Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо
Очікувана вартість
2 756 330,00 UAH
UA-2018-03-12-001139-a ● 41a5a3e08f0e4d929221675d7684f273
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141408 |
Вебсайт: | http://mkosvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, вул. Соборна, 57 |
Контактна особа: |
Паланичко Наталія Володимирівна +380435621025 irinad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2018 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2018 16:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2018 16:58 |
Початок аукціону: | 29 березня 2018 15:40 |
Очікувана вартість: | 2 756 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 908,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 82689.9 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1089 т
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23400, Україна, Вінницька область, смт Муровані Курилівці, вул. Соборна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2018 08:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2018 16:53 |
2_Тендерна докуметаці.doc | |
12 березня 2018 16:53 |
1_оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-12-001139-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Ковальчук Євген Володимирович, Код ЄДРПОУ:3172208897
Дата подання: 21 червня 2018 08:18
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОЇ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОЇ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
14.06.2018 року, після дискваліфікації попереднього учасника ПрАТ «Вінницяоблпаливо», дискваліфікованого на виконання Рішення АМКУ від 27.04.2018 № 4026, пропозиція ФОП Ковальчук Є.В. була визнана як найбільш економічно вигідна. Проте згідно Протоколу №91 засідання тендерного комітету при відділі освіти райдержадміністрації від 15.06.2018 року пропозиція ФОП Ковальчук Є.В. була відхилена. З приводу обгрунтування причин відхилення варто зазначити наступе:
1. В Протоколі тендерний комітет аргументує: «Не в повному обсязі надано додаток до атестату акредитації лабораторії у розмірі 260 сторінок». Тут варто відзначити, що згідно тендерної документації Замовником вимагалося: «копії сертифікатів (атестатів) акредитації лабораторії, які акредитовані національним агентством по акредитації України». На що у складі документації тендерної пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було завантажено файли «Атестат на лабораторію» та «Сфера акредитації», зміст котрих повністю задовольняє вимоги тендерної документації у цій частині. Варто відзначити, що жодних вимог щодо надання всіх сторінок додатків до атестату тендерна документація Замовника не містить.
2. Щодо протоколу випробувань та посвідчень якості на марку вугілля ДГЖАКОМ 13-100, то у складі документації тендерної пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було надано відповідні пояснення з цього приводу, як того вимагалося тендерною документацією Замовника у таких випадках. Тому, надавши обгрунтовані пояснення щодо причин ненадання протоколу випробувань та посвідчень якості на марку вугілля ДГЖАКОМ 13-100, учасник повністю виконав вимоги тендерної документації у цій частині.
3. Щодо пункту 3 обгрунтування дискваліфікації: документи щодо оренди вагового обладнання у ТОВ «Летичівський комбікормовий завод» були надані учасником додатково за власним бажанням, оскільки тендерною документацією Замовника не вимагалося документального підтвердження наявності вагового обладнання у інших районах, крім Мурованокуриловецького. Тому обставини наведені у даному пункті не можуть бути обгрунтуванням причини відхилення пропозиції учасника відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Щодо пункту 5 обгрунтування: підпунктом 1.1 пункту 5 частини ІІІ тендерної документації Замовника вимагається : «Довідка за підписом керівника, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, з підтверджуючими документами». Жодних інших вимог щодо змісту інформації, котру повинен надавати та підтверджувати документально учасник у своїй пропозиції, зокрема щодо наявності у нього складу чи складських площадок, тендерна документація Замовника не містить. У складі пропозиції учасника відповідно надано довідку у довільній формі з повним описом наявної у нього матеріально-технічної бази та технічних можливостей та підтверджуючі документи (договори оренди) по кожній одиниці матеріально-технічної бази. Зокрема у складі пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було завантажено файли: «Договір склад (оригінал)» та «Договір склад (копія)», котрі є підтверджуючими документами на інший склад та повністю відповідають вимогам Замовника, викладеним не лише у тендерній документації, а й у пункті 4 обгрунтувань причин дискваліфікації Протоколу № 91. Тому даний пункт обгрунтування також є зовсім не аргументованою та безпідставною причиною відхилення пропозиції учасника.
5. Крім вищезазначених вимог тендерної документації до матеріально-технічної бази учасників, у Додатку 2 до тендерної документації Замовник зокрема вимагає: «Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів повірених вагів автомобільних для зважування вугілля перед поставкою на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області». На виконання даної вимоги у складі пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було завантажено файли: «ваги обухів договір і повірка», «договір ваги обухів оригінал», «Повірка ваги 2 (копія)», «Техпаспорт ваги (копія)». Також варто відзначити, що жодних вимог щодо підтвердження права власності орендодавця на вагове обладнання та щодо обсягу документів на ваги тендерна документація Замовника не містить. Додатково відзначимо, що «Акт повірки ваг датований ще 24.12.2008 року» як його названо у пункті 5 обгрунтування, є насправді ніщо інше як Акт приймання ваги автомобільної ТВА від 24.12.2008 року згідно якого ТзОВ НВП «Техноваги» передали, виконавши монтаж, пуско-наладку та випробування і первинну повірку, відповідне вагове обладнання, а ТОВ «Котюжани зерно» його прийняли. Також зазначимо, що відповідно до вищезазначених документів, наданих у складі пропозиції учасника, ваги ТВА-60 ТОВ «Котюжани зерно» пройшли державну періодичну повірку 17.06.2017 року, а відповідно до Наказу № 1747 від 13.10.2016р. «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» Міністерства економічного розвитку і торгівлі України міжповірочний інтервал для даної категорії складає 1 рік. Тому дані ваги повністю відповідають вимогам Замовника і відповідно учасником виконано всі вимоги тендерної документації в цій частині.
З вищезазначеного можемо зробити висновок, що пропозиція ФОП Ковальчука Євгена Володимировича була відхилена необгрунтовано та неправомірно. Також, відслідковуючи історію кваліфікації учасників та проведення торгів за даним предметом закупівлі у даного замовника за останній час, складається враження, що тендерний комітет Замовника явно віддає перевагу одному з учасників.
Тому просимо Замовника переглянути своє рішення, відмінити неправомірне відхилення пропозиції ФОП Ковальчука Євгена Володимировича, та завершити процедуру відповідно до законодавства.
У іншому разі, змушені будемо звертатись до контролюючих та правоохоронних органів, з метою надання оцінки діям тенденого комітету Замовника, захисту порушених прав, гарантованих чинним законодавством учасникам процедури публічних закупівель, та притягнення до відповідальності винних осіб.
Розгорнути
Згорнути
14.06.2018 року, після дискваліфікації попереднього учасника ПрАТ «Вінницяоблпаливо», дискваліфікованого на виконання Рішення АМКУ від 27.04.2018 № 4026, пропозиція ФОП Ковальчук Є.В. була визнана як найбільш економічно вигідна. Проте згідно Протоколу №91 засідання тендерного комітету при відділі освіти райдержадміністрації від 15.06.2018 року пропозиція ФОП Ковальчук Є.В. була відхилена. З приводу обгрунтування причин відхилення варто зазначити наступе:
1. В Протоколі тендерний комітет аргументує: «Не в повному обсязі надано додаток до атестату акредитації лабораторії у розмірі 260 сторінок». Тут варто відзначити, що згідно тендерної документації Замовником вимагалося: «копії сертифікатів (атестатів) акредитації лабораторії, які акредитовані національним агентством по акредитації України». На що у складі документації тендерної пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було завантажено файли «Атестат на лабораторію» та «Сфера акредитації», зміст котрих повністю задовольняє вимоги тендерної документації у цій частині. Варто відзначити, що жодних вимог щодо надання всіх сторінок додатків до атестату тендерна документація Замовника не містить.
2. Щодо протоколу випробувань та посвідчень якості на марку вугілля ДГЖАКОМ 13-100, то у складі документації тендерної пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було надано відповідні пояснення з цього приводу, як того вимагалося тендерною документацією Замовника у таких випадках. Тому, надавши обгрунтовані пояснення щодо причин ненадання протоколу випробувань та посвідчень якості на марку вугілля ДГЖАКОМ 13-100, учасник повністю виконав вимоги тендерної документації у цій частині.
3. Щодо пункту 3 обгрунтування дискваліфікації: документи щодо оренди вагового обладнання у ТОВ «Летичівський комбікормовий завод» були надані учасником додатково за власним бажанням, оскільки тендерною документацією Замовника не вимагалося документального підтвердження наявності вагового обладнання у інших районах, крім Мурованокуриловецького. Тому обставини наведені у даному пункті не можуть бути обгрунтуванням причини відхилення пропозиції учасника відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Щодо пункту 5 обгрунтування: підпунктом 1.1 пункту 5 частини ІІІ тендерної документації Замовника вимагається : «Довідка за підписом керівника, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, з підтверджуючими документами». Жодних інших вимог щодо змісту інформації, котру повинен надавати та підтверджувати документально учасник у своїй пропозиції, зокрема щодо наявності у нього складу чи складських площадок, тендерна документація Замовника не містить. У складі пропозиції учасника відповідно надано довідку у довільній формі з повним описом наявної у нього матеріально-технічної бази та технічних можливостей та підтверджуючі документи (договори оренди) по кожній одиниці матеріально-технічної бази. Зокрема у складі пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було завантажено файли: «Договір склад (оригінал)» та «Договір склад (копія)», котрі є підтверджуючими документами на інший склад та повністю відповідають вимогам Замовника, викладеним не лише у тендерній документації, а й у пункті 4 обгрунтувань причин дискваліфікації Протоколу № 91. Тому даний пункт обгрунтування також є зовсім не аргументованою та безпідставною причиною відхилення пропозиції учасника.
5. Крім вищезазначених вимог тендерної документації до матеріально-технічної бази учасників, у Додатку 2 до тендерної документації Замовник зокрема вимагає: «Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів повірених вагів автомобільних для зважування вугілля перед поставкою на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області». На виконання даної вимоги у складі пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було завантажено файли: «ваги обухів договір і повірка», «договір ваги обухів оригінал», «Повірка ваги 2 (копія)», «Техпаспорт ваги (копія)». Також варто відзначити, що жодних вимог щодо підтвердження права власності орендодавця на вагове обладнання та щодо обсягу документів на ваги тендерна документація Замовника не містить. Додатково відзначимо, що «Акт повірки ваг датований ще 24.12.2008 року» як його названо у пункті 5 обгрунтування, є насправді ніщо інше як Акт приймання ваги автомобільної ТВА від 24.12.2008 року згідно якого ТзОВ НВП «Техноваги» передали, виконавши монтаж, пуско-наладку та випробування і первинну повірку, відповідне вагове обладнання, а ТОВ «Котюжани зерно» його прийняли. Також зазначимо, що відповідно до вищезазначених документів, наданих у складі пропозиції учасника, ваги ТВА-60 ТОВ «Котюжани зерно» пройшли державну періодичну повірку 17.06.2017 року, а відповідно до Наказу № 1747 від 13.10.2016р. «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» Міністерства економічного розвитку і торгівлі України міжповірочний інтервал для даної категорії складає 1 рік. Тому дані ваги повністю відповідають вимогам Замовника і відповідно учасником виконано всі вимоги тендерної документації в цій частині.
З вищезазначеного можемо зробити висновок, що пропозиція ФОП Ковальчука Євгена Володимировича була відхилена необгрунтовано та неправомірно. Також, відслідковуючи історію кваліфікації учасників та проведення торгів за даним предметом закупівлі у даного замовника за останній час, складається враження, що тендерний комітет Замовника явно віддає перевагу одному з учасників.
Тому просимо Замовника переглянути своє рішення, відмінити неправомірне відхилення пропозиції ФОП Ковальчука Євгена Володимировича, та завершити процедуру відповідно до законодавства.
У іншому разі, змушені будемо звертатись до контролюючих та правоохоронних органів, з метою надання оцінки діям тенденого комітету Замовника, захисту порушених прав, гарантованих чинним законодавством учасникам процедури публічних закупівель, та притягнення до відповідальності винних осіб.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2018 11:28
Відхилено учасника згідно протоколу тендерного комітету, надано додаткове роз'яснення (Лист-відповідь прикріплено)
Номер вимоги: UA-2018-03-12-001139-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 27 червня 2018 15:53
Звернння до замовника
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є неправомірна дискваліфікація пропозиції учасника ТОВ «Славресурс».
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «Славресурс» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника було безпідставно дискваліфіковано найнижчу тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція) ТОВ «Славресурс» яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація) та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому в участі у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим Замовником було прийняте неправомірне рішення та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про дискваліфікацію нашої пропозиції.
Разом з тим, учасником ТОВ «Славресурс» було надано всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним нижче, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації.
Дані дії тендерного комітету мають ознаки змови задля надання пріоритету наперед визначеному учаснику, якого вже в друге намагаються акцептувати посадові особи Замовника, без належної перевірки поданих документів.
Повідомляємо Вас що, для недопущення привласнення державних коштів у такий цинічний спосіб, нами направлені звернення до правоохоронних органів з метою надання правової оцінки дій посадових осіб тендерного комітету.
Розгорнути
Згорнути
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є неправомірна дискваліфікація пропозиції учасника ТОВ «Славресурс».
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «Славресурс» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника було безпідставно дискваліфіковано найнижчу тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція) ТОВ «Славресурс» яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація) та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому в участі у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим Замовником було прийняте неправомірне рішення та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про дискваліфікацію нашої пропозиції.
Разом з тим, учасником ТОВ «Славресурс» було надано всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним нижче, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації.
Дані дії тендерного комітету мають ознаки змови задля надання пріоритету наперед визначеному учаснику, якого вже в друге намагаються акцептувати посадові особи Замовника, без належної перевірки поданих документів.
Повідомляємо Вас що, для недопущення привласнення державних коштів у такий цинічний спосіб, нами направлені звернення до правоохоронних органів з метою надання правової оцінки дій посадових осіб тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2018 14:52
Відхилено учасника згідно протоколу тендерного комітету, надано додаткове роз'яснення (Лист-відповідь прикріплено)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-12-001139-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ООО "Славресурс", Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 20 березня 2018 11:24
Дата подання: 20 березня 2018 11:24
відносно встановлення замовником дискримінаційних обмежень.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі Закон) , звертаємося з вимогою про усунення порушень в даній процедурі закупівлі. Стаття 3 Закону визначає принципи здійснення закупівель. Це добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 Закону, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Поясніть чому замовник встановив вимогу про наявність в учасника складу та вагової саме на території вашого району, адже ніхто із безпосередніх виробників вугілля або інших підприємств, крім місцевих "підприємців" не зможе виконати дану вимогу замовника. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства України та не застосовувати брудні корупційні схеми в публічних закупівлях.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 22.03.2018 № 2578.pdf
Дата публікації: 23 березня 2018 20:15
Номер скарги: UA-2018-03-12-001139-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 07 квітня 2018 15:46
Дата подання: 07 квітня 2018 15:46
Замовником неправомірно проведена оцінка пропозиції
Замовник визнав переможцем торгів пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо», яка не відповідає умовам Документації, та прийняв рішення про намір укласти з цим учасником договір, чим порушив принципи визначенні статтею 3 Закону, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2018 22:15
Рішення від 11.04.2018 №3305, лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2018 22:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2018 № 4026.pdf
Дата публікації: 02 травня 2018 16:42
Рішення від 27.04.2018 № 4026.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 20:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: В зв’язку з рішенням Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення № 4026-р/пк-пз від 27.04.2018 р.) скасували рішення про визначення приватного акціонерного товариства «Вінницяоблпаливо» переможцем процедури закупівлі (за ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо»), оголошення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2018-03-12-001139-a.
Дата виконання рішення замовником: 14 червня 2018 10:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2018 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
2 529 500,00
UAH з ПДВ
|
2 231 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ковальчук Євген Володимирович |
2 578 391,00
UAH з ПДВ
|
2 231 361,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Виробниче Підприємство РОЛІКОН" |
2 725 150,00
UAH з ПДВ
|
2 656 241,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
2 739 200,00
UAH з ПДВ
|
2 670 228,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енерго Прайм" |
2 756 330,00
UAH з ПДВ
|
2 756 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Рішення скасоване |
2 231 080,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 10:17
|
|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Відхилено |
2 231 080,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 11:03
|
|
ФОП Ковальчук Євген Володимирович #3172208897 |
Відхилено |
2 231 361,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2018 16:35
|
|
ТОВ "Виробниче Підприємство РОЛІКОН" #30348419 |
Відхилено |
2 656 241,75
UAH з ПДВ
|
20 червня 2018 15:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ СЛАВРЕСУРС #37939071 |
Відхилено |
2 670 228,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2018 16:38
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енерго Прайм" #39508928 |
Відхилено |
2 756 330,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2018 11:47
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 червня 2018 11:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі