Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання частини робіт по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці
Очікувана вартість
8 645 979,80 UAH
UA-2018-03-07-000415-a e4b51688f8bf4bca8d5510ce1b5676a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слєсарєва Марія

+380536635192 ugkhkremen207@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365860
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Площа Перемоги, буд. 2
Контактна особа: Слєсарєва Марія
+380536635192
ugkhkremen207@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2018 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2018 12:15
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2018 12:15
Початок аукціону: 26 березня 2018 11:13
Очікувана вартість: 8 645 979,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
виконання частини робіт по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2018 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2018 13:57
Проект тендерного Договору Герасимовича.doc
07 березня 2018 13:57
ТД Капремонт Герасимовича.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2018 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Полтавабудсервіс плюс 8 550 440,00
UAH з ПДВ
8 550 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 8 645 979,80
UAH з ПДВ
8 645 979,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2018 13:44
Документи на переможця
23 березня 2018 10:36
Електронний підпис
23 березня 2018 10:26
Ліцензія.pdf
23 березня 2018 10:26
Матеріально-техніч база.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 10:45
Пропозиція.pdf
23 березня 2018 10:45
Установчі документи.pdf
23 березня 2018 10:45
Статут.pdf
23 березня 2018 10:45
Робітнки.pdf
23 березня 2018 10:45
Матер_тех_база .pdf
23 березня 2018 10:45
Ліцензія .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Полтавабудсервіс плюс

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Полтавабудсервіс плюс
#38439545
Переможець 8 550 440,00
UAH з ПДВ
29 березня 2018 09:38

Документи

29 березня 2018 09:38
Електронний підпис
29 березня 2018 09:38
Протокол №23 28.03.2018.pdf
26 березня 2018 11:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2018 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Полтавабудсервіс плюс
#38439545
8 550 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2018 09:38
Електронний підпис
29 березня 2018 09:38
Протокол №23 28.03.2018.pdf
26 березня 2018 11:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 14:33
Додаткова угода №7 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2019 14:32
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 11:57
Додаткова угода №6 дог. 30 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2019 11:56
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 08:58
Додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
14 березня 2019 08:57
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:30
Додаткова угода №4 27.12.2018 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:30
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 10:31
Додаткова угода №3 27.12.2018 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:30
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2018 13:49
Додаткова угода № 2.jpg зміни до договору
18 вересня 2018 13:48
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 13:26
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2018 11:55
Додаткова № 1 до № 30 (1).pdf зміни до договору
16 квітня 2018 11:55
Електронний підпис укладений
11 квітня 2018 14:43
Договір №30 від 11.04.2018.pdf укладений
11 квітня 2018 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.ст. 629, 654 Цивільного кодексу України, ст. 181 Господарського кодексу України, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку зі зміною назви управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради на Департамент житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради на підставі рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 30.03.2018 «Про внесення змін до рішення міської ради від 23 грудня 2015 року «Про затвердження структури та граничної чисельності виконавчих органів Кременчуцької міської ради VII скликання», Сторони дійшли згоди внести зміни до договору № 30 від 11 квітня 2018 року про закупівлю робіт, а саме по всьому тексту Договору змінити слова «управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради на «Департамент житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради» у відповідних відмінках.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У ході виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці» підрядною організацією проведено шурфування покриття та основи. Візуальний огляд зразків показав перевищення вмісту чорних в’яжучих в нижніх шарах основи та відсутність крупних фракцій щебеню у складі верхнього шару асфальтобетону, що призвело до видавлювання та інтенсивного коліє утворення при наявному навантаженні на існуючу конструкцію дорожнього одягу. Вказаний факт підтвердився висновками лабораторного відстеження, що зазначені в протоколі № 59-А/48/44 від 12.07.2018 асфальтобетонної суміші та асфальтобетонного покриття по вул. Академіка Герасимовича. У зв’язку з виникненням непередбачуваних обставин, Підрядник не може виконувати роботи з капітального ремонту за проектно-кошторисною документацією, яка надана Замовником, тому було проведено коригування проектно-кошторисної документації по зазначеному об’єкту. Отже, Сторони дійшли згоди скоригувати кошторис вартості підрядних робіт з урахуванням виконаних Підрядником робіт та обсягів, які будуть виконані за початковим проектом та зменшити обсяги закупівлі і, відповідно, ціну договору на 1 847 069,62 грн. (Один мільйон вісімсот сорок сім тисяч шістдесят дев’ять гривень 62 коп.), в тому числі ПДВ 380 856,32 грн.(Триста вісімдесят тисяч вісімсот п’ятдесят шість гривень 32 коп), тому внести зміни в п.2.1 Договору шляхом викладення у такій редакції: « 2.1. Ціна договору складає 6 703 370,38 грн (Шість мільйонів сімсот три тисячі триста сімдесят гривень 38 копійок, в тому числі ПДВ 1 117 228,40 грн. (Один мільйон сто сімнадцять тисяч двісті двадцять вісім гривень 40 коп.) .
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4. ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, уклали цю додаткову угоду до Договору № 30 від 11 квітня 2018 року про закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці», про таке: 1. У зв’язку з виникненням обставин через які Підрядник немає можливості виконати усі заплановані роботи у 2018 році, Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору № 30 від 11 квітня 2018 року про закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці» до 01.07.2019. 2. У зв’язку зі зміною юридичної адреси «Підрядника», Сторони дійшли згоди внести зміни у розділ 19 договору № 30 від 11.04.2018 «Юридичні адреси , банківські реквізити та підписи Сторін» та викласти реквізити «Підрядника» в наступній редакції: Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «Полтавабудсервіс плюс» Адреса: 36000 м. Полтава Вул. Соборності, 40-Д Банківські реквізити: р/р 26006148117001 в ПАТ «Полтава-Банк» МФО 331489, Код ЄДРПОУ 38439545 ІПН: 384395416011 свідоцтво платника податків № 200111090
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі звернення Підрядника, у зв’язку з несприятливими погодними умовами та неможливістю «Підрядником» виконати весь обсяг робіт згідно з договором № 30 від 11 квітня 2018 року по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці», та зважаючи на закінчення бюджетного періоду, Сторони дійшли згоди зменшити вартість робіт у 2018 році на суму 1 114 804,64 грн. (Один мільйон сто чотирнадцять тисяч вісімсот чотири гривні 64 копійки), в т.ч. ПДВ 185 800,77 грн. та внести зміни в п. 2.1. Договору № 30 від 11 квітня 2018 року, виклавши його в наступній редакції: «Ціна договору складає 6 703 370,38 грн. (Шість мільйонів сімсот три тисячі триста сімдесят гривень 38 копійок), в т.ч. ПДВ 1 117 228,40 грн. Вартість робіт на 2018 рік становить 5 588 565,74 грн. (П’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят вісім тисяч п’ятсот шістдесят п’ять гривень, 74 копійок), в т.ч. ПДВ 931 427,62 грн.». Вартість робіт на 2019 рік складає «___».
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Rеруючись п.4. ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» ст.ст. 632, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, уклали цю додаткову угоду № 5 до Договору № 30 від 11 квітня 2018 року про закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці», про таке: Сторони дійшли згоди внести зміни до договору № 30 від 11 квітня .2018 року про закупівлю робіт шляхом викладення абзацу 3 п.2.1 у такій редакції: «Вартість робіт на 2019 рік складає 1 114 804,64 (Один мільйон сто чотирнадцять тисяч вісімсот чотири гривні 64 копійки) у тому числі ПДВ 185 800,77 грн.».
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4. ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, уклали цю додаткову угоду № 6 до Договору № 30 від 11 квітня 2018 року про закупівлю частини робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці», про таке: 1. У зв’язку з виникненням обставин через які Підрядник немає можливості виконати усі заплановані роботи до 01.07.2019, Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору № 30 від 11 квітня 2018 року про закупівлю частини робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці» до 31.12.2019 шляхом викладення п. 10.1 та п. 13.1 у такій редакції: «10.1 Строк виконання робіт – до 31.12.2019 року, згідно з календарним графіком. 13.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання і строк дії закінчується 31.12.2019, а в частині виконання гарантійних зобов’язань – до моменту їх закінчення».
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", ст. 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, уклали додаткову угоду № 7 до договору № 30 від 11 квітня. Обсяги робіт не змінилися.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 626 818,94
UAH (в тому числі ПДВ 1 104 469,82 UAH)