Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рушники, скатертини
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2018-03-12-002214-c ● 810349b836cf44459f2a2f9ece32cf47
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуменецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04406880 |
Вебсайт: | http://gumenetska.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 32325, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський район, село Гуменці, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 69 |
Контактна особа: |
Олена Міщенко +380977261412 gumentskarada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2018 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2018 17:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2018 17:17 |
Початок аукціону: | 29 березня 2018 14:07 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,36% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3083 штука
рушники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32325, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський район, село Гуменці, вулиця Першотравнева, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
2695 штука
скатертини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32325, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський район, село Гуменці, вулиця Першотравнева, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2018 19:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2018 17:18 |
ТД текстиль - 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 15 березня 2018 23:38
Дата відповіді: 16 березня 2018 08:21
Стандартний лазневий рушник має розмір 70*140 см, у ваших вимогах-75*150. Будь ласка,уточніть розміри рушників.
Відповідь: Доброго дня! У технічних характеристиках вказано розміри рушників. Так, ми плануємо саме розміри 75*150
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-12-002214-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДМИТРІЄВА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2666809846
Дата подання: 15 березня 2018 23:03
Щодо усунення вимоги оплати послуг консультантів
Тендерна документація містьть неправомірну вимогу оплати послуг консультантів , а саме пунк 5.2.3 Неодноразово з цього приводу Антимонопольним комітетом України приймалися рішення щодо неправомірного включення таких вмсог до тендерної документації. Тому вимагаємо привести вимоги ТД у відповідність із Законом України " Про публічні закупівлі". Копії рішення АМКУ з цього приводу додаються у окремому файлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2018 13:28
Доброго дня.
Повідомляємо Вас, що відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2016, передбачено, що Замовник в тендерній документації в графі «Інша інформація» може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Можливість залучення до проведення торгів консультантів підтверджується і роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-04/28136-08 від 25.07.2012.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст.204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету або уповноваженої особи. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг здійснюється учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
В тендерній документації на закупівлю зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, дана норма ТД встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не має наслідком відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та ніяким іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Таким чином, нормами чинного законодавства не заборонено залучення Замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету або уповноваженої особи. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися лише за згодою учасника-переможця у порядку, передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Тому, Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до Тендерної документації.
Повідомляємо Вас, що відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2016, передбачено, що Замовник в тендерній документації в графі «Інша інформація» може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Можливість залучення до проведення торгів консультантів підтверджується і роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-04/28136-08 від 25.07.2012.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст.204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету або уповноваженої особи. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг здійснюється учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
В тендерній документації на закупівлю зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, дана норма ТД встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не має наслідком відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та ніяким іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Таким чином, нормами чинного законодавства не заборонено залучення Замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету або уповноваженої особи. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися лише за згодою учасника-переможця у порядку, передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Тому, Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-03-12-002214-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Код ЄДРПОУ:38192655
Дата подання: 30 березня 2018 09:53
Вимога
ЗАМОВНИК:
Гуменецька сільська рада
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ:
№ UA-2018-03-12-002214-c
Вимога
про розгляд пропозицій з додержанням норм встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-03-12-002214-c, яке розміщене 12.03.2018 на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу, Гуменецькою сільською радою (надалі по тексту – Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю». Разом з цим, оприлюднено тендерну документацію по процедурі закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: ДК 021:2015 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (надалі по тексту – Тендерна документація).
При розгляді пропозиції Учасника ФО-П ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, просимо прийняти до уваги, що пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації, а саме:
1. В порушення вимог частин 1 та 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник ФО-П Тамбулатов О.В. в складі пропозиції не надав інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази (офісні приміщення, складські приміщення для зберігання товару, наявність автотранспорту або договорів перевезення, тощо). Довідка надана в складі пропозиції (без номеру і дати) не містить інформацію яку саме матеріально-технічну базу має Учасник. Учасником не надано в складі пропозицій жодного документального підтвердження наявності у нього матеріально-технічної бази необхідної для постачання предмету закупівлі.
2. В порушення вимог частин 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасник ФО-П Тамбулатов О.В. не надав інформацію про субпідрядника (субпідрядників).
3. В порушення вимог підпункту 2 пункту 3.5.2. Тендерної документації, Учасник ФО-П Тамбулатов О.В. не надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, довідка надана в складі пропозиції (без номеру і дати) не містить інформацію та перелік працівників та їх кваліфікацію.
4. В порушення вимог підпункту 3 пункту 3.5.2. Тендерної документації, Учасник ФО-П Тамбулатов О.В. не надав оригінали листів - відгуків до аналогічних договорів з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.
5. В порушення вимог пункту 3.6.3 Тендерної документації та пункту б) Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник ФО-П Тамбулатов О.В. в складі тендерної пропозиції не надав документи (висновку санітарно - гігієнічної експертизи або копію іншого подібного документу, виданого виробником товару), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі – Скатертини.
6. В порушення вимог пункту 3.6.3 Тендерної документації Учасник ФО-П Тамбулатов О.В. в складі тендерної пропозиції не надав інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, з відомостями про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису.
7. В порушення вимог пункту а) Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник ФО-П Тамбулатов О.В. в складі тендерної пропозиції не надав пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ГОСТами та/або ТУ та/або ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання).
8. В порушення вимог пункту 2.5. Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник ФО-П Тамбулатов О.В. в складі тендерної пропозиції не надав Лист-гарантію на підтвердження можливості обміну товару неналежної якості, що не відповідає вимогам.
9. В порушення вимог пункту 6.2.4 Тендерної документації Учасник ФО-П Тамбулатов О.В. в складі тендерної пропозиції не надав проект договору про закупівлю передбачений у Додатку № 3.
Отже, пропозиція Учасника ФО-П Тамбулатова О.В. НЕ ВІДПОВІДАЄ кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації і підлягає відхиленню Замовником.
При розгляді тендерних пропозицій та допуску їх до аукціону/оцінки системою тендерний комітет зобов’язаний керуватися відповідністю тендерних пропозицій ст.ст.16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації у їх сукупності.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
На підставі наведеного віще,
Просимо:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ФО-П Тамбулатова О.В. як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації.
2. Розглянути пропозиції Учасників з додержанням принципів встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2018 14:16
Доброго дня!
На Ваше звернення надаємо наступну інформацію.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Оцінка пропозицій здійснена електронною системою 29.03.2018 року, пропозиція Учасника знаходиться на розгляді тендерного комітету станом на 02.04.2018 року тільки другий робочий день.
Ваші зауваження будуть розглянуті та враховані при розгляді пропозиції Учасника.
При розгляді тендерної пропозиції тендерним комітетом буде дотримано принципів публічних закупівель, а також про результати розгляду оприлюднено відповідний протокол розгляду тендерної пропозиції Учасника.
Крім того, підстави для відхилення Тендерної пропозиції чітко встановлені статтею 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У випадку виявлення за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника підстав для відхилення тендерної пропозиції, Замовник оприлюднить відповідне рішення в системі публічних закупівель.
Дякуємо за взаєморозуміння!
На Ваше звернення надаємо наступну інформацію.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Оцінка пропозицій здійснена електронною системою 29.03.2018 року, пропозиція Учасника знаходиться на розгляді тендерного комітету станом на 02.04.2018 року тільки другий робочий день.
Ваші зауваження будуть розглянуті та враховані при розгляді пропозиції Учасника.
При розгляді тендерної пропозиції тендерним комітетом буде дотримано принципів публічних закупівель, а також про результати розгляду оприлюднено відповідний протокол розгляду тендерної пропозиції Учасника.
Крім того, підстави для відхилення Тендерної пропозиції чітко встановлені статтею 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У випадку виявлення за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника підстав для відхилення тендерної пропозиції, Замовник оприлюднить відповідне рішення в системі публічних закупівель.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Номер вимоги: UA-2018-03-12-002214-c.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Код ЄДРПОУ:38192655
Дата подання: 04 квітня 2018 23:47
Вимога про розгляд пропозицій з додержанням норм встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога в доданому файлі
Скасована
Дата: 04 квітня 2018 23:48
Причина: .
Номер вимоги: UA-2018-03-12-002214-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Код ЄДРПОУ:38192655
Дата подання: 04 квітня 2018 23:50
Вимога про розгляд пропозицій з додержанням норм встановлених ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога в доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2018 12:17
Шановний Учасник торгів!
На Вашу вимогу № UA-2018-03-12-002214-c.a4 про розгляд пропозицій з додержанням норм встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) повідомляємо наступне.
При розгляді Вашої тендерної пропозиції Замовник керувався виключно Законом «Про публічні закупівлі», зокрема з метою дотримання принципів публічних закупівель недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється через електронну систему закупівель.
Тобто, надання будь –якого документу через електронну пошту, або через поштове відділення не передбачено Законом, тому надана Вами електронна гарантія в електронному вигляді не може бути розглянута Замовником на законних підставах.
Крім того, ч. 2 ст. 25 Закону передбачено, що тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі.
Так як, Ваш файл «4276_ТК_Домашній тестиль_Гарантія_28_03_18.rar» неможливо переглянути, завантажити та перевірити, Замовник вимушений був відхилити Вашу тендерну пропозицію, адже вона не містила підтвердження надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
П. 4 ч. 5 Закону передбачено, що Замовники та Учасники не можуть ініціювати будь – які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Підстав для звернення до Уповноважених органів, зокрема до банківської установи теж у Замовника немає, адже Ваш документ не завантажений в систему.
Нажаль, такої ситуації, як технічна помилка при завантаженні документів в електронну базу даних не передбачено ні Законом, ні будь – яким роз’ясненням.
Тому, враховуючи вищевикладене, Замовник вимушений відхилити Вашу тендерну позицію, адже прийняття Вашого документу з інших джерел не передбачено Законом, а також свідчило б про дискримінацію до інших Учасників, які завантажили належним чином Електронну банківську гарантію.
З повагою,
Голова тендерного комітету О.В. Міщенко
На Вашу вимогу № UA-2018-03-12-002214-c.a4 про розгляд пропозицій з додержанням норм встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) повідомляємо наступне.
При розгляді Вашої тендерної пропозиції Замовник керувався виключно Законом «Про публічні закупівлі», зокрема з метою дотримання принципів публічних закупівель недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється через електронну систему закупівель.
Тобто, надання будь –якого документу через електронну пошту, або через поштове відділення не передбачено Законом, тому надана Вами електронна гарантія в електронному вигляді не може бути розглянута Замовником на законних підставах.
Крім того, ч. 2 ст. 25 Закону передбачено, що тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі.
Так як, Ваш файл «4276_ТК_Домашній тестиль_Гарантія_28_03_18.rar» неможливо переглянути, завантажити та перевірити, Замовник вимушений був відхилити Вашу тендерну пропозицію, адже вона не містила підтвердження надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
П. 4 ч. 5 Закону передбачено, що Замовники та Учасники не можуть ініціювати будь – які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Підстав для звернення до Уповноважених органів, зокрема до банківської установи теж у Замовника немає, адже Ваш документ не завантажений в систему.
Нажаль, такої ситуації, як технічна помилка при завантаженні документів в електронну базу даних не передбачено ні Законом, ні будь – яким роз’ясненням.
Тому, враховуючи вищевикладене, Замовник вимушений відхилити Вашу тендерну позицію, адже прийняття Вашого документу з інших джерел не передбачено Законом, а також свідчило б про дискримінацію до інших Учасників, які завантажили належним чином Електронну банківську гарантію.
З повагою,
Голова тендерного комітету О.В. Міщенко
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2018 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
446 449,00
UAH з ПДВ
|
417 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
461 291,88
UAH з ПДВ
|
418 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТКС ПРОМ" |
466 713,48
UAH з ПДВ
|
456 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НІКІТІН ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
535 819,26
UAH з ПДВ
|
535 819,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3092617498 |
Відхилено |
417 500,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2018 16:08
|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" #38192655 |
Відхилено |
418 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2018 16:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТКС ПРОМ" #40255677 |
Відхилено |
456 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2018 16:58
|
ФОП "НІКІТІН ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3177207690 |
Відхилено |
535 819,26
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2018 08:43
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 квітня 2018 08:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі