Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09210000-4 Мастильні засоби (оливи для автомобілів).
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-03-12-001143-c 881d405dd25c477b87f7077043b602dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Бучковська

+380312641206 ztcemd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 26528843
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20
Контактна особа: Галина Бучковська
+380312641206
ztcemd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2018 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2018 16:00
Початок аукціону: 28 березня 2018 12:58
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,17%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1479 штука
09210000-4 Мастильні засоби (оливи для автомобілів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород , Грибоєдова,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2018 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2018 16:42
олива тендерна документація зміни — копия.docx
19 березня 2018 16:42
ПРОТОКОЛ зат. змін копия.docx
12 березня 2018 13:33
олива тендерна документація.docx
19 березня 2018 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2018 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2018 16:42
олива тендерна документація зміни — копия.docx
19 березня 2018 16:42
ПРОТОКОЛ зат. змін копия.docx
12 березня 2018 13:33
олива тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

заміна оливи
Дата подання: 16 березня 2018 18:14
Дата відповіді: 19 березня 2018 16:34
Добрий вечір, надайте будь-ласка роз'яснення, щодо заміни оливи: орієнтовне географічне розташування пункту заміни оливи (один, два або більше), кількість одиниць та види техніки в якій буде потрібно проводити заміну оливи, чи входить у вартість заміни оливи - вартість заміни повітряного та масляного фільтрів. У разі, якщо так - маркування цих запчастин (оригінал/ліцензія). Також прошу уточнити порядок поставки - ви зазначаєти три години з моменту отримання заявки (це цілодобово в будь-який день, у вихідні, вночі)? Прошу надати вичерпну інформацію, для можливості скласти кошторис. Повідомьте, якщо вам не складно яке підприємство обслуговує ваші автомобілі зараз, для можливості укласти з ними відповідний договір, як ви зазначали у попередній відповіді на подану скаргу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Географічне розташування пункту по заміні оливи в Закарпатській області. Враховуючи, що вказуючи кількість одиниць та види техніки в якій буде проводитись заміна є змінами в тендерній документації буде викладено в новій редакції тендерної документації. У вартість заміни не входить вартість повітряного та масляного фільтра. Порядок поставки – три години з понеділка – п’ятницю 08:00 по 17:00 год.хв.
про визначення предмета закупівлі
Дата подання: 16 березня 2018 18:15
Дата відповіді: 19 березня 2018 16:35
Шановний Замовнику торгів. Звертаємо Вашу увгу на те, що Вами визначено предмет закупівлі мастильні матеріали (код ДК 09210000-4). Послуги з заміни масла визначені іншим кодом класифікатора (код ДК 50110000-9). Поєднання різних кодів державного класифікатора у одній тендерній закупівлі грубо суперечить чинному законодавству, що чітко зафіксовано в офіційному роз'ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі. Зазначене поєднання невластивих предмету одне одному предметів закупівлі - товару та послуг - є дискримінаційним та спрямоване на обмеження кола учасників, зокрема по територіальному принципу. У зв'язку з цим вимагаємо внести зміни у документацію торгів та усунути наявні порушення. У випадку ігнорування нашої вимоги гарантуємо направлення необхідних матеріалів у контролюючі органи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміст кожного розділу тендерної документації визначено замовником з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680. Предмет закупівлі та вимоги, що зазначені замовником у тендерній документації до учасників відповідають чинному законодавству у сфері державних закупівель, так як: Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону, визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно з п. 32 ч.1 ст. 1 Закону, товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Як зазначено в Законі, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 № 454 {із змінами} (далі - Порядок). Відповідно до пункту 5 розділу ІІ Порядку, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги, пов'язаної з поставкою товарів (зокрема послуги з установки/заміни), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
А отже, замовником вірно визначено предмет закупівлі та на підставі п. 32 ч.1 ст. 1 Закону, пункту 5 розділу ІІ Порядку, - Замовник має право передбачати закупівлю послуги, пов'язаної з установкою/заміни (зокрема послуги з заміни).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-12-001143-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА", Код ЄДРПОУ:38923104
Дата подання: 13 березня 2018 12:03
дискримінаційні вимоги
Шановний замовнику!
В порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.3 ст. 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а саме Замовником вимагається в додатку 1 документації надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з якої учасник повинен мати власну або орендовану станцію технічного обслуговування (СТО) необхідної для поставки товару.
Також в додатку 4, підпункт 1, Замовник вимагає від учасника здійснення послуги по заміні оливи для автомобіля, що суперечить п.17 та п.32 частини 1 статті першої Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівель, а саме: товари та послуги проводяться окремими процедурами закупівлі для яких визначено окремі коди відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (CPV). CPV структуровано таким чином, що товари і послуги згруповано за різними категоріями, отже, CPV 50100000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги не мають відношення до CPV 09210000-4 Мастильні засоби (оливи для автомобілів).
Вимагаємо від замовника виключити вищевказані пункти з тендерної документації на закупівлю 09210000-4 Мастильні засоби (оливи для автомобілів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2018 14:37
Замовником вірно визначено предмет закупівлі та на підставі п. 32 ч.1 ст. 1 Закону, пункту 5 розділу ІІ Порядку, - Замовник має право передбачати закупівлю послуги, пов'язаної з установкою/заміни (зокрема послуги з заміни).Також, звертаємо Вашу увагу що в Додатку № 1 до тендерної документації п. 1.1. дає Вам можливість заключати угоди оренди СТО, що ніяк не обмежує Вашу участь в тендерній процедурі. Додатково про розгляд скарги прикріплено файл протоколу засідання тендерного комітету.

