf
05 квітня 2018 13:38
локальні 2 частина.pdf
05 квітня 2018 13:38
локальні 1 частина.pdf
05 квітня 2018 13:38
пояснювальна записка.pdf
05 квітня 2018 13:38
bdcu.rar

Публічні документи

05 квітня 2018 11:03
7 bdcu.rar
05 квітня 2018 11:03
Технічна частина.pdf

Публічні документи

05 квітня 2018 12:20
Інф. модель. Колоденка.7z
05 квітня 2018 12:20
Кошторис-2.pdf
05 квітня 2018 12:20
Кошторис-1.pdf
05 квітня 2018 12:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 12:28
Звіти .pdf
23 березня 2018 12:28
Довідка з банку (2).pdf
23 березня 2018 12:28
Установчі документи .pdf
23 березня 2018 12:27
Витяг .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕР БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

ТОВ "БК Домінант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕР БУД"
#40515053
Відхилено 35 780 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 15:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"
#22579791
Рішення скасоване 35 790 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 11:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"
#22579791
Відхилено 35 790 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 11:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД"
#41005356
Відхилено 35 800 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 15:42
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЛУЧ"
#39053746
Переможець 39 844 990,00
UAH з ПДВ
21 травня 2018 14:25

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" #22579791

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 травня 2018 17:48
Електронний підпис
04 травня 2018 17:46
Протокол №15-6.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" #22579791

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

11 травня 2018 11:37
Електронний підпис
11 травня 2018 11:23
Протокол №17-2.PDF

Документи

16 травня 2018 15:41
Електронний підпис
16 травня 2018 15:40
Протокол №18-5.PDF

Документи

21 травня 2018 14:24
Електронний підпис
21 травня 2018 14:23
Протокол №20-4.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2018 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЛУЧ"
#39053746
39 844 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2018 14:24
Електронний підпис
21 травня 2018 14:23
Протокол №20-4.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 14:54
прок.pdf укладений
13 січня 2022 14:53
ду 8.pdf укладений
13 січня 2022 14:52
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 17:04
прок.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 17:03
ду 7.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 17:03
ду 7.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 17:02
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:47
Д у № 6 до Д № 33 ДДЗ Колоденка.PDF зміни до договору
05 січня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 15:17
Д.у. №3 до Д. №33 Колоденка.PDF зміни до договору
13 вересня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 16:19
Д. №33 ДДЗ Колоденка.PDF укладений
04 червня 2018 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі протягом 2021 року
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 12 січня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з коригуванням проектної документації по об’єкту «Будівництво дитячого дошкільного закладу по вул.Свободи, 14 в с.Колоденка Рівненського району», комплекс робіт по якому є предметом договору з урахуванням експертного звіту від 28.12.2021 № 211130-6/А та для проведення нової процедури закупівлі робіт.