Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам'яне марки АС)
Очікувана вартість
595 000,00 UAH
UA-2018-03-06-001898-c 106de5eddfc14c339280043c666e5824
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Каплюк Світлана Данилівна

+380345634498 kotyuzhany@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Котюжанівський НРЦ
Код ЄДРПОУ: 24903190
Місцезнаходження: 23440, Україна , Вінницька обл., Котюжани, Вінницька обл., Мурованокуриловецький р-н.,
Контактна особа: Каплюк Світлана Данилівна
+380345634498
kotyuzhany@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2018 14:51
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2018 14:51
Початок аукціону: 26 березня 2018 15:11
Очікувана вартість: 595 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 т
Тверде паливо (вугілля кам'яне марки АС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23440, Україна, Вінницька область, с. Котюжани, вул. Червоноармійська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000750 ● dfb0ff76a4574ad797bd869170dc1e5b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019 18:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.02.2019 №6
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.02.2019 №6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2018-03-06-001898-c 06.03.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-07 16:13:50

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі твердого палива (вугілля кам’яне марки АС) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-03-06-001898-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-09 12:30:41

Відповідь

ID номер, присвоєний електронною системою річному плану закупівлі "Тверде паливо (вугілля марки АС) - 260423af9f0249289e73a1de77e921a0

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-14 11:07:25

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі твердого палива (вугілля кам’яне марки АС) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-03-06-001898-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
З яких підстав укладено додаткові угоди від 31.05.2018 №1 та від 08.08.2018 №2 до договору від 17.04.2018 №32, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару та надати документальне підтвердження збільшення (зменшення) вартості твердого палива (вугілля марки АС) з обґрунтованими підставами, отриманими від постачальника, щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-17 12:48:20

Пояснення

Додаткові угоди було укладено на підставі листа - звернення постачальника щодо внесення змін ціни за одиницю товару в бік збільшення,що підтверджувалося Експертним висновком. А також підвищення ціни відбулося з дозволу головного розпорядника коштів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація

2019-03-01 17:05:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

RISK1-14

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2018 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 501 900,00
UAH з ПДВ
429 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 557 000,00
UAH з ПДВ
429 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ" 590 000,00
UAH з ПДВ
449 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Рафіас-М 540 000,00
UAH з ПДВ
449 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 544 000,00
UAH з ПДВ
544 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2018 06:47
Електронний підпис
27 березня 2018 06:45
остаточна пропозиція
23 березня 2018 14:00
Електронний підпис
23 березня 2018 13:56
9 ЄСВ.pdf
23 березня 2018 13:56
8 ДФС.pdf
23 березня 2018 03:48
Електронний підпис
23 березня 2018 01:31
39 Тендерна пропозиція.pdf
23 березня 2018 01:31
38 договір котюжани.pdf
23 березня 2018 01:31
37 договір зелений гай.pdf
23 березня 2018 01:31
33 договір склад копія.pdf
23 березня 2018 01:31
30 ІПН копія.pdf
23 березня 2018 01:31
29 паспорт_-_копія.PDF
23 березня 2018 01:31
25 Довідка з банку.pdf
23 березня 2018 01:31
24 техпаспорта авто.pdf
23 березня 2018 01:31
22 ВИТЯГ_З_ЄДР.PDF
23 березня 2018 01:31
21 проект договору.pdf
23 березня 2018 01:31
20 Довбиш договір.pdf
23 березня 2018 01:31
19 Деражня договір.pdf
23 березня 2018 01:31
18 договір_ваги_Летичів.PDF
23 березня 2018 01:31
17 сертифікат.pdf
23 березня 2018 01:31
14 МВС.pdf
23 березня 2018 01:31
13 відгук Довбиш.pdf
23 березня 2018 01:31
12 відгук Деражня.pdf
23 березня 2018 01:31
7 витяг з ДФС копія.pdf
23 березня 2018 01:31
6 витяг_з_ДФС оригінал.PDF
23 березня 2018 01:31
5 виписка копія.PDF
23 березня 2018 01:31
4 виписка оригінал.pdf
23 березня 2018 01:31
3 ІПН оригінал.PDF
23 березня 2018 01:31
2 паспорт_оригінал.PDF
23 березня 2018 01:31
1 реєстр.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 14:48
Статут.pdf
23 березня 2018 14:48
Протокол і наказ.pdf
23 березня 2018 14:48
ПДВ.pdf
23 березня 2018 14:48
Договір оренди.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 11:17
Статут_Нова редакція.pdf
23 березня 2018 11:17
Уповноважені особи.pdf
23 березня 2018 11:17
Протокол 2013.pdf
23 березня 2018 11:17
приказ директор.jpg
23 березня 2018 11:17
Витяг ЄП.jpg
23 березня 2018 11:17
Щодо інформації в ЄДР.pdf
23 березня 2018 11:17
Щодо злочинів.pdf
23 березня 2018 11:17
Щодо забогованості.pdf
23 березня 2018 11:17
Щодо банкрутства.pdf
23 березня 2018 11:16
Проект договору.pdf
23 березня 2018 11:16
Істотні умови договору.pdf
23 березня 2018 11:16
Довідка про учасника.pdf
23 березня 2018 11:16
Брикет_ТУ_ТУБ.pdf
23 березня 2018 11:16
Довідка про виробника.pdf
23 березня 2018 11:16
довідка з банку.pdf
23 березня 2018 11:16
Гарантійний лист.pdf
23 березня 2018 11:16
Договір_Талалаївка.pdf
23 березня 2018 11:16
Договір_МалаВиска.pdf
23 березня 2018 11:16
Довідка досвід.pdf
23 березня 2018 11:16
Довідка працівники.pdf
23 березня 2018 11:16
Довідка МТБ.pdf
23 березня 2018 11:16
Пропозиція.doc (1).pdf

Публічні документи

23 березня 2018 10:25
Електронний підпис
22 березня 2018 17:30
Статут.pdf
22 березня 2018 17:30
Сертифікат АС.pdf
22 березня 2018 17:30
Протокол.pdf
22 березня 2018 17:30
Проект договору.pdf
22 березня 2018 17:30
Наказ.pdf
22 березня 2018 17:30
МТЗ.pdf
22 березня 2018 17:30
ДПІ.pdf
22 березня 2018 17:30
Документи.pdf
22 березня 2018 17:30
Довідка про банкрутство.pdf
22 березня 2018 17:30
Довідка банк.pdf
22 березня 2018 17:30
Гарантійний лист.pdf
22 березня 2018 17:30
Відомості ЄДРПОУ.pdf
22 березня 2018 17:30
Витяг ПДВ.pdf
22 березня 2018 17:30
Витяг ЄДР.pdf
22 березня 2018 17:30
Виписка ЄДР.pdf
22 березня 2018 17:30
Аналогічні договори.pdf
22 березня 2018 17:30
4 OПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ"

ТОВ Рафіас-М

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
Переможець 429 899,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 10:01

Документи

30 березня 2018 10:01
Електронний підпис
27 березня 2018 22:49
Звіт з ЄДР (припинено)
27 березня 2018 22:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2018 13:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
429 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 10:01
Електронний підпис
27 березня 2018 22:49
Звіт з ЄДР (припинено)
27 березня 2018 22:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2018 13:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20181212_0001.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 15:56
ДУ-2.pdf зміни до договору
27 серпня 2018 14:11
ДУ.pdf зміни до договору
01 червня 2018 22:41
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 10:04
Договір укладений
17 квітня 2018 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML