Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
1 103 800,00 UAH
UA-2018-03-12-001341-a ● e194f656557449da8c50166138f72571
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Богодухівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 22719536 |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., Харківська область, Богодухівський район, м.Богодухів, вул.Троїцька,15 |
Контактна особа: |
Марина Сластін 0575832004 bogod.rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2018 19:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2018 13:01 |
Початок аукціону: | 29 березня 2018 13:01 |
Очікувана вартість: | 1 103 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 759,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
вугілля кам’яне марки ДГР (0-200) – 408 тонн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
408 тони
вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62100, Україна, Харківська область, м.Богодухів та Богодухівський район, Заклади загальної середної освіти Богодухівського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2018 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2018 11:28 |
ТД уголь 2018_ 19.03. —ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
19 березня 2018 11:28 |
ТД уголь 2018_ 19.03. —НОВА РЕДАКЦІЯ.doc |
19 березня 2018 14:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||
19 березня 2018 11:28 |
ТД уголь 2018_ 19.03. —ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
||||||||
19 березня 2018 11:28 |
ТД уголь 2018_ 19.03. —НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Визначення предмету закупівлі
Дата подання: 14 березня 2018 07:44
Дата відповіді: 16 березня 2018 10:04
У Тендерній документації Вами визначено: «Марка вугілля ЖКО 25-80, зольність – не більше ніж 10%, загальна волога на робочий стан палива – 10%, нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6600 ккал/кг.
** - Запропоноване Учасником вугілля повинно відповідати ДСТУ, 3472-2015, за якісними, технологічними та фізико – механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам ДСТУ 7146:2010».
Звертаємо увагу Замовника на те, що ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам`яне та антрацит. Класифікація» встановлює «класифікацію вугілля за марками та групами».
Згідно п. 3.1. ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб», «Для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж».
Згідно з Таблицею 1 ДСТУ 7146:2010 передбачено вугілля Ж 13-100, Ж 50-100, Ж 25-100, Ж 13-50, Ж 13-25.
Таким чином, передбачена Вами марка вугілля ЖКО 25-80 повинна вироблятися за окремими Технічними умовами, а сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля ЖКО 25-80 є лише у окремих підприємств – за даними ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» такий сертифікат в Україні є лише в одного підприємства – ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм».
Враховуючи вище викладене, встановлені Замовником у Документації якісні та технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають нормам Стандарту та є дискримінаційними, оскільки передбачені лише для одного підприємства в Україні, що зменшує кількість потенційних учасників та обмежує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Відділу освіти Богодухівської районної державної адміністрації розглянуто Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України, прийнято рішення про виключення з переліку товарів, що закуповується вугілля марки ЖКО. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та оголошення про проведення торгів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-12-001341-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 14 квітня 2018 17:28
Дата подання: 14 квітня 2018 17:28
Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі
29.03.2018р. відбувся аукціон по закупівлі (UA-2018-03-12-001341-a) код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне).
Згідно протоколу № 1 розгляду тендерних пропозицій від 05.04.2018р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» (далі по тексту – ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС»).
ПП «ЛІДЕР АКТИВ», яке також є учасником даних торгів, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси.
Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений частиною першою статті 3 Закону – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію учасника торгів – ПВКП «НИРТ» та визначив його переможцем тендеру, порушив статтю 30 Закону.
Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ПП «ЛІДЕР АКТИВ» звертається до Органу оскарження.
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Ніяких звернень або уточнень з боку ПВКП «НИРТ» до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст тендерної документації та її вимог повністю зрозумілий.
В результаті ознайомлення з документами тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС», вважаємо наявними такі зауваження та невідповідності вимогам тендерної документації Замовника (далі – ТД), згідно з якими тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» повинна бути відхилена на підставі частини першої статті 30 Закону, а саме:
1. Відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції інформації учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» здійснює свою господарську діяльність на підставі модельного статуту.
Згідно п 3 розділу І «Загальні положення модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1182: «Вид товариства, його найменування, місце знаходження, мета і предмет діяльності, склад учасників, розмір статутного капіталу, розмір часток кожного з учасників, порядок внесення ними вкладів зазначаються у рішення про утворення товариства».
В протоколі загальних зборів учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» в розділі предмет діяльності відсутній необхідний для здійснення оптової торгівлі твердим паливом вид економічної діяльності (за КВЕД – 2010) як – 46.71. – Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами.
Тобто учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» згідно його установчих документів не має права здійснювати оптову торгівлю твердим паливом, а отже підлягає дискваліфікації через невідповідність предмету його діяльності предмету процедури закупівлі.
2. Згідно пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації: «тендерні пропозиції вважаються дійсними 105 (сто п`ять) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій».
Згідно пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації:
- «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії».
- «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює строку дії тендерної пропозиції».
Отже Замовник вимагав надання учасниками банківської гарантії, строк дійсності якої не більше не менше, а рівно 105 (сто п`ять) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій»
В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» надав банківську гарантію, строк дії якої більше ніж 105 (сто п`ять) робочих днів, а отже банківська гарантія не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Згідно інформації, наведеної в тексті банківської гарантії: «Право вимоги за даною Гарантією належить виключно Бенефіціару. Незалежно від тих обставин, які можуть скластися протягом строку дії даної Гарантії, Бенефіціар не може передавати іншій юридичній або фізичній особі право вимоги до Гаранта у повному обсязі або у частині».
З цього вбачається, що в разі реорганізації Замовника та зміні його назви, останній втрачає право вимоги за наданою учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» банківською гарантією.
Отже банківська гарантія надана з порушенням вимог тендерної документації.
4. Згідно абзацу 2 додатку 4 до тендерної документації: «Товар, що закуповується, має відповідати екологічним нормам, що повинно бути документально підтверджено у складі пропозиції описом у вигляді листа у довільній формі щодо технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля».
З викладеного вище вбачається що Замовник вимагав надання учасниками опису технологій, тобто перелічення певного переліку технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» відсутній документ, який містить описом технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля.
Отже учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» не виконав умови тендерної документації в цій частині.
5. Згідно абзацу 4 додатку 4 до тендерної документації: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасники подають у складі тендерної пропозиції технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників вугілля, що пропонується згідно тендерної пропозиції учасника (в тому числі фактичні показники зольності на сухий стан палива, вологи на робочий стан палива, нижчої теплоти згорання, виходу летких речовин, показники якості, що характеризують безпечність вугілля) вимогам цієї документації, включаючи посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі».
Згідно пункту 3.5. ДСТУ 7146-2010 «Показники якості, що характеризують безпечність вугілля, повинні відповідати зазначеним у таблиці 2.
Таблиця 2 ДСТУ 7146-2010 — визначає показники якості, що характеризують безпечність вугілля
Назва показника Значення для вугілля
збагаченееееого незбагаченого
Загальна сірка на сухий стан палива
Sd, %, не більше ніж 3 4
Хлор на сухий стан палива Cld, %,
не більше ніж 0,6 0,6
Миш’як на сухий стан палива Asd, %, не більше ніж 0,02 0,02
В наданій учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» технічній специфікації відсутні такі показники якості, що характеризують безпечність вугілля, як:
- хлор на сухий стан палива Cld, %,
- миш’як на сухий стан палива Asd, %
Оскільки тендерною документацією вимагалося зазначити показники якості, що характеризують безпечність вугілля, а учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» зазначений лише один з показників якості, що характеризують безпечність вугілля, то вбачається, що зазначений вище учасник не виконав вимоги тендерної документації в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково зазначений вихідний номер та дата створення документа
Дата: 14 квітня 2018 17:31
Рішення від 17.04.2018 № 3561.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2018 18:59
Номер скарги: UA-2018-03-12-001341-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 15 квітня 2018 16:26
Дата подання: 15 квітня 2018 16:26
Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі
29.03.2018р. відбувся аукціон по закупівлі (UA-2018-03-12-001341-a) код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне).
Згідно протоколу № 1 розгляду тендерних пропозицій від 05.04.2018р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» (далі по тексту – ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС»).
ПП «ЛІДЕР АКТИВ», яке також є учасником даних торгів, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси.
Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений частиною першою статті 3 Закону – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію учасника торгів – ПВКП «НИРТ» та визначив його переможцем тендеру, порушив статтю 30 Закону.
Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ПП «ЛІДЕР АКТИВ» звертається до Органу оскарження.
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Ніяких звернень або уточнень з боку ПВКП «НИРТ» до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст тендерної документації та її вимог повністю зрозумілий.
В результаті ознайомлення з документами тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС», вважаємо наявними такі зауваження та невідповідності вимогам тендерної документації Замовника (далі – ТД), згідно з якими тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» повинна бути відхилена на підставі частини першої статті 30 Закону, а саме:
1. Відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції інформації учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» здійснює свою господарську діяльність на підставі модельного статуту.
Згідно п 3 розділу І «Загальні положення модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1182: «Вид товариства, його найменування, місце знаходження, мета і предмет діяльності, склад учасників, розмір статутного капіталу, розмір часток кожного з учасників, порядок внесення ними вкладів зазначаються у рішення про утворення товариства».
В протоколі загальних зборів учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» в розділі предмет діяльності відсутній необхідний для здійснення оптової торгівлі твердим паливом вид економічної діяльності (за КВЕД – 2010) як – 46.71. – Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами.
Тобто учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» згідно його установчих документів не має права здійснювати оптову торгівлю твердим паливом, а отже підлягає дискваліфікації через невідповідність предмету його діяльності предмету процедури закупівлі.
2. Згідно пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації: «тендерні пропозиції вважаються дійсними 105 (сто п`ять) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій».
Згідно пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації:
- «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії».
- «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює строку дії тендерної пропозиції».
Отже Замовник вимагав надання учасниками банківської гарантії, строк дійсності якої не більше не менше, а рівно 105 (сто п`ять) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій»
В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» надав банківську гарантію, строк дії якої більше ніж 105 (сто п`ять) робочих днів, а отже банківська гарантія не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Згідно інформації, наведеної в тексті банківської гарантії: «Право вимоги за даною Гарантією належить виключно Бенефіціару. Незалежно від тих обставин, які можуть скластися протягом строку дії даної Гарантії, Бенефіціар не може передавати іншій юридичній або фізичній особі право вимоги до Гаранта у повному обсязі або у частині».
З цього вбачається, що в разі реорганізації Замовника та зміні його назви, останній втрачає право вимоги за наданою учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» банківською гарантією.
Отже банківська гарантія надана з порушенням вимог тендерної документації.
4. Згідно абзацу 2 додатку 4 до тендерної документації: «Товар, що закуповується, має відповідати екологічним нормам, що повинно бути документально підтверджено у складі пропозиції описом у вигляді листа у довільній формі щодо технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля».
З викладеного вище вбачається що Замовник вимагав надання учасниками опису технологій, тобто перелічення певного переліку технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» відсутній документ, який містить описом технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля.
Отже учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» не виконав умови тендерної документації в цій частині.
5. Згідно абзацу 4 додатку 4 до тендерної документації: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасники подають у складі тендерної пропозиції технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників вугілля, що пропонується згідно тендерної пропозиції учасника (в тому числі фактичні показники зольності на сухий стан палива, вологи на робочий стан палива, нижчої теплоти згорання, виходу летких речовин, показники якості, що характеризують безпечність вугілля) вимогам цієї документації, включаючи посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі».
Згідно пункту 3.5. ДСТУ 7146-2010 «Показники якості, що характеризують безпечність вугілля, повинні відповідати зазначеним у таблиці 2.
Таблиця 2 ДСТУ 7146-2010 — визначає показники якості, що характеризують безпечність вугілля
Назва показника Значення для вугілля
збагаченееееого незбагаченого
Загальна сірка на сухий стан палива
Sd, %, не більше ніж 3 4
Хлор на сухий стан палива Cld, %,
не більше ніж 0,6 0,6
Миш’як на сухий стан палива Asd, %, не більше ніж 0,02 0,02
В наданій учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» технічній специфікації відсутні такі показники якості, що характеризують безпечність вугілля, як:
- хлор на сухий стан палива Cld, %,
- миш’як на сухий стан палива Asd, %
Оскільки тендерною документацією вимагалося зазначити показники якості, що характеризують безпечність вугілля, а учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» зазначений лише один з показників якості, що характеризують безпечність вугілля, то вбачається, що зазначений вище учасник не виконав вимоги тендерної документації в повному обсязі.
З огляду на вищевикладене вбачається, що в складі пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» відсутній ряд документів, які вимагаються тендерною документацією, а деякі документи, хоча вони і надані, не підтверджують здатність учасника виконувати вимоги Замовника щодо якості вугілля, яке планується до постачання.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «ЛІДЕР АКТИВ» є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Метою здійснення господарської діяльності ПП «ЛІДЕР АКТИВ» є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Визнаючи переможцем відкритих торгів ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» з порушенням вимог Закону тендерний комітет Замовника своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання прибутку, внаслідок задоволення законним шляхом інтересів і потреб Замовника в закупівлі вугілля кам’яного.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 18.04.2018 № 3612.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2018 21:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2018 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АСТЕРІЛ" |
868 632,00
UAH з ПДВ
|
868 632,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС" |
991 032,00
UAH з ПДВ
|
991 032,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
1 101 192,00
UAH з ПДВ
|
1 101 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСТЕРІЛ" #41054230 |
Відхилено |
868 632,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2018 13:53
|
ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС" #40049680 |
Переможець |
991 032,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2018 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2019 16:50
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2019 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 16:18
|
Додаткова угода №3 уголь.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2019 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 13:06
|
Додаткова угода №2 вугілля.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2018 09:01
|
Додаткова угода №1.png | зміни до договору |
04 травня 2018 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2018 09:46
|
Договір №56 уголь.docx | укладений |
25 квітня 2018 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.10.3. розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, та до п.11.2. розділу ХІ.ІНШІ УМОВИ, та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 10.3 та 10.4 договору №56 від 24 квітня 2018 року, на виконання п.5 ст36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ "Про публічні закупівлі", дійшли згоди про наступне: укласти цю додаткову угоду на продовження строку дії договору за державні кошти на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1)Внести зміни до пункту 2 Додаткової угоди та викласти в наступній редакції: "Ціна додаткової угоди складає 58296,00" 2)Внести зміни до Додатку №1 додаткової угоди "Специфікація" та викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни до договору 1)зменшити суму додаткової угоди №2 від 29.12.2018 року на 138453,00грн., 2)викласти пункт 2.Додаткової угоди №2 від 29.12.2018 року до договору №56 від 24 квітня 2018 року таким чином: 2.Ціна додаткової угоди складає 58296,00грн., без ПДВ. 3.Внести зміни до Додатку №1 додаткової угоди "Спеціфікація" та викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |