Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання: комплекту меблів (парта + стілець)
Очікувана вартість
4 236 000,00 UAH
UA-2018-03-06-002312-c 37a1d2832bf74f308efeca29ca4e60bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2018 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2018 17:30
Початок аукціону: 22 березня 2018 12:07
Очікувана вартість: 4 236 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: комплекту меблів (парта + стілець))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплект
Придбання: комплекту меблів (парта + стілець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київ, Київ, вул.Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2018 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 15:46
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-06-002312-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 29 березня 2018 11:02
Скарга на дії Замовника
Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації провадило закупівлю за ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі.
Очікувана вартість закупівлі – 4 236 000,00 (Чотири мільйона двісті тридцять шість тисяч, 00) грн.
Аукціон відбувся 22.03.2018 р.
За результатами торгів учасниками запропоновано було такі пропозиції:

Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» 3 113 986,00 грн. 3 113 986,00 грн.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ" 4 226 000,00 грн. 4 226 000,00 грн.
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» 4 234 580,00 грн. 4 234 580,00 грн.
ФОП Мусієнко Людмила Михайлівна 4 235 336,00 грн. 4 235 336,00 грн.

З огляду на умови, запропоновані Замовниками, хід он-лайн торгів, кінцеві пропозиції та дискваліфікацію учасника, який запропонував найнижчу ціну, наявні всі підстави вважати, що дії Замовника певних Учасників направлені на заволодіння державними коштами шляхом зловживань при проведенні закупівлі за державний кошт, усунення чесної конкуренції, змови між деякими учасниками та Замовником.
Так, ФОП Мусієнко Людмила Михайлівна є підставною фігурою, та не має наміру на реальну участь у процедурі торгів. Завантажив цінову пропозицію з максимальною ціною, проте не має реальної можливості на виконання умов договору. В неї відсутній пакет документів, які вимагає Замовник. Такі "фіктивні учасники" використовуються крупними Учасниками задля легітимізації договірних відносин з Замовником, адже участь лише одного Учасника тягне за собою скасування торгів.
Інші учасники при проведенні торгів не намагались конкурувати між собою, а залишились на первинних пропозиціях, хоча різниця між їх пропозиціями складала менше 0,07 %.

Що стосується умов тендерної документації, то Замовник зробив все, щоб не допустити конкуренції.
Замовник бажає купити парти, які промисловість України не виробляє. Відповідно до тендерної документації Замовника вимагається продукція конкретних розмірів. Продукцію в таких розмірах виготовляє лише один виробник - компанії ERGOVIDA (м. Нінгбо, Китайська Народна Республіка). Тобто ні про яку конкуренцію мова йти не може.
Пропозиція ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" – 3 113 986,00 грн.
Пропозиції інших учасників торгів починаються від –4 226 000,00 грн.
При очікуваній вартості 4 236 000,00 грн., надприбуток складає 1 112 014,00 грн.!!!!
Тобто корупційна складова даної закупівлі не викликає сумніву.

Аукціон проведений 22.03.2018 р.
З урахуванням вимог ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі", договір може бути укладений не раніше, ніж через 10 днів від дати оприлюднення. Тобто, договір може бути підписаний не раніше 02.04.2018 р. Тільки після спливу строку та офіційного підписання договору Переможець може платити за контрактом виробнику, а виробник може починати виробництво.
Згідно тендерної документації, Постачання товару здійснюється після підписання договору, в термін не пізніше 30.04.2018 р., згідно календарного графіку поставки.
Тобто, лише в квітні 2018 р. виробник може приступити до виконання замовлення та відвантаження товару.
Відповідно до відкритого міжнародного сервісу розрахунку доставки морським транспортом:
Транзит Виробник - порт Нінгбо (митне оформлення, вантаж на борт судна) – 2-4 дні.
Нінгбо – Одеса (15 260,00 км) – 25 днів.
Порт Одеса - Київ (розмитнення, доставка Київ) – 1-2 дні.
В самому кращому випадку це складає 30 календарних днів.
Навіть, якщо сплата за контрактом з Виробником та виготовлення меблів буде здійснено протягом 10 днів, товар може бути офіційно поставлений не раніше травня 2018 р.
За таких обставин виконати вимоги Замовника щодо строків постачання офіційно неможливо.
Виконати вимоги ТД Замовника можливо лише в тому випадку, якщо учаснику (який знаходиться у змові із Замовником) до аукціону відома кольорова гама, яку обере замовник та рішення щодо акцепту саме цього Учасника. Лише в цьому випадку такий Учасник заздалегідь замовив ці меблі, оплатив та вже чекає прибуття цих меблів в порт Одеса.

Що стосується відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "ГАМАЮН", то звертаємо Вашу увагу на наступне:
В протоколі від 28.03.2018 (Замовник не вказав № протокола) Замовник зазначив, що у ТОВ «Компанія «ГАМАЮН»" відсутня копія чинних на дату розкриття сертифікатів відповідності та/або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на продукцію, визначену у предметі закупівлі засвідчена підписом уповноваженої посадової особи учасника на печаткою". Але так як парти-трансформери – це досить новий продукт для України і закупівлі за бюджетні кошти цього товару розпочалися тільки восени 2017 року, українські компанії тільки почали завозити цю продукцію. Отримання сертифікатів займає приблизно 30 днів. Тому неможливо отримати сертифікати за той термін, що дається на подачу тендерних пропозицій. З цього приводу ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» отримала та долучила до тендерної документації лист від Державної установи «Інститут медицини праці ім. Ю.І.Кундієва Національної Академії Медичних наук України» про підготовку позитивного Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи запропонованої нами продукції, який буде готовий через 30 днів. Тобто експертиза була проведена та Висновок позитивний. Отримати потрібні сертифікати можливо було тільки, якщо учасник знав про саму закупівлю та предмет закупівлі раніше, та отримав всі потрібні сертифікати до оголошення закупівлі. Та вказав замовнику точнісінькі розміри завезених з Китаю, або замовлених в Китаї комплектів, щоб не допустити конкурентної боротьби.
Другою підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» було те, що «запропонований Учасником товар не відповідає технічним характеристикам Замовника». Замовник не вказав, яким самим технічним характеристикам не відповідає. Ми запропонували якісний еквівалент в якому можуть відрізнятися розміри на 1-2 см, але більш ніж на 1млн. гривень дешевше, що змогло би зекономити державні кошти та забезпечити більше шкіл або садочків новими меблями.
Відповідно до ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критеріями оцінки є ціна.

В зв’язку з викладеним, прошу протокол від 28.03.2018 р. про відхилення пропозиції ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" – скасувати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2018 10:51
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу ТОВ «Компанія «Гамаюн», розміщеної в системі електронних закупівель 29.03.2018 (ідентифікатор – ea3366c48c424280910a118c397f7504) та за рішенням тендерного комітету від 02.04.2018 № 60 повідомляємо.
Пропозиція учасника ТОВ «Компанія «Гамаюн» була відхилена відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно вимог тендерної документації учасник для підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі повинен надати копію чинних на дату розкриття сертифікатів відповідності та/або висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на продукцію, визначену у предметі закупівлі, засвідчену підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою.
Дані документи у складі пропозиції Учасника відсутні, що стало підставою для його відхилення. Окрім того, товар запропонований Учасником з мінімальною ціною не відповідає технічному завданню Замовника.
Що стосується умов тендерної документації та строків поставки товарів за договором повідомляємо, що відповідно до пункту 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник закупівлі має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Нагадуємо, що жодного звернення чи питання по даній закупівлі не надходило.
З огляду на зазначене, вважаємо що вимога ТОВ «Компанія «Гамаюн» є безпідставною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2018-03-06-002312-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 18 травня 2018 13:22
Невідповідність вимог Замовника до тендерної документації
Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації в закупівлі UA-2018-03-06-002312-c ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: комплекту меблів (парта + стілець)) визнало переможцем ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «НВІ ГРУП».
Вивчивши уважно тендерну пропозицію переможця, виявилося, що ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «НВІ ГРУП», та інші учасники закупівлі відповідно до вимог Замовника прикріпили до документів файл з проектом договору, у якому в п.6.1 розділу 6 про ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ написано наступне:
6.1. Постачання товару здійснюється після підписання договору, в термін не пізніше 30.04.2018 р., згідно календарного графіку поставки.
Тобто термін постачання до 30.04.2018року. Протокол про визнання переможцем ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «НВІ ГРУП» підписано 10.05.2018р.
Підписання договору на постачання датою, пізнішою ніж термін постачання вказаний в договорі є протизаконним.
Тому ми вимагаємо від Замовника відмінити закупівлю UA-2018-03-06-002312-c у зв’язку з невідповідністю вимог Замовника до тендерної документації учасників, так як договір не може бути укладений датою, пізнішою за кінцеву дату постачання вказану у договорі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2018 15:07
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу ТОВ «Компанія «Гамаюн», розміщеної в системі електронних закупівель 18.05.2018 (ідентифікатор – bbed65b697fd4b9299024a8aa 64b7bdf) та за рішенням тендерного комітету від 21.05.2018 № 96 повідомляємо.
Згідно статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, зокрема умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Окрім того, з метою забезпечення права на оскарження рішень Замовник не укладає договір про закупівлю раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Принагідно повідомляємо, що Скаржник не обґрунтував свою позицію стосовно порушення Законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу ТОВ "Компанія "ГамаюН

Документи подані скаржником

12 квітня 2018 11:54
Скарга Гамаюн.pdf
12 квітня 2018 11:54
Висновок СЕС.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-06-002312-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 12 квітня 2018 12:01
Неправомірне рішення замовника про відхилення пропозиції
СКАРГА на неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції та про визначення переможцем процедури закупівлі Управлінням освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації (далі – Замовник) проводиться процедура відкритих торгів за предметом ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: комплекту меблів (парта + стілець), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-06-002312-c. В рамках строку, встановленого для подання тендерних пропозицій - до 17:30 21.03.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Гамаюн" (далі – ТОВ "Компанія "Гамаюн", Скаржник) подало свою тендерну пропозицію та документи для участі в зазначеній вище процедурі закупівлі. Після розкриття тендерних пропозицій та доданих до них документів за результатами аукціону, який відбувся 22.03.2018 р., виявилось, що свої тендерні пропозиції для участі у даній процедурі закупівлі надали такі учасники: Найменування учасника Остаточна цінова пропозиція ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» 3 113 986,00 гривень ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ" 4 226 000,00 гривень ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» 4 234 580,00 гривень ФОП Мусієнко Людмила Михайлівна 4 235 336,00 гривень 28.03.2018 р. Замовником було оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій б/н, згідно з яким тендерна пропозиція Скаржника була відхилена, а 03.04.2018 р. - Протокол розгляду тендерних пропозицій б/н, згідно з яким переможцем даної процедури закупівлі визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ" (далі – ТОВ "ГК "ПРІОРИТЕТ"). Скаржник не погоджується із зазначеними рішеннями Замовника та вважає їх необґрунтованими з підстав, викладених нижче. І. Відхилення тендерної пропозиції Скаржника У Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 28.03.2018 р. замовником наведено таке формулювання причини відхилення тендерної пропозиції Скаржника: - відсутня копія чинних на дату розкриття сертифікатів відповідності та/або висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на продукцію, визначену у предметі закупівлі, засвідчена підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою; - запропонований Учасником товар не відповідає технічним характеристикам Замовника. У складі тендерної пропозиції було надано лист від державної установи «Інститут медицини праці імені Ю.І.Кундієва Національної академії медичних наук України», в якому зазначено, що цією установою підготовлено проект позитивного висновку, який було направлено Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, однак. Проте, строк підписання такого висновку складає 30 днів, що перевищує термін, встановлений замовником для подання тендерних пропозицій. Отже, у зазначеному листі наведено причини неможливості надання даного висновку у складі пропозиції, оскільки строк складання такого документа перевищує термін, встановлений замовником для подання тендерних пропозицій. При цьому, відповідний висновок було отримано Скаржником 06.04.2018 року (Додаток 2 до цієї скарги). Так, відповідно до умови, викладеної у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Враховуючи дану умову, Скаржник не порушив вимоги тендерної документації. Окрім цього, товар, запропонований ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» в повній мірі відповідає технічним характеристикам, встановленим умовами тендерної документації. З огляду на викладене, Скаржник дотримався умов, викладених у тендерній документації, а рішення про відхилення його пропозиції є необґрунтованим та протиправним. ІІ. Визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ГК "ПРІОРИТЕТ" Як було зазначено вище, згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 03.04.2018 р., переможцем даної процедури закупівлі визначено ТОВ "ГК "ПРІОРИТЕТ". З метою захисту своїх прав та законних інтересів, Скаржником був забезпечений розгляд тендерної пропозиції цього учасника, за результатами якого було встановлено невідповідності умовам тендерної документації, викладені нижче. 1. Відсутність підтвердження можливості поставки (виготовлення) предмета закупівлі у авторизаційному листі Відповідно до пункту 4 таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, з гарантійними строками та в терміни, які визначені в оголошені. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал авторизованого листа виробника (ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, які мають на це повноваження, на ім’я Учасника з зазначенням номеру оголошення про закупівлю, предмету закупівлі, назви Замовника, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі. На виконання даної умови тендерної документації учасник надав у складі своєї пропозиції відповідний лист (стор. 10 файлу «Додаток 2…»), в якому зазначено, що ТОВ "ГК "ПРІОРИТЕТ" є дистриб’ютором в України за позицією С301, С304. Однак, згідно з інформацією, наданою ТОВ "ГК "ПРІОРИТЕТ" у складі своєї пропозиції, для задоволення вимог замовника ними запропоновано комплекти меблів ТМ «PRIORITTI» Dimmy (C301) та ТМ «PRIORITTI» ZLATA 002. При цьому, учасник не надав у складі своєї пропозиції авторизованого листа від виробника (або уповноваженого представника) продукції ТМ «PRIORITTI» ZLATA 002. Таким чином, ТОВ "ГК "ПРІОРИТЕТ" не виконало умову, встановлену пунктом 4 таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Відсутність копій сертифікатів відповідності та /або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи Відповідно до пункту 2 таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції копію чинних на дату розкриття сертифікатів відповідності та/або висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на продукцію, визначену у предметі закупівлі, засвідчену підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою. Слід звернути увагу на те, що слова «сертифікатів відповідності» «висновків» вжиті у множині. З огляду на це, учасники повинні надати копії не менше ніж двох сертифікатів відповідності та/або не менше ніж два висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України. Проте, на виконання цієї умови ТОВ "ГК "ПРІОРИТЕТ" надало копію лише одного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (стор. 11-12 файлу «Додаток 2…»). З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "ГК "ПРІОРИТЕТ" не відповідає зазначеній вище умові документації. 3. Невідповідність довідки про досвід виконання аналогічних договорів вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 3 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерних пропозицій довідку у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про позитивний досвід виконання підприємством аналогічного договору та відсутність зауважень від замовника щодо його виконання. На виконання даної умови тендерної документації ТОВ "ГК "ПРІОРИТЕТ" надало відповідну довідку (стор. 4 файлу «Відповідність кваліфікаційним критеріям»), в якій вказало інформацію про замовника та інформацію стосовно укладених договорів. Проте, всупереч зазначеній вище умові тендерної документації, дана довідка не містить інформації про відсутність зауважень від замовника щодо виконання аналогічних договорів. У зв’язку з цим, пропозиція ТОВ "ГК "ПРІОРИТЕТ" не відповідає умовам тендерної документації. 4. Невідповідність гарантійного листа про наявність сервісного центру вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2018 17:52
Рішення від 16.04.2018 № 3491 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2018 17:51
Рішення від 02.05.2018 № 4076.pdf
Дата публікації: 05 травня 2018 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про визначення ТОВ «ГК «Пріоритет» переможцем процедури закупівлі згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: комплекту меблів (парта + стілець)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-03-06-002312-с скасоване на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.05.2018 № 4076-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2018 17:28
Номер скарги: UA-2018-03-06-002312-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 19 травня 2018 20:30
СКАРГА Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-06-002312-c
Управлінням освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації (далі – Замовник) проводиться процедура відкритих торгів за предметом ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: комплекту меблів (парта + стілець), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-06-002312-c. В рамках строку, встановленого для подання тендерних пропозицій - до 17:30 21.03.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Гамаюн" (далі – ТОВ "Компанія "Гамаюн", Скаржник) подало свою тендерну пропозицію та документи для участі в зазначеній вище процедурі закупівлі. Після розкриття тендерних пропозицій та доданих до них документів за результатами аукціону, який відбувся 22.03.2018 р., виявилось, що свої тендерні пропозиції для участі у даній процедурі закупівлі надали такі учасники: Найменування учасника Остаточна цінова пропозиція ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» 3 113 986,00 гривень ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ" 4 226 000,00 гривень ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» 4 234 580,00 гривень ФОП Мусієнко Людмила Михайлівна 4 235 336,00 гривень 28.03.2018 р. Замовником було оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій б/н, згідно з яким тендерна пропозиція Скаржника була відхилена через невідповідність умовам тендерної документації, а 10.05.2018 р. - Протокол розгляду тендерних пропозицій б/н, згідно з яким переможцем даної процедури закупівлі визначено товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» (далі – ТОВ "ТВК "НВІ ГРУП"). Скаржник не погоджується із зазначеним рішенням Замовника та вважає його необґрунтованим з підстав, викладених нижче. 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасники мали надати у складі своєї тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток № 2 ТД). Також, пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено вимогу, згідно з якою учасники повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (Додаток № 2 ТД). При цьому, Додатком № 2 до тендерної документації передбачено, зокрема, такі вимоги: перша позиція – 30 парт + 30 стільців у кількості 2 комплекти, друга позиція – 30 парт + 30 стільців у кількості 22 комплекти; третя позиція – 22 парти + 22 стільці у кількості 1 комплект; окрім цього, встановлено, що колір пластикових деталей за першою позицією повинен бути сірим, блакитним, рожевим, а за другою та третьою - блакитним, рожевим. При цьому, вимоги щодо кольору не містять слів «або». На підтвердження відповідності запропонованого товару зазначеним вище вимогам тендерної документації ТОВ "ТВК "НВІ ГРУП" надало такі документи: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі …» (стор. 11 файлу Довідки) та «Фото продукції з визначенням фізичних характеристик запропонованого товару» (стор. 20 файлу Довідки). Слід звернути увагу на те, що зазначені документи не підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника кількісним характеристикам (вимогам), оскільки в документі «Інформація …» кількість запропонованого товару за другою та третьою позиціями не вказана, а в документі «Фото …» – вказана кількість за другою позицією, що суперечить вимогам тендерної документації і також не вказана кількість запропонованого товару за третьою позицією. Окрім цього, у документі «Фото продукції …» вказано, що колір пластикових деталей запропонованого товару за першою позицією є сірим, блакитним, а за другою та третьою – блакитним. Таким чином, можна зробити висновок, що, по-перше, технічні та якісні характеристики товару, запропонованого ТОВ "ТВК "НВІ ГРУП", не відповідають вимогам тендерної документації і, по-друге, ТОВ "ТВК "НВІ ГРУП" не надало у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність кількісним вимогам до предмета закупівлі. 2. Відповідно до підпункту 4 пункту 1 таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, з гарантійними строками та в терміни, які визначені в оголошені. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал авторизованого листа виробника (ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, які мають на це повноваження, на ім’я Учасника з зазначенням номеру оголошення про закупівлю, предмету закупівлі, назви Замовника, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі. При цьому, пунктом 1 розділу І тендерної документації визначено, що терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з визначенням поняття «предмет закупівлі», закріпленого у пункті 18 частини 1 статті 1 Закону, ним є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). При цьому, згідно з абзацом 3 частини 2 статті 21 Закону назва предмету закупівлі обов’язково зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Так, відповідно до інформації, викладеної в оголошенні, назвою предмету даної процедури закупівлі є «Придбання: комплекту меблів (парта + стілець)» У свою чергу, ТОВ "ТВК "НВІ ГРУП" надало у складі тендерної пропозиції надало авторизаційний лист, в якому не зазначено предмету закупівлі, що порушує наведену вище умову тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 3 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерних пропозицій довідку у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про позитивний досвід виконання підприємством аналогічного договору та відсутність зауважень від замовника щодо його виконання. На виконання даної умови тендерної документації ТОВ «Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» надало відповідну довідку, в якій вказало інформацію про замовника та інформацію стосовно укладених договорів. Проте, всупереч зазначеній вище умові тендерної документації, дана довідка не містить інформації про відсутність зауважень від замовника щодо виконання аналогічних договорів. У зв’язку з цим, пропозиція ТОВ «ТВК «НВІ ГРУП» не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ТВК «НВІ ГРУП» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. 4. Відповідно до інформації, вказаної в оголошенні про проведення даної процедури закупівлі, кінцевим терміном поставки товарів є 30 квітня 2018 р., що також закріплено в пункті 4.4 розділу І тендерної документації та в пункті 6.1 Проекту договору. Однак, враховуючи той факт, що повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТВК «НВІ ГРУП» було оприлюднене 10.05.2018 р., договір про закупівлю може бути укладеним, згідно з частиною 2 статті 32 Закону, не раніше, ніж 20.05.2018 р. Слід також зазначити, що відповідно до положень чинного законодавства, внести зміни до оголошення та тендерної документації на даній стадії проведення процедури закупівлі неможливо. Таким чином, станом на сьогоднішній день, умови даної процедури закупівлі, а також договору за результатами її проведення не можуть бути виконані у зв’язку зі спливом встановленого терміну поставки товару. За таких обставин, дана процедура закупівлі не може бути завершена підписанням договору та має бути відмінена. Враховуючи те, що тендерна пропозиція Скаржника була відхилена Замовником, визначення ТОВ «ТВК «НВІ ГРУП» переможцем даної процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність пропозиції останнього умовам тендерної документації та наявність підстав для відміни даної процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси Скаржника, які полягають в об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. З огляду на те, що повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТВК «НВІ ГРУП» оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 10.05.2018 р., останнім днем для подання скарги є 20.05.2018 р. включно. Таким чином, Скаржник дотримався встановленого чинним законодавством строку для звернення зі скаргою. Згідно з частиною 9 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Перевірити тендерні пропозиції учасників даної процедури закупівлі на відповідність умовам тендерної документації та вимогам чинного законодавства України. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТВК «НВІ ГРУП». 3. У разі наявності відповідних підстав – відмінити дану процедуру закупівлі. Додатки: 1. Копія платіжного доручення про внесення плати за подання скарги. Директор ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" А. В. ВОЛКОВ
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 травня 2018 12:49
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до частини 5 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата: 30 травня 2018 16:45
рішення від 22.05.2018 №4813 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 травня 2018 12:49
рішення від 06.06.2018 № 5411 .pdf
Дата публікації: 07 червня 2018 17:52

Документи подані скаржником

12 квітня 2018 11:58
Платижне доручення.pdf
12 квітня 2018 11:58
Висновок СЕС.pdf
12 квітня 2018 11:58
Скарга Гамаюн.pdf

Документи подані замовником

23 квітня 2018 12:47
Відповідь на АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

19 травня 2018 20:28
Платіжне доручення.pdf
19 травня 2018 20:28
Скарга Гамаюн.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2018 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 3 113 986,00
UAH з ПДВ
3 113 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ" 4 226 000,00
UAH з ПДВ
4 226 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» 4 234 580,00
UAH з ПДВ
4 234 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мусієнко Людмила Михайлівна 4 235 336,00
UAH з ПДВ
4 235 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2018 15:32
Електронний підпис
21 березня 2018 15:27
14_Довідка ст.17.pdf
21 березня 2018 15:27
17_Проект договору.pdf
21 березня 2018 15:27
19_Контактні дані.pdf
21 березня 2018 15:27
5_Лист щодо сертифікації.pdf
21 березня 2018 15:27
6_Авторизация виробника.pdf
21 березня 2018 15:27
Установчі документи.pdf
21 березня 2018 15:27
1_Довідка_мат-тех. база.pdf
21 березня 2018 15:27
2_Довідка працівники.pdf
21 березня 2018 15:27
16_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 березня 2018 11:26
Довiдки.pdf
21 березня 2018 11:26
Лист-вiдгук_249_(ОРИГIНАЛ).pdf
21 березня 2018 11:26
Лист-вiдгук_482_(ОРИГIНАЛ).pdf
21 березня 2018 11:26
Паспорт_Недiл_ко_(КОПIЯ).pdf
21 березня 2018 11:26
Проект_договору.pdf
21 березня 2018 11:26
Цiнова_пропозицiя.pdf

Публічні документи

21 березня 2018 09:17
Установчі документи.pdf
21 березня 2018 09:17
ФОП Мусієнко_договір.pdf
21 березня 2018 09:17
ФОП Мусієнко_лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ"

ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП»

ФОП Мусієнко Людмила Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Рішення скасоване 3 113 986,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 12:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ"
#41234621
Рішення скасоване 4 226 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 12:17
ТОВ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Відхилено 3 113 986,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 17:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ"
#41234621
Відхилено 4 226 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 17:18
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП»
#39489408
Переможець 4 234 580,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 12:56

Документи

28 березня 2018 10:17
Електронний підпис
28 березня 2018 10:13
ПР Гамаюн.PDF
22 березня 2018 12:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 квітня 2018 14:20
Електронний підпис
03 квітня 2018 14:19
ПР ТОВ ГК Пріоритет.PDF
28 березня 2018 10:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 травня 2018 17:08
Електронний підпис
07 травня 2018 17:06
ПР ТОВ Гамаюн.PDF

Документи

07 травня 2018 17:16
Електронний підпис

Документи

10 травня 2018 12:53
Електронний підпис
10 травня 2018 12:51
ПР НВІ Груп.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2018 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП»
#39489408
4 234 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2018 12:53
Електронний підпис
10 травня 2018 12:51
ПР НВІ Груп.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 11:06
Договір.PDF укладений
12 червня 2018 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 234 580,00
UAH з ПДВ