Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
402 000,00 UAH
UA-2018-03-06-001067-c ● 1cab4b77218940a8b4c11efe4b80ca12
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 з поглибленим вивченням німецької мови |
Код ЄДРПОУ: | 23887112 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Підвальна, 2 |
Контактна особа: |
Ерстенюк Михайло 380322765163 erst@litech.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2018 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2018 11:04 |
Очікувана вартість: | 402 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 402,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Підвальна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2018 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2018 14:20 |
2018-8 документація для торгів харчування.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-06-001067-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Гороховський Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2974106116
Дата подання: 27 квітня 2018 22:12
Скарга на незаконні дії тендерного комітету, щодо обрання переможця процедури закупівлі
Скарга на незаконні дії тендерного комітету,
щодо обрання переможця процедури закупівлі
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Одним з основних принципів проведення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також Закон закріплює виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, який визначений у статті 30 Закону. Водночас, слід ураховувати, що відповідальність в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально (частина друга статті 38 Закону).
Львівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 з поглибленим вивченням німецької мови проводила процедуру відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)». Учасниками даної процедури були:
1. ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова
2. ФОП Підкостельний Богдан Романович
3. ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна
4. ФОП Гороховський Сергій Володимирович.
Після проведеного аукціону, тендерним комітетом обрано переможцем учасника - ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова.
Підстави подання скарги:
Після детального вивчення тендерної пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова, я, як учасник торгів, вважаю, що обрання даного учасника переможцем торгів відбулось із порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), всупереч вимог тендерної документації Замовника. Прийняттям такого протиправного рішення, Замовник тим самим порушив моє право, як учасника торгів, бути обраним переможцем даної процедури закупівлі. Оскільки, якщо б Замовник діяв у правовому полі, тоді б тендерна пропозиція ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова була відхилена. Дана пропозиція підлягала відхиленню, а рішення щодо визнання вище вказаного учасника переможцем – скасуванню, з огляду на нижче викладені факти.
1. Відповідно до п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника, було передбачено надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі пропозиції учасника міститься контракт укладений із керівником підприємства від 17.08.2016 р. Невмержицьким М.М. Згідно тексту даного контракту випливає, що строк дії його завершився ще 18.08.2017 року. Тобто у складі пропозиції учасником подано нечинний контракт, який завершив свою дію та який не підтверджує повноважень Невмержицького М.М. на підписання поданих документів тендерної пропозиції. Оскільки відсутні відомості про продовження дії даного контракту - поданий у складі пропозиції контракт не підтверджує права підпису директором Невмержицьким М.М. документів тендерної пропозиції.
2. Звертаю увагу тендерного комітету на те, що з аналогічного питання вже відбувався розгляд скарги, щодо неправомірного обрання переможцем процедури закупівлі ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова. Відповідно 20.04.2018 р. Орган оскарження задовольнив скаргу та зобов’язав Замовника скасувати рішення про визначення ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переможцем процедури закупівлі, у звязку з тим, що дана пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації. (номер рішення № 3756-р/пк-пз від 20.04.2018 р.). Посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-01-001047-a, номер закупівлі - UA-2018-03-01-001047-a.
3. Додатково повідомляю, що у п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником передбачено опис формальних помилок. А саме зазначено: «Формальними (несуттєвими) під час підготовки тендерної пропозиції вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме - орфографічні помилки та механічні описки в словах чи словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції». Виходячи з вище наведеного формулювання формальних помилок, всі недоліки поданої пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова, які я перелічив вище – не підпадають під ознаки формальних помилок, які описані Замовником у Тендерній документації.
Проаналізувавши вимоги Вашої ж тендерної документації та подані документи переможця процедури закупівлі, можна дійти висновку, що Ваш тендерний комітет створює для ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переваги перед іншими Учасниками процедури. Оскільки очевидно, що тендерний комітет не врахував грубі помилки у тендерній пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова та неправомірно обрав його переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Згідно підпункту 4 ч. 1 ст. 30 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто тендерна пропозиція ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова підлягає відхиленню на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Враховуючи все вище викладене, вважаю, що вище зазначені дії тендерного комітету ГРУБО порушують основоположні принципи публічних закупівель. Для дотримання принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею 40 Конституції України та статтею 55 Конституції України, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення впливають на об’єктивність розгляду тендерних пропозицій, а також для захисту своїх прав та передбачених законом інтересів, а також на підставі ст.3, 12, 16, 17, 18, 28,30
Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОШУ:
1) прийняти Скаргу до розгляду та задовольнити її;
2) відмінити рішення про обрання ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переможцем процедури закупівлі - UA-2018-03-06-001067-c.
3) відхилити тендерну пропозицію ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова як таку, що не відповідає вимогам тендерної
документації замовника.
У випадку подальшого ігнорування прямих вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Вашим тендерним комітетом, я буду змушений звернутись до правоохоронних органів за захистом своїх прав та законних інтересів. Оскільки різне ставлення до учасників, створення преференцій для окремо обраних учасників, порушує моє право щодо об’єктивної, неупередженої оцінки усіх поданих пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
щодо обрання переможця процедури закупівлі
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Одним з основних принципів проведення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також Закон закріплює виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, який визначений у статті 30 Закону. Водночас, слід ураховувати, що відповідальність в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально (частина друга статті 38 Закону).
Львівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 з поглибленим вивченням німецької мови проводила процедуру відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)». Учасниками даної процедури були:
1. ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова
2. ФОП Підкостельний Богдан Романович
3. ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна
4. ФОП Гороховський Сергій Володимирович.
Після проведеного аукціону, тендерним комітетом обрано переможцем учасника - ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова.
Підстави подання скарги:
Після детального вивчення тендерної пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова, я, як учасник торгів, вважаю, що обрання даного учасника переможцем торгів відбулось із порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), всупереч вимог тендерної документації Замовника. Прийняттям такого протиправного рішення, Замовник тим самим порушив моє право, як учасника торгів, бути обраним переможцем даної процедури закупівлі. Оскільки, якщо б Замовник діяв у правовому полі, тоді б тендерна пропозиція ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова була відхилена. Дана пропозиція підлягала відхиленню, а рішення щодо визнання вище вказаного учасника переможцем – скасуванню, з огляду на нижче викладені факти.
1. Відповідно до п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника, було передбачено надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі пропозиції учасника міститься контракт укладений із керівником підприємства від 17.08.2016 р. Невмержицьким М.М. Згідно тексту даного контракту випливає, що строк дії його завершився ще 18.08.2017 року. Тобто у складі пропозиції учасником подано нечинний контракт, який завершив свою дію та який не підтверджує повноважень Невмержицького М.М. на підписання поданих документів тендерної пропозиції. Оскільки відсутні відомості про продовження дії даного контракту - поданий у складі пропозиції контракт не підтверджує права підпису директором Невмержицьким М.М. документів тендерної пропозиції.
2. Звертаю увагу тендерного комітету на те, що з аналогічного питання вже відбувався розгляд скарги, щодо неправомірного обрання переможцем процедури закупівлі ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова. Відповідно 20.04.2018 р. Орган оскарження задовольнив скаргу та зобов’язав Замовника скасувати рішення про визначення ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переможцем процедури закупівлі, у звязку з тим, що дана пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації. (номер рішення № 3756-р/пк-пз від 20.04.2018 р.). Посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-01-001047-a, номер закупівлі - UA-2018-03-01-001047-a.
3. Додатково повідомляю, що у п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником передбачено опис формальних помилок. А саме зазначено: «Формальними (несуттєвими) під час підготовки тендерної пропозиції вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме - орфографічні помилки та механічні описки в словах чи словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції». Виходячи з вище наведеного формулювання формальних помилок, всі недоліки поданої пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова, які я перелічив вище – не підпадають під ознаки формальних помилок, які описані Замовником у Тендерній документації.
Проаналізувавши вимоги Вашої ж тендерної документації та подані документи переможця процедури закупівлі, можна дійти висновку, що Ваш тендерний комітет створює для ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переваги перед іншими Учасниками процедури. Оскільки очевидно, що тендерний комітет не врахував грубі помилки у тендерній пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова та неправомірно обрав його переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Згідно підпункту 4 ч. 1 ст. 30 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто тендерна пропозиція ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова підлягає відхиленню на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Враховуючи все вище викладене, вважаю, що вище зазначені дії тендерного комітету ГРУБО порушують основоположні принципи публічних закупівель. Для дотримання принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею 40 Конституції України та статтею 55 Конституції України, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення впливають на об’єктивність розгляду тендерних пропозицій, а також для захисту своїх прав та передбачених законом інтересів, а також на підставі ст.3, 12, 16, 17, 18, 28,30
Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОШУ:
1) прийняти Скаргу до розгляду та задовольнити її;
2) відмінити рішення про обрання ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переможцем процедури закупівлі - UA-2018-03-06-001067-c.
3) відхилити тендерну пропозицію ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова як таку, що не відповідає вимогам тендерної
документації замовника.
У випадку подальшого ігнорування прямих вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Вашим тендерним комітетом, я буду змушений звернутись до правоохоронних органів за захистом своїх прав та законних інтересів. Оскільки різне ставлення до учасників, створення преференцій для окремо обраних учасників, порушує моє право щодо об’єктивної, неупередженої оцінки усіх поданих пропозицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2018 14:12
Шановний учаснику! Тендерний комітет ознайомився з поданою Вами вимогою та повідомляє наступне. В процесі розгляду та оцінки документів пропозиції Львівського комунального підприємства громадського харчування школярів Личаківського району м. Львова, комітетом також виявлено вказані Вами невідповідності. Однак, дані, що містяться в документах, поданих учасником в своїй пропозиції, щодо керівника підприємства, суперечили між собою. Діючи відповідно до п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», комітет звернувся для підтвердження чи то спростування поданої учасником інформації у своїй пропозиції до роботодавця вказаної посадової особи. Після отримання відповіді, розгляд та оцінку пропозиції Львівського комунального підприємства громадського харчування школярів Личаківського району м. Львова продовжено та прийнято відповідне рішення. Підтверджуючі це документи завантажені для ознайомлення.
Крім цього, комітет звертає Вашу увагу на те, що, у випадку незгоди з таким рішенням, Ви вправі оскаржити його в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Крім цього, комітет звертає Вашу увагу на те, що, у випадку незгоди з таким рішенням, Ви вправі оскаржити його в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Комітетом розглянута вимога.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2018 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова |
402 000,00
UAH з ПДВ
|
299 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Підкостельний Богдан Романович |
393 314,40
UAH з ПДВ
|
345 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна |
402 000,00
UAH з ПДВ
|
345 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гороховський Сергій Володимирович |
395 304,00
UAH з ПДВ
|
378 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова #20844734 |
Переможець |
299 500,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2018 09:51
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 квітня 2018 09:51
Учасник | Пропозиція | Документи |
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова #20844734 |
299 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2018 09:58
|
ДУ 8.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2018 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2018 12:50
|
Договір харчування 8.pdf | укладений |
04 травня 2018 12:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | вартість договору скореговано відпповідно до наявних кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |