Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дошкільного навчального закладу в районі військового містечка в м.Дубно, вул.Семидубська, 32б
Очікувана вартість
50 622 726,00 UAH
UA-2018-03-13-000595-a 1fccadadc7cf43319b65220b1f8f37cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863 deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2018 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2018 17:00
Початок аукціону: 29 березня 2018 11:39
Очікувана вартість: 50 622 726,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 253 113,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво дошкільного навчального закладу в районі військового містечка в м.Дубно, вул.Семидубська, 32б
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво дошкільного навчального закладу в районі військового містечка в м.Дубно, вул.Семидубська, 32б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35604, Україна, Рівненська область, Дубно, вул.Семидубська, 32б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-13-000001 ● 53a7687b70b8412c9565a29d87bcaed6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2021 11:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

12.05.2021 № 313

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток до наказу від 12.05.2021 № 313

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
3. UA-2018-03-13-000595-a 13.03.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-28 15:23:25

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва дошкільного навчального закладу в районі військового містечка в м. Дубно, вул. Семидубська, 32б (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-03-13-000595-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018) (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
В електронній системі закупівель Замовником 26.03.2019 оприлюднений річний план за номером ID: UA-P-2019-03-26-001050-b на закупівлю робіт з будівництва дошкільного навчального закладу в районі військового містечка в м. Дубно, вул. Семидубська, 32б. В пункті 9 «Примітки» зазначено – Тендер 2018 року.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: чому річний план на закупівлю робіт з будівництва дошкільного навчального закладу в районі військового містечка в м. Дубно, вул. Семидубська, 32б. оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з порушенням строків, встановлених частиною першою першої статті 4 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-02 15:13:54

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництво дошкільного навчального закладу в районі військового містечка в м.Дубно, вул.Семидубська, 32б (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-13-000595-a) пояснюємо слідуюче.
Тендерний комітет ліквідований відповідно до Наказу №26 від 16.03.2021 року, голова тендерного комітету та секретар тендерного комітету, які діяли на момент здійснення закупівлі, не перебувають у трудових або будь-яких відносинах з Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, а тому надати пояснення мотивів прийняття ними рішень по порушених питаннях є неможливим.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-05-13-000001 у закупівлі UA-2018-03-13-000595-a, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.

2021-06-08 10:26:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2018 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІБК РАНГ" 34 137 900,00
UAH з ПДВ
34 137 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нікопольська-СТК 49 990 000,00
UAH з ПДВ
47 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" 49 599 999,60
UAH з ПДВ
47 899 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІБК "ДЕДАЛ" 50 085 000,00
UAH з ПДВ
47 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД" 50 300 000,00
UAH з ПДВ
48 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕР БУД" 50 116 487,00
UAH з ПДВ
48 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2018 13:46
Електронний підпис
28 березня 2018 13:45
установчі документи.pdf
28 березня 2018 13:45
статут.pdf
28 березня 2018 13:45
договірна ціна.pdf
28 березня 2018 13:45
договірна ціна 2.pdf
28 березня 2018 13:45
довідки.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 14:49
Тендерна пропозиція
28 березня 2018 15:15
Електронний підпис
28 березня 2018 15:14
розрахунки.pdf
28 березня 2018 15:14
Аналогічні договори.pdf
28 березня 2018 15:14
Документи.rar

Публічні документи

27 березня 2018 15:56
33 bdcu.rar
27 березня 2018 15:56
Технічна частина.pdf
27 березня 2018 15:56
Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2018 15:56
Кваліфікаційні довідки.pdf

Публічні документи

28 березня 2018 13:49
8.imd
28 березня 2018 13:49
Технічні.pdf

Публічні документи

27 березня 2018 19:04
установчі.rar
27 березня 2018 19:04
Інформація.rar
27 березня 2018 19:04
Довідка банк.rar
27 березня 2018 19:03
Гарантійний лист.rar
27 березня 2018 19:03
відгуки.rar
27 березня 2018 19:03
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІБК РАНГ"

ТОВ Нікопольська-СТК

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

ПП "ІБК "ДЕДАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД"

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕР БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІБК РАНГ"
#38165836
Відхилено 34 137 900,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 14:29
ТОВ Нікопольська-СТК
#34610536
Відхилено 47 899 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 14:48
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"
#30207687
Рішення скасоване 47 899 900,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 14:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"
#30207687
Відхилено 47 899 900,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 14:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ІБК "ДЕДАЛ"
#35505111
Переможець 47 900 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2018 14:12

Документи

04 травня 2018 14:48
Електронний підпис
04 травня 2018 14:47
Протокол №15-1.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" #30207687

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

10 травня 2018 14:33
Електронний підпис
10 травня 2018 14:32
Протокол №16-1.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" #30207687

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 травня 2018 14:41
Електронний підпис
16 травня 2018 14:36
Протокол №18-1.PDF

Документи

21 травня 2018 14:12
Електронний підпис
21 травня 2018 14:11
Протокол №20-1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2018 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІБК "ДЕДАЛ"
#35505111
47 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2018 14:12
Електронний підпис
21 травня 2018 14:11
Протокол №20-1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2023 15:20
ДУ 8 до Договору підряду 36 від 05 06 2018.pdf зміни до договору
22 листопада 2023 15:19
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2022 09:57
7 до 36.PDF зміни до договору
11 листопада 2022 09:57
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2022 09:54
ду 7 до 36.PDF зміни до договору
11 листопада 2022 09:54
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 10:44
прок.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 10:43
Д у № 6 до Д № 36 ДНЗ Семидубська.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 10:43
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 18:08
Д.у. №5 до Д. №36 ДНЗ Дубно.PDF зміни до договору
06 квітня 2020 18:05
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 16:46
Д.у. №3 до Д. №36 ДНЗ Дубно.PDF зміни до договору
27 березня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 14:35
Д 36 ДНЗ Дубно Семидубська.PDF укладений
05 червня 2018 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. №3 до Д. №36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 19.08.2021 року № 265 «Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік»
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML