Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт санвузлів та приміщень Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) № 94» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Дарницька, 15 (капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
1 363 554,00 UAH
UA-2018-03-06-003000-c a7dc9bf8bbfd4e7588e2190a91ac53da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гомзякова

+380660024771 gomzyakovanataliya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Гомзякова
+380660024771
gomzyakovanataliya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2018 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2018 22:00
Очікувана вартість: 1 363 554,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 817,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт санвузлів та приміщень Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) № 94» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Дарницька, 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Дарницька, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2018 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 11:51
Додаток 6 - Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx
06 березня 2018 18:05
Додаток 6 - Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx
14 березня 2018 17:30
Оголошення про проведення закупівлі.doc
06 березня 2018 18:05
Оголошення про проведення закупівлі.doc
06 березня 2018 18:05
Додаток 5 - Інформаційна довідка.docx
06 березня 2018 18:05
Додаток 4 -Проект договору.docx
06 березня 2018 18:05
Додаток 2 - Зведений кошторис.rtf
06 березня 2018 18:05
Додаток 1 - Дефектрий акт.rtf
06 березня 2018 18:05
Додаток 3 - відомість ресурсів.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порушення
Дата подання: 07 березня 2018 09:49
Дата відповіді: 12 березня 2018 11:27
Статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі– у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3,0 % – у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Шановний Замовник, Ви вказуєте 50%!!! Вигамаємо відкоригувати тендерну документацію в залежності з чинним законодавством України!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На «допорогові» закупівлі не поширюється дія Закону України «Про публічні закупівлі». Такі закупівлі регламентуються рішенням місцевих органів виконавчої влади, а саме рішенням Дніпровської міської ради № 30/9 від 08.06.16 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді», згідно частини 4 якого і оголошена дана закупівля .
забезпечення
Дата подання: 13 березня 2018 12:05
Дата відповіді: 14 березня 2018 12:55
п. 6.6. Наказу № 35 від 13.04.2016р. наголошує Замовник може додатково вимагати забезпечення Пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов'язань Учасника перед Замовником. Розмір забезпечення Пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 % - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених Документацією.---- зазначеним наказом врегульовано порядок проведення допорогових закупівель. Свідомо порушуєте законодавство.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наказ ДП "Зовнішторгвидав" № 35 є локальним нормативним актом та діє лише для співробітників ДП "Зовнішторгвидав", як і будь-який інший наказ на будь-якому іншому підприємстві. При проведенні закупівель вартість яких є меншою ніж визначена у частині 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради керується принципами проведення публічних закупівель, визначених Законом та нормами рішення Дніпровської міської ради від 30.09.2016 № 30/9. Фіксований відсоток тендерного забезпечення при проведенні "допорогових" закупівель не передбачено жодним із вищезазначених нормативно-правових актів. У своїй діяльності департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради керується виключно нормами чинного законодавства України.
забезпечення
Дата подання: 15 березня 2018 14:51
Дата відповіді: 15 березня 2018 17:07
На офіційному сайті держзакупівель зовсім інша інформація: https://prozorro.gov.ua/faq "Чи може замовник вимагати забезпечення пропозиції по допорогових закупівлях? Замовник може додатково вимагати забезпечення Пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань Учасника перед Замовником. Розмір забезпечення Пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 % – у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених Документацією."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно вивчайте тендерну документацію.
порушення законодавство
Дата подання: 15 березня 2018 15:09
Дата відповіді: 15 березня 2018 17:14
Шановний замовник, хочемо звернути Вашу увагу, що на офіційному сайті публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/faq є наступна інформація: "Яким документом регламентуються “допорогові” закувлі? “Допорогові” закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Він застосовується, якщо у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесені зміни від 14.03.2018 року. Вивчайте будь ласка уважніше.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2018 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕЛIН ПЛЮС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 1 359 721,75
UAH з ПДВ
1 359 721,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2018 11:38
Кваліфікація _1_.pdf
27 березня 2018 16:57
Електронний підпис
27 березня 2018 12:51
1 Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2018 12:51
3 Кошторис.pdf
27 березня 2018 12:51
7 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕЛIН ПЛЮС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕЛIН ПЛЮС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#34588367
Переможець 1 359 721,75
UAH з ПДВ
29 березня 2018 18:42

Документи

29 березня 2018 18:42
Документ Microsoft Word.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2018 18:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕЛIН ПЛЮС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#34588367
1 359 721,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2018 18:42
Документ Microsoft Word.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 11:13
Договір 13пд_18 від 13.04.2018.pdf укладений
16 квітня 2018 11:12