Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2018-03-12-001007-a 6f8240353a024802854718609ca8925d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

380442926031 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
380442926031
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2018 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2018 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 16:30
Початок аукціону: 20 березня 2018 15:54
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Бланки. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 1 дня з дня замовлення.Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
341847 штуки
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київ, Київ, вул. Краківська,13
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2018 12:06
1 Кваліфікаційні вимоги.docx
12 березня 2018 17:36
бланки.rar
12 березня 2018 17:33
скан копія .rar
12 березня 2018 17:16
опис предмета закупівлі.doc
12 березня 2018 16:54
1 договір постачання_бланки.doc
12 березня 2018 16:17
1. Форма цінової пропозиції.docx
14 березня 2018 12:06
1 Кваліфікаційні вимоги.docx
12 березня 2018 16:56
1 Кваліфікаційні вимоги.docx
12 березня 2018 17:36
бланки.rar
12 березня 2018 17:33
скан копія .rar
12 березня 2018 17:16
опис предмета закупівлі.doc
12 березня 2018 16:54
1 договір постачання_бланки.doc
12 березня 2018 16:17
1. Форма цінової пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тех. завдання
Дата подання: 12 березня 2018 16:54
Дата відповіді: 12 березня 2018 17:38
Доброго дня ,прошу вказати технічне завдання та кількіст бланків і яких.
Відповідь: Документи завантажено. Технічний опис предмета закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-12-001007-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН", Код ЄДРПОУ:16295262
Дата подання: 26 березня 2018 12:05
щодо усунення порушень
Мале приватне багатопрофільне підприємство «Гордон», в особі директора Прохоренка Віталія Анатолійовича повідомляє, що згідно з Оголошенням для проведення закупівлі товару Закупка: Бланки (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-12-001007-a. Дата аукціону 20.03.2017 р.) (Замовник: Київська міська клінічна лікарня № 2) та Кваліфікаційними вимогами стосовно надання документів під час подання пропозиції переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" були допущені порушення, а саме:

1) Не надана копія Довідки ЄДРПОУ (Пункт 4 Кваліфікаційних вимог).
2) Не надана копія Довідки про взяття на облік платника податків (Пункт 6 Кваліфі¬каційних вимог).
3) Не надана копія Висновку СЕС плівка для ламінації (для виробництва журналів) (Пункт 9 Кваліфікаційних вимог).

Також, деякі документи (окрім уточненої цінової пропозиції) були прикріплені в систему після проведення аукціону, а саме 22.03.2018, що суперечить вимогам Замовника, де сказано:

«ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ!
Ваша пропозиція не приймається до розгляду незалежно від запропонованої ціни,
якщо на момент проведення аукціону вищезазначені документи не будуть додані
до Вашої пропозиції, або не буде надано пояснення про відсутність будь-якого з документів (письмова довідка у довільній формі, завірена підписом керівника та печаткою)»

Просимо розглянути наше звернення і вжити відповідних заходів щодо усунення порушення.
З повагою, директор
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 березня 2018 12:56
Київська міська клінічна лікарня №2 розглянула Вашу вимогу та повідомляє наступне.
1. Учасником були надані Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Крім того, інформація була перевірена Замовником в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Замовник вважає, що поданих по цьому пункту документів достатньо.
2. Учасником подано довідку з реєстру платників податків на додану вартість. Крім того, Замовником перевірена інформація щодо перебування Учасника на обліку в органах доходів та зборів та щодо відсутності податкової заборгованості. Замовник вважає достатньою надану Учасником інформацію по цьому пункту.
3. Учасником надані висновки СЕС на матеріали, що використовуються.

У зв’язку з вищевикладеним викладені зауваження та вимоги щодо пропозиції не є суттєвими та такими, що впливають на її зміст.

Документи подані скаржником

26 березня 2018 12:05
Претензия

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" 64 128,00
UAH з ПДВ
63 768,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 65 616,00
UAH з ПДВ
63 774,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2018 17:04
Відгук від ДАХК Артем.jpg
16 березня 2018 17:04
НОВЫЙ Статут БС 02.11.2017.pdf
16 березня 2018 17:04
Виписка з ЄДР 2017.11.07.pdf
16 березня 2018 17:04
Витяг з ЄДР 17.01.18 №1003489775.rtf
16 березня 2018 17:04
Гарантійний лист.doc
16 березня 2018 17:04
Лист-довідка.doc

Публічні документи

19 березня 2018 11:16
Електронний підпис
19 березня 2018 11:14
2017_Пологовий будинок 3.pdf
19 березня 2018 11:14
Відгук КДЦ Святошин.pdf
19 березня 2018 11:14
2017_Centr mikrohirurgii oka.pdf
19 березня 2018 11:14
Пропозиция.pdf
19 березня 2018 11:14
Висновки СЕЕ.rar
19 березня 2018 11:14
Витяги.rar
19 березня 2018 11:14
Довидки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"
#36564540
Переможець 63 768,00
UAH з ПДВ
22 березня 2018 15:58

Документи

22 березня 2018 15:55
451.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2018 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"
#36564540
63 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2018 15:55
451.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 11:08
бланки2.pdf укладений
05 квітня 2018 14:03
бланки1.pdf укладений
05 квітня 2018 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 63 768,00
UAH з ПДВ