Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі адміністративно-побутового корпусу по вул.Будівельників, 1 в м.Рівне, для розміщення центру соціально-психологічної допомоги комунального закладу «Рівненський центр соціально-психологічної допомоги» Рівненської обласної ради
Очікувана вартість
3 260 771,00 UAH
UA-2018-03-06-002063-c ● 5fd0d07c3d764a39a20f347b0d178dce
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Рівненський центр соціально-психологічної допомоги" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33723813 |
Місцезнаходження: | 33001, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Дубенська, 71 А |
Контактна особа: |
Тетяна Сергіївна Токарчук +380362632489 kzrcspd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2018 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2018 13:51 |
Очікувана вартість: | 3 260 771,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 303,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі адміністративно-побутового корпусу по вул.Будівельників, 1 в м. Рівне, для розміщення центру соціально-психологічної допомоги комунального закладу «Рівненський центр соціально-психологічної допомоги» Рівненської обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33016, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Будівельників, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2018 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2018 15:24 |
КР будівлі адміністративно-побутового корпусу по вул.Будівельників, 1 в м. Рівне, для розміщення центру соціально-психологічної допомоги.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
по документах
Дата подання: 07 березня 2018 11:49
Дата відповіді: 12 березня 2018 15:28
Доброго дня.
1. К=1 до умов виконання монтажних робіт. На час виконання робіт приміщення буде звільнене від працівників?
2. Чи є наявний експертний звіт по проекту? Яким числом виданий?
3. Яка середня ЗП визначена в проекті?
4. Де і коли можна ознайомитись з проектно-кошторисною документацією? Дуже багато питань щодо обладнання.
Дякую.
Відповідь: Тендерний комітет комунального закладу розглянув Ваші запитання та інформує:
Запитання №1. К=1 до умов виконання монтажних робіт. На час виконання робіт приміщення буде звільнене від працівників?
Відповідь: Так, приміщення буде звільнене від працівників на час виконання робіт.
Запитання №2. Чи є наявний експертний звіт по проекту? Яким числом виданий?
Відповідь: Так, експертний звіт наявний та виданий 02.02.2018 року.
Запитання №3. Яка середня ЗП визначена в проекті?
Відповідь: Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості становить 5 322,00 гривень.
Запитання №4. Де і коли можна ознайомитись з проектно-кошторисною документацією?
Відповідь: Ознайомитись з проектно-кошторисною документацією можна за адресою м.Рівне, вул.Дубенська, 71-А в робочий час з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв..
Запитання №1. К=1 до умов виконання монтажних робіт. На час виконання робіт приміщення буде звільнене від працівників?
Відповідь: Так, приміщення буде звільнене від працівників на час виконання робіт.
Запитання №2. Чи є наявний експертний звіт по проекту? Яким числом виданий?
Відповідь: Так, експертний звіт наявний та виданий 02.02.2018 року.
Запитання №3. Яка середня ЗП визначена в проекті?
Відповідь: Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості становить 5 322,00 гривень.
Запитання №4. Де і коли можна ознайомитись з проектно-кошторисною документацією?
Відповідь: Ознайомитись з проектно-кошторисною документацією можна за адресою м.Рівне, вул.Дубенська, 71-А в робочий час з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв..
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-06-002063-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович, Код ЄДРПОУ:2219203498
Дата подання: 30 березня 2018 10:42
Дата подання: 30 березня 2018 10:42
Оскарження рішення замовника щодо дискваліфікації
Надаю роз’яснення щодо невиконання умов тендерної документації.
п.3.2. додатку № 1 :Тендерному комітету були надані акти приймання виконаних будівельних робіт «Капітальний ремонт Городищенської ЗОШ І-ІІІ ступеніву (ремонт даху і фасадів) по вул. Рівненська с. Городище Рівненського р-ну Рівненської обл.» підписаних замовником без зауважень та погоджені технічним наглядом за веденням будівельно-монтажних робіт, які свідчать про належне виконання умов та строків договору № № 548/15 від 17.08.2015р.
Надані акти помилково були визнані мною, як відгуки про належне виконання договору.
п.5 додатку № 2 У п. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно змін, передбаченими Законом України від 24.10.2013 року № 657 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення деяких положень", замість свідоцтва можна отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України. Доступ до зазначеного веб-сайту є безоплатним та вільним.
п.7 додатку № 2 Якщо договір укладається від імені юридичної особи, то його має укладати уповноважена особа на підставі відповідних нормативно-правових актів. Фізична особа-підприємець немає вищих органів, усі рішення підприємець ухвалює одноосібно.
п.10 додатку № 2 Розрахунок договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт сформований у кошторисному програмно-обчислювальному комплексі АВК-5, файли обміну даними цього програмного комплексу мають позначення bsdu – для кошторисної документації в українському інтерфейсі, bdcu – для договірної ціни в українському інтерфейсі.
Враховуючи розділ 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, п. 1 цього розділу (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції), пропозиції були надані сканкопіями, які відповідно до цього ж розділу повинні були мати підпис.
Пункт 3, статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції.
Враховуючи вищезгадане, та надану мною цінову пропозицію, прошу переглянути рішення протоколу № 7 від 27.03.2018 розгляду тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 03.04.2018 № 3043.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 13:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2018 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович |
2 852 944,00
UAH з ПДВ
|
2 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
2 787 260,00
UAH з ПДВ
|
2 689 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "А.В. ЄВРОБУД" |
3 001 945,20
UAH з ПДВ
|
2 869 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Будівельна фірма "Будреконструкція" |
3 046 098,00
UAH з ПДВ
|
2 869 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОМБУД-21" |
3 094 719,18
UAH з ПДВ
|
2 869 333,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович #2219203498 |
Відхилено |
2 390 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2018 16:51
|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Переможець |
2 689 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2018 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2018 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2018 16:10
|
додаток 3.pdf | укладений |
19 квітня 2018 16:07
|
додаток2..pdf | укладений |
19 квітня 2018 16:07
|
додато2.pdf | укладений |
19 квітня 2018 16:07
|
додатак 1.pdf | укладений |
19 квітня 2018 16:07
|
ст7.pdf | укладений |
19 квітня 2018 16:07
|
ст6.pdf | укладений |
19 квітня 2018 16:07
|
ст5.pdf | укладений |
19 квітня 2018 16:07
|
ст4.pdf | укладений |
19 квітня 2018 16:07
|
ст3.pdf | укладений |
19 квітня 2018 16:07
|
ст2.pdf | укладений |
19 квітня 2018 16:07
|
Договор 1.pdf | укладений |
19 квітня 2018 16:07
|