Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Придбання послуг із надання невідкладної діагностичної та лікувальної допомоги при гострому коронарному синдромі)
Очікувана вартість
4 447 180,00 UAH
UA-2018-03-09-000062-a d763042c293e49708ad3ef8c8dfc3c7a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манжос Інна Вікторівна

+380487222370 tender_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Міська лікарня №5"
Код ЄДРПОУ: 01998957
Місцезнаходження: 65011, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Троїцька, буд.38
Контактна особа: Манжос Інна Вікторівна
+380487222370
tender_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом Комунальної установи «Міська лікарня № 5» було двічі проведено процедури закупівлі (відкриті торги) на закупівлю послуг із надання невідкладної діагностичної та лікувальної допомоги при гострому коронарному синдромі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Придбання послуг із надання невідкладної діагностичної та лікувальної допомоги при гострому коронарному синдромі). Перша процедура (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-31-004041-c) відмінена з причини - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (пропозицію подано ТОВ «Свята Катерина-Одеса»). Дата відміни: 16.02.2018 р. Друга процедура (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-21-000100-a) відмінена з причини – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (пропозицію подано ТОВ «Свята Катерина-Одеса»). Дата відміни: 09.03.2018 р. Оскільки було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників (подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, вирішено: з метою забезпечення послугами КУ «Міська клінічна лікарня №3 ім. професора Л.Й. Алейнікової», яка є головною лікувально – профілактичною установою, що надає допомогу при гострому коронарному синдромі, застосувати «Переговорну процедуру закупівлі» за кодом закупівлі: 021: 2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Придбання послуг із надання невідкладної діагностичної та лікувальної допомоги при гострому коронарному синдромі).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2018 15:38
Оскарження наміру укласти договір: 20 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Придбання послуг із надання невідкладної діагностичної та лікувальної допомоги при гострому коронарному синдромі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65011, Україна, Одеська область, м.Одеса, Послуги повинні наватися за місцем реєстрації учасника (переможця) або за місцезнаходженням його необхідної лікувальної бази, яка належить або перебуває у користуванні учасника, на території міста Одеса.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

09 березня 2018 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Свята Катерина-Одеса"
#32120543
Переможець 4 447 180,00
UAH
09 березня 2018 15:38

Документи

09 березня 2018 15:38
Електронний підпис
09 березня 2018 15:38
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2018 15:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Свята Катерина-Одеса"
#32120543
4 447 180,00
UAH
Документи

Документи

09 березня 2018 15:38
Електронний підпис
09 березня 2018 15:38
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 12:32
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 11:58
Дод.угода.pdf зміни до договору
25 січня 2019 11:56
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 12:16
Дод.угода.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:08
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 11:58
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 10:10
договір укладений
20 березня 2018 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 21/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв`язку з продовженням терміну Договору на початок 2019 року, керуючись п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшити ціну договору до 20 відсотків суми, визначеної в цьому Договорі, виклавши п.3.1 у новій редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 5332805 грн.(п`ять мільйонів триста тридцять дві тисячі вісімсот п`ять грн.,00 копійок) без ПДВ, і складається з частин:-4447180,00 грн.,що розраховані для використання у 2018 році; - 885625,00 грн., що не перевищує 20 % від суми на 2018 рік,- для використання у 2019 році".
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 5 332 805,00
UAH