Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-03-06-000473-c ● 61bfe9418a4747e7aa878bbb63a20f45
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДФС у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 39400859 |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, м-н Київський, 4 |
Контактна особа: |
Олег Жибров +380663678181 ozhybrov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2018 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2018 11:23 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Папір для друку формату А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пачка
Папір для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Майдан Києвський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2018 16:01 |
ТД папір 2018 зміни2.docx | |
20 березня 2018 16:01 |
Перелік змін папір.docx | |
19 березня 2018 17:44 |
Перелік змін.docx | |
06 березня 2018 10:20 |
протокол.pdf | |
06 березня 2018 10:19 |
Проект договору.pdf |
20 березня 2018 16:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 березня 2018 16:01 |
ТД папір 2018 зміни2.docx
|
|||||||||
20 березня 2018 16:01 |
Перелік змін папір.docx
|
|||||||||
19 березня 2018 17:44 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
06 березня 2018 10:20 |
протокол.pdf
|
|||||||||
06 березня 2018 10:19 |
Проект договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-06-000473-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 31 березня 2018 23:40
Невідповідність вимогам
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-03-06-000473-c (Папір для друку формату А4), який проходив 28.03.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Компанія "Офісмакс Україна" у складі своєї пропозиції надає Папір для друку «Konica Minolta», яка відповідно до наданого учасником сертифікату якості, за своїми характеристиками не відповідає технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Технічні вимоги Замовника: Товщина: 104 - Параметри паперу «Konica Minolta»: Товщина: min 100 – не відповідає вимогам;
2. Технічні вимоги Замовника: Непрозорість: 93 % - Параметри паперу «Konica Minolta»: Непрозорість: min 91 % – не відповідає вимогам;
3. Технічні вимоги Замовника: Яскравість: 105 % - Параметри паперу «Konica Minolta»: Яскравість: 104 ± 1,5 % – не відповідає вимогам;
Учасник ТОВ "Волинська Друкарня" у складі своєї пропозиції зазначає Папір для друку «ZOOM», проте порушуючи вимоги Додатку 3 до Тендерної документації, учасник не надає Копію паспорту якості або сертифікату якості, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, завірений мокрою печаткою виробника, а також Завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001. Звертаємо увагу, що і технічні характеристики Паперу «ZOOM» не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Технічні вимоги Замовника: Непрозорість: 93 % - Параметри паперу «ZOOM»: Непрозорість: 92 % – не відповідає вимогам;
2. Технічні вимоги Замовника: Яскравість: 105 % - Параметри паперу «ZOOM»: Яскравість: 95 % – не відповідає вимогам;
Просимо відмінити рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Компанія "Офісмакс Україна" та відхилити його пропозицію, а також пропозицію учасника ТОВ "Волинська Друкарня" як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п. 5.3 Розділу 5 Тендерної документації. В разі ігнорування даного звернення ми будемо вимушені направити звернення до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Компанія "Офісмакс Україна" у складі своєї пропозиції надає Папір для друку «Konica Minolta», яка відповідно до наданого учасником сертифікату якості, за своїми характеристиками не відповідає технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Технічні вимоги Замовника: Товщина: 104 - Параметри паперу «Konica Minolta»: Товщина: min 100 – не відповідає вимогам;
2. Технічні вимоги Замовника: Непрозорість: 93 % - Параметри паперу «Konica Minolta»: Непрозорість: min 91 % – не відповідає вимогам;
3. Технічні вимоги Замовника: Яскравість: 105 % - Параметри паперу «Konica Minolta»: Яскравість: 104 ± 1,5 % – не відповідає вимогам;
Учасник ТОВ "Волинська Друкарня" у складі своєї пропозиції зазначає Папір для друку «ZOOM», проте порушуючи вимоги Додатку 3 до Тендерної документації, учасник не надає Копію паспорту якості або сертифікату якості, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, завірений мокрою печаткою виробника, а також Завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001. Звертаємо увагу, що і технічні характеристики Паперу «ZOOM» не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Технічні вимоги Замовника: Непрозорість: 93 % - Параметри паперу «ZOOM»: Непрозорість: 92 % – не відповідає вимогам;
2. Технічні вимоги Замовника: Яскравість: 105 % - Параметри паперу «ZOOM»: Яскравість: 95 % – не відповідає вимогам;
Просимо відмінити рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Компанія "Офісмакс Україна" та відхилити його пропозицію, а також пропозицію учасника ТОВ "Волинська Друкарня" як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п. 5.3 Розділу 5 Тендерної документації. В разі ігнорування даного звернення ми будемо вимушені направити звернення до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2018 11:42
1. Тендерна пропозиція ТОВ "Компанія "Офісмакс Україна" є найбільш економічно вигідною.
2. Тендерна пропозиція ТОВ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" за технічними показниками відповідає вимогам Тендерної документації в межах допустимих норм запитуваних показників товару.
3. ТОВ "ОФІСМАКС УКРАЇНА", як учасник- переможець, надало Замовнику зразки пропозиції для погодження якості та відповідності пропозиції вимогам замовника. Відповідальними посадовими особами Замовника надані зразки товару визнані як такі, що відповідають вимогам та потребам Замовника.
4. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Волинська друкарня» Замовником не розглядалась.
5. Замовник вважає, що вимога не відповідає нормам права, які встановлені ст.ст 18, 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
6. Законом України “Про публічні закупівлі” не встановлено право учасника звертатися до замовника з вимогою скасувати рішення про визначення переможця закупівлі та про намір укласти з ним договір.
2. Тендерна пропозиція ТОВ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" за технічними показниками відповідає вимогам Тендерної документації в межах допустимих норм запитуваних показників товару.
3. ТОВ "ОФІСМАКС УКРАЇНА", як учасник- переможець, надало Замовнику зразки пропозиції для погодження якості та відповідності пропозиції вимогам замовника. Відповідальними посадовими особами Замовника надані зразки товару визнані як такі, що відповідають вимогам та потребам Замовника.
4. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Волинська друкарня» Замовником не розглядалась.
5. Замовник вважає, що вимога не відповідає нормам права, які встановлені ст.ст 18, 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
6. Законом України “Про публічні закупівлі” не встановлено право учасника звертатися до замовника з вимогою скасувати рішення про визначення переможця закупівлі та про намір укласти з ним договір.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-06-000473-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 квітня 2018 17:59
Дата подання: 05 квітня 2018 17:59
Скарга UA-2018-03-06-000473-c
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 05.04.2018 № 38/юр/18.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 квітня 2018 15:03
Рішення від 10.04.2018 № 3258+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2018 15:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2018 № 3890.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 17:17
Рішення від 24.04.2018 № 3890 .pdf
Дата публікації: 27 квітня 2018 20:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимога АМКУ по закупівлі UA-2018-03-06-000473-c виконана.
Дата виконання рішення замовником: 02 травня 2018 11:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2018 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
228 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" |
256 500,00
UAH з ПДВ
|
253 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ДРУКАРНЯ" |
299 400,00
UAH з ПДВ
|
253 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
293 940,00
UAH з ПДВ
|
293 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" #38612830 |
Рішення скасоване |
228 960,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2018 09:41
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" #39256337 |
Рішення скасоване |
253 260,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2018 09:41
|
|
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" #38612830 |
Відхилено |
228 960,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2018 10:32
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" #39256337 |
Відхилено |
253 260,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2018 10:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ДРУКАРНЯ" #36064273 |
Відхилено |
253 500,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2018 10:39
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
293 940,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2018 11:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 17:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2018 14:51
|
додаткова угода №1 папір.PDF | зміни до договору |
22 травня 2018 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2018 11:33
|
Договір.pdf | укладений |
15 травня 2018 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 5.3. викласти в наступній редакції: «5.3. Місце поставки товарів: м. Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ будинок 4.». 2. Пункт 13 викласти в наступній редакції: «13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Головне управління ДФС у Волинській області 43010, м. Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ будинок 4 ЄДРПОУ 39400859 МФО 820172 р/р 35210009088770 в ДКСУ м. Київ Тел/факс:(0332)77-71 -32 ПОСТАЧАЛЬНИК: ТОВ «Український папір» 04073, м. Київ, вул. Куренівська 2-6 п/р 26008300470603 в Філія- ГУ по м. Києву та Київській області АТ "Ощадбанк" код банку 322669, ЄДРПОУ 25394112, ІПН 253941126547, Свідоцтво платника ПДВ №36733725 ______________________ С.П. Савчук М.П. ____________________ В.І. Михайленко М.П.» |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |