Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Котюжанівський НРЦ |
Код ЄДРПОУ: | 24903190 |
Місцезнаходження: | 23440, Україна , Вінницька обл., Котюжани, Вінницька обл., Мурованокуриловецький р-н., |
Контактна особа: |
Каплюк Світлана Данилівна +380345634498 kotyuzhany@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2018 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2018 14:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2018 14:51 |
Початок аукціону: | 26 березня 2018 15:11 |
Очікувана вартість: | 595 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2018 14:46 |
Додаток-3-проект договору.doc |
06 березня 2018 14:46 |
Додаток 2-технічні характеристики.doc |
06 березня 2018 14:46 |
Додаток 1-пропозиція.doc |
06 березня 2018 14:46 |
Тендерна документація-вугілля(нова).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-000750 ● dfb0ff76a4574ad797bd869170dc1e5b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 18:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.02.2019 №6
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.02.2019 №6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2018-03-06-001898-c 06.03.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-07 16:13:50
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі твердого палива (вугілля кам’яне марки АС) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-03-06-001898-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-09 12:30:41
Відповідь
ID номер, присвоєний електронною системою річному плану закупівлі "Тверде паливо (вугілля марки АС) - 260423af9f0249289e73a1de77e921a0
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-14 11:07:25
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі твердого палива (вугілля кам’яне марки АС) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-03-06-001898-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
З яких підстав укладено додаткові угоди від 31.05.2018 №1 та від 08.08.2018 №2 до договору від 17.04.2018 №32, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару та надати документальне підтвердження збільшення (зменшення) вартості твердого палива (вугілля марки АС) з обґрунтованими підставами, отриманими від постачальника, щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-17 12:48:20
Пояснення
Додаткові угоди було укладено на підставі листа - звернення постачальника щодо внесення змін ціни за одиницю товару в бік збільшення,що підтверджувалося Експертним висновком. А також підвищення ціни відбулося з дозволу головного розпорядника коштів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
RISK1-14
RISK1-3_3
RISK1-6
RISK1-8_1
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2018 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Ковальчук Євген Володимирович |
501 900,00
UAH з ПДВ
|
429 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
557 000,00
UAH з ПДВ
|
429 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ" |
590 000,00
UAH з ПДВ
|
449 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Рафіас-М |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
449 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
544 000,00
UAH з ПДВ
|
544 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ковальчук Євген Володимирович #3172208897 |
Переможець |
429 899,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2018 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
IMG_20181212_0001.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2018 15:56
|
ДУ-2.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2018 14:11
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
01 червня 2018 22:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2018 10:04
|
Договір | укладений |
17 квітня 2018 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |