Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 "38430000-8 Детектори та аналізатори" Придбання стаціонарних постів для автоматичного спостереження та обробки показників якості атмосферного повітря для удосконалення системи моніторингу навколишнього природного середовища міста
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2018-03-12-001914-c 03dfaaa4786f41b7a179e0f8cb177da5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Чернуска

745641 u.ecology@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління екології виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41274732
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1
Контактна особа: Вікторія Чернуска
745641
u.ecology@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2018 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2018 19:00
Початок аукціону: 28 березня 2018 14:59
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання стаціонарних постів для автоматичного спостереження та обробки показників якості атмосферного повітря для удосконалення системи моніторингу навколишнього природного середовища міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, адреса буде узгоджена додатково
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2018 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2018 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 16:47
Додаток 3 кваліфікаційні критерії зі змінами.doc
12 березня 2018 16:06
Додаток 3 кваліфікаційні критерії.doc
20 березня 2018 16:47
Додаток 4 Технічні вимоги в новій редакції 2.doc
15 березня 2018 16:52
Додаток 4 Технічні вимоги в новій редакції.doc
12 березня 2018 16:07
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
20 березня 2018 16:47
Перелік змін до тендерної документації.docx
16 березня 2018 09:53
Перелік змін до тендерної документації.docx
15 березня 2018 16:52
Перелік змін до тендерної документації.docx
16 березня 2018 09:53
тендерна документація в новій редакції.doc
15 березня 2018 16:52
Тендерна документація у новій редакції.pdf
12 березня 2018 16:06
тендерна документація.doc
12 березня 2018 16:07
Додаток 5 Проект договору.doc
12 березня 2018 16:07
Додаток 1 Інформація для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx
12 березня 2018 16:07
Додаток 2 тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порушення в Т.Д.
Дата подання: 13 березня 2018 13:30
Дата відповіді: 15 березня 2018 16:54
В Т. Д., в розділі III. Інструкції з підготовки Т.Д. ,вказано: - інформації щодо наявності діючої ліцензії від Державної архітектурно-будівельної інспкції України. Але, Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності", а саме: Ст. 7 Про ліцензування видів господарської діяльності в останній чинній редакції, не передбачено ліцензування даного виду діяльності. Згідно ст.3 Закону "Про публічну закупівлю", передбачено 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимоги щодо наявності діючої ліцензії від Державної архітектурно-будівельної інспекції України виключено, тендерна документація викладена в новій редакції. При цьому зазначаємо, що предметом закупівлі передбачаються монтажні роботи загального призначення, монтаж приладів і засобів вимірювання, зв'язку, інформаційних систем, іншого обладнання.
Порушення в Т.Д.
Дата подання: 13 березня 2018 13:45
Дата відповіді: 15 березня 2018 16:55
Відверті вимоги що зазначено в Т.Д., вже заздалегіть передбачені під одного постачальника, та виробника. Доказова база наступна: - Ліцензія (тільки в того постачальника, хто здійснюе обслуговування діючої системи, та виконав роботи:UA-2017-08-07-001499-b, - та UA-2018-02-27-002149-c), де вказано саме ті газові датчики та комплектуючі Посту контролю, які виробляє інше підприємство, яке взаємодіе з першим. Це протиправно Закону "Про публічну закупівлю". ????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимоги щодо наявності діючої ліцензії від Державної архітектурно-будівельної інспекції України виключено, тендерна документація викладена в новій редакції. Керуючись ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівлі та з дотриманням законодавства. Технічними вимогами тендерної документації зазначені необхідні технічні характеристики до стаціонарного посту для автоматичного спостереження та обробки показників якості атмосферного повітря.
НЕДОЛІКИ В Т.Д.,
Дата подання: 13 березня 2018 13:58
Дата відповіді: 15 березня 2018 16:57
В додатку4, до Т.Д., передбачено найменування складу стаціонарного посту контролю, вказано найменування та передбачено еквівалент...Але в дійсності це не так, тому що в тексті технічних вимог п.1 Набір газоаналізаторів з примусовим відбором проб повітря..... Саме слова примусовий відбір повітря, задіяний під іншого постачальника. Повинно бути: п.1 Набір газоаналізаторів з примусовим відбором проб повітря, (або еквівалент без примусового відбору ......) тоді відпадае така позиція що вказана в п.4, п5., Вказано конкретні розміри Шафи, а якже еквівалент постачання???*?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити "… інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"…"
В даному випадку зазначення саме щодо примусового відбору проб в газоаналізаторах стаціонарного посту для автоматичного спостереження (тобто без залучення людських ресурсів) та розмірів шафи не є посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а технічними характеристиками предмету закупівлі.
Крім того, в примітці Технічних вимог (додаток №4) є роз'яснення з зазначеного питання.
Не доліки в Т.Д.
Дата подання: 13 березня 2018 14:05
Дата відповіді: 15 березня 2018 16:58
Технічні вимоги: п. 8-- Програмно апаратний комплекс (ПАК),...... не вказано протокол обміну між прикладним програмним забезпеченням збору та обробки даних та існуючої ситстеми моніторингу...?
Відповідь: Доброго дня. Протокол обміну даними між існуючими постами системи і сервером системи – МЕК 60870-5-101, орієнтованим на передачу даних по мережах ТСР/ІР
Недоліки в Т. Д.,
Дата подання: 13 березня 2018 14:24
Дата відповіді: 15 березня 2018 16:59
Технічні вимоги: п. 9 Передбачено систему живлення - 220вт., Але в Додаткових вимогах- передбачено живлення за рахунок відновлювальних джерел. Для даного розрахунку, та підбору джерела необхідно розуміти де буде встановлено Пост, тому що в розділі Загальні положення вказано місце поставки - товару пл. Молодіжна,1 - управління екології міської ради, а не вказано координати та дійсне місце встановлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Технічними вимогами (додаток № 4) передбачено необхідність наявності системи електроживлення та її характеристики. В додаткових вимогах виключено пункт щодо можливості живлення ПАС за рахунок відновлювальних джерел енергії, тендерна документація викладена в новій редакції.
Не доліки в Т.Д.
Дата подання: 13 березня 2018 17:40
Дата відповіді: 15 березня 2018 17:00
В Т.Д. передбачено придбання товару на суму 1800000грн., по переліку в одного виробника ( а саме: в ТОВ "НВП "СПЕЦАВТОМАТИКА" м. Кривий Ріг) а також вказано про можливий еквівалент товару. Запитання? - Чи буде являтися еквівалентом товару набір газоаналізаторів за наступною назвою: В КОПЛЕКТІ АБО ПОШТУЧНО - ДА-14 (і т.д.) - 2КСТ-ИР-АС, - ИКТС -11, 1У, - Хоббит -Т-СО-СНи.... - ДИХЦ, КГА-2.-1 (кга-1.1) семи компонентні (або роздільно) - ДЄХ-15 (165), ВЕА 460-7-Компонентні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації визначено предмет закупівлі, орієнтовна вартість та технічні вимоги до нього (додаток № 4). Крім того, в примітці Технічних вимог є роз'яснення щодо використання виразу "або еквівалент". У разі пропозиції еквіваленту, усі показники та функціональні можливості посту мають бути не гіршими, ніж у технічних вимогах тендерної документації. На власний розсуд учасник може надати окрім обов'язкових ще й додаткові документи та матеріали, які на його думку підтверджують його відповідність вимогам, що встановлені Законом та цією тендерною документацією.
Не доліки в Т.Д.
Дата подання: 16 березня 2018 17:18
Дата відповіді: 20 березня 2018 16:49
В Т.Д. В III- розділі 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, а в колонці 3 (напроти колонки 2) вказано наступне: відповідно до статті 16 Закону,.... Запитання: "Яку використовувати статтю Закону?"
Відповідь: Доброго дня. В п.5 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації зазначено про кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону…Тобто про вимоги як ст.16 так і ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі"

Не доліки в Т.Д.
Дата подання: 16 березня 2018 17:34
Дата відповіді: 20 березня 2018 16:50
В Т.Д., КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ, ВСТАНОВЛЕНО НАСТУПНЕ: При участі у процедурі закупівель учасник подає, як частину пропозиції, документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям: щодо наявності: - обладнання та матеріально-технічної бази; - працівників відповідної кваліфікації, які мають не-обхідні знання та досвід; - документально підтвердженого досвіду. Щановні!!! Дані вимоги можливі тільки для виконання робіт та надання послуг. Яка вам різниця хто який досвід роботи мае, а як тоді - норма Закону про: Недискримінація учасників. Яку Ви передбачили в Т.Д. - Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах... А якщо буде поставляти продукцію европейський виробник - Німеччина або Франція. ..Ви що будете в них запитувати хто виготовляв датчику контролю ... ВИ ж не запитуете в магазині хто шив пиджак, робик котлети, його стаж роботи Призвище... Якщо Ви не переробите відповідно законодавства Тендерну Документацію, не будете всіляким способом пропихати підприемство, якому вже давно ви надали перевагу, за кошти громадськості....Будь ласка.... Ваші офіційно опубліковані вимоги на придбання товару під одного постачальникаююю, будуть направлені нашім хлопцям які воюють на сході. Не хай вони знають що Ви робите за їх спинами, коли вони Вас захищають. Будь ласка.. ВІдмініть ... Та приведіть до ладу Т.Д. згідно діючим законодавствомм. Вказуючі ті вимоги що передбачено в контролі ГДК в повітрі, по їх кращім показникам. І тоді нехай виграе кращий. А нетой хто блище до розподілу коштів... Кому вже відомі дані про проектні роботи , кількість та місця встановлення Постів.. А якже Публічний сайт......?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв (додаток 3 тендерної документації) викладені в новій редакції.
Не вірна відповідь, на поставлені раніше питання з метою виправлень помилок ...
Дата подання: 16 березня 2018 17:42
Дата відповіді: 20 березня 2018 16:50
Ви відповіли: Доброго дня. Вимоги щодо наявності діючої ліцензії від Державної архітектурно-будівельної інспекції України виключено, тендерна документація викладена в новій редакції. При цьому зазначаємо, що предметом закупівлі передбачаються монтажні роботи загального призначення, монтаж приладів і засобів вимірювання, зв'язку, інформаційних систем, іншого обладнання. Запитання : НАзвіть розділ Т.Д., АБО Додаток в якому передбачено вимоги, при придбанні Посту контролю- як товар, та необхідно виконати роботу- монтажні роботи згідно з вашою відповідю..? Жодного слова в тендерній ми незнайшли... А пост, що Заявлено в тендерній документації ви в вказали вже в складі комлектації нобору різного роду обладнання яке виготовлено- виробником. А згідно законодавства - не обовязкова сертифікація даного виду товару... Переробіть вірно Т.Д., ВАШІ кроки ОБІЙТИ ЗАКОН ДАРЕМНІ...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Проектом договору (додаток 5 тендерної документації) п. 6.3.4 передбачено в обов'язках Виконавця "Забезпечити доставку, здійснення комплектації стаціонарного посту для автоматичного спостереження та обробки показників якості атмосферного повітря приладами, зазначеними в Додатку 1 до цього Договору" та п.6.3.5 "Забезпечити належне функціонування стаціонарного посту для автоматичного спостереження та обробки показників якості атмосферного повітря в системі моніторингу та можливість он-лайн передачі даних до серверу системи". В технічні вимоги до предмету закупівлі (додаток 4 тендерної документації) внесені відповідні зміни та викладені в новій редакції.
Не вірна відповідь, на поставлені раніше питання з метою виправлень помилок ...
Дата подання: 16 березня 2018 17:49
Дата відповіді: 20 березня 2018 16:51
Ваша відповідь: Технічними вимогами тендерної документації зазначені необхідні технічні характеристики до стаціонарного посту для автоматичного спостереження та обробки показників якості атмосферного повітря. Вірно! Це якісні характеристики парамерів контролю....Але це стосуеть ся докуметації, яка мае назву Технічна , або точніше - Технічний Проект. Цю інформацію ви можете отримати з Д.Б.Н., тому на такий вид товару не передбачено ліцензії законодавством України. Навіть коли ви будете проводити потім тендер, щоб змонтувати на місцевості придбаний вами за державні кошти товар, а саме: - Пост контролю...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації відсутні вимоги щодо ліцензування виду товару.
Не вірна відповідь на трете запитання,...
Дата подання: 16 березня 2018 18:00
Дата відповіді: 20 березня 2018 16:51
Ваша відповідь, .........В даному випадку зазначення саме щодо примусового відбору проб в газоаналізаторах стаціонарного посту для автоматичного спостереження (тобто без залучення людських ресурсів) та розмірів шафи не є посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а технічними характеристиками предмету закупівлі. Крім того, в примітці Технічних вимог (додаток №4) є роз'яснення з зазначеного питання.......... Не юридично обгрунтована... Тому що: - КОЛИ Ви вказали розміри шафи , Ви вже порушили порядок прдбання.. Можливо в вашому випадку було визначити вимоги з наступною мотиваціею : Сертифіковане метрологічне обладнання, що використовуваеться для виконання контролю за ГДК, повинно розміщюватися в шафі придатній для наружного розміщення ...... та тому подібно... Таким чином Ви дасте можливість прийняти участь в постачанні товару згідно тендерній документації іншим учасникам ринку... Чи не так, шановний Тендерний комітет, Шановний керівник відділу охорони навколишнього середовища. Прошу відповісти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Керуючись ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому. Технічними вимогами тендерної документації зазначені необхідні технічні характеристики до стаціонарного посту для автоматичного спостереження та обробки показників якості атмосферного повітря.
Крім того, вказані габаритні розміри термошафи: не більше 1200х800х400 мм, тобто зазначений не конкретний розмір шафи, а максимальні параметри.
Останнє запитання
Дата подання: 16 березня 2018 18:08
Дата відповіді: 20 березня 2018 16:52
Прошу .... Не витрачайте марно свій час, та наш теж... Не пройде цей тендер, з таким змістом його насичення, під тих, хто вже наваний вище. Не зважаючи хто виступить учасником (продавцем) вже заздалегіть оговоренної продукції, що закладена в проектних документах, з яких Ви, шановні берете інформацію для Т.Д.. Зробіть кроки до відкритих закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник в своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства України, в т.ч. у сфері публічних закупівель. Тендерна документація предмету закупівлі розроблена відповідно до вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Не доліки в Т.Д.
Дата подання: 17 березня 2018 14:21
Дата відповіді: 20 березня 2018 16:54
Доброго дня !!! Прошу відповісти на питання та пояснення - уточнення, (про допущені на нашу думку - помилки з вашої сторони), в Тендерній документації, а саме: Додаток №5, проект договору про Закупівлю, Прошу надати пояснення. Розд.1 п 1.1. передбача згідно умов Т.Д., поставити Замовнику товар - Стаціонарний Пост контролю для автоматичного спостереження та обробки показників якості атмосферного повітря - один комплект...., відповідно до специфікації - Додаток 1, та опису технічних характеристик - Додаток -2, які є невід. част. договору, а Замовник зобов^язуеться прийняти товар та оплатити його відповідно до умов договору... Але в Розділу 2, п.2.1 , Замовник вимагає від Виконавця поставити товар за державними стандартами та технічними вимогами, нормами чинного законодавства, нормативно-правовим актам та нормативним документам щодо показників якості такого виду товару та умов, що викладені у даному Договорі.... та п.2.2 , У разі невідповідності наданого товару державним стандартам, технічним вимогам та характеристикам, що викладені в Т.Д. Замовника та в даному Договорі, Замовник має право відмовитися від прийняття і оплати такого товару..... Всі вище зазначені пункти, противорічють один одному. П. 2.1 та та п.2.2 не мають відносин до предмету поставки, тому що: Законом України "Про публічну закупівлю" Ст. 1. - п. 5) Договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари; - п. 15) Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі; Після проведення аукціону, Замовник (Ст. 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій) на протязі відведеного законодавством часу, вивчає надані пропозиції Учасником, (можливим Переможцем торгів), та на підставі вивчення, оприлюднює-результати закупівлі. Крім того, Ст.36. Основні вимоги до договору про закупівлю п. 1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. п. 4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:....... До даного предмету закупівлі, щодо якості постачання, ці випадки не відносяться... Також п.3.3 Проекту договору про Закупівлю , перелічено такі вимоги, які відсутні в Т.Д., ...гарантійне обслуговування, налагодження.. Ці визначення не можуть стосуватися до закупівлі що називаеться ТОВАРОМ.. ....При придбанні товару, згідно закону " Про захист прав споживачів " ( один з законодавчих нормативів - регулює відносини між споживачами товарів (робіт, послуг) і виробниками, виконавцями, продавцями в умовах різних форм власності, встановлює права споживачів та визначає механізм реалізації державного захисту їх прав) потрібно на підставі ст. 13. вживати вираз "Гарантійні зобов'язання".., до періоду даного гарантійного зобовязання може тільки тоді входити слово, ..налагодження. А, вашому випадку дане слово - гарантійне обслуговування та налагодження приймаеться згідно Д.Б.Н. (державних будівельни норм України, в випадку коли виконуються роботи, або надаються послуги..) Не вірна трактовка технічних термінів, передбачена також в п.3.4 даного договору., де на протязі одного року після в ведення експлуатацію, передбачене гарантійне обслуговування. При чрму тут введення в експлуатацію? Невідому коли та хто, буде в водити в Товар експлуатацію? Та до чого тут постачальник товару.... можливо термін гарантії на випущену продукцію вже минув..? Наступне: В Т.Д. 1. Загальні положення п.4.4 Строк поставки товару до з1 грудня 2018 року, але не більше 90 днів від дати отримання попередньої оплати на придбання товару. А, в п.5 - Недискремінацію учасників Вказано що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.. Але, в випадку, коли Переможцем буде іноземний Учасник, буде неможливо виконати ні умови що передбачено в Т.Д., ні в ті умови, що навязуються в Проекті Договору. Причина одна - Це не передбачено на діючий час постановою національного банку України.. Та й валютою тендерної документації в вище зазначеному випадку не буде вже гривня а інший вираз..., доларовий еквівалент, курс та тому подібне... Тому краще, змінити в Т.Д., УМОВИ ПЕРЕДПЛАТИ, та для чого вона потрібна, коли у виробника (постачальника ) налагоджена торгівля., Не потрібна в такому випадку Постанова КМУ від 23.04.2014року №117., та судові позови що передбачено п.4.2 проекту договору. Також не вірно розроблено розділ 6. проекту договору а саме п. 6.1.2 ( теж саме в п.4.1 розд.4)Замовник зобовязаний прийняти товар згідно з накладною та актом приймання - передачі основних засобів. Помилка в наступному!!!! З гідно правил бух. обліку товар приймаеться на підставі накладної та Довіреності. А вирази - Акт приймання - передачі основих засобів застосовуються в тому випадку, коли виконані підрядником роботи на підставі проектної документації та створена комісія (згідно Д.Б.Н.), де одна сторона передає, а інша приймає введений в дію "Об'єкт"... Крім того п.6.3.2. Передбача виконання демонтажних, монтажних та налагуджовальних робіт.. Шановні!!!! Це невірно не зтого договору передерто...Ви закуповуете товар. а не послуги або роботу . Вивчайте основи законодавства. Не ролбіть помилок. Не витрачайте марно час за який, ви отримуєте народні кошти. Не можите - звільняйтеся, або працюйте по новому...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго Дня.
Проект договору про закупівлю складений відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про закупівлю".
Закон України "Про захист прав споживачів" регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, де «споживач» – це фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ Наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2015 №11 «Про затвердження Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб’єктів державного сектору» (зі змінами) зарахування на баланс об’єкта основних засобів здійснюється на підставі відповідного первинного документа. Первинний документ визначений ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»(зі змінами) як документ, який містить відомість про господарську операцію. Акт приймання-передачі основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій, що визначено Порядком складання типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України 13.09.2016 №818, і є первинним документом. Крім цього, вищезазначеним Порядком передбачений Акт введення в експлуатацію основних засобів, який передбачений для введення в експлуатацію основних засобів. Ввод в експлуатацію буде здійснюватися після поставки та прийому-передачі основного засобу (виконання всіх договірних зобов'язань) спеціально створеною комісією.
Проектом договору передбачена можливість попередньої оплати на придбання основних засобів на підставі абз.1 пп.3 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", що дає можливість збільшити конкуренцію серед можливих постачальників - учасників тендерної процедури.
В технічні вимоги до предмету закупівлі (додаток 4 тендерної документації) внесені зміни та викладені в новій редакції, якими передбачено монтаж та пусконалагоджування обладнання в предметі закупівлі, що не заборонено законодавством та повинно обумовлюватися договором (проектом договору) закупівлі на придбання зазначеного обладнання.


Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-Технічний Центр НІГРІ 1 750 000,00
UAH з ПДВ
1 661 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕР ЄВРО БІЗНЕС" 1 780 000,00
UAH з ПДВ
1 662 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТРЕМОНТАЖ" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 731 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2018 18:15
довідка.PDF
27 березня 2018 18:07
додаток5 договір.PDF
27 березня 2018 18:07
Додаток 2 (1).PDF
27 березня 2018 17:59
Довідка №19.PDF
27 березня 2018 17:59
Довідка №19.PDF
27 березня 2018 17:59
Довідка ПРИВАТБАНК.PDF
27 березня 2018 17:59
Довідка №20.PDF
27 березня 2018 17:59
Довідка УКРЕКСІМБАНК.PDF
27 березня 2018 17:59
Додаток №18.PDF
27 березня 2018 17:59
лист повідомлення.PDF
27 березня 2018 17:59
Довідка № 15.PDF
27 березня 2018 17:54
Довідка № 12.PDF
27 березня 2018 17:54
Довідка № 14.PDF
27 березня 2018 17:54
Довідка № 13.PDF
27 березня 2018 17:54
Довідка № 11.PDF
27 березня 2018 17:54
Довідка № 10.PDF
27 березня 2018 17:54
Довідка №9.PDF
27 березня 2018 17:50
Довідка №8.PDF
27 березня 2018 17:50
Довідка №7.PDF
27 березня 2018 17:50
Довідка №6.PDF
27 березня 2018 17:50
Довідка №5.PDF
27 березня 2018 17:48
Довідка №4.PDF
27 березня 2018 17:48
до Додатку 4.PDF
27 березня 2018 17:45
Технічні вимоги.PDF
27 березня 2018 17:45
Додаток 2.PDF
27 березня 2018 17:43
тендерна пропозиція.PDF
27 березня 2018 15:50
лист 1.FR12.pdf
27 березня 2018 15:29
Письмо.pdf
27 березня 2018 15:29
Лист 56.jpg
27 березня 2018 15:29
Лист 58 (1).jpg
27 березня 2018 15:28
НИГРИ2.pdf
27 березня 2018 15:24
Протокол 5.PDF
27 березня 2018 15:24
Протокол 1.PDF
27 березня 2018 15:23
4-опп.PDF
27 березня 2018 15:23
Свідоцтво.PDF
27 березня 2018 15:21
Статут ТОВ НТЦ Нігрі.PDF

Публічні документи

16 квітня 2018 13:52
ДФС КР_pdf.pdf
13 квітня 2018 20:39
Сертифікат АСМ-3.Д.PDF
13 квітня 2018 20:39
Сертифікат АРСМ.pdf
13 квітня 2018 20:39
Зміни та доповнення.pdf
26 березня 2018 20:35
Тех характеристика.pdf
26 березня 2018 20:35
Тендерная пропозиція.pdf
26 березня 2018 20:35
Розрахунок ціни.pdf
26 березня 2018 20:35
Договір.pdf
26 березня 2018 20:35
Довідки.pdf
26 березня 2018 20:35
уставные.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НТЦ"НІГРІ"

ТОВ "ІНТЕР ЄВРО БІЗНЕС"

ТОВ "ПРОЕКТРЕМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-Технічний Центр НІГРІ
#37664343
Відхилено 1 661 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2018 12:23
ТОВ "ІНТЕР ЄВРО БІЗНЕС"
#41408446
Переможець 1 662 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 15:36

Документи

11 квітня 2018 15:36
Електронний підпис
11 квітня 2018 15:35
протокол від 11.04.2018.pdf
04 квітня 2018 12:23

код ЄДРПОУ 41408446 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2018 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР ЄВРО БІЗНЕС"
#41408446
1 662 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2018 15:36
Електронний підпис
11 квітня 2018 15:35
протокол від 11.04.2018.pdf
04 квітня 2018 12:23

код ЄДРПОУ 41408446 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:32
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2018 11:07
додаткова угода №1 до договору.pdf зміни до договору
15 травня 2018 11:05
Електронний підпис укладений
24 квітня 2018 16:26
договір №5.pdf укладений
24 квітня 2018 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в реквізитах виконавця
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 662 000,00
UAH з ПДВ