Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2018 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2018 13:04 |
Очікувана вартість: | 37 415 042,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 187 075,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2018 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2018 10:41 |
Протокол №6 внесення змін до ТД.PDF | |
27 березня 2018 10:41 |
Нове будівництво приміщення дошкільного підрозділу Великоолексинського НВК «школа-сад» по вул.Шевченка, 1 в с.Великий Олексин Рівненського району Рівненської області ЗІ ЗМІНАМИ.pdf |
27 березня 2018 10:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2018 10:41 |
Протокол №6 внесення змін до ТД.PDF
|
|||
27 березня 2018 10:41 |
Нове будівництво приміщення дошкільного підрозділу Великоолексинського НВК «школа-сад» по вул.Шевченка, 1 в с.Великий Олексин Рівненського району Рівненської області ЗІ ЗМІНАМИ.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-13-000005 ● a702a18f3fdc4498ba77245c5e407411
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2021 11:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
12.05.2021 № 313
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу
від 12.05.2021 № 313
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
2. UA-2018-03-13-000633-a; 13.03.2018
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-25 16:31:14
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-03-13-000633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Додатковою угодою від 01.07.2019 № 3 до договору від 05.06.2018 № 35 (далі – Договір) внесено зміни до істотних умов договору та продовжено строк дії договору до 31.12.2020 року.
Відповідно абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 27.01.2018) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому в порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 27.01.2018) не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору, у зв’язку з закінченням строку дії Договору?
- з яких підстав в електронній системі закупівель не оприлюднена додаткові угоди № 1 та № 2 Договору, які є невід’ємною частиною цього договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-28 12:15:03
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва приміщення дошкільного підрозділу Великоолексинського НВК «школа-сад» по вул.Шевченка, 1 в с.Великий Олексин Рівненського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-13-000633-a) пояснюємо слідуюче.
Враховуючи норми ч. 4 ст. 837 ЦК України до окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави, положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів. Відповідно до ч. 1 ст. 855 ЦК України, якщо предмет договору підряду до закінчення роботи стало неможливим без вини сторін, підрядник не має права вимагати плати за роботу. Згідно ч. 5 ст. 879 ЦК України у разі неможливості завершити будівництво (будівельні роботи) з інших причин, що не залежать від замовника, підрядник не має права вимагати від замовника плату за роботу або оплату витрат, якщо інше не встановлено договором. Згідно п. 84, 85 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Якщо замовник у визначені договором підряду строки не передасть підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, підрядник має право не розпочинати роботи, а на перехідних будовах - припинити їх виконання. Виходячи з вищевикладеного та п. 11.1. договору визначено, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2020р., але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. На даний момент зобов’язання по договору не виконані.
Відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Згідно з частиною п’ятою статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім передбачених випадків, до складу яких не включено жоден щодо зміни порядку розрахунків та інших змін, що не стосуються істотних.
Враховуючи вищевикладене, Закон передбачає обов’язок замовника оприлюднювати зміни до договору про закупівлю тільки у тому випадку, якщо такі зміни вносяться саме до істотних умов договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-28 15:09:01
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-03-13-000633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2019), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018) (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
В електронній системі закупівель Замовником 01.07.2019 року оприлюднений річний план за номером ID: UA-P-2019-07-01-002026-c для закупівлі «Нове будівництво приміщення дошкільного підрозділу Великоолексинського НВК «школа-сад» по вул. Шевченка, 1 в с. Великий Олексин Рівненського району Рівненської області». В пункті 9 «Примітки» зазначено – торги 2018 року.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому річний план закупівлі «Нове будівництво приміщення дошкільного підрозділу Великоолексинського НВК «школа-сад» по вул. Шевченка, 1 в с. Великий Олексин Рівненського району Рівненської області» оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з порушенням строків, встановлених частиною першою першої статті 4 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-02 15:18:25
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нове будівництво приміщення дошкільного підрозділу Великоолексинського НВК «школа-сад» по вул.Шевченка, 1 в с.Великий Олексин Рівненського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-13-000633-a) пояснюємо слідуюче.
Тендерний комітет ліквідований відповідно до Наказу №26 від 16.03.2021 року, голова тендерного комітету та секретар тендерного комітету, які діяли на момент здійснення закупівлі, не перебувають у трудових або будь-яких відносинах з Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, а тому надати пояснення мотивів прийняття ними рішень по порушених питаннях є неможливим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-05-13-000005 у закупівлі UA-2018-03-13-000633-a, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.
2021-06-08 10:24:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Річний план оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з порушенням строків, встановлених частиною першою статті 4 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2018 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІБК Енерготехнобуд |
34 912 776,00
UAH з ПДВ
|
32 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" |
37 199 790,00
UAH з ПДВ
|
32 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД" |
37 230 000,00
UAH з ПДВ
|
33 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЛУЧ" |
36 999 981,60
UAH з ПДВ
|
35 999 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД |
37 412 399,21
UAH з ПДВ
|
37 412 399,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК Домінант" |
37 414 338,82
UAH з ПДВ
|
37 414 338,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІБК Енерготехнобуд #34327586 |
Відхилено |
32 999 998,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2018 17:52
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" #22579791 |
Рішення скасоване |
32 999 999,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 15:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" #22579791 |
Відхилено |
32 999 999,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 15:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД" #41005356 |
Відхилено |
33 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2018 14:28
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЛУЧ" #39053746 |
Переможець |
35 999 800,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2018 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 13:53
|
прок.pdf | укладений |
31 січня 2022 09:34
|
Д.у 6 В. олексин на розір (Случ).pdf | укладений |
31 січня 2022 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:42
|
прок.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:41
|
ду 5.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 16:11
|
Д.у. №3 до Д. №35 В Олексин.PDF | зміни до договору |
02 липня 2019 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2018 14:32
|
Д 35 Великий Олексин.PDF | укладений |
05 червня 2018 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі протягом 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 січня 2022 |
Сума оплати за договором: |
490 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 81 783,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з коригуванням проектної документації по об’єкту «Нове будівництво приміщення дошкільного підрозділу Великоолексинського НВК «школа-сад» по вул.Шевченка, 1 в с.Великий Олексин Рівненського району Рівненської області», комплекс робіт по якому є предметом договору з урахуванням експертного звіту від 30.12.2021 № 211202-14 та для проведення нової процедури закупівлі робіт розірвати договір |