Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване опалення
Очікувана вартість
157 000,00 UAH
UA-2018-03-07-000554-a 21beae91de97479d8308d96798a261bb
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Краснощек Юлія Анатоліївна

+380487349159 byhg_mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф
Код ЄДРПОУ: 20991240
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Гаванна,1
Контактна особа: Краснощек Юлія Анатоліївна
+380487349159
byhg_mk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Основним видом діяльності учасників переговорної процедури є постачання пари та гарячої води для населення, бюджетних установ та інших споживачів. Виробництво, транспортування та постачання теплової енергії споживачам, в тому числі і тим, що фінансуються з державного і місцевого бюджетів компанії - учасники здійснюють на підставі відповідних ліцензій. Постачання теплової енергії підприємствами здійснюється з використанням теплових мереж, котелень та іншого індивідуального визначеного майна. Ринок послуг теплопостачання охоплюється на території м.Одеси та Одеської області і перебуває в стані природної монополії. В період опалювального сезону в 2018 році відсутня технічна можливість вибору споживачами, в тому числі бюджетними установами, інших постачальників теплової енергії, що зумовлене відсутністю теплових мереж, які б забезпечили постачання теплової енергії від інших джерел постачання. Виходячи із наведеного, виникає необхідність укладення договорів на постачання теплової енергії шляхом застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2018 18:07
Оскарження наміру укласти договір: 13 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 Гкал
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66000, Україна, Одеська область, м. Подільськ, вул. Армійська 597
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

07 березня 2018 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КВЕП "Подільськтеплокомуненерго"
#25977888
Переможець 157 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2018 18:07

Документи

07 березня 2018 18:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2018 18:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КВЕП "Подільськтеплокомуненерго"
#25977888
157 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2018 18:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 13:20
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 13:16
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 17:17
ДУ 6 до договору 7 18.pdf зміни до договору
15 березня 2019 17:16
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 12:45
ДУ 5 до договору 7 18.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:37
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 16:17
ДУ 4 до договору 7 18.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 16:16
Електронний підпис укладений
19 листопада 2018 16:52
ДУ 3 до договору 7 18.pdf зміни до договору
19 листопада 2018 15:53
ДУ 2 до договору 7 18.pdf зміни до договору
19 листопада 2018 15:53
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 10:39
ДУ 1 до договору 7 18.jpeg зміни до договору
02 квітня 2018 10:21
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 11:37
Протокол.pdf зміни до договору
30 березня 2018 11:36
Електронний підпис укладений
16 березня 2018 10:07
Договір 7 18.pdf укладений
16 березня 2018 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки в протоколі засідання тендерного комітету
Номер договору про закупівлю: 7/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 7/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 7/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відповідно до ч.5 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 7/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 188 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 400,00 UAH)