Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

29. Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розповсюдження та демонстрування інформаційної продукції)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2018-03-12-002295-c af577ba52b0042ff8695d61a40dadf2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2018 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2018 20:00
Початок аукціону: 28 березня 2018 14:38
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з розповсюдження та демонстрування інформаційної продукції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2018
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2018 18:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2018 18:18
Оголошення про проведення.docx
12 березня 2018 18:18
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по тендеру
Дата подання: 16 березня 2018 15:13
Дата відповіді: 20 березня 2018 11:31
Доброго дня! Будь ласка, дайте відповідь на наступні питання: 1. Чи є рекламний сюжет (макет) кампанії? На якому етапі співпраці виконавець послуг зможе дізнатися тему кампанії та отримати рекламний сюжет (віжуал), що буде експонуватися? 2. Проект договору про закупівлю надано в ознайомчих цілях чи компанії, учасники тендеру, мають давати згоду на підписання зараз у період підготовки тендерної пропозиції? Чи можуть учасники тендеру вносити свої пропозиції щодо Договору? 3. Ми виявили, що деякі наші колеги по-різному трактують п. 4.4 із Загальних положень Тендерної документації, тому просили уточнити, що він означає: що Договір із переможцем тендеру буде підписано не раніше, ніж за 45 календарних днів до старту кампанії? Будь ласка, поясніть цей пункт, бо колеги так і не дійшли згоди) 4. Чим зумовлена прив'язка локацій рекламних площин до супермаркетів? Йдеться саме про продуктові супермаркети чи також торговельні центри, магазини DIY тощо? 5. Які умови оплати послуг? Зарані дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до пункту 6.1.3. проекту договору (додаток № 5 Тендерної документації) Замовник зобов’язаний надати Виконавцю макет інформаційної продукції (постера), а також (у разі необхідності) документацію, що стосується сюжету інформаційної продукції протягом 2 (двох) робочих днів з дати укладання Договору.

2. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, учасника та завантаження файлів з:
завізованим уповноваженою посадовою особою Учасника проектом договору згідно з додатком 5.

3. Пунктом 4.4. Загальних положень Тендерної документації визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) «З дати підписання договору протягом 45 календарних днів, в т.ч. демонстрування інформаційної продукції протягом 1 місяця». Детальніше порядок надання послуг викладено в пункті 5.5. проекту договору (додаток № 5 Тендерної документації), а саме: «надання Послуг включає друк інформаційної продукції (постерів), наклеювання, демонстрування протягом 1 місяця та демонтаж».

4. Локації площин – розміщення має максимально забезпечити можливість якомога більшої кількості населення ознайомитись з інформаційною продукцією.
5. Умови оплати послуг викладені в розділі 4 «Порядок здійснення оплати» проекту договору (додаток № 5 Тендерної документації).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2018 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ "ЕМСІ ГРУП" 1 998 984,00
UAH з ПДВ
1 248 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТ МЕДІА" 1 801 160,00
UAH з ПДВ
1 546 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ КЬЮ ПЛЮС" 1 999 530,00
UAH з ПДВ
1 547 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РТМ-УКРАЇНА" 1 998 456,00
UAH з ПДВ
1 548 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2018 15:31
Електронний підпис
28 березня 2018 15:25
Підписаний_Лицензия.pdf
28 березня 2018 15:25
Підписаний_Лицензия.pdf
28 березня 2018 15:25
Підписаний_Лицензия.pdf
28 березня 2018 15:25
Підписаний_Лицензия.pdf
28 березня 2018 15:25
Підписаний_Лицензия.pdf
28 березня 2018 15:25
Підписаний_Лицензия.pdf
28 березня 2018 15:25
Підписаний_Лицензия.pdf
28 березня 2018 15:25
Підписаний_Лицензия.pdf
27 березня 2018 15:54
Електронний підпис
27 березня 2018 15:31
Підписаний_Лицензия.pdf
27 березня 2018 15:31
Підписаний_G0318-4998-GL_tender.pdf
27 березня 2018 15:31
Доверенность с ЭЦП.pdf
27 березня 2018 15:31
lic_zaver.pdf
27 березня 2018 15:31
03_Статутні_ЕмСі.7z
27 березня 2018 15:31
03_4_Копія_Статут_ЕмСі.7z
27 березня 2018 15:31
03_5_MC_Group_Про_Компанію.pdf

Публічні документи

27 березня 2018 17:56
ORT MEDIA Додаток 8.pdf
27 березня 2018 17:56
ORT MEDIA Довідка досвід.pdf
27 березня 2018 17:56
ORT MEDIA Довідка екологія.pdf
27 березня 2018 17:56
ORT MEDIA Довідка МВС.pdf
27 березня 2018 17:56
ORT MEDIA Додаток 1.pdf
27 березня 2018 17:56
ORT MEDIA Статут.pdf

Публічні документи

27 березня 2018 17:57
IQMP_тендер_Lite.pdf

Публічні документи

27 березня 2018 18:33
Електронний підпис
27 березня 2018 16:20
Електронний підпис
27 березня 2018 16:10
Додаток_8_РТМ.pdf
27 березня 2018 16:10
Додаток_3_Субпідрядники.jpg
27 березня 2018 16:10
Кошторис_РТМ-УКраїна.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ "ЕМСІ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТ МЕДІА"

ТОВ "АЙ КЬЮ ПЛЮС"

ТОВ "РТМ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ "ЕМСІ ГРУП"
#32918083
Відхилено 1 248 984,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2018 13:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТ МЕДІА"
#36477269
Переможець 1 546 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2018 14:42

Документи

04 квітня 2018 13:39
Електронний підпис
28 березня 2018 15:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 квітня 2018 14:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2018 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТ МЕДІА"
#36477269
1 546 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2018 14:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:09
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2018 15:36
Додатковий договір № 24-76 від 21.05.2018р. до договору № 24-63 від 24.04.2018р..pdf зміни до договору
21 травня 2018 15:35
Електронний підпис укладений
25 квітня 2018 17:14
Договір № 24-63 від 24.04.2018.pdf укладений
25 квітня 2018 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Договору від 24 квітня 2018 р. № 24-63 виклавши пункти № 31, 123, 128, 129, 177, 181, 197 Додатку 4 «Адресна програма»: № Місто Адреса площини Тип Формат Напр. «OTS» (ймовірна кількість контактів за день, тис. чол.) «GRP» (середньо-зважений добовий рейтинг за день) номер DOORS 31 Дніпро Яворницького Дмитра вул. Призма 3x6 А 17 1,7 218171 123 Київ Бажана Миколи просп. Сіті-лайт 1.8x1.2 А 6 0,2 121463 128 Київ Глібова вул. Сіті-лайт 1.8x1.2 А 10 0,33 68693 129 Київ Гришко вул. Сіті-лайт 1.8x1.2 А 12 0,4 151036 177 Київ Кільцева дорога Щит 3x6 А 30 1 23800 181 Київ Ревуцького вул Щит 3x6 А 16 0,53 23386 197 Кропивни-цький Полтавська вул. Щит 3x6 А 16 8,89 58789 в наступній редакції: № Місто Адреса площини Тип Формат Напр. «OTS» (ймовірна кількість контактів за день, тис. чол.) «GRP» (середньо-зважений добовий рейтинг за день) номер DOORS 31 Дніпро Святослава Хороброго вул. Щит 3x6 А 11 1,1 36531 123 Київ вул. Богдана Хмельницького, 44 Сіті-лайт 1.8x1.2 А 16 0,53 43101 128 Київ вул. Велика Васильківська, 102 Сіті-лайт 1.8x1.2 А 11 0,35 129129 129 Київ вул. Січових Стрільців, 76 Сіті-лайт 1.8x1.2 А 20 0,66 45600 177 Київ Правди просп. Щит 3x6 А 26 0,86 1864 181 Київ Богатирська вул. /Лугова вул. Щит 3x6 А 31 1,04 9687 197 Кропивни-цький Тельмана вул. Щит 3x6 А 18 10 58334
Номер договору про закупівлю: 24-63
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №24-76 від 21.05.18р. до дог. № 24-63 від 24.04.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 546 000,00
UAH з ПДВ