Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання інформаційної системи та крипто-виробу
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2018-03-13-000671-c 94a2c61d5fed43208404d44edec8a490
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оратівський РЦПМСД Оратівський РЦПМСД

+30433029116 orativ_centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОРАТІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ
Код ЄДРПОУ: 37133248
Місцезнаходження: 22600, Україна , Вінницька обл., ОРАТІВСЬКИЙ Р-Н, СМТ ОРАТІВ , ВУЛ. ПИРОГОВА БУД. 2
Контактна особа: Оратівський РЦПМСД Оратівський РЦПМСД
+30433029116
orativ_centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2018 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2018 11:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
Постачання медичної інформаційної системи та крипто-виробу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, смт. Оратів, вул. Пирогова 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2018
ДК 021:2015: 48814000-7 — Медичні інформаційні системи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2018 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 13:27
Оголошення МІС.doc
13 березня 2018 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 13:27
Оголошення МІС.doc
13 березня 2018 11:19
МІС.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-13-000671-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКЛІНІКА БЕЗ ЧЕРГ", Код ЄДРПОУ:40635176
Дата подання: 15 березня 2018 16:39
Вимога про усунення порушення (пп. 2.1.1. Додатку № 1 «Технічні (якісні) вимоги до Предмету закупівлі» та перший підпункт пункту 4 Оголошення)
Звертаємось до ОРАТІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ з Вимогою про усунення порушень у процесі проведення процедури закупівлі: код за ДК 021:2015 – 48814000-7 Медичні інформаційні системи (Постачання медичної інформаційної системи та крипто-виробу), номер повідомлення про проведення закупівлі – UA-2018-03-13-000671-c ● 94a2c61d5fed43208404d44edec8a490. Строк звернення за роз’ясненнями (період уточнень) – до 12:00 «16» березня 2018 року.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII з усіма змінами (надалі за текстом – Закон) та пункту 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 з усіма змінами (надалі за текстом – Порядок), Замовники під час здійснення процедур закупівель повинні дотримуватися принципу недискримінації учасників. Частиною 3 статті 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, в підпункті 2.1.1 Додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів – «Технічні (якісні) вимоги до Предмету закупівлі» вказано, що «Медична інформаційна система ЦПМСД повинна буди побудована на базі ліцензійного програмного забезпечення Медична інформаційна система «МедЕйр» та програмного засобу криптографічного захисту інформації «Криптос Гейт Плас».». Вищезазначена технічна вимога до предмету закупівлі є дискримінаційною, адже вказує на необхідність використання лише конкретних рішень конкретного розробника програмного забезпечення та програмного засобу криптографічного захисту інформації, що прямо порушує статті 3 і 5 Закону та п. 6.2. Порядку.
В пункті 4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів визначено, що Учасник надає, у т.ч.: «копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Проте, відповідно до пп. 1 частини 1 статті 1 та статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15 травня 2003 року № 755-IV з усіма змінами, Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є документом, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця або громадське формування, що не має статусу юридичної особи (надалі за текстом – Виписка з ЄДР). Відсутність Виписки з ЄДР в переліку документів, які вимагаються на вибір за цим підпунктом пункту 4 Оголошення є дискримінацією, адже багато суб’єктів підприємницької діяльності були зареєстровані (створені) після того, як за результатом проведення реєстраційної дії видавались вже не Свідоцтва про державну реєстрацію, а Виписки. Виписка з ЄДР за своїм наповненням містить всі дані, аналогічні тим, які містяться в Свідоцтві про державну реєстрацію та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до пункту 14.1 Порядку у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень Користувач звертається до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
У зв’язку із вищевикладеним та керуючись ст. 3,5 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 1 ч. 1 ст. 1 та ст. 11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», п. 1 та п. 6.2., 14.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути цю Вимогу про усунення порушення.
2. Усунути порушення в пп. 2.2.1 Додатку №1 до Оголошення, одним із наведених нижче способів:
- видалити дискримінаційну вимогу;
- доповнити словами: «або їх аналогами»;
- викласти замість назв конкретних рішень програмного забезпечення та програмного засобу криптографічного захисту інформації опис технічних вимог до цих рішень.
3. Усунути в першому підпункті пункту 4 Оголошення, виклавши речення підпункту в такій редакції: «копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію виписки чи витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 березня 2018 13:18
Розглянувши Вашу Вимогу про усунення порушення повідомляємо наступне:
Щодо п.2:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» (крім абзаців 4 та 5 частини 1 статті 2) не застосовується до закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 цього Закону.
2. Абзаци 4 та 5 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язують, а дозволяють замовникам використовувати електронну систему закупівель для відбору постачальників з дотриманням принципів публічних закупівель.
3. Проведення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», регулюється «Порядком здійснення допорогових закупівель», затвердженим наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35, відповідно до якого: «6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може (а не зобов’язаний!!! – примітка автора) вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.».
Тому Вашу вимогу щодо зміни вимог до предмета Закупівлівважаємо не обґрунтованою.
Щодо п.3:
Згідно пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів Учасник повинен надати «копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Тобто у разі відсутності свідоцтва про державну реєстрацію Учасник має можливість надати копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,який можна отримати на сайті Міністерства юстиції України у вільному доступі. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує можливість Учасника щодо участі у закупівлі.

Документи

16 березня 2018 13:18
__________________ ____ ____________.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2018 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ" 126 000,00
UAH
126 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 березня 2018 16:17
Цінова пропозиція.pdf
20 березня 2018 16:17
Істотні умови Договору.pdf
20 березня 2018 16:17
Додатки_до_Пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
Переможець 126 000,00
UAH
23 березня 2018 12:13

Документи

23 березня 2018 12:13
Електронний підпис
23 березня 2018 12:09
img093.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2018 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
126 000,00
UAH
Документи

Документи

23 березня 2018 12:13
Електронний підпис
23 березня 2018 12:09
img093.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2018 09:46
Договір1.pdf укладений
05 квітня 2018 09:44