Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з демонтажу рекламних засобів (спеціальних конструкцій)
Очікувана вартість
2 250 000,00 UAH
UA-2018-03-06-002971-c e3b813507455482ba96d22659770d096
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давиденко Георгій

+380983852250 tender_zemgrad@ua.fm

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Земград» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24241808
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Пушкіна, 55
Контактна особа: Давиденко Георгій
+380983852250
tender_zemgrad@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2018 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2018 08:00
Початок аукціону: 29 березня 2018 14:41
Очікувана вартість: 2 250 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 4,44 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з демонтажу рекламних засобів (спеціальних конструкцій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Відповідно до документації, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 98391000-0 — Послуги виведення з експлуатації

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов закупівлі
Дата подання: 09 березня 2018 13:21
Дата відповіді: 14 березня 2018 17:04
1. Надайте потенційним учасникам пояснення чим саме обгрунтовується вимога надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не менш ніж два примірника договору за 2 останні роки, оскільки відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» достатньо одного? 2. Який максимальний об’єм послуг може бути заявлений Замовником Виконавцю (питання випливає з умов п.2.4. проекту договору)? 3. Розтлумачте та конкретизуйте положення пункту 3 частини VI тендерної документації, а саме: що мається на увазі під «конкретизацією (доповненням) умов договору про закупівлю при його підписанні? Які саме розділи договору та умови можуть бути конкретизовані (доповненні)? Наведіть приклади можливої конкретизації (доповнення) умов договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. До тендерної документації будуть внесені зміни в частині достатності досвіду виконання лише одного аналогічного договору.
2. Проект договору наведено у Додатку № 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 частини VІ тендерної документації умови визначені у цьому проекті Договору можуть бути конкретизовані (доповненні) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі, зокрема, в частині визначення максимального об'єму послуг на місяць без перегляду істотних умов Договору.
3. Відповідно до пункту 3 частини VІ тендерної документації, під конкретизацією (доповненнями) Договору розуміються уточнення умов, що не змінюють змісту Договору. Зміна умов договору про закупівлю здійснюватиметься виключно у порядку визначеному статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації. Приклад можливої конкретизації (доповнення) умов договору наведено у пункту 2 даної відповіді.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-06-002971-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕМСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39215044
Дата подання: 09 березня 2018 13:43
Вимоги
1. Відповідно до діючого законодавства України ( у т.ч. норм Податкового кодексу
України) оголошений предмет закупівлі оподатковується ПДВ. Тому загальна
очікувана вартість закупівлі у відповідності до ч.2 ст.21 Закону України «Про
публічні закупівлі» повинна бути зазначена з урахуванням ПДВ. Згідно до п.9 ч.2 ст.
22 вищезазначеного Закону, опис методики оцінки тендерних пропозицій також
повинен містити інформацію про врахування ПДВ.
З метою дотримання вимог чинного законодавства, вимагаємо внести відповідні зміни
та привести оголошення про закупівлю й тендерну документацію у відповідність до
вимог законодавства та врахувати ПДВ при визначенні очікуваної вартості закупівлі,
при поданні тендерної пропозиції, при оцінці тендерних пропозицій, укладенні
договору про закупівлю.
2. За положеннями п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна
документація повинна містити вимоги, встановлені ст.17, а також інформацію про
спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. При цьому
пункт 3 частини ІІІ тендерної документації містить лише посилання на наявність у
тендерній документації способу документального підтвердження відповідності
учасників зазначеним вимогам (ст.17), а в самій тендерній документації та її
додатках – спосіб підтвердження відсутній.
Враховуюче вищезазначене, вимагаємо навести у тендерній документації інформацію
про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям за ст.17
Закону.
3. Виключити з умов проекту договору, положення, що протирічать діючим нормам
законодавства, а саме нормам Цивільного кодексу України та Господарського
кодексу України й порушує права виконавця, а саме абз.4 п.2.5. ст.2 в частині права
Замовника «-відхилити будь-якого запропонованого працівника Виконавця, на свій
розсуд у будь-який час. Замовник приймає рішення, що стосується відмови від
будь-якого працівника виконавця послуг і воно є остаточним».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2018 17:05
1. У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Комунального підприємства «Земград» Дніпровської міської ради (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель.
Положеннями статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація.
Згідно з нормами частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» зазначено, зокрема, наступне:
«Відповідно до пункту 9 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає методику оцінки тендерних пропозицій та передбачає інформацію про врахування податку на додану вартість у тендерній документації».
При цьому, Примірна тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги (затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680) містить Порядок заповнення тендерної документації в якому зазначено, що «у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до оцінки податку на додану вартість (ПДВ)».
Відповідно до пункту 1 частини V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Інші умови тендерної документації також передбачають інформацію про не включення до оцінки ПДВ.
При цьому, посилання на порушення норм Податкового кодексу України під час визначення методики оцінки тендерних пропозицій є безпідставним з огляду на наступне.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Водночас, частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Законів від 12.05.2016 №1356-VIII та від 21.12.2017 № 2265-VIII) встановлено, що умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони».
З урахуванням вищевикладеного відсутні підстави для задоволення Вимог в цій частині.
2. Пунктом 1 частини ІІІ тендерної документації передбачено надання інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в довільній формі.
При цьому, конкретний перелік та форми документів для підтвердження вимогам, встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерною документацію передбачено лише для переможця.
Таким чином, не має підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині Вимог відсутні.
3. Зазначена вимога не підлягає задоволенню у зв’язку з тим, що жодної норми Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України в даному випадку не порушено.
При цьому, включення до Проекту договору норми щодо відхилення будь-якого запропонованого працівника Виконавця пов’язано з тим, що надання послуг здійснюватиметься в межах міста Дніпро на відкритому і доступному для всіх мешканців міста просторі. У зв’язку з цим, недопустимою є поява працівника Виконавця у нетверезому стані або у стані наркотичного/токсичного сп'яніння (коли працівник не може критично оцінювати власні дії, втрачає почуття дозволеного і відповідальності), у неохайному вигляді або супроводжує свою роботу нецензурними висловлюваннями тощо.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-06-002971-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:24994620
Дата подання: 17 березня 2018 13:09
Щодо загальних умов закупівлі
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації 06.03.2018 р. в електронній системі закупівель КП «ЗЕМГРАД» ДМР (надалі – Замовник) було розміщене оголошення про заплановану закупівлю за процедурою «відкриті торги» за кодом ДК 021:2015: 98391000-0 — «Послуги виведення з експлуатації» (Послуги з демонтажу рекламних засобів (спеціальних конструкцій)) на загальну суму 2 250 000.00 грн. без ПДВ. ТОВ «ЮЖЕНЕРГО» (надалі - Скаржник) планує прийняти участь в Процедурі закупівлі. При цьому детально опрацювавши тендерну документацію з метою підготовки тендерної пропозиції, Скаржником виявлені порушення з боку Замовника норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, а саме: ст.22, ст.3, ст.5 які створюють антиконкурентні (дискримінаційні) умови для Скаржника, не дають можливості прийняти участь у закупівлі та полягають в наступному. 1. Щодо визначення у Тендерній документації (далі – ТД) очікуваної вартості, ціни пропозиції, методики оцінки пропозицій та загальної суми договору про закупівлю без ПДВ: • Відповідно до оголошення про закупівлю очікувана вартість закупівлі визначена Замовником без врахування ПДВ. Умови тендерної документації, а саме пункт 1 розділу V (критерії оцінки тендерних пропозицій), додаток 3 (цінова пропозиція), додаток 4 (проект договору про закупівлю) до тендерної документації також передбачають, що подання тендерних пропозицій учасниками, подальша оцінка тендерних пропозицій, а також укладення договору про закупівлю з переможцем торгів будуть відбуватись без ПДВ. Оскільки відповідно до вимог діючого законодавства наше підприємство зареєстроване платником ПДВ, вищевказані умови закупівлі є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства та мають бути змінені на підставі вищезазначеного:  Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно зі статтею 28 Закону “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.  Відповідно до Податкового кодексу України (надалі – ПКУ) «ринкова ціна - ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари (роботи, послуги), а також ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) у порівняних економічних (комерційних) умовах;» - ст.14.1.219. Податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу - ст.14.1.178. Податкове зобов'язання для цілей розділу V цього Кодексу - загальна сума податку на додану вартість, одержана (нарахована) платником податку в звітному (податковому) періоді; База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв’язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб’єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) – ст.188.1.  Таким чином, враховуючи норми ПКУ, оскільки предмет закупівлі, а саме послуги за ДК 021:2015: 98391000-0 — «Послуги виведення з експлуатації» (Послуги з демонтажу рекламних засобів (спеціальних конструкцій)) є об’єктом оподаткування ПДВ, при визначенні ціни продажу послуги, що передбачається до закупівлі, наше підприємство, як платник ПДВ, повинно включати до неї передбачені законодавством податки й збори (насамперед, ПДВ). Саме така ціна відповідає ринковій й саме ця ціна відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Згідно пункту 9 частини другої статті 22 Закону, у одному з обов’язкових складників тендерної документації — в описі методики оцінки тендерних пропозицій, за критерієм «ціна» повинна бути вказана інформація про врахування ПДВ. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. • Спроба Замовника застосовувати при розгляді тендерних пропозицій учасників, які є або не є платниками ПДВ, оцінку ціни пропозицій без урахування ПДВ та укладення в подальшому договору про закупівлю за ціною без ПДВ є таким, що не відповідають Закону й є дискримінаційною враховуючи наступне: 1) Відповідно до ПКУ у учасника, який не є платником ПДВ, не виникає обов’язку нарахування та сплати податкового зобов’язання на суму ПДВ, а у учасника який у встановленому законодавством порядку зареєстрований як платник ПДВ такі зобов’язання виникають. Сума податку у розмірі 20% у будь-якому разі буде нарахована учасником – платником ПДВ на суму цінової пропозиції й в подальшому, у разі надання послуг, сплачена до бюджету. Таким чином (у разі неврахування в ціні суми ПДВ) фактично отриманий від продажу послуги Замовнику дохід учасника, який є платником ПДВ, буде на 20% нижче від доходу учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, зокрема Скаржника, які є платниками ПДВ, та порушують основні принципи державних закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема не дискримінацію учасників . 2) З цього питання є однозначна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України висловлена, наприклад, за результатами розгляду скарги № UA-2016-05-04-000047-с.а2 чи у рішенні АМКУ № 40-р/пк-пз від 10.06.2016. Це значить, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників, які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку - ціна без ПДВ. 3) Оскільки такі дії Замовника є дискримінаційними щодо тих учасників, які є платниками ПДВ, та порушують основні принципи публічних закупівель, визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», як наслідок (у разі невнесення змін до цієї ТД), це може призвести до визнання учасником, щодо якого допущено вказане порушення, цих торгів недійсними, а наслідком недійсності закупівлі є визнання недійсним укладеного з переможцем договору. Тобто таке порушення у майбутньому становить певні ризики для Скаржника, як Учасника закупівель, та порушує його право на участь у відкритих, прозорих торгах, а також на об’єктивну та неупереджену оцінку. 2. Щодо встановленої тендерною документацією дискримінаційних кваліфікаційних умов вимоги щодо наявності лише власного або орендованого обладнання та метаріально-технічної бази. • Підпункт 3 пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації у якості одного з кваліфікаційних критеріїв передбачає наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У якості способу підтвердження Замовник передбачив надання учасником документів, що підтверджують лише право власності або оренди (лізингу) майна, обладнання та транспортних засобів. Так, наприклад, пп.3.3. та пп.3.4. п.3 передбачають надання інформаційної довідки (додаток 2 до тендерної документації, табл.3) щодо наявності власних (або орендованих) транспортних засобів, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного паспорту) на кожну одиницю запропонованого транспортного засобу, а також копію чинного договору оренди (лізингу) транспортного засобу зі строком дії не менш ніж до 31.12.18 р. з актом приймання-передачі. Вважаємо вищезазначені умови тендерної документації такими, що порушують законні права та інтереси нашого підприємства виходячи з наступного:  Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації" затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, але керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.  Виходячи із специфіки предмету закупівлі, Замовник визначив перелік транспортних засобів, наявність яких є обов’язковою для підтвердження кваліфікаційних вимог учасником. При цьому діюче законодавство не встановлює будь-яких обмежень щодо способів залучення матеріально-технічної бази та обладнання з метою надання послуг Замовником. Оскільки транспортні засоби, що визначені у якості обов’язкових у тендерній документації є доволі специфічними та мають доволі вузьке коло використання, наше підприємство планує залучення такого обладнання (машин та механізмів) за іншими видами господарсько-правових договорів (зокрема, за договорами про надання послуг підприємствами чи фізичними-особами підприємцями, що мають такі транспортні засоби у власності чи іншим законним чином користуються ними.). Тим більше, що умови наявної тендерної документації передбачають надання інформації про всіх субпідрядників, яких учасник планує залучати до надання послуг (пункт 4 розділу ІІ тендерної документації) й умови проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) у якості обов’язкового додатку передбачають перелік узгоджених сторонами субпідрядників.  На момент подання цієї скарги Скаржник має попередню домовленість з декількома підприємствами, які готові надати субпідрядні послуги з використанням необхідних транспортних засобів та обладнання, але Скаржник не може закріпити ці домовленості шляхом укладення відповідного договору, оскільки Замовник у тендерній документації вищезазначений вид договору не передбачив як такий, що може підтвердити відповідність учасника (у тому числі й нашого підприємства) кваліфікаційному критерієві «наявність матеріально-технічної бази». Таким чином вищезазначена умова документації яка фактично забороняє учасникам надавати в складі своїх тендерних пропозицій копії договорів про надання послуг як підтвердження кваліфікаційного критерію позбавляє права участі в тендері широкого кола суб’єктів господарювання, у тому числі й наше підприємство, що призводить до порушення принципу недискримінації учасників, визначеного статтею 3 Закону й повинно бути виправлене шляхом внесення змін до тендерної документації. Позиція Скаржника з цього питання підтверджується рішенням АМКУ № 3111-р/пк-пз від 22.05.2017. 3. Щодо встановлення дискримінаційних вимог в частині можливості втручання у діяльність виконавця послуг. • Пункт 1 додатку 2 до тендерної документації (Вимоги до надання послуг), а також пункт 2.5. Додатку 4 (проект договору про закупівлю) передбачають можливість Замовника «- відхилити будь-якого запропонованого працівника Виконавця, на свій розсуд у будь-який час. Замовник приймає рішення, що стосуються відмови від будь-якого працівника виконавця послуг і воно є остаточним». Вважаємо вказані умови тендерної документації дискримінаційними та такими що порушуються права та інтереси учасників, у тому числі й нашого підприємства на підставі наступного:  Умовами пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації у якості однієї з кваліфікаційних вимог передбачено підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід. На підтвердження цього учасник повинен надати інформаційну довідку, що підтверджує наявність, як мінімум, одного електрогазозварника та/або газорізальника та двох слюсарів-монтажників із зазначенням їх прізвищ і ініціалів, стажу/досвіду роботи та копії трудових книжок кожного працівника. Таким чином на підтвердження встановлених Замовником вимог учасник повинен забезпечити обов’язкову наявність трьох працівників визначених спеціальностей, що за такими умовами є визначальними для надання послуг, передбачених закупівлею.  При цьому незважаючи на підтвердження учасником кваліфікаційної вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації наявність вищенаведеної умови тендерної документації, яка дозволяє Замовнику відхилити будь-якого запропонованого працівника Виконавця, на свій розсуд у будь-який час в подальшому може призвести до ситуації, коли користуючись таким правом Замовник відхилить саме тих працівників, яких учасник передбачив для надання послуг. Це може призвести до неможливості виконання договору про закупівлю та ставить учасника, у тому числі й Скаржника в умови, які потребують наявності невизначеної кількості «додаткових» працівників, які мають бути залучені для надання послуг.  Враховуючи вищезазначене, умова тендерної документації, яка надає Замовнику право «- відхилити будь-якого запропонованого працівника Виконавця, на свій розсуд у будь-який час. Замовник приймає рішення, що стосуються відмови від будь-якого працівника виконавця послуг і воно є остаточним» є порушенням принципів публічних закупівель й порушує право Скаржника на участь у відкритих та прозорих торгах. Вищезазначені порушення тендерної документації призводять до відсутності відкритості та прозорості закупівлі, дискримінації учасників, заважає Скаржнику прийняти участь у закупівлі та повинні бути виправлені шляхом внесення змін до тендерної документації Замовника. Враховуючи, викладене, керуючись частиною 3 ст.8 та ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2018 20:01
Рішення від 20.03.2018 № 2488, лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 20:01
Рішення від 02.04.2018 № 3001.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2018 19:05

Документи подані скаржником

17 березня 2018 13:09
scan20180314155353.pdf
17 березня 2018 13:09
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2018 19:05
Рішення від 02.04.2018 № 3001.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 березня 2018 16:12
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
30 березня 2018 16:12
Електронний цифровий підпис
30 березня 2018 16:11
Протокол 30.pdf

Актуальні тендери

До пошуку