Документи

16 березня 2018 14:37
Сканировать10001.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2018 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЛА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК 574 250,00
UAH з ПДВ
573 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Білей Михайло Михайлович 588 900,00
UAH з ПДВ
588 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2018 14:23
Довідка з Юстиції
02 квітня 2018 11:37
Довідка ДФС
30 березня 2018 13:30
Тендерна пропозиція2
30 березня 2018 13:30
Тендерна пропозиція1
30 березня 2018 13:30
довідка МВС
20 березня 2018 17:24
65специфікація.jpeg
20 березня 2018 17:24
64довідка про корупцію.jpg
20 березня 2018 17:24
58акт прийому передачі.jpg
20 березня 2018 17:24
57довідка оренди 1.jpg
20 березня 2018 17:24
56довідка оренди 2.jpg
20 березня 2018 17:24
55довідка оренди 3.jpg
20 березня 2018 17:24
54довідка оренди 4.jpg
20 березня 2018 17:24
53довідка оренди 5.jpg
20 березня 2018 17:24
52статут ст9.jpg
20 березня 2018 17:24
51статутст8.jpg
20 березня 2018 17:24
50статут ст7.jpg
20 березня 2018 17:24
49статут ст6.jpg
20 березня 2018 17:24
48статут ст4.jpg
20 березня 2018 17:24
47статут ст3.jpg
20 березня 2018 17:24
46статут ст2.jpg
20 березня 2018 17:24
45статут ст1.jpg
20 березня 2018 17:24
44статут ст 13.jpg
20 березня 2018 17:24
43статут ст 12.jpg
20 березня 2018 17:24
42статут ст 11.jpg
20 березня 2018 17:24
41статут ст 10.jpg
20 березня 2018 17:24
40статут 5.jpg
20 березня 2018 17:24
39витяг.jpg
20 березня 2018 17:24
36проект договору ст3.jpg
20 березня 2018 17:24
35проект договору ст2.jpg
20 березня 2018 17:24
34проект договору ст 1.jpg
20 березня 2018 17:24
32довідка про ліцензію.jpg
20 березня 2018 17:24
31відомості про учасника.jpg
20 березня 2018 17:24
30паспорт ст7.jpg
20 березня 2018 17:24
29паспорт ст5.jpg
20 березня 2018 17:24
28паспорт ст3.jpg
20 березня 2018 17:24
27паспорт ст2.jpg
20 березня 2018 17:24
26ст1.jpg
20 березня 2018 17:24
25паспорт ст 9.jpg
20 березня 2018 17:24
24паспорт ст 8.jpg
20 березня 2018 17:24
23паспорт ст 6.jpg
20 березня 2018 17:24
22паспорт ст 4.jpg
20 березня 2018 17:24
21код.jpg
20 березня 2018 17:24
19Тендерна пропозиція.jpeg
20 березня 2018 17:24
18наказ.jpg
20 березня 2018 17:24
17протокол ст2.jpg
20 березня 2018 17:24
16протокол ст1.jpg
20 березня 2018 17:24
2довідка учасника ст2.jpg
20 березня 2018 17:24
1довідка учасника ст1.jpg

Публічні документи

23 березня 2018 10:12
12 001.jpg
23 березня 2018 10:12
13001 001.jpg
23 березня 2018 10:12
1 0011.jpg
23 березня 2018 10:12
Тендер 21 03 18 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЛА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК

ФОП Білей Михайло Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЛА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
#39341448
Переможець 573 250,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 11:00

Документи

30 березня 2018 11:00
Електронний підпис
28 березня 2018 13:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЛА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
#39341448
573 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 11:00
Електронний підпис
28 березня 2018 13:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:03
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 13:24
протокол до дог.№ 56.PDF зміни до договору
19 грудня 2018 13:22
повідомлення до дог. № 56.PDF зміни до договору
19 грудня 2018 13:22
д.п. до дог.№ 56.PDF зміни до договору
19 грудня 2018 13:22
Електронний підпис укладений
11 квітня 2018 14:41
Сканировать договір 1.PDF укладений
11 квітня 2018 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 573 214,00
UAH з ПДВ