Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ізолятори
Очікувана вартість
1 894 004,87 UAH
UA-2018-03-12-002065-c ● 789bc73d69d9492b8c50f0358e124900
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2018 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2018 11:43 |
Очікувана вартість: | 1 894 004,87 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 470,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 56800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ізолятори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
784 шт
Натяжний полімерний ізолятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1195 шт
Натяжний ізолятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
225 шт
Натяжний ізолятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2018 13:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2018 13:15 |
Зміни до тендеру_1593_11.04.2018.doc | |
12 квітня 2018 13:15 |
1593 ТД ізолятори_нова редакція_11.04.2018.docx | |
27 березня 2018 17:40 |
Зміни до тендеру_1593_27.03.2018.doc | |
12 березня 2018 16:39 |
Додаток №9.docx |
12 квітня 2018 13:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 квітня 2018 13:15 |
Зміни до тендеру_1593_11.04.2018.doc
|
||||||
12 квітня 2018 13:15 |
1593 ТД ізолятори_нова редакція_11.04.2018.docx
|
||||||
27 березня 2018 17:40 |
Зміни до тендеру_1593_27.03.2018.doc
|
||||||
12 березня 2018 16:39 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-12-002065-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «ES ПОЛІМЕР», Код ЄДРПОУ:31279430
Дата подання: 18 березня 2018 08:07
Питання по документах
Для участі нашого підприємства у процедурі відкритих торгів на закупівлю 44110000-4 Конструкційні матеріали Ізолятори № у UA-2018-03-12-002065-c a просимо надати роз ,яснення щодо надання наступних Документів щодо підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі а саме: «П 1 2.1 На продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства …-інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються предмету закупівлі, підлягають обов’язковій оцінці відповідності, що встановлено міжнародними договорами України та іншими нормативно-правовими актами для продукції, яка використовується для потреб залізничного транспорту; Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.» Що означає ця оцінка відповідності? Яких орган здійснює цю оцінку і на основі якого закону? По п.1.3 - просимо надати роз,яснення, щодо вимог даного пункту та вимагаємо внести зміни так як ця вимога є загально доступною і дані підприємства визначаються наказами мінекономіки для вітчизняних підприємств в цих відповідних сферах сертифікації і стандартизації. Щодо визначення та вимог гарантійних термінів інструкції до дод.4 та дод.А. Вони суперечать один одному. Не зрозуміло чому і якому додатку повинні відповідати? По п.2.1. «Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених ПАТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань. Копія повинна бути завірена підписом виробника та печаткою - за наявності.» 2.2 Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять до повного комплекту конструкторської документації на машину, механізм, обладнання), окрім документу виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції, надати: - скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика, надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, що пропонується до постачання виробником, продукція якого пропонується учасником до постачання (якщо виробник не є власником кресленика). Актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ ПАТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом письмового узгодження.» Креслення необхідно узгоджувати з ПАТ «Укрзалізниця»? 3.2 Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю учасник повинен надати копію одного з наступних документів: 3.2.1 Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року: а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на кінцеву дату подання пропозиції учасником; або б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника); або в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на кінцеву дату подання пропозиції учасником; або г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на кінцеву дату подання пропозиції учасником Достатньо сертифікату системи управління якістю виробника ISO 9001-2009? Якщо немає Акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності можливо надати довідку про наявність обладнання та спеціалистів? ТОВ НВП "ESПолімер"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2018 17:01
Щодо вимоги по п. 1.2.1
Згідно ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»:
оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Оцінка відповідності органу здійснюється шляхом акредитації органів з оцінки відповідності;
орган з оцінки відповідності - підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування;
Реєстр призначених органів з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів зазначений на сайті http://www.me.gov.ua в розділі Діяльність – Технічне регулювання – Переліки призначених органів з оцінки відповідності
Щодо вимоги по п. 1.3
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає норм, які обмежують право замовника вимагати від учасника документального підтвердження акредитації органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентності, виданого національним органом з акредитації, а містить лише норму щодо обмеження права замовника вимагати від учасника інформації
про відповідність вимогам статті 17 вказаного Закону у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тому надання сканованих копій документів вказаних в пункті 1.3 вимагається тендерною документацією.
Щодо вимоги по п. 2.1 – роз’яснення відсутнє, оскільки відсутнє конкретне запитання.
Щодо вимоги по п. 2.2.
Узгодження креслеників на продукцію відноситься до компетенції та проводиться структурними підрозділами філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту»
ПАТ «Укрзалізниця» (НДКТІ) на підставі вимог наявної нормативної документації заводів-виробників, яка зберігається зазначеними структурними підрозділами.
Згідно п. 4.1 Положення про облік, освоєння та постановку на виробництво запасних частин і вузлів для тягового рухомого складу залізниць України на підприємствах Міністерства транспорту та зв’язку та заводах промисловості України 105.87000.90605 креслення на запасні частини, які виготовляються для потреб Укрзалізниці та мають штамп узгодження Головного ПКТБ (структурного підрозділу філії НДКТІ), повинні проходити в подальшому обов’язкову щорічну перереєстрацію і, за необхідності, внесення змін.
Щодо вимоги по п. 3.2
Сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий до 01.01.2018 та чинний на кінцеву дату подання пропозиції учасником згідно вимог п.3.2.1 Додатку 1 тендерної документації, може бути визнаний при розгляді пропозиції учасника.
Щодо відсутності Акту обстеження виробництва
Якщо продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року, то можливо надати документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника).
Довідка повинна бути чинна на момент подання пропозиції учасником.
Згідно ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»:
оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Оцінка відповідності органу здійснюється шляхом акредитації органів з оцінки відповідності;
орган з оцінки відповідності - підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування;
Реєстр призначених органів з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів зазначений на сайті http://www.me.gov.ua в розділі Діяльність – Технічне регулювання – Переліки призначених органів з оцінки відповідності
Щодо вимоги по п. 1.3
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає норм, які обмежують право замовника вимагати від учасника документального підтвердження акредитації органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентності, виданого національним органом з акредитації, а містить лише норму щодо обмеження права замовника вимагати від учасника інформації
про відповідність вимогам статті 17 вказаного Закону у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тому надання сканованих копій документів вказаних в пункті 1.3 вимагається тендерною документацією.
Щодо вимоги по п. 2.1 – роз’яснення відсутнє, оскільки відсутнє конкретне запитання.
Щодо вимоги по п. 2.2.
Узгодження креслеників на продукцію відноситься до компетенції та проводиться структурними підрозділами філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту»
ПАТ «Укрзалізниця» (НДКТІ) на підставі вимог наявної нормативної документації заводів-виробників, яка зберігається зазначеними структурними підрозділами.
Згідно п. 4.1 Положення про облік, освоєння та постановку на виробництво запасних частин і вузлів для тягового рухомого складу залізниць України на підприємствах Міністерства транспорту та зв’язку та заводах промисловості України 105.87000.90605 креслення на запасні частини, які виготовляються для потреб Укрзалізниці та мають штамп узгодження Головного ПКТБ (структурного підрозділу філії НДКТІ), повинні проходити в подальшому обов’язкову щорічну перереєстрацію і, за необхідності, внесення змін.
Щодо вимоги по п. 3.2
Сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий до 01.01.2018 та чинний на кінцеву дату подання пропозиції учасником згідно вимог п.3.2.1 Додатку 1 тендерної документації, може бути визнаний при розгляді пропозиції учасника.
Щодо відсутності Акту обстеження виробництва
Якщо продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року, то можливо надати документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника).
Довідка повинна бути чинна на момент подання пропозиції учасником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2018 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БОВІС" |
1 550 192,00
UAH з ПДВ
|
1 368 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД" |
1 703 449,92
UAH з ПДВ
|
1 369 000,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
НПО ІЗОЛЯТОР |
1 828 574,40
UAH з ПДВ
|
1 369 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «EС ПОЛІМЕР» |
1 885 200,00
UAH з ПДВ
|
1 885 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БОВІС" #13536771 |
Відхилено |
1 368 900,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2018 16:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД" #39494638 |
Відхилено |
1 369 000,02
UAH з ПДВ
|
21 травня 2018 16:40
|
НПО ІЗОЛЯТОР #33244420 |
Відхилено |
1 369 080,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2018 16:41
|
Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «EС ПОЛІМЕР» #38245895 |
Переможець |
1 885 200,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2018 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2019 14:48
|
ЗПВД ЦЗВ-07-02718-01.pdf | укладений |
14 червня 2019 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2018 00:43
|
ПЗД ЦЗВ-07-02718-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2018 00:43
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2018 10:04
|
ЦЗВ-07-02718-01.pdf | укладений |
05 червня 2018 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-02718-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-07-02718-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |