Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09210000-4 Мастильні засоби (оливи для автомобілів).
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-03-12-001143-c ● 881d405dd25c477b87f7077043b602dc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 26528843 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 |
Контактна особа: |
Галина Бучковська +380312641206 ztcemd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2018 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2018 12:58 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,17% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1479 штука
09210000-4 Мастильні засоби (оливи для автомобілів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород , Грибоєдова,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 квітня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2018 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2018 16:42 |
олива тендерна документація зміни — копия.docx | |
19 березня 2018 16:42 |
ПРОТОКОЛ зат. змін копия.docx | |
12 березня 2018 13:33 |
олива тендерна документація.docx |
19 березня 2018 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2018 16:42 |
олива тендерна документація зміни — копия.docx
|
|||
19 березня 2018 16:42 |
ПРОТОКОЛ зат. змін копия.docx
|
|||
12 березня 2018 13:33 |
олива тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
заміна оливи
Дата подання: 16 березня 2018 18:14
Дата відповіді: 19 березня 2018 16:34
Добрий вечір, надайте будь-ласка роз'яснення, щодо заміни оливи: орієнтовне географічне розташування пункту заміни оливи (один, два або більше), кількість одиниць та види техніки в якій буде потрібно проводити заміну оливи, чи входить у вартість заміни оливи - вартість заміни повітряного та масляного фільтрів. У разі, якщо так - маркування цих запчастин (оригінал/ліцензія). Також прошу уточнити порядок поставки - ви зазначаєти три години з моменту отримання заявки (це цілодобово в будь-який день, у вихідні, вночі)? Прошу надати вичерпну інформацію, для можливості скласти кошторис. Повідомьте, якщо вам не складно яке підприємство обслуговує ваші автомобілі зараз, для можливості укласти з ними відповідний договір, як ви зазначали у попередній відповіді на подану скаргу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Географічне розташування пункту по заміні оливи в Закарпатській області. Враховуючи, що вказуючи кількість одиниць та види техніки в якій буде проводитись заміна є змінами в тендерній документації буде викладено в новій редакції тендерної документації. У вартість заміни не входить вартість повітряного та масляного фільтра. Порядок поставки – три години з понеділка – п’ятницю 08:00 по 17:00 год.хв.
про визначення предмета закупівлі
Дата подання: 16 березня 2018 18:15
Дата відповіді: 19 березня 2018 16:35
Шановний Замовнику торгів. Звертаємо Вашу увгу на те, що Вами визначено предмет закупівлі мастильні матеріали (код ДК 09210000-4). Послуги з заміни масла визначені іншим кодом класифікатора (код ДК 50110000-9). Поєднання різних кодів державного класифікатора у одній тендерній закупівлі грубо суперечить чинному законодавству, що чітко зафіксовано в офіційному роз'ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі. Зазначене поєднання невластивих предмету одне одному предметів закупівлі - товару та послуг - є дискримінаційним та спрямоване на обмеження кола учасників, зокрема по територіальному принципу. У зв'язку з цим вимагаємо внести зміни у документацію торгів та усунути наявні порушення. У випадку ігнорування нашої вимоги гарантуємо направлення необхідних матеріалів у контролюючі органи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміст кожного розділу тендерної документації визначено замовником з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680. Предмет закупівлі та вимоги, що зазначені замовником у тендерній документації до учасників відповідають чинному законодавству у сфері державних закупівель, так як: Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону, визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно з п. 32 ч.1 ст. 1 Закону, товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Як зазначено в Законі, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 № 454 {із змінами} (далі - Порядок). Відповідно до пункту 5 розділу ІІ Порядку, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги, пов'язаної з поставкою товарів (зокрема послуги з установки/заміни), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
А отже, замовником вірно визначено предмет закупівлі та на підставі п. 32 ч.1 ст. 1 Закону, пункту 5 розділу ІІ Порядку, - Замовник має право передбачати закупівлю послуги, пов'язаної з установкою/заміни (зокрема послуги з заміни).
Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону, визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно з п. 32 ч.1 ст. 1 Закону, товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Як зазначено в Законі, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 № 454 {із змінами} (далі - Порядок). Відповідно до пункту 5 розділу ІІ Порядку, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги, пов'язаної з поставкою товарів (зокрема послуги з установки/заміни), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
А отже, замовником вірно визначено предмет закупівлі та на підставі п. 32 ч.1 ст. 1 Закону, пункту 5 розділу ІІ Порядку, - Замовник має право передбачати закупівлю послуги, пов'язаної з установкою/заміни (зокрема послуги з заміни).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-12-001143-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА", Код ЄДРПОУ:38923104
Дата подання: 13 березня 2018 12:03
дискримінаційні вимоги
Шановний замовнику!
В порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.3 ст. 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а саме Замовником вимагається в додатку 1 документації надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з якої учасник повинен мати власну або орендовану станцію технічного обслуговування (СТО) необхідної для поставки товару.
Також в додатку 4, підпункт 1, Замовник вимагає від учасника здійснення послуги по заміні оливи для автомобіля, що суперечить п.17 та п.32 частини 1 статті першої Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівель, а саме: товари та послуги проводяться окремими процедурами закупівлі для яких визначено окремі коди відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (CPV). CPV структуровано таким чином, що товари і послуги згруповано за різними категоріями, отже, CPV 50100000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги не мають відношення до CPV 09210000-4 Мастильні засоби (оливи для автомобілів).
Вимагаємо від замовника виключити вищевказані пункти з тендерної документації на закупівлю 09210000-4 Мастильні засоби (оливи для автомобілів).
Розгорнути
Згорнути
В порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.3 ст. 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а саме Замовником вимагається в додатку 1 документації надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з якої учасник повинен мати власну або орендовану станцію технічного обслуговування (СТО) необхідної для поставки товару.
Також в додатку 4, підпункт 1, Замовник вимагає від учасника здійснення послуги по заміні оливи для автомобіля, що суперечить п.17 та п.32 частини 1 статті першої Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівель, а саме: товари та послуги проводяться окремими процедурами закупівлі для яких визначено окремі коди відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (CPV). CPV структуровано таким чином, що товари і послуги згруповано за різними категоріями, отже, CPV 50100000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги не мають відношення до CPV 09210000-4 Мастильні засоби (оливи для автомобілів).
Вимагаємо від замовника виключити вищевказані пункти з тендерної документації на закупівлю 09210000-4 Мастильні засоби (оливи для автомобілів).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2018 14:37
Замовником вірно визначено предмет закупівлі та на підставі п. 32 ч.1 ст. 1 Закону, пункту 5 розділу ІІ Порядку, - Замовник має право передбачати закупівлю послуги, пов'язаної з установкою/заміни (зокрема послуги з заміни).Також, звертаємо Вашу увагу що в Додатку № 1 до тендерної документації п. 1.1. дає Вам можливість заключати угоди оренди СТО, що ніяк не обмежує Вашу участь в тендерній процедурі. Додатково про розгляд скарги прикріплено файл протоколу засідання тендерного комітету.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЛА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК #39341448 |
Переможець |
573 250,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2018 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2018 13:24
|
протокол до дог.№ 56.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2018 13:22
|
повідомлення до дог. № 56.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2018 13:22
|
д.п. до дог.№ 56.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2018 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2018 14:41
|
Сканировать договір 1.PDF | укладений |
11 квітня 2018 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |