Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі адміністративно-побутового корпусу по вул.Будівельників, 1 в м.Рівне, для розміщення центру соціально-психологічної допомоги комунального закладу «Рівненський центр соціально-психологічної допомоги» Рівненської обласної ради
Очікувана вартість
3 260 771,00 UAH
UA-2018-03-06-002063-c 5fd0d07c3d764a39a20f347b0d178dce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сергіївна Токарчук

+380362632489 kzrcspd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Рівненський центр соціально-психологічної допомоги" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 33723813
Місцезнаходження: 33001, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Дубенська, 71 А
Контактна особа: Тетяна Сергіївна Токарчук
+380362632489
kzrcspd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2018 16:00
Початок аукціону: 23 березня 2018 13:51
Очікувана вартість: 3 260 771,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 303,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі адміністративно-побутового корпусу по вул.Будівельників, 1 в м. Рівне, для розміщення центру соціально-психологічної допомоги комунального закладу «Рівненський центр соціально-психологічної допомоги» Рівненської обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33016, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Будівельників, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по документах
Дата подання: 07 березня 2018 11:49
Дата відповіді: 12 березня 2018 15:28
Доброго дня. 1. К=1 до умов виконання монтажних робіт. На час виконання робіт приміщення буде звільнене від працівників? 2. Чи є наявний експертний звіт по проекту? Яким числом виданий? 3. Яка середня ЗП визначена в проекті? 4. Де і коли можна ознайомитись з проектно-кошторисною документацією? Дуже багато питань щодо обладнання. Дякую.
Відповідь: Тендерний комітет комунального закладу розглянув Ваші запитання та інформує:
Запитання №1. К=1 до умов виконання монтажних робіт. На час виконання робіт приміщення буде звільнене від працівників?
Відповідь: Так, приміщення буде звільнене від працівників на час виконання робіт.
Запитання №2. Чи є наявний експертний звіт по проекту? Яким числом виданий?
Відповідь: Так, експертний звіт наявний та виданий 02.02.2018 року.
Запитання №3. Яка середня ЗП визначена в проекті?
Відповідь: Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості становить 5 322,00 гривень.
Запитання №4. Де і коли можна ознайомитись з проектно-кошторисною документацією?
Відповідь: Ознайомитись з проектно-кошторисною документацією можна за адресою м.Рівне, вул.Дубенська, 71-А в робочий час з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв..

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-06-002063-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович, Код ЄДРПОУ:2219203498
Дата подання: 30 березня 2018 10:42
Оскарження рішення замовника щодо дискваліфікації
Надаю роз’яснення щодо невиконання умов тендерної документації. п.3.2. додатку № 1 :Тендерному комітету були надані акти приймання виконаних будівельних робіт «Капітальний ремонт Городищенської ЗОШ І-ІІІ ступеніву (ремонт даху і фасадів) по вул. Рівненська с. Городище Рівненського р-ну Рівненської обл.» підписаних замовником без зауважень та погоджені технічним наглядом за веденням будівельно-монтажних робіт, які свідчать про належне виконання умов та строків договору № № 548/15 від 17.08.2015р. Надані акти помилково були визнані мною, як відгуки про належне виконання договору. п.5 додатку № 2 У п. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно змін, передбаченими Законом України від 24.10.2013 року № 657 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення деяких положень", замість свідоцтва можна отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України. Доступ до зазначеного веб-сайту є безоплатним та вільним. п.7 додатку № 2 Якщо договір укладається від імені юридичної особи, то його має укладати уповноважена особа на підставі відповідних нормативно-правових актів. Фізична особа-підприємець немає вищих органів, усі рішення підприємець ухвалює одноосібно. п.10 додатку № 2 Розрахунок договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт сформований у кошторисному програмно-обчислювальному комплексі АВК-5, файли обміну даними цього програмного комплексу мають позначення bsdu – для кошторисної документації в українському інтерфейсі, bdcu – для договірної ціни в українському інтерфейсі. Враховуючи розділ 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, п. 1 цього розділу (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції), пропозиції були надані сканкопіями, які відповідно до цього ж розділу повинні були мати підпис. Пункт 3, статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції. Враховуючи вищезгадане, та надану мною цінову пропозицію, прошу переглянути рішення протоколу № 7 від 27.03.2018 розгляду тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 03.04.2018 № 3043.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 13:51

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

04 квітня 2018 13:51
Рішення від 03.04.2018 № 3043.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2018 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович 2 852 944,00
UAH з ПДВ
2 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 2 787 260,00
UAH з ПДВ
2 689 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "А.В. ЄВРОБУД" 3 001 945,20
UAH з ПДВ
2 869 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Будівельна фірма "Будреконструкція" 3 046 098,00
UAH з ПДВ
2 869 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОМБУД-21" 3 094 719,18
UAH з ПДВ
2 869 333,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2018 10:41
Довідка з банку.PDF
22 березня 2018 10:41
Ресурси.pdf
22 березня 2018 10:41
АНАЛОГІЧНА РОБ.jpg
22 березня 2018 10:41
КАЛІНДР-1 .jpg
22 березня 2018 10:41
КАЛІНДАР-2 .jpg
22 березня 2018 10:41
Проект договору.pdf
22 березня 2018 10:41
Договірна ціна.pdf
22 березня 2018 10:41
ПРОПОЗІЦІЯ .jpg
22 березня 2018 10:41
паспорт 1.jpg
22 березня 2018 10:41
паспорт 2.jpg
22 березня 2018 10:41
РОБОЧІ.jpg
22 березня 2018 10:41
ОБЛАДНАННЯ .jpg
22 березня 2018 10:41
лицензия.jpg
22 березня 2018 10:41
Лист субпідрядники.jpg
22 березня 2018 10:41
Лист захисту довкілля.jpg
22 березня 2018 10:41
Ліцензія ТОВ ТЕХНІК.pdf
22 березня 2018 10:41
Ліцензія ТОВ Добробут.pdf
22 березня 2018 10:41
Довідка по статті 17.jpg
22 березня 2018 10:41
виписка з реєстру 2.jpg
22 березня 2018 10:41
БАЗА .jpg
22 березня 2018 10:41
виписка з реєстру 1.jpg
22 березня 2018 10:41
Лист гарантія договору.jpg
22 березня 2018 10:41
додаток до лицензии.jpg

Публічні документи

22 березня 2018 14:46
3 кошториси.rar
22 березня 2018 14:46
2 частина кваліфікація.rar
22 березня 2018 14:46
1 частина Кваліфікація.rar

Публічні документи

22 березня 2018 14:02
тендер Євробуд.pdf

Публічні документи

Публічні документи

21 березня 2018 17:53
190.bdcu
21 березня 2018 17:48
ліцензія.pdf
21 березня 2018 17:06
190_ДЦ_ОС_2-1.pdf
21 березня 2018 15:57
190_ДЦ_ОС_2_1.pdf
21 березня 2018 15:57
190_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
21 березня 2018 15:57
190_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
21 березня 2018 15:57
190_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
21 березня 2018 15:57
190_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
21 березня 2018 15:57
190_ДЦ_ДЦ.pdf
21 березня 2018 15:57
190_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.pdf
21 березня 2018 15:57
190_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
21 березня 2018 15:57
190_ДЦ_2-1-5.pdf
21 березня 2018 15:57
190_ДЦ_2-1-4.pdf
21 березня 2018 15:57
190_ДЦ_2-1-3.pdf
21 березня 2018 15:57
Довідки, база.pdf
21 березня 2018 15:57
Відомості банк.pdf
21 березня 2018 15:57
витяг.pdf
21 березня 2018 15:57
Договір Зоопарк.pdf
21 березня 2018 15:57
Договір Міське УКБ .pdf
21 березня 2018 15:57
Договір парк Шевченка.pdf
21 березня 2018 15:57
дозвіл.pdf
21 березня 2018 15:57
Пождума.pdf
21 березня 2018 15:57
статут.pdf
21 березня 2018 15:57
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 березня 2018 15:57
Протокол.pdf
21 березня 2018 15:57
Технічне завдання.pdf
21 березня 2018 15:57
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович

ТОВ "Компанія Барбакан"

ТОВ "А.В. ЄВРОБУД"

ПП Будівельна фірма "Будреконструкція"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОМБУД-21"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович
#2219203498
Відхилено 2 390 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 16:51
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Переможець 2 689 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 10:02

Документи

27 березня 2018 16:51
Електронний підпис
27 березня 2018 15:54
ПРОТОКОЛ 2.pdf
27 березня 2018 15:54
ПРОТОКОЛ 1.pdf
23 березня 2018 14:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 березня 2018 10:02
Електронний підпис
30 березня 2018 10:01
Протокол.pdf
27 березня 2018 22:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
2 689 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 10:02
Електронний підпис
30 березня 2018 10:01
Протокол.pdf
27 березня 2018 22:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 14:12
Електронний підпис укладений
19 квітня 2018 16:10
додаток 3.pdf укладений
19 квітня 2018 16:07
додаток2..pdf укладений
19 квітня 2018 16:07
додато2.pdf укладений
19 квітня 2018 16:07
додатак 1.pdf укладений
19 квітня 2018 16:07
ст7.pdf укладений
19 квітня 2018 16:07
ст6.pdf укладений
19 квітня 2018 16:07
ст5.pdf укладений
19 квітня 2018 16:07
ст4.pdf укладений
19 квітня 2018 16:07
ст3.pdf укладений
19 квітня 2018 16:07
ст2.pdf укладений
19 квітня 2018 16:07
Договор 1.pdf укладений
19 квітня 2018 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2018 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 689 000,00
UAH з ПДВ