Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2018-03-12-001007-a ● 6f8240353a024802854718609ca8925d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Воронін Анатолій Васильович 380442926031 kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2018 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2018 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2018 16:30 |
Початок аукціону: | 20 березня 2018 15:54 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Бланки. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 1 дня з дня замовлення.Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
341847 штуки
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, Київ, Київ, вул. Краківська,13
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2018 12:06 |
1 Кваліфікаційні вимоги.docx |
12 березня 2018 17:36 |
бланки.rar |
12 березня 2018 17:33 |
скан копія .rar |
12 березня 2018 17:16 |
опис предмета закупівлі.doc |
12 березня 2018 16:54 |
1 договір постачання_бланки.doc |
12 березня 2018 16:17 |
1. Форма цінової пропозиції.docx |
14 березня 2018 12:06 |
1 Кваліфікаційні вимоги.docx
|
||
12 березня 2018 17:36 |
бланки.rar
|
||
12 березня 2018 17:33 |
скан копія .rar
|
||
12 березня 2018 17:16 |
опис предмета закупівлі.doc
|
||
12 березня 2018 16:54 |
1 договір постачання_бланки.doc
|
||
12 березня 2018 16:17 |
1. Форма цінової пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тех. завдання
Дата подання: 12 березня 2018 16:54
Дата відповіді: 12 березня 2018 17:38
Доброго дня ,прошу вказати технічне завдання та кількіст бланків і яких.
Відповідь: Документи завантажено. Технічний опис предмета закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-12-001007-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН", Код ЄДРПОУ:16295262
Дата подання: 26 березня 2018 12:05
щодо усунення порушень
Мале приватне багатопрофільне підприємство «Гордон», в особі директора Прохоренка Віталія Анатолійовича повідомляє, що згідно з Оголошенням для проведення закупівлі товару Закупка: Бланки (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-12-001007-a. Дата аукціону 20.03.2017 р.) (Замовник: Київська міська клінічна лікарня № 2) та Кваліфікаційними вимогами стосовно надання документів під час подання пропозиції переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" були допущені порушення, а саме:
1) Не надана копія Довідки ЄДРПОУ (Пункт 4 Кваліфікаційних вимог).
2) Не надана копія Довідки про взяття на облік платника податків (Пункт 6 Кваліфі¬каційних вимог).
3) Не надана копія Висновку СЕС плівка для ламінації (для виробництва журналів) (Пункт 9 Кваліфікаційних вимог).
Також, деякі документи (окрім уточненої цінової пропозиції) були прикріплені в систему після проведення аукціону, а саме 22.03.2018, що суперечить вимогам Замовника, де сказано:
«ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ!
Ваша пропозиція не приймається до розгляду незалежно від запропонованої ціни,
якщо на момент проведення аукціону вищезазначені документи не будуть додані
до Вашої пропозиції, або не буде надано пояснення про відсутність будь-якого з документів (письмова довідка у довільній формі, завірена підписом керівника та печаткою)»
Просимо розглянути наше звернення і вжити відповідних заходів щодо усунення порушення.
З повагою, директор
Розгорнути
Згорнути
1) Не надана копія Довідки ЄДРПОУ (Пункт 4 Кваліфікаційних вимог).
2) Не надана копія Довідки про взяття на облік платника податків (Пункт 6 Кваліфі¬каційних вимог).
3) Не надана копія Висновку СЕС плівка для ламінації (для виробництва журналів) (Пункт 9 Кваліфікаційних вимог).
Також, деякі документи (окрім уточненої цінової пропозиції) були прикріплені в систему після проведення аукціону, а саме 22.03.2018, що суперечить вимогам Замовника, де сказано:
«ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ!
Ваша пропозиція не приймається до розгляду незалежно від запропонованої ціни,
якщо на момент проведення аукціону вищезазначені документи не будуть додані
до Вашої пропозиції, або не буде надано пояснення про відсутність будь-якого з документів (письмова довідка у довільній формі, завірена підписом керівника та печаткою)»
Просимо розглянути наше звернення і вжити відповідних заходів щодо усунення порушення.
З повагою, директор
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 березня 2018 12:56
Київська міська клінічна лікарня №2 розглянула Вашу вимогу та повідомляє наступне.
1. Учасником були надані Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Крім того, інформація була перевірена Замовником в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Замовник вважає, що поданих по цьому пункту документів достатньо.
2. Учасником подано довідку з реєстру платників податків на додану вартість. Крім того, Замовником перевірена інформація щодо перебування Учасника на обліку в органах доходів та зборів та щодо відсутності податкової заборгованості. Замовник вважає достатньою надану Учасником інформацію по цьому пункту.
3. Учасником надані висновки СЕС на матеріали, що використовуються.
У зв’язку з вищевикладеним викладені зауваження та вимоги щодо пропозиції не є суттєвими та такими, що впливають на її зміст.
1. Учасником були надані Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Крім того, інформація була перевірена Замовником в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Замовник вважає, що поданих по цьому пункту документів достатньо.
2. Учасником подано довідку з реєстру платників податків на додану вартість. Крім того, Замовником перевірена інформація щодо перебування Учасника на обліку в органах доходів та зборів та щодо відсутності податкової заборгованості. Замовник вважає достатньою надану Учасником інформацію по цьому пункту.
3. Учасником надані висновки СЕС на матеріали, що використовуються.
У зв’язку з вищевикладеним викладені зауваження та вимоги щодо пропозиції не є суттєвими та такими, що впливають на її зміст.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2018 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" |
64 128,00
UAH з ПДВ
|
63 768,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
65 616,00
UAH з ПДВ
|
63 774,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" #36564540 |
Переможець |
63 768,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2018 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2018 11:08
|
бланки2.pdf | укладений |
05 квітня 2018 14:03
|
бланки1.pdf | укладений |
05 квітня 2018 13:57
|