Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

аудиторські послуги
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2018-03-06-002019-c 5d123114531a477b94fbec1825d08163
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лозко Інна Миколаївна

380444569404 shevchpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38945945
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, Ризька,1
Контактна особа: Лозко Інна Миколаївна
380444569404
shevchpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 16:00
Початок аукціону: 13 березня 2018 11:57
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%

Інформація про предмет закупівлі

КНП «ЦПМСД № 3» Шевченківського району м. Києва, оголошує закупівлю послуг аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2017 рік відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, затверджених в якості національних стандартів аудиту рішенням АПУ від 31.03.2011 № 229/7 та Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.02.2003 № 237 «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київ, Київ, вул. Ризька,1
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-06-002019-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК", Код ЄДРПОУ:14274505
Дата подання: 19 березня 2018 20:04
Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
№ 168 від 19.03.2018р.
До Комунального некомерційного
підприємства «Центр первинної медико-
санітарної допомоги № 3»
Шевченківського району м. Києва
(Замовник)
Номер оголошення про проведення
закупівлі: UA-2018-03-06-002019-c
Учасник (Кандидат): Приватне
акціонерне товариство «Аудиторська
фірма «Аналітик»
ЄДРПОУ 14274505
Юридична адреса: 01042, м. Київ, вул.
Чигоріна 57А
Фактична адреса: 01001, м. Київ, вул.
Хрещатик 44

ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата №31 від 19.03.2018р.

Нами, Приватним акціонерним товариством «Аудиторська фірма «Аналітик» (надалі Кандидат) було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги фінансового аудиту, ідентифікатор UA-2018-03-06-002019-c, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3» Шевченківського району м. Києва (надалі Замовник).
За результатами проведення аукціону нами було надано найнижчу цінову пропозицію в сумі 19900,00 (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот) гривень.
Проте, відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №31 від 19 березня 2018р. (надалі Рішення), Кандидата було дискваліфіковано з наступної підстави:
«учасник не надав копії трудових книжок працівників на посадах бухгалтера-експерта, податкового консультанта, що засвідчують досвід роботи в КРУ або Держаудитслужбі (досвід роботи не менш аніж 3 роки на згадуваних посадах).

Вважаємо дане Рішення необґрунтованим та таким, що порушує умови та правила проведення закупівлі, з наступних підстав.

Відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель електронного майданчика zakupki.Prom.ua, розміщеного за посиланням https://zakupki.prom.ua/regulations/gov (надалі - Порядок здійснення допорогових закупівель), виключними підставами дискваліфікації є наступні:
1) пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2) Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.

Інших підстав для дискваліфікації учасника не передбачено.

Вами в оголошенні було зазначено про кваліфікаційну вимогу – досвід роботи в КРУ та Держаудитслужбі.
Нами у довідці № 132 від 03.03.2018р. було зазначено про досвід роботи Головача В.В. в ряді органах та посадах, який не лише прирівнюється, але й набагато перевищує досвід роботи КРУ та Держаудитслужбі.
Одночасно нами було подано копію трудової книжки Головача В.В.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) під час проведення допорогової закупівлі (закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, встановлену в абз. 2, 3 ч. 1 цієї статті), замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених зазначеним Законом. Принципи здійснення закупівель передбачені у статті 3 Закону, серед яких - максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Прийняття Рішення про дискваліфікацію Кандидата є грубим порушенням цих принципів.

Таким чином, пропозиція Кандидата повністю відповідає умовам закупівлі, а Рішення про дискваліфікацію Кандидата є безпідставним.


На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель

ВИМАГАЄМО:
- Провести повторну оцінку Кандидата – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик»
- Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата №31 від 19.03.2018р.



Голова правління Головач В.В.

Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК" 19 900,00
UAH з ПДВ
19 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Аудиторская фирма "Инсайт" 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2018 15:53
сертифікати аудиторів.pdf
12 березня 2018 15:53
Цінова пропозиція аудит.pdf
12 березня 2018 15:53
трудова Головач.pdf
12 березня 2018 15:53
скани договорів.pdf
12 березня 2018 15:53
перелік публікацій.pdf
12 березня 2018 15:53
довідка штат.pdf
12 березня 2018 15:53
довідка з ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2018 15:53
довідка досвід роботи.pdf
12 березня 2018 15:53
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК"

Аудиторская фирма "Инсайт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК"
#14274505
Відхилено 19 900,00
UAH з ПДВ
19 березня 2018 17:23
Аудиторская фирма "Инсайт"
#21340266
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2018 15:02

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2018 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Аудиторская фирма "Инсайт"
#21340266
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_перевірка фінзвітності.pdf укладений
02 квітня 2018 13:44