Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону та елементів благоустрою НВК № 6 „Перспектива” по вул. Я. Мудрого, 11-а у м. Жовті Води (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
14 007 592,80 UAH
UA-2018-03-06-002810-c e7087c87d3104883872d575182177140
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730101
+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730101,+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2018 12:00
Початок аукціону: 03 квітня 2018 11:48
Очікувана вартість: 14 007 592,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону та елементів благоустрою НВК № 6 „Перспектива” по вул. Я. Мудрого, 11-а у м. Жовті Води (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52209, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води , вул. Я. Мудрого, 11-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2018 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 14:13
стаття 16 Додаток 1.doc
23 березня 2018 14:13
Тендерна документація.doc
23 березня 2018 14:13
Перелік змін.docx
23 березня 2018 14:13
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc
23 березня 2018 14:13
Тендерна документація (Нова редакція).doc
06 березня 2018 16:55
Тендерна документація.doc
06 березня 2018 16:55
стаття 16 Додаток 1.doc
06 березня 2018 16:55
стаття 17 Додаток 2.doc
06 березня 2018 16:55
Інші документи Додаток 3.doc
06 березня 2018 16:55
Документи для переможця Додаток 4.doc
06 березня 2018 16:55
Форма пропозиції Додаток 5.doc
06 березня 2018 16:55
Проект договору Додаток 6.doc
06 березня 2018 16:55
Додаток 7 Технічне завдання.doc
23 березня 2018 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 14:13
стаття 16 Додаток 1.doc
23 березня 2018 14:13
Тендерна документація.doc
23 березня 2018 14:13
Перелік змін.docx
23 березня 2018 14:13
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc
23 березня 2018 14:13
Тендерна документація (Нова редакція).doc
06 березня 2018 16:55
Тендерна документація.doc
06 березня 2018 16:55
стаття 16 Додаток 1.doc
06 березня 2018 16:55
стаття 17 Додаток 2.doc
06 березня 2018 16:55
Інші документи Додаток 3.doc
06 березня 2018 16:55
Документи для переможця Додаток 4.doc
06 березня 2018 16:55
Форма пропозиції Додаток 5.doc
06 березня 2018 16:55
Проект договору Додаток 6.doc
06 березня 2018 16:55
Додаток 7 Технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 10 березня 2018 13:43
Дата відповіді: 12 березня 2018 09:37
Надайте інформацію, щодо класу наслідків по данному будівництву?
Відповідь: Клас наслідків - СС1
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 12 березня 2018 09:37
Дата відповіді: 12 березня 2018 10:03
Просимо вказати причини, з яких збільшилась вартість робіт з суми 13 530 873,60 грн. на суму 14 007 592,80 грн. та надати копії відповідних документів
Відповідь: Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Враховуючи, що методика розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі законодавством не визначена, очікувана вартість тендерним комітетом департаменту визначена розрахунковим способом в межах кошторисної вартості об"єкту.
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 12 березня 2018 11:38
Дата відповіді: 14 березня 2018 09:36
Просимо надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по обекту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону та елементів благоустрою НВК № 6 „Перспектива” по вул. Я. Мудрого, 11-а у м. Жовті Води (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Відповідь: Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено надання документів що не відносяться до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-06-002810-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 10 квітня 2018 14:17
Оскарження пезультатів аукціону
Тендерну пропозицію приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" було неправомірно відхилено Замовником, чим було порушено законні права та інтереси нас, як учасника закупівлі, рішення про відхилення оприлюднено 06 квітня 2018р.
Стосовно підстави відхилення.
Відповідно до вимог п.1 додатку 1 ТД учасник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв повинен надати:
1.1. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, тощо).
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" у складі тендерної пропозиції надано Договір про використання власного автомобіля» від 31 березня 2016 р. (далі – Договір), укладений між Учасником ПП «НВП Строймонтажналадка» та фізичною особою – Кучак Олександром Степановичем, який є єдиним засновником та власником підприємства.
Договір було укладено для оплати компенсації працівнику використання власного автомобіля у службових цілях (п. 1.1. Договору). Згідно ст.125 Кодексу законів про працю України: Працівники, які використовують свої інструменти для потреб підприємства, установи, організації, мають право на одержання компенсації за їх зношування (амортизацію). Розмір і порядок виплати цієї компенсації, якщо вони не встановлені в централізованому порядку, визначаються власником або уповноваженим ним органом за погодженням з працівником.
П. 3.1.8. Договору встановлює, що підприємство зобов’язується здійснювати платежі по компенсації (а не оплаті як в договорах оренди). Сума уточнюється щомісячно наказом по підприємству.
Таким чином відповідно до правової природи доданого Договору він не є договором найму (оренди) транспортного засобу, а є договором компенсації та до нього не можуть ставитись ті ж вимоги що й до договору оренди.
Згідно п.3 ч.1 ст. 3 Цивільного кодексу України Загальними засадами цивільного законодавства є: свобода договору.
Згідно ст. 6 Цивільного кодексу України: Сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства. Сторони мають право врегулювати у договорі, який передбачений актами цивільного законодавства, свої відносини, які не врегульовані цими актами. Сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Договір компенсації, укладений від 31 березня 2016 р. ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства.
Учасником ПП «НВП Строймонтажналадка» подано у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Це довідка, що містить інформацію про наявність основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (Наявність обладн. та мат.техн. бази.PDF.) У цій довідці учасник ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" зазначив 62 одиниці будівельних машин, механізмів та устаткування, окрім автомобіля Форд-Транзит, в тому числі вантажні автомобілі. Оскільки Замовником не визначено виключний перелік машин та механізмів, кількість, що зобовязані мати учасники, правові відносини між ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" та власником автомобіля жодним чином не впливають на можливість Учасника виконати перелік робіт, встановлений тендерною документацією.
Таким чином ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" підтвердило наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до вимог тендерної документації та вимог статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" з наведених вище підстав.
Враховуючи викладене, зазначені підстави відхилення тендерної пропозиції є неправомірними, учасником ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" виконано вимоги документації в повному обсязі.

Відповідно до рішення тендерного комітету від 06.04.2018 року переможцем визнано ТОВ "Інтерпен-Д. Вважаємо, що тендерну пропозицію ТОВ "Інтерпен-Д" було визнано переможцем процедури закупівлі з порушенням вимог чинного законодавства, вимог Тендерної документації Замовника, практики рішень Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення виходячи з наступного:

1) Відповідно до вимог розділу 3 пункту 2 Тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозиції». Оскільки датою розкритті тендерних пропозицій є 03.04.2018 року, то кінцевим строком дії гарантії має бути 03.07.2018 року.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "Інтерпен-Д (Fwd- гарантія Інтерпен-Д.zip (Документи, що підтверджують відповідність)) міститься файл з банківською гарантією з вказаним терміном дії до 16.07.2018 року, що є порушенням вимог тендерної документації. Наголошуємо, що вимогою тендерної документації не передбачено самовільного зменшення або збільшення учасником термінів дії банківських гарантій.
Надавши банківську гарантію з іншим терміном дії, ТОВ "Інтерпен-Д" порушено вимоги тендерної документації та його пропозиція повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, з причини невідповідності умовам тендерної документації.

2) Відповідно до вимог п.2.1, 2.2 Додатку 1 Тендерної документації учасник на підтвердження відповідності ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає : «2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації, із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента» ; «2.2. Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки».
ТОВ "Інтерпен-Д" в складі тендерної пропозиції надано файл «Аналогічні договори.rar» (Документи, що підтверджують кваліфікацію) 2 квіт. 10:07 Інформаційну довідку про досвід виконання аналогічних договорів з Відділом освіти Покровської райдержадміністрації та Відділом освіти Синельниковської міської ради. В складі наданого учасником файлу міститься копія договору з додатками до договору з Відділом освіти Покровської райдержадміністрації з додатками до нього. Відповідно до умов п.16.6 цього договору Додатки до договору :
- Акт передачі проектної документації;
- Акт передачі площадки для виконання робіт;
- Календарний план виконання робіт;
- План фінансування капітального ремонту
Натомість в прикріплених додатках до договору відсутній « Акт передачі проектної документації». Таким чином учасником ТОВ "Інтерпен-Д" порушено вимоги тендерної документації та надано договір не в повному обсязі, його пропозиція повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону з причини невідповідності умовам тендерної документації.


Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "Інтерпен-Д" Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, передбачені статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а також права приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 3, 5, 18, 22 ст. 28, Закону України «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:

1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА".
2. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ "Інтерпен-Д" на відповідність вимогам тендерної документації та скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2018 17:40
Щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА».
На момент проведення процедури закупівлі робіт з реконструкції стадіону та елементів благоустрою НВК №6 «Перспектива» по вул. Я. Мудрого, 11-а у м. Жовті Води (далі – процедура закупівлі робіт з реконструкції) правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначалися Законом України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон №922).
Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Згідно з п.1 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію з причини невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону №922.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» замовником у Додатку 1 тендерної документації зі змінами встановлено наступне.
Згідно з пп.1.1 п.1 Додатку 1 тендерної документації зі змінами замовник вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, тощо).
Відповідно до пп.1.2 п.1 Додатку 1 тендерної документації зі змінами. якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу), з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані механізми та копії технічних паспортів на запропоновані механізми.
У складі тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» надано довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання договору про закупівлю, чим виконано вимоги пп.1.1 п.1 Додатку 1 тендерної документації зі змінами.
Відповідно до п.58 вищевказаної довідки ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» зазначило про наявність у вказаного учасника орендованого автомобілю Форд-Транзит в кількості однієї одиниці.
Відповідно до вимог пп.1.2 п.1 Додатку 1 тендерної документації зі змінами правові підстави наявності автомобілю Форд-Транзит підтверджено копією договору про використання власного автомобілю від 31.03.2016 укладеного ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» з фізичною особою Кучак О.О.
Частиною 2 ст.799 Цивільного кодексу України встановлено, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Частиною 1 ст.759 Цивільного кодексу України визначено, що за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Відповідно до ч.1 ст.762 Цивільного кодексу України за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму.
Згідно з ч.2 ст.762 Цивільного кодексу України плата за користування майном може вноситися за вибором сторін у грошовій або натуральній формі. Форма плати за користування майном встановлюється договором найму.
Таким чином, Цивільним кодексом України визначено правову природу договору найму (оренди), а саме:
- наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування;
- передача майна здійснюється за плату;
- передача майна здійснюється на певний строк.
Аналізом договору про використання власного автомобілю від 31.03.2016 укладеного ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» з фізичною особою Кучак О.О. встановлено, що він включає всі ознаки договору найму (оренди).
Пунктом 1.1 договору від 31.03.2016 визначено, що Кучак О.О. надає ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» у користування у службових цілях автомобілю Форд-Транзит, що свідчить про підтвердження ознаки договору найму (оренди) в частині передачи або зобов'язання передати наймачеві майно у користування.
Пунктом 3.1.7 договору від 31.03.2016 визначено, що ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» зобов’язується сплачувати стоянку (охорону) автомобіля, що буде використовуватися за вказаним договором.
Згідно з п.3.1.8 договору від 31.03.2016 ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» зобов’язується сплачувати Кучаку О.О. платежі з компенсації використання автомобілю в розмірі 57,53 грн за день. Сума уточнюється щомісячно наказом про виплату компенсації.
Звертаємо увагу на те, що статтею 125 Кодексу законів про працю України визначено, що працівники, які використовують свої інструменти для потреб підприємства, установи, організації, мають право на одержання компенсації за їх зношування (амортизацію).
В даному випадку мова йде про використання в службових цілях автомобілю Форд-Транзит, який не являється інструментом, тому посилання на статтю 125 Кодексу законів про працю України є безпідставним.
Таким чином, відповідно до ст.125 Кодексу законів про працю України застосувати термін «платіж з компенсації» можливо у разі використання для потреб підприємства, установи, організації своїх інструментів, а не автомобілю.
Крім того, умови п. 3.1.7 договору від 31.03.2016 свідчать про те, що ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» зобов’язується сплачувати стоянку (охорону) автомобілю Форд-Транзит без прив’язки до періоду використання автомобілю за умовами договору, як то передбачено наприклад п.3.1.5 договору, що регулює питання заправки автомобілю паливно-мастильними матеріалами.
З огляду на вищевикладене, умовами договору від 31.03.2016 передбачена плата за користування автомобілем у вигляді грошових платежів та у вигляді оплати стоянки (охорони) автомобілю, що свідчить про підтвердження ознаки договору найму (оренди) в частині передачи майна за плату.
Відповідно до п.5.1 договору від 31.03.2016 він набирає чинності з дати підписання обома сторонами та діє до рішення будь-якої сторони про його припинення, що свідчить про підтвердження ознаки договору найму (оренди) в частині передачи майна на певний строк.
Таким чином, нотаріальне не посвідчення договору від 31.03.2016 створює його нікчемність та недійсність відповідно до ч.1 ст.220, ч.2 ст.215 Цивільного кодексу України.
Враховуючи вищевикладене, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» не підтверджено в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», що спричинило відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону №922.
Щодо правомірності визнання переможцем ТОВ «Інтерпен-Д».
Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з п.4 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі її невідповідності вимогам тендерної документації.
Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації зі змінами передбачено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації. як замовник закупівлі робіт з реконструкції роз’яснює, що ним вимагалося те, щоб учасник надав забезпечення тендерної пропозиції, яке охопить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
У разі, якщо таке забезпечення охопить період більший за 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, то зазначене не суперечить пункту 2 розділу 3 тендерної документації зі змінами.
Також, звертаємо увагу на те, що ТОВ «Інтерпен-Д» у складі тендерної пропозиції надано Додаток 2 до аналогічного договору від 19.07.2016 №86 укладеного між вказаним учасником та Відділом освіти Покровської райдержадміністрації, який іменується «Акт передачі кошторисної документації для виконання робіт».
Аналізом вищевказаного акта встановлено, що Відділ освіти Покровської райдержадміністрації та ТОВ «Інтерпен-Д» передають 1 комплект проектно-кошторисної документації, хоча назва документу «Акт передачі кошторисної документації для виконання робіт».
Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації зі змінами замовником визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Однією з формальних (несуттєвих) помилок, які визначено пунктом 2 розділу 5 тендерної документації зі змінами є зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Як визначено пунктом 2 розділу 5 тендерної документації зі змінами замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону №922.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Інтерпен-Д» відповідає вимогам тендерної документації зі змінами, тому підстави для її відхилення у замовника відсутні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-06-002810-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 13 квітня 2018 11:04
Скарга на дії та рішення замовника по визначенню переможця публічних закупівель
Скарга щодо визнання недійсним рішення тендерного комітету Замовника (Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації), щодо визначення переможця при проведенні відкритих торгів на предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону та елементів благоустрою НВК № 6 „Перспектива” по вул. Я. Мудрого, 11-а у м. Жовті Води (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-06-002810-c, ID: e7087c87d3104883872d575182177140
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2018 21:54
Рішення від 17.04.2018 № 3571+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2018 21:54
Рішення від 05.05.2018 № 4268.pdf
Дата публікації: 10 травня 2018 19:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ №4268-р/пк-пз від 05.05.2018 р. задоволено замовником
Дата виконання рішення замовником: 04 червня 2018 11:52

Документи подані скаржником

13 квітня 2018 11:04
Скарга в АМКУ.PDF
13 квітня 2018 11:04
Платежный документ.PDF

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2018 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" 13 070 835,73
UAH з ПДВ
12 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтерпен-Д 13 204 000,00
UAH з ПДВ
13 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНСЕРВІС" 13 652 000,00
UAH з ПДВ
13 652 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2018 18:10
Наявність працівників.PDF
31 березня 2018 18:10
Лист щодо працівників.PDF
31 березня 2018 18:10
Копія Статут.PDF
31 березня 2018 18:10
Копія ліцензія.PDF
31 березня 2018 18:10
Копія Дозвіл №653.14.15.PDF
31 березня 2018 18:10
Копія Дозвіл №652.14.15.PDF
31 березня 2018 18:10
Копія витягу ПДВ.PDF
31 березня 2018 18:10
Копії фін. звіт.PDF
31 березня 2018 18:10
Копії трудових книжок.PDF
31 березня 2018 18:10
Інформ. не є банкрутом.PDF
31 березня 2018 18:10
Інформ. наявність у ЄДР.PDF
31 березня 2018 18:10
Довідка про Учасника.PDF
31 березня 2018 18:10
Графік виконання робіт.PDF
31 березня 2018 18:10
Розрахунки.PDF
31 березня 2018 18:10
Локальні кошториси.PDF

Публічні документи

13 квітня 2018 17:43
Документи переможця
02 квітня 2018 10:07
Работники.rar
02 квітня 2018 10:07
Машины механизмы.rar
02 квітня 2018 10:07
Доки.rar
02 квітня 2018 10:07
Договорная.rar
02 квітня 2018 10:07
Аналогічні договори.rar
02 квітня 2018 10:07
Fwd- гарантія Інтерпен-Д.zip

Публічні документи

02 квітня 2018 11:32
Електронний підпис
02 квітня 2018 11:30
Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"

ТОВ Інтерпен-Д

ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Рішення скасоване 12 990 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 09:36
ТОВ Інтерпен-Д
#25514131
Рішення скасоване 13 070 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 09:36
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Відхилено 12 990 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 12:38
ТОВ Інтерпен-Д
#25514131
Відхилено 13 070 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 12:44
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНСЕРВІС"
#31968793
Відхилено 13 652 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2018 10:36

Інформація про відміну

Дата відміни
21 травня 2018 10:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі