Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» (за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи)
Очікувана вартість
26 132 300,00 UAH
UA-2018-03-12-000162-c d34d3a0f1bc744088ade307e97ea41e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головко Олександр Олексійович

380444188888 ubaz-orda@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445400
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Головко Олександр Олексійович
380444188888
ubaz-orda@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2018 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2018 11:00
Початок аукціону: 28 березня 2018 14:53
Очікувана вартість: 26 132 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 780000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б»
(за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б»
(за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київ, Київ, вул. Прирічна 19-Є та вул. Прирічна 27-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт: 20%
менше 80 календарних днів: 20%
від 81 календарних днів до 95 календарних дня: 15%
від 96 календарних днів до 110 календарних дня: 10%
від 111 календарних днів до 125 календарних дня: 5%
від 126 календарних днів до 140 календарних дня: 0%
12 березня 2018 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2018 09:38
Тендерна документаціСтадіон.doc
12 березня 2018 09:31
Основной.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-12-000162-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ДУВК, Код ЄДРПОУ:23033723
Дата подання: 16 квітня 2018 17:33
Скарга про порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга про порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково подано
Дата: 16 квітня 2018 17:42
Рішення від 18.04.2018 № 3641.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2018 22:19
Номер скарги: UA-2018-03-12-000162-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ДУВК, Код ЄДРПОУ:23033723
Дата подання: 16 квітня 2018 17:35
Платіжне доручення
Платіжне доручення щодо оплати держмита для оскарження дій по процедурі держзакупівлі
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково подано
Дата: 16 квітня 2018 17:42
Рішення від 18.04.2018 № 3640.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2018 22:21
Номер скарги: UA-2018-03-12-000162-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ДУВК, Код ЄДРПОУ:23033723
Дата подання: 16 квітня 2018 18:10
Оскарження рішення тендерного комітету
Оскарження рішення тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2018 21:11
Рішення від 18.04.2018 № 3639 (1).pdf
Дата публікації: 19 квітня 2018 21:11
Рішення від 03.05.2018 № 4165.pdf
Дата публікації: 07 травня 2018 22:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо, що 02.03.2020 року Шостий апеляційний адміністративний суд за результатами розгляду справи № 826/8752/18 прийняв постанову, якою постановив апеляційну скаргу Антимонопольного комітету України залишити без задоволення, і залишити без змін рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 03.12.2019 року, яким було повністю задоволено адміністративний позов Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення Антимонопольного комітету України № 4165-р/пк-пз від 03.05.2018 року, яким Антимонопольний комітет України зобов’язав Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації відмінити процедуру закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-03-12-000162-c. З огляду на те, що зазначена вище постанова Шостого апеляційного адміністративного суду набрала законної сили 02.03.2020 року, була оприлюднена на офіційному веб-сайті Єдиного державного реєстру судових рішень 05.03.2020 року, рішення Антимонопольного комітету України № 4165-р/пк-пз від 03.05.2018 року станом на сьогодні визнано протиправним та скасоване.
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2020 16:48

Документи подані скаржником

16 квітня 2018 17:33
Скарга

Документи Органу Оскарження

19 квітня 2018 22:19
Рішення від 18.04.2018 № 3641.pdf

Документи Органу Оскарження

19 квітня 2018 22:21
Рішення від 18.04.2018 № 3640.pdf

Документи подані скаржником

16 квітня 2018 18:10
Платіжне доручення
16 квітня 2018 18:10
Скарга

Документи подані замовником

02 травня 2018 16:39
ВідповідьСКАРГУ.pdf

Документи Органу Оскарження

07 травня 2018 22:03
Рішення від 03.05.2018 № 4165.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-01-000019 ● ff64352d99a04afab9f0b2c5d8263f40
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2022 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.02.2022 № 40
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.02.2022 № 40

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2018-03-12-000162-c 12.03.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-02 10:04:28

Запит про надання інформації

1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Які документально підтверджені об’єктивні обставини спричинили продовження договору від 12.03.2020 № 1/3-2020, у тому числі обставини непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника тощо.
3. Як документально підтверджується той факт, що повідомлення про намір укласти договір опубліковане в системі Prozorro 6 квітня 2018 року, при цьому договір з переможцем торгів був укладений 12 березня 2020 року.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-07 16:20:22

Пояснення до запиту

Управління будівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що 02.02.2022 надійшов запит Північного офісу Держаудитслужби (Державна аудиторська служба України) щодо надання інформації стосовно моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» (за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи)
Повідомляємо наступне:
До п. 1 запиту:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до отриманих вихідних даних (технічні умови, завдання на проєктування та норм ДБН тощо) та проєктно-кошторисної документації розробленої ТОВ «Будівельна компанія «Ізобуд», яка затверджена в установленому порядку. Проєктно-кошторисна документація пройшла відповідну експертизу ТОВ «Агентство будівельних експертиз» та отримала позитивний експертний звіт від 20.12.2017 № 152-17-КД.
Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі визначений відповідно до розробленої та затвердженої розпорядженням від 27.02.2018 року № 82 Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації проєктно-кошторисної документації.
Відповідно експертного звіту розробленого ТОВ «Агентство будівельних експертиз» щодо розгляду проєктної документації на будівництво об’єкту: «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б», загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 20.12.2017 – 27303,87314 тис. грн. у тому числі:
- будівельні роботи 21002,48191 тис. грн.
- устаткування 715,04428 тис. грн.
- інші витрати 5586,34695 тис. грн.
Виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено на підставі доповнення цієї постанови від 16.12.2020 № 1266 і на час проведення цієї закупівлі не вимагалось.
До п. 2 запиту:
У відповідності до зміненого розпису фінансування по даному об’єкту та інших об’єктів (додаток 1), яке було перенесено на грудень місяць 2020 року і передбачало можливість фінансування лише за рахунок внутрішніх запозичень погоджених Кабінетом Міністрів України, що викладено в листі Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.04.2020 № 054-2-3-10/1115 фінансування будівельно-монтажних робіт не проводились (копія листа Департаменту фінансів та додатку 1 додаються).
До п. 3 запиту надаємо інформацію з документальною хронологією дій замовника, уповноважених органів, учасників процедури закупівлі та судових органів:
12.03.018 Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури публічної закупівлі № UA-2018-03-12-000162-c.c3
28.03.2018 Було проведено аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників.
02.04.2018 Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДУВК» з підстави того, що документи надані Учасником не відповідають вимогам Замовника (ТД розділ ІІІ п. 2 та п. 6 (п. п. 2)).
03.04.2018 Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будремсервіс» з підстави того, що документи надані Учасником не відповідають вимогам Замовника.
06.04.2018 Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «Будівельна компанія «Ізобуд» та повідомлено про намір укласти договір.
Відповідно до абз.1 ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
16.04.2018 ТОВ «ДУВК» подало Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником публічної закупівлі № UA-2018-03-12-000162-c.c3 порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, зупинити оголошену Замовником Процедуру закупівлі та відмінити рішення Замовника про визначення переможця закупівлі.
Відповідно до абз. 2 ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється.
18.04.2018 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла Рішення № 3639-р/пк-пз про прийняття до розгляду скарги ТОВ «ДУВК», а також визначила, що розгляд Скарги відбудеться 03.05.2018 о 14:00 за адресою: вул. Митрополита В. Липківського, 45, кім. 111, м. Київ (копія рішення додається). 03.05.2018 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами розгляду скарги ТОВ "ДУВК", прийняла Рішення № 4165-р/пк-пз – зобов'язати Замовника відмінити процедуру закупівлі – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» (за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-03-12-000162-c.
Не погоджуючись із прийнятим 03.05.2018 року Рішенням № 4165-р/пк-пз Замовник звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії.
25.06.2018 Окружний адміністративний суд міста Києва постановив Ухвалу про прийняття позовної заяви Замовника до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії до розгляду та відкриття провадження у справі 25 червня 2018 року № 826/8752/18.
03.12.2019 Окружний адміністративний суд міста Києва прийняв рішення у справі № 826/8752/18, яким задовільнив позовну заяву Замовника (Роздруківка Рішення суду додається).
Не погоджуючись із Рішенням суду від 03.12.2019 року у справі № 826/8752/18, Антимонопольний комітет України подав апеляційну скаргу на зазначене рішення.
13.01.2020 Шостий апеляційний адміністративний суд постановив Ухвалу про відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Антимонопольного комітету України на Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва.
02.03.2020 Шостий апеляційний адміністративний суд прийняв Постанову у справі № 826/8752/18, якою відмовив у задоволенні апеляційної скарги Антимонопольного комітету України.
Постанова Шостого апеляційного адміністративного суду вступила в силу 02.03.2020 року.
12.03.2020 на сторінці публічної закупвлі № UA-2018-03-12-000162-c було опубліковано повідомлення, що Постанова Шостого апеляційного адміністративного суду набрала законної сили 02.03.2020 року, була оприлюднена на офіційному веб-сайті Єдиного державного реєстру судових рішень 05.03.2020 року, рішення Антимонопольного комітету України № 4165-р/пк-пз від 03.05.2018 року визнано протиправним та скасоване.
12.03.2020 за рішенням замовника від 06.04.2018, яке в судовому порядку не було скасоване, з переможцем ТОВ «Будівельна компанія «Ізобуд» було укладено договір № 1/3-2020 за результатами публічної закупівлі.
Всі зазначені судові документи наявні в реєстрі судових рішень.


Начальник управління ___________________ Головко О.О.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням будівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто результати моніторингу проведеного Північним офісом Держаудитслужби (Державна аудиторська служба України) процедури закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» (за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи). За результатами моніторингу та перевірки, яка проводилась Північним офісом Держаудитслужби (Державна аудиторська служба України) в т. ч. по зазначеному об’єкту було вжито відповідні заходи реагування.

2022-12-27 15:32:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2022

Порушення виявлено

  1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2018 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 26 030 880,29
UAH з ПДВ
18 737 500,00
UAH з ПДВ
1.25 14 990 000 Документи
ТОВ ДУВК 26 000 000,00
UAH з ПДВ
14 000 000,00
UAH з ПДВ
1 14 000 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІЗОБУД" 25 712 078,84
UAH з ПДВ
25 000 000,00
UAH з ПДВ
1.25 20 000 000 Документи

Публічні документи

27 березня 2018 10:55
2.rar
27 березня 2018 10:55
1.rar

Публічні документи

26 березня 2018 19:04
27_Довідка АВК.pdf
26 березня 2018 19:04
24_Поект договору.pdf
26 березня 2018 19:04
23_Сертифікат трава.pdf
26 березня 2018 19:04
22_Ліцензія_дозвіл.pdf
26 березня 2018 19:04
21_Фінансова звітність.pdf
26 березня 2018 19:04
20_Паспорт директора.pdf
26 березня 2018 19:04
19_Наказ директора.pdf
26 березня 2018 19:04
18_Протоколи зборів.pdf
26 березня 2018 19:04
17_Уповноважена особа.pdf
26 березня 2018 19:04
16__ВитягПДВ.pdf
26 березня 2018 19:04
15_Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 березня 2018 19:04
14__Статут.pdf
26 березня 2018 19:04
13_Зміна назви.pdf
26 березня 2018 19:04
12_Лист довкілля.pdf
26 березня 2018 19:04
11_Персональні дані.pdf
26 березня 2018 19:04
10_Довідка МВД.pdf
26 березня 2018 19:04
7_Довідка корупція.pdf
26 березня 2018 19:04
6_Довідка субпірядника.pdf
26 березня 2018 19:04
5_ Лист гарантія.pdf
26 березня 2018 19:04
4_Аналогічні договори.pdf
26 березня 2018 19:04
3_Працівники.pdf
26 березня 2018 19:04
1_ Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 квітня 2018 11:52
Довідка.pdf
16 квітня 2018 11:50
Довідка.pdf
16 квітня 2018 11:44
Довідка.pdf
16 квітня 2018 11:36
Тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2018 11:32
Тендерна пропозиція.pdf
26 березня 2018 21:54
Пояснювальна записка.pdf
26 березня 2018 21:54
Наказ №1-д15.pdf
26 березня 2018 21:54
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 березня 2018 21:54
Висновок експертизи.pdf
26 березня 2018 21:54
Додаток 2.pdf
26 березня 2018 21:54
Охорона праці.rar
26 березня 2018 21:54
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 березня 2018 21:54
Протокол 9.pdf
26 березня 2018 21:54
Гарантійний сертифікат.pdf
26 березня 2018 21:54
Ліцензія.pdf
26 березня 2018 21:54
RADICI.pdf
26 березня 2018 21:54
відомість устаткування.pdf
26 березня 2018 21:54
Договірна ціна.pdf
26 березня 2018 21:54
Розрахунок №5.pdf
26 березня 2018 21:54
Лист-згода.pdf
26 березня 2018 21:53
Ізобуд 7686 p7s.7z
26 березня 2018 21:53
Ізобуд 7686 medoc.7z
26 березня 2018 21:53
Статут.pdf
26 березня 2018 21:53
Розрахунок №4.pdf
26 березня 2018 21:53
Довідка (обладнання).pdf
26 березня 2018 21:53
Договір ВОРКБУД.pdf
26 березня 2018 21:53
Локальний кошторис.pdf
26 березня 2018 21:53
Договір Новий канал.pdf
26 березня 2018 21:53
Дозвіл.pdf
26 березня 2018 21:53
Договір Новий камнал 1.pdf
26 березня 2018 21:53
Фінансовий звіт.pdf
26 березня 2018 21:53
Договір.pdf
26 березня 2018 21:53
Розрахунок №6.pdf
26 березня 2018 21:53
Сертифікат.pdf
26 березня 2018 21:53
Наказ №23-08-2018-1.pdf
26 березня 2018 21:53
Витяг.pdf
26 березня 2018 21:53
Витяг ПДВ.pdf
26 березня 2018 21:53
Довідка.pdf
26 березня 2018 21:53
Лист-гарантія.pdf
26 березня 2018 21:53
Паспорт якості.pdf
26 березня 2018 21:53
Справка о несудимости.pdf
26 березня 2018 21:53
Виписка.pdf
26 березня 2018 21:53
Довідка №14-0319 СТ17.pdf
26 березня 2018 21:53
Висновок (клеючі засоби).pdf
26 березня 2018 21:53
Ліцензія (додаток).pdf
26 березня 2018 21:53
Календарний графік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

ТОВ ДУВК

ТОВ "БК"Ізобуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДУВК
#23033723
Відхилено 14 000 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2018 17:07
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
Відхилено 18 737 500,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 14:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІЗОБУД"
#37313199
Переможець 25 000 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2018 11:13

Документи

02 квітня 2018 17:06
Електронний підпис
02 квітня 2018 17:01
РішВідмоваСтад.doc
28 березня 2018 15:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 квітня 2018 14:54
Електронний підпис
03 квітня 2018 14:52
2РішВідмоваСтад.doc

Документи

06 квітня 2018 11:10
Електронний підпис
06 квітня 2018 10:51
ІзРішПерем.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2018 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІЗОБУД"
#37313199
25 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2018 11:10
Електронний підпис
06 квітня 2018 10:51
ІзРішПерем.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 16:16
Додат4.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 16:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:19
Угода3 (2).pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:05
Додат2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 18:02
Додаток1.pdf зміни до договору
13 березня 2020 18:01
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 17:45
Довідкі.pdf укладений
13 березня 2020 17:41
графік.pdf укладений
13 березня 2020 17:37
Графік2.pdf укладений
13 березня 2020 17:36
Договір.pdf укладений
13 березня 2020 17:32
Протокол7.pdf укладений
13 березня 2020 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки у 2020 році, затвердженою Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019 №2290, визначено обсяг фінансування на 2020 рік та кінцевий термін виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів №226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» (далі – Об’єкт). Запланований на 2020 рік обсяг фінансування будівельних робіт становить 975 500,00 грн. Кінцевий термін виконання робіт – грудень 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1/3-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.10.2020 №1530 внесені зміни до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки в частині зменшення запланованого обсягу фінансування на 2020 рік по об’єкту: «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів №226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» (далі – Об’єкт). В зв’язку з цим запланований на 2020 рік обсяг фінансування будівельних робіт змінюється з 975 500,00 грн. на 0,00 грн., тобто зменшується на 975 500,00 грн. Враховуючи вищенаведене та в зв’язку з подовженням терміну виконання будівельних робіт по Об`єкту Сторони дійшли згоди внести наступні зміни: 1. Викласти пункт 3.2 розділу 3 «Умови виконання робіт» у такій редакції: «3.2. Строк виконання робіт Підрядником: до 31 грудня 2022 року. 2. Зменшити суму Договору, заплановану на 2020 рік на 975 500,00 грн та перенести її на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 1/3-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з відсутністю бюджетних призначень та фінансування у 2021 році, а також необхідністю подовження терміну виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів №226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б»
Номер договору про закупівлю: 1/3-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з відсутністю бюджетних призначень та фінансування у 2022 році, а також необхідністю подовження терміну виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів №226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» Сторони дійшли згоди зменшити суму договору заплановану на 2022 рік та перенести її на 2024-2025 роки
Номер договору про закупівлю: 1/3-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML