Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
7 650,00 UAH
UA-2018-03-07-001466-c 7e5e6e55468b4252b73cdc5510f2f353
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ганна, Ольга, Тетяна Кліценко, Біленко, Вороніна

+380569232672 drdndz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985624
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул.Спортивна, 33
Контактна особа: Ганна, Ольга, Тетяна Кліценко, Біленко, Вороніна
+380569232672
drdndz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2018 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 20 березня 2018 15:08
Очікувана вартість: 7 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вершки 10% фас.0,500 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Вершки 10% фас.0,500 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, Спортивна, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2018  —  15 липня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2018 10:55
документи.doc
12 березня 2018 15:15
teh.dokum.prod__chni.doc
12 березня 2018 11:54
dogovir.doc
14 березня 2018 10:55
документи.doc
14 березня 2018 08:29
документи.doc
12 березня 2018 15:15
документи.doc
12 березня 2018 11:54
документи.doc
12 березня 2018 09:50
документи.doc
07 березня 2018 13:45
документи.doc
12 березня 2018 15:15
teh.dokum.prod__chni.doc
12 березня 2018 11:54
teh.dokum.prod__chni.doc
12 березня 2018 09:50
teh.dokum.prod__chni.doc
07 березня 2018 13:45
teh.dokum.prod__chni.doc
12 березня 2018 11:54
dogovir.doc
07 березня 2018 13:45
dogovir.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Срок реализации
Дата подання: 09 березня 2018 10:05
Дата відповіді: 12 березня 2018 09:47
Возможно ли изменить срок реализации сливок с 3 дней до 180 дней?
Відповідь: В процедурі вказано термін постачання замовником 3 рази на тиждень.
Единицы измерения
Дата подання: 09 березня 2018 10:19
Дата відповіді: 12 березня 2018 09:48
У вас указана позиция сливки 500г , а единицы измерения литры, просьба изменить данный пункт,т.к. по закону Украины, молочная продукция измеряться только в граммах, указать например штуки.
Відповідь: Процедуру вдало відкореговано
срок реализации
Дата подання: 12 березня 2018 10:35
Дата відповіді: 12 березня 2018 11:51
Срок реализации 3 дня не дает возможность участникам предлагать продукт более длительного хранения, при аналогичном/более высоком качестве, частота поставки не имеет значения
Відповідь: Не має технічної можливості для зберігання продукції.
срок реализации
Дата подання: 12 березня 2018 12:11
Дата відповіді: 12 березня 2018 15:17
частота поставки нам не важна, мы готовы возить 3 раза в неделю, но сами сливки со сроком реализации 180 дней, в этом состоит пожелание по смене срока реализации в тендерной документации, дбы все участники могли предложить свой товар аналогичного/лучшего качества.
Відповідь: Дякую за зауваження, в документацію внесли зміни.
Тендерные документы
Дата подання: 13 березня 2018 19:09
Дата відповіді: 14 березня 2018 08:15
У Вас в документах в п.6.1 указано : "Для укладання договора з переможцем - Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику на його адресу в паперовому вигляді копії, завірені в установленому порядку, або оригінали згідно з п. 3.1 не раніше ніж через 3 робочих дня та 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця".ВОПРОС :не ранее 3-х или 10-ти дней? Второй вопрос , какие именно документы Вы хотите получить по данному пункту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не раніше 3 робочого дня з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця, але не пізніше 10 робочого дня
Ценовое предложение
Дата подання: 13 березня 2018 19:12
Дата відповіді: 14 березня 2018 08:16
у Вас не указано, ценовое предложении необходимо указывать с НДС или без НДС, и как будет оцениваться (сравниваться) тендерные предложения по сумме с НДС или без НДС, т.к. в случае если один поставщик подаст с НДС, а другой без. То разнице между их предложениями составит, как минимум 20 % при одинаковой цене в действительности.
Відповідь: В ціновій пропозиції вказувати суму з ПДВ, якщо постачальник є платником податку
Тендерные документы
Дата подання: 13 березня 2018 19:31
Дата відповіді: 14 березня 2018 08:29
Согласно пункта 4.1 Вы запрашиваете - копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб); что Вы подразумеваете под этой справкой, ведь код ОКПО прописан и в свидетельсте в гос. регситрации и в выписке из гос. реестра.
Відповідь: Дякуємо, в документацію внесено зміни.
Тендерные документы
Дата подання: 14 березня 2018 09:59
Дата відповіді: 14 березня 2018 10:53
У Вас в документах в п.6.1 указано : "Для укладання договора з переможцем - Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику на його адресу в паперовому вигляді копії, завірені в установленому порядку, або оригінали згідно з п. 3.1 не раніше ніж через 3 робочих дня та 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця".ВОПРОС : какие именно документы Вы хотите получить по данному пункту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику на його адресу в паперовому вигляді договір та специфікацію для укладання не раніше ніж через 3 робочих дня та не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-07-001466-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 20 березня 2018 17:22
Ценовое предложение
Данный участник не вложил ценовое предложение в архиве документов.
Скасована
Дата: 20 березня 2018 17:34
Причина: ошибочно
Номер вимоги: UA-2018-03-07-001466-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 20 березня 2018 17:56
Тендерные документы
В составе тендерных документов,которые должны были быть поданы в составе предложения, участник не подал: ценовое предложение ( согласно п.5 тендерной документации запрашиваемой заказчиком);сертификат соответствия, согласно п.4 тендерной документации;справку о открытии счета , согласно п.4;санитарные книжки водителей и экспедиторов, согласно п.4 , Данные документы были загружены только после проведения аукциона. Копии санитарных книжек и вовсе небыли поданы. Тем самым был нарушен перечень документов которые участник должен предоставить при подаче документов. Исходя из вышеизложенного, просим Вас, это предложение считать таким, которое было подано не в полном обьеме и тем самым не соотвествовало тендерной документации. И рассмотреть след. участника, предложение которого является след. по критерию цены.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2018 09:56
На даний момент триває період квалікації учасника.
Номер вимоги: UA-2018-03-07-001466-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 22 березня 2018 13:47
Тендерная документация
В составе тендерных документов,которые должны были быть поданы в составе предложения, участник не подал: ценовое предложение ( согласно п.5 тендерной документации запрашиваемой заказчиком);сертификат соответствия, согласно п.4 тендерной документации;справку о открытии счета , согласно п.4;санитарные книжки водителей и экспедиторов, согласно п.4 , Данные документы были загружены только после проведения аукциона. Копии санитарных книжек и вовсе небыли поданы. Тем самым был нарушен перечень документов которые участник должен предоставить при подаче документов. Исходя из вышеизложенного, просим Вас, это предложение считать таким, которое было подано не в полном обьеме и тем самым не соотвествовало тендерной документации. И рассмотреть след. участника, предложение которого является след. по критерию цены.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2018 10:26
Згідно Наказу 35 п.9.1. переможцем визначено учасника який надав найнижчу пропозицію. В учасника в допорогових закупівлях є 1 робочий день для прикріплення кваліфікаційних документів на площадці.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВВ-Профіт 7 204,00
UAH з ПДВ
7 019,00
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 7 236,00
UAH з ПДВ
7 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cілко Олена Василівна 7 500,00
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ардель 7 500,00
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

21 березня 2018 10:17
img930.jpg
21 березня 2018 10:10
img929.jpg
21 березня 2018 10:10
img928.jpg
21 березня 2018 10:10
допуг.pdf
21 березня 2018 10:10
Договор_Завизион2018.PDF
21 березня 2018 09:35
Мед.книжка Завізіон.PDF
21 березня 2018 09:35
7198.pdf
20 березня 2018 17:13
img102.pdf
20 березня 2018 16:55
3820.pdf
20 березня 2018 16:48
ВВ ПРОФИТ (2).pdf
20 березня 2018 16:48
качественнное0001сливки.jpg
16 березня 2018 12:37
Профіт ProZorro.zip

Публічні документи

15 березня 2018 11:54
Цінова пропозиція.PDF
15 березня 2018 11:54
Статут.PDF
15 березня 2018 11:54
Сертификат.PDF
15 березня 2018 11:54
Інформація про учасника.PDF
15 березня 2018 11:54
Згода з тех умовами.PDF
15 березня 2018 11:54
Згода з договором.PDF
15 березня 2018 11:54
Єкспертній виснровок.PDF
15 березня 2018 11:54
ЕДРПОУ.PDF
15 березня 2018 11:54
Декларация.PDF
15 березня 2018 11:54
Витяг.PDF
15 березня 2018 11:54
висновок.PDF

Публічні документи

16 березня 2018 13:56
сливки.jpg
16 березня 2018 13:56
документи ФОП Сілко.pdf
16 березня 2018 13:56
довідка з банку.pdf
16 березня 2018 13:56
тех.вимоги вершки.pdf
16 березня 2018 13:56
пропозиція вершки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВВ-Профіт

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ФОП Cілко Олена Василівна

ФОП Ардель

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВВ-Профіт
#37622036
Переможець 7 019,00
UAH з ПДВ
22 березня 2018 09:59

Документи

22 березня 2018 09:59
протокол вершки.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2018 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВВ-Профіт
#37622036
7 019,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2018 09:59
протокол вершки.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20180607_0004.pdf зміни до договору
07 червня 2018 09:42
вершки спец.pdf укладений
29 березня 2018 09:41
вершки 3.pdf укладений
29 березня 2018 09:41
вершки 2.pdf укладений
29 березня 2018 09:41
вершки.pdf укладений
29 березня 2018 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03-П/ВВ/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-П/ВВ/В
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2018 — 31 липня 2018
Сума оплати за договором: 6 995,40
UAH з ПДВ