Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво адміністративного будинку сільської ради по вул. Незалежності, 80а в с. Вишнів Любомльського району Волинської області
Очікувана вартість
9 718 398,00 UAH
UA-2018-03-12-002259-c ● 8b608a0e0b9f481b86584af7725c3e1a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вишнівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333164 |
Місцезнаходження: | 44351, Україна , Волинська обл., ВИШНІВ, вул. Незалежності, буд. 84 |
Контактна особа: |
Федончук Галина Карпівна 0337732377 vyshniv.lbm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2018 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2018 15:11 |
Очікувана вартість: | 9 718 398,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 591,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Нове будівництво адміністративного будинку сільської ради по вул. Незалежності, 80а в с. Вишнів Любомльського району Волинської області (ДК021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Нове будівництво адміністративного будинку сільської ради по вул. Незалежності, 80а в с. Вишнів Любомльського району Волинської області (ДК021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44351, Україна, Волинська область, ВИШНІВ, вулиця Незалежності, 80а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-12-002259-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Б-4", Код ЄДРПОУ:39652869
Дата подання: 01 травня 2018 19:16
Вимога щодо неправомірного взнання переможцем
ТОВ "Б-4" не погоджується з рішенням Замовника щодо визнання ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" переможцем закупівлі. Тендерна пропозиція ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації учасники мали надати довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів, дату укладення та стану виконання таких договорів, які виконувалися в 2015-2017роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше трьох за кожен рік) та оригінали або копії листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів (не менше трьох відповідно до наданих копій договорів). Учасник ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» надав відповідні документи, серед яких є лист-відгук від КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Любомльського і Шацького районів» до договору №10 від 19 липня 2017 року. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасник не надав копію договору №10 від 19 липня 2017 року. Таким чином, документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору не відповідає вимогам, встановленим Замовником, та пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та має бути відхилена.
2. Крім того, в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції, відсутня інформація, щодо стану виконання договору, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Відповідно до пункту 3.5.4. розділу ІІІ Тендерної документації Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково. Учасник надав відповідний документ, але не вказав в довідці інформацію щодо нормативної потреби по кожній спеціальності працівників, що не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до пункту 3.5.5. Тендерної документації Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене) та наявність виробничо-технічної бази, складських приміщень. В складі тендерної пропозиції учасник надав відповідний документ, але в ньому відсутня інформація щодо нормативної потреби для виконання робіт згідно з розрахунками, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" не відповідає умовам тендерної документації, та має бути відхилена. Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації учасники мали надати довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів, дату укладення та стану виконання таких договорів, які виконувалися в 2015-2017роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше трьох за кожен рік) та оригінали або копії листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів (не менше трьох відповідно до наданих копій договорів). Учасник ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» надав відповідні документи, серед яких є лист-відгук від КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Любомльського і Шацького районів» до договору №10 від 19 липня 2017 року. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасник не надав копію договору №10 від 19 липня 2017 року. Таким чином, документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору не відповідає вимогам, встановленим Замовником, та пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та має бути відхилена.
2. Крім того, в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції, відсутня інформація, щодо стану виконання договору, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Відповідно до пункту 3.5.4. розділу ІІІ Тендерної документації Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково. Учасник надав відповідний документ, але не вказав в довідці інформацію щодо нормативної потреби по кожній спеціальності працівників, що не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до пункту 3.5.5. Тендерної документації Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене) та наявність виробничо-технічної бази, складських приміщень. В складі тендерної пропозиції учасник надав відповідний документ, але в ньому відсутня інформація щодо нормативної потреби для виконання робіт згідно з розрахунками, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" не відповідає умовам тендерної документації, та має бути відхилена. Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2018 17:44
Рішення про відхилення вимоги Учасника ТзОВ "Б-4", яке додається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2018 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛЬВА-СТ" |
9 666 783,87
UAH з ПДВ
|
7 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПІК" |
8 891 137,99
UAH з ПДВ
|
8 599 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
8 944 629,39
UAH з ПДВ
|
8 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б-4" |
9 675 186,00
UAH з ПДВ
|
9 441 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале колективне підприємство "Праця" |
9 718 398,00
UAH з ПДВ
|
9 718 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛЬВА-СТ" #30472600 |
Відхилено |
7 599 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2018 17:23
|
ПП "ПІК" #13347739 |
Відхилено |
8 599 800,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2018 11:55
|
ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #41255327 |
Переможець |
8 600 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2018 19:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2019 15:30
|
додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2019 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 12:01
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
29 березня 2019 12:00
|
додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
29 березня 2019 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2018 16:40
|
Протокол №11 про технічні помилки.pdf | зміни до договору |
17 травня 2018 16:37
|
jpg2pdf (3).pdf | зміни до договору |
17 травня 2018 08:54
|
Договір будівельного підряду №3 2018.pdf | укладений |
08 травня 2018 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 3/2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 3/2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони домовились внести зміни та викласти п.5.1.2 та п.10.1 Договору №10/18 від 08 травня 2018 року у наступній редакції:"5.1.2.Термін виконання робіт: протягом 3(трьох) календарних днів з дня отримання дозвільних документів на початок будівництва об’єкту та до "29" березня 2019 року (даний термін не застосовується у випадку передбаченому п.5.1.4 цього Договору)." "10.1.Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 29.03.2019 року, але у будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань." 2.Внести зміни до додатку №2 до Договору на виконання робіт №10/18 від "08" травня 2018 року шляхом викладення цього додатку в новій редакції (нова редакція Додатку №2 додається). 3.Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору. 4.Цю Угоду складено українською мовою на 1 сторінці, у двох автентичних примінниках - по одному для кожної із Сторін. 5.Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | № 3/2018 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни та викласти: п.3.1., п.5.1.2 та п.10.1 Договору №10/18 від «08» травня 2018 року у наступній редакції: «3.1. Загальна сума договору на 2018 рік становить - 4 854 864,35 грн. (Чотири мільйони вісімсот п’ятдесят чотири тисячі вісімсот шістдесят чотири гривні 35 копійок), в тому числі ПДВ 809 144,05 гривень. Загальна сума договору на 2019 рік становить - 3 745 135,65 грн. (Три мільйони сімсот сорок п’ять тисяч сто тридцять п’ять гривень 65 копійок), в тому числі ПДВ 624 189,28 гривень.». «5.1.2. Термін виконання робіт: протягом 3(трьох) календарних днів з дня отримання дозвільних документів на початок будівництва об’єкту та до «24» квітня 2019 року (даний термін не застосовується у випадку передбаченому п 5.1.4 цього Договору).». «10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 24.04.2019 року, але у будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 2. Внести зміни до Додатку №2 до Договору на виконання робіт №10/18 від «08» травня 2018 р. шляхом викладення цього додатку в новій редакції (нова редакція Додатку №2 додається). 3. Внести зміни до Додатку №3 до Договору на виконання робіт №10/18 від «08» травня 2018 р. шляхом викладення цього додатку в новій редакції (нова редакція Додатку №3 додається). 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою на 1 сторінці, у двох автентичних примірниках –– по одному для кожної із Сторін. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | № 3/2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни та викласти: п.3.1. Договору №10/18 від «08» травня 2018 року у наступній редакції: «3.1. Загальна сума договору на 2018 рік становить - 4 854 864,35 грн. (Чотири мільйони вісімсот п’ятдесят чотири тисячі вісімсот шістдесят чотири гривні 35 копійок), в тому числі ПДВ 809 144,05 гривень. Загальна сума договору на 2019 рік становить - 3 486 753,63 грн. (Три мільйони чотириста вісімдесят шість тисяч сімсот п’ятдесят три гривні 63 копійок), в тому числі ПДВ 581 125,61 гривень.». 2. Внести зміни до Додатку №3 до Договору на виконання робіт №10/18 від «08» травня 2018 р. шляхом викладення цього додатку в новій редакції (нова редакція Додатку №3 додається). 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою на 1 сторінці, у двох автентичних примірниках –– по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | № 3/2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |