Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби
Очікувана вартість
23 440,00 UAH
UA-2018-03-06-000765-c 82530197dd3842f6a7a52d85355024cd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Віктор Мельник

+380984873388 kpeab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04011928
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім.С.П.Корольова, 12
Контактна особа: Віктор Мельник
+380984873388
kpeab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 11:00
Початок аукціону: 14 березня 2018 15:51
Очікувана вартість: 23 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
118 штука
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2018  —  19 березня 2018
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2018 11:04
Оголошення фарби 4481.docm

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 06 березня 2018 15:43
Дата відповіді: 06 березня 2018 15:59
Добрий день! Чи будуть розглядатись еквіваленти зазначених в тендерній документації торгівельних марок з відповідними або кращими характеристиками?
Відповідь: так, будуть
Фарба Снєжка Ультра біла
Дата подання: 07 березня 2018 11:18
Дата відповіді: 07 березня 2018 11:29
доброго дня, в ТД вказана "Фарба Снєжка Ультра біла" - потрібна фасадна чи інтерєрна?
Відповідь: Доброго дня, інтер'єрна

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-06-000765-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з додатковою відповідальністю "Дніпродзержинський лакофарбовий завод "СПЕКТР", Код ЄДРПОУ:13422783
Дата подання: 16 березня 2018 15:58
звернення
Шановний Замовнику! Згідно ПОВІДОМЛЕННЯ про відхилення пропозиції учасника конкурсних торгів, пропозицію ТДВ «ДЛФЗ «СПЕКТР» відхилено у зв'язку з тим, що:
1. в ТД документації замовника вказана фарба Снєжка Ультра біла 10л(14кг), аналоги не передбачені.
2. в пропозиції відсутня інформація щодо кількості літрів фарби для стель та стін (С-21 PROFI LINE, 14кг), що викликає сумнів густоти даної продукції.
Просимо звернути увагу, що Вами надана наступна інформація:
«Питання та відповіді по закупівлі № 2209808
уточнення | Загальне запитання по закупівлі
06.03.2018 15:43
Добрий день! Чи будуть розглядатись еквіваленти зазначених в тендерній документації торгівельних марок з відповідними або кращими характеристиками?
Відповідь Організатора
06.03.2018 15:59
так, будуть»
Тому ТДВ ТДВ «ДЛФЗ «СПЕКТР» як виробник лакофарбової продукції надав як аналог - Фарбу для стель та стін (С-21 PROFI LINE, 14кг). В свою чергу кількість надана в кг еквівалента літрам за стандартами виробництва – відповідно до питомої ваги для акрилових фарб – коефіцієнт становить 1,4 (14кг=10л). І даний факт ніяким чином не може «викликати сумнівів щодо густоти даної продукції». Якщо Ви були зорієнтовані на конкретні показники, то необхідно було вказати їх в тендерній документації.
Діяльність ТДВ «ДЛФЗ «СПЕКТР» спрямована на задоволення потреб Замовника, виходячи з якості та відповідної ціни продукції. Виходячи з вищевказаного, просимо деталізувати підстави відхилення пропозиції, яка за результатам аукціону є найбільш економічно вигідною. Зокрема, просимо вказати, які саме технічні та якісні характеристики продукції, запропонованої ТДВ «ДЛФЗ «СПЕКТР», не відповідають Вашим потребам. Завчасно вдячні. З повагою, ТДВ «ДЛФЗ «СПЕКТР».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2018 13:48
Запропонований Вами аналог фарби для стель та стін PROFI LINE, яка була використана нами на практиці , не задовольняє наші потреби. З повагою, Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
Номер вимоги: UA-2018-03-06-000765-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 21 березня 2018 13:53
Вимога
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради було проведено закупівлю ID UA- 2018-03-06-000765-c на Код ДК021: 44810000-1 — Фарби
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ВП ПОЛІСАН»
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що запропонований ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» товар не відповідає технічним вимогам Замовника, оприлюдненим при оголошенні закупівлі. Зокрема:
• Відповідно до Додатку №1 Тенджерної документації Замовником вимагалась поставка Фарби Снєжка Ультра біла 10 л (14 кг), натомість Учасником запропоновано фарбу інтерєрну для стін і стелі ВДА «Ultra white» білу матову ТМ «DekArt»;
• Замість Грунтовки глибокого проникнення Мастер 10 л, надано ґрунтовку ВДА глібокого проникнення «BASE» ТМ «DekArt»;
• Замість асортименту фарб ПФ-115 надано фарби ПФ11511, що не відповідає вимогам замоника.
• Не надано відомостей про технічні та якісні характеристики запропонованого товару, щоб можна було належно оцінити якість товару, який пропонується, його характеристики, гарантійні терміни та іншу необхідну інформацію що вимагалась у додатку №1 Тендерної документації.
Тому, відповідно до п.6.9 Порядку здійснення допорогових закупівель «Пропозиція повина відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі» та у випадку якщо «Пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну не відповідає умовам закупівлі» Замовник зобов’язаний дискваліфікувати такого учасника,оскільки це є виключною та основною підставою дискваліфікації, відповідно до п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, який запропонував товар, який не відповідає необхідним технічним вимогам прямо суперечать одному з основних принципів здійснення закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН " та під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках Закону.
1. Перейти до розгляду пропозиції поданої наступним учасником
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2018 09:35
Цінова пропозиція та якість аналогів фарб ТОВ «ВП ПОЛІСАН» замовника задовільняють.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2018 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Дніпродзержинський лакофарбовий завод "СПЕКТР" 15 498,36
UAH з ПДВ
15 498,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Постач Роз Буд" 16 994,40
UAH з ПДВ
16 994,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 18 542,04
UAH з ПДВ
18 542,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 19 599,26
UAH з ПДВ
19 599,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2018 17:06
УКРСЕПРО 25 07 17.pdf
07 березня 2018 17:18
сертификати.pdf
07 березня 2018 17:18
СЕРТИФИКАТ С-21.pdf
07 березня 2018 17:18
реєстр.док.rar
07 березня 2018 17:18
Висновок СЕС_Фарба.pdf
07 березня 2018 17:18
Висновок СЕС ПФ-266С_нов.pdf
07 березня 2018 17:18
Висновок СЕС ПФ-115_нов.pdf
07 березня 2018 17:18
2ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 березня 2018 17:18
1ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

12 березня 2018 10:52
Цінова пропозиція.PDF
12 березня 2018 10:52
Паспорти та СЕС.pdf
12 березня 2018 10:52
Копія статута.PDF
12 березня 2018 10:52
Копія довідки 4-ОПП.PDF
12 березня 2018 10:52
Копія витягу ПДВ.PDF
12 березня 2018 10:52
Копія витягу ЄДРПОУ 19.12.PDF
12 березня 2018 10:52
Копія виписки ЄДРПОУ.PDF
12 березня 2018 10:52
Відомості про учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Дніпродзержинський лакофарбовий завод "СПЕКТР"

ТОВ "Постач Роз Буд"

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з додатковою відповідальністю "Дніпродзержинський лакофарбовий завод "СПЕКТР"
#13422783
Відхилено 15 498,36
UAH з ПДВ
15 березня 2018 15:45
ТОВ "Постач Роз Буд"
#35779669
Відхилено 16 994,40
UAH з ПДВ
16 березня 2018 15:27
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 18 542,04
UAH з ПДВ
19 березня 2018 14:28

Документи

15 березня 2018 15:45
відхилення Спектр.pdf

Документи

16 березня 2018 15:27
Постач Роз Буд.pdf

Документи

19 березня 2018 14:28
акцепт фарби.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2018 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
18 542,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2018 14:28
акцепт фарби.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
специфікація 2.pdf зміни до договору
02 травня 2018 17:02
специфікація 1.pdf зміни до договору
02 травня 2018 17:02
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
02 травня 2018 17:02
специфікація 2.pdf зміни до договору
02 травня 2018 16:58
специфікація 1.pdf зміни до договору
02 травня 2018 16:58
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 травня 2018 16:58
договір ст.3.pdf укладений
23 березня 2018 15:26
договір ст.2.pdf укладений
23 березня 2018 15:26
договір ст.1.pdf укладений
23 березня 2018 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування найменування продукції
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н від 23.03.18 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування найменування продукції
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н від 23.03.18 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML