Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція сходів від провулку Десятинного до вулиці Гончарної та благоустрою території в межах пішохідної алеї до Андріївського узвозу»
Очікувана вартість
14 900 000,00 UAH
UA-2018-03-07-001431-c b9bed05e4d9241a8bd029c6e514c4fd3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. А також у зв’язку з необхідністю закінчення виконання робіт, та з метою стандартизації та забезпечення сумісності матеріалів та робіт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2018 16:28
Оскарження наміру укласти договір: 03 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція сходів від провулку Десятинного до вулиці Гончарної та благоустрою території в межах пішохідної алеї до Андріївського узвозу»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція сходів від провулку Десятинного до вулиці Гончарної та благоустрою території в межах пішохідної алеї до Андріївського узвозу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, від провулку Десятинного до вулиці Гончарної та благоустрою території в межах пішохідної алеї до Андріївського узвозу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018
ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів

Тендерна документація

07 березня 2018 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будсервіс 2"
#33776996
Переможець 14 897 702,82
UAH з ПДВ
23 березня 2018 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2018 16:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будсервіс 2"
#33776996
14 897 702,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 15:02
БМР по Сходам (дод роботи).pdf укладений
03 квітня 2018 15:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 14 897 543,79
UAH (в тому числі ПДВ 2 482 923,97 UAH)