Папір для друку
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-03-06-000473-c 61bfe9418a4747e7aa878bbb63a20f45
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління ДФС у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 39400859
Місцезнаходження замовника: 43010, Україна, Волинська обл., м. Луцьк, м-н Київський, 4
Контактна особа замовника: Олег Жибров
+380663678181
ozhybrov@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 28 березня 2018 11:23
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Папір для друку формату А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пачка
Папір для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Майдан Києвський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 березня 2018 16:03
Електронний цифровий підпис
20 березня 2018 16:01
ТД папір 2018 зміни2.docx
20 березня 2018 16:01
Перелік змін папір.docx
19 березня 2018 17:44
Перелік змін.docx
06 березня 2018 10:20
протокол.pdf
06 березня 2018 10:19
Проект договору.pdf
20 березня 2018 16:03
Електронний цифровий підпис
19 березня 2018 17:45
Електронний цифровий підпис
06 березня 2018 10:20
Електронний цифровий підпис
06 березня 2018 10:18
Електронний цифровий підпис
20 березня 2018 16:01
ТД папір 2018 зміни2.docx
19 березня 2018 17:44
ТД папір 2018 зміни.docx
06 березня 2018 10:20
Тендерна документація.pdf
20 березня 2018 16:01
Перелік змін папір.docx
19 березня 2018 17:44
Перелік змін.docx
06 березня 2018 10:20
протокол.pdf
06 березня 2018 10:19
Проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-06-000473-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 31 березня 2018 23:40
Невідповідність вимогам
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-03-06-000473-c (Папір для друку формату А4), який проходив 28.03.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Компанія "Офісмакс Україна" у складі своєї пропозиції надає Папір для друку «Konica Minolta», яка відповідно до наданого учасником сертифікату якості, за своїми характеристиками не відповідає технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Технічні вимоги Замовника: Товщина: 104 - Параметри паперу «Konica Minolta»: Товщина: min 100 – не відповідає вимогам;
2. Технічні вимоги Замовника: Непрозорість: 93 % - Параметри паперу «Konica Minolta»: Непрозорість: min 91 % – не відповідає вимогам;
3. Технічні вимоги Замовника: Яскравість: 105 % - Параметри паперу «Konica Minolta»: Яскравість: 104 ± 1,5 % – не відповідає вимогам;
Учасник ТОВ "Волинська Друкарня" у складі своєї пропозиції зазначає Папір для друку «ZOOM», проте порушуючи вимоги Додатку 3 до Тендерної документації, учасник не надає Копію паспорту якості або сертифікату якості, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, завірений мокрою печаткою виробника, а також Завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001. Звертаємо увагу, що і технічні характеристики Паперу «ZOOM» не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Технічні вимоги Замовника: Непрозорість: 93 % - Параметри паперу «ZOOM»: Непрозорість: 92 % – не відповідає вимогам;
2. Технічні вимоги Замовника: Яскравість: 105 % - Параметри паперу «ZOOM»: Яскравість: 95 % – не відповідає вимогам;
Просимо відмінити рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Компанія "Офісмакс Україна" та відхилити його пропозицію, а також пропозицію учасника ТОВ "Волинська Друкарня" як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п. 5.3 Розділу 5 Тендерної документації. В разі ігнорування даного звернення ми будемо вимушені направити звернення до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2018 11:42
1. Тендерна пропозиція ТОВ "Компанія "Офісмакс Україна" є найбільш економічно вигідною.
2. Тендерна пропозиція ТОВ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" за технічними показниками відповідає вимогам Тендерної документації в межах допустимих норм запитуваних показників товару.
3. ТОВ "ОФІСМАКС УКРАЇНА", як учасник- переможець, надало Замовнику зразки пропозиції для погодження якості та відповідності пропозиції вимогам замовника. Відповідальними посадовими особами Замовника надані зразки товару визнані як такі, що відповідають вимогам та потребам Замовника.
4. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Волинська друкарня» Замовником не розглядалась.
5. Замовник вважає, що вимога не відповідає нормам права, які встановлені ст.ст 18, 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
6. Законом України “Про публічні закупівлі” не встановлено право учасника звертатися до замовника з вимогою скасувати рішення про визначення переможця закупівлі та про намір укласти з ним договір.

Документи

03 квітня 2018 11:42
Рішення 32.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-06-000473-c.b2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 квітня 2018 17:59
Скарга UA-2018-03-06-000473-c
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 05.04.2018 № 38/юр/18.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 11 квітня 2018 15:03
Рішення від 10.04.2018 № 3258+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2018 15:03
Рішення від 24.04.2018 № 3890 .pdf
Дата публікації: 27 квітня 2018 20:58

Документи подані скаржником

05 квітня 2018 17:59
Скарга 05.04.18.pdf
05 квітня 2018 17:59
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

10 квітня 2018 09:38
5541.pdf
20 квітня 2018 10:27
Пояснення.pdf
02 травня 2018 11:33
Рішення 36.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2018 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" 297 000,00
UAH з ПДВ
228 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" 256 500,00
UAH з ПДВ
253 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ДРУКАРНЯ" 299 400,00
UAH з ПДВ
253 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 293 940,00
UAH з ПДВ
293 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2018 13:06
Технічна специфікація.pdf
27 березня 2018 13:06
Свідоцтво платника ПДВ.PDF
27 березня 2018 13:06
Довідка по мтб.pdf
27 березня 2018 13:06
Виписка.pdf

Публічні документи

02 квітня 2018 17:31
Сертифікат якості.pdf
02 квітня 2018 17:31
Лист-підтвердження.pdf
02 квітня 2018 17:31
Довідка МВС.pdf
02 квітня 2018 17:31
Довідка ДФС.pdf
02 квітня 2018 17:31
Гарантійний лист.pdf
27 березня 2018 14:25
ISO Словаччина переклад.pdf
27 березня 2018 14:25
Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2018 14:25
Статут ОФІСМАКС.pdf
27 березня 2018 14:25
Протокол №2.pdf
27 березня 2018 14:25
Наказ.pdf
27 березня 2018 14:25
Лист-гарантія по ст.17.pdf
27 березня 2018 14:25
Інформація про учасника.pdf
27 березня 2018 14:25
Інформаційна довідка.pdf
27 березня 2018 14:25
Заява про подання ТП.pdf
27 березня 2018 14:25
Довідка щодо санкцій.pdf
27 березня 2018 14:25
Витяг ПДВ.pdf
27 березня 2018 14:25
Витяг ОФМ від 12.03.18.pdf
27 березня 2018 14:25
Висновок СЕС Словаччина.PDF

Публічні документи

14 березня 2018 15:06
Інформація про учасника.pdf
14 березня 2018 15:05
заява.pdf

Публічні документи

07 травня 2018 15:51
sign.p7s
07 травня 2018 15:50
Акцепт.rar
02 травня 2018 17:52
sign.p7s
02 травня 2018 17:52
ЦП 2.pdf
27 березня 2018 15:51
sign.p7s
27 березня 2018 15:50
Документи частина 2.rar
27 березня 2018 15:50
Документи частина 1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД"
#38612830
Рішення скасоване 228 960,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 09:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА"
#39256337
Рішення скасоване 253 260,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 09:41
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД"
#38612830
Відхилено 228 960,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 10:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА"
#39256337
Відхилено 253 260,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 10:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ДРУКАРНЯ"
#36064273
Відхилено 253 500,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 10:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 293 940,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 11:28

Документи

29 березня 2018 10:52
sign.p7s
29 березня 2018 10:51
Рішення.pdf
28 березня 2018 11:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2018 11:36
sign.p7s
29 березня 2018 11:35
Рішення папір.pdf
29 березня 2018 10:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 травня 2018 10:32
sign.p7s
02 травня 2018 10:28
Рішення 35.pdf
02 травня 2018 10:28
Рішення 29.pdf

Документи

02 травня 2018 10:36
sign.p7s
02 травня 2018 10:35
Рішення 36.pdf

Документи

02 травня 2018 10:39
sign.p7s
02 травня 2018 10:38
Рішення 37.pdf

Документи

02 травня 2018 11:28
sign.p7s
02 травня 2018 11:28
Рішення 38.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02.05.2018 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
293 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2018 11:28
sign.p7s
02 травня 2018 11:28
Рішення 38.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 травня 2018 11:33
Договір.pdf укладений
15 травня 2018 11:31
sign.p7s зміни до договору
22 травня 2018 14:51
додаткова угода №1 папір.PDF зміни до договору
22 травня 2018 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Пункт 5.3. викласти в наступній редакції: «5.3. Місце поставки товарів: м. Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ будинок 4.». 2. Пункт 13 викласти в наступній редакції: «13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Головне управління ДФС у Волинській області 43010, м. Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ будинок 4 ЄДРПОУ 39400859 МФО 820172 р/р 35210009088770 в ДКСУ м. Київ Тел/факс:(0332)77-71 -32 ПОСТАЧАЛЬНИК: ТОВ «Український папір» 04073, м. Київ, вул. Куренівська 2-6 п/р 26008300470603 в Філія- ГУ по м. Києву та Київській області АТ "Ощадбанк" код банку 322669, ЄДРПОУ 25394112, ІПН 253941126547, Свідоцтво платника ПДВ №36733725 ______________________ С.П. Савчук М.П. ____________________ В.І. Михайленко М.П.»
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку