Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із використання та технічної підтримки ІТ-сервісів «Smart City»
Очікувана вартість
1 076 000,00 UAH
UA-2018-03-06-000534-a ● 08a9b8a01f4340d8a1962bfd377fb62e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057942 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Міщенко Світлана Миколаївна +380669726761 tender@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2018 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2018 14:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2018 14:56 |
Початок аукціону: | 22 березня 2018 13:44 |
Очікувана вартість: | 1 076 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Автоматизована інформаційно-аналітична система нормативних документів на суму 182000.00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72416000-9 — Постачальники прикладних послуг
1 послуга
Система єдиного розумного порталу на суму 94000.00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72416000-9 — Постачальники прикладних послуг
1 послуга
Автоматизована аналітично-комунікаційна система управління зверненнями громадян на суму 195000.00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72416000-9 — Постачальники прикладних послуг
1 послуга
Автоматизована інформаційно-аналітична система звітів щодо діяльності депутатів на суму 73000.00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72416000-9 — Постачальники прикладних послуг
1 послуга
Система управління ресурсами з впровадженням системи енергоменеджменту на суму 91000.00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72416000-9 — Постачальники прикладних послуг
1 послуга
Автоматизована інформаційно-аналітична система реєстру земель та об'єктів комунальної власності на суму 73000.00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72416000-9 — Постачальники прикладних послуг
1 послуга
Автоматизована інформаційно-комунікаційна система кабінету мешканця на суму 195000.00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72416000-9 — Постачальники прикладних послуг
1 послуга
Автоматизована інформаційно-комунікаційна система управління інвестиціями на суму 173000.00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72416000-9 — Постачальники прикладних послуг
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2018 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2018 14:51 |
Додаток 6 Проект договору.pdf | |
06 березня 2018 14:51 |
Додаток 5 Критерії та методика оцінки.pdf | |
06 березня 2018 14:51 |
Додаток 4 Перелік докум відповід по ст. 17 ЗУ.pdf | |
06 березня 2018 14:51 |
Додаток 3 Кваліф вимоги по ст.16 ЗУ.pdf | |
06 березня 2018 14:51 |
Додаток 2 Технічні якісні та кільк хар.pdf | |
06 березня 2018 14:51 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf | |
06 березня 2018 14:51 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-06-000534-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ", Код ЄДРПОУ:38455425
Дата подання: 03 квітня 2018 12:57
ВИМОГА про дискваліфікацію учасника
Предметом договору між ТОВ «ОРКІН» та ГО «ВГОЛОС» є розробка «Кабінету Ужгородця», що набагато вужче, ніж комплекс послуг який вимагається Замовником. Зазначений договір не дозволяє підтвердити досвід учасника з розробки, використання та технічної підтримки інших модулів ІТ-сервісів «Smart City».Відмінність предмету договору, наданого учасником від предмету закупівлі не дає можливості визнати цей договір аналогічним. Копія статуту ТОВ «ОРКІН», подана у складі тендерної пропозиції не завірена печаткою всупереч вимогам п.1.4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2018 11:47
Вимога учасника щодо оскарження результату кваліфікації була розглянута та відхилена (не задоволена).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-06-000534-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ", Код ЄДРПОУ:38455425
Дата подання: 07 квітня 2018 14:34
Дата подання: 07 квітня 2018 14:34
Скарга на дії замовника
Відмінність предмету договору, наданого учасником від предмету закупівлі не дає можливості визнати цей договір аналогічним.
На користь цього свідчить і практика Антимонопольного комітету України. У п. 3 Протоколу Замовник зазначає, що «згідно моніторингу проведеного у системі ProZorro, по даному предмету закупівлі тендерних процедур в Україні не проводилося». Зазначене твердження є неправдивим і свідчить про недобросовісність Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2018 22:36
Рішення від 12.04.2018 № 3394.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2018 22:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2018 № 4029.pdf
Дата публікації: 02 травня 2018 16:17
Рішення від 27.04.2018 № 4029.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 21:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2018 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОРКIН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
319 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРО ИНВЕСТ ЛТД" |
1 016 000,00
UAH з ПДВ
|
320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКЕ ТА КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ БЮРО АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ" |
1 020 048,00
UAH з ПДВ
|
539 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ" |
1 049 000,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОРКIН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #40358659 |
Рішення скасоване |
319 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2018 09:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРО ИНВЕСТ ЛТД" #41505030 |
Очікує рішення |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2018 09:41
|
ТОВ "ОРКIН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #40358659 |
Відхилено |
319 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2018 09:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 травня 2018 13:37 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" на даний час відсутня подальша потреба в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
23 травня 2018 13:37
|
Протокол